[size=14]καλη χρονια σε ολους/ες....υγεια-ηρεμια-φως!!!!!φιλια πολλα!!!!![/size]
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Show posts Menu
αυτο συμβαινει μονον σε μενα ή και σε αλλους???
:bounce: :bounce: :24: :24: :moonwalk: :moonwalk:
να τα εκατοστησεις?
:53: :53: :flower: :flower: :flower:
μια υπεροχη μυρωδια απο αρωματα μου χτυπησε ξαφνικα την μυτη μου.....ηταν απο τα λουλουδια που κατα χιλιαδες υπαρχουν στους κηπους των σπιτιων......βρε, λεω και παλι απο μεσα μου, μηπως ηλθε η ανοιξη?
? ο ερμης χοροπηδουσε χαρουμενα γυρω απο τα ποδια μου, κυνηγωντας διαφορες γατουλες που βρησκαμε στον περιπατο μας και γαυγιζε διαρκως.....βρε, λεω και παλι απο μεσα μου, μηπως ηλθε η ανοιξη?
μολις μπηκαμε στο παρκακι που βρισκεται απεναντι απο το σπιτι μου, διαφορα ζουζουνια αρχισαν να ζουζουνιζουν γυρω μας κανοντας και παλι τον ερμη να γαυγιζει συνεχως.....αααααααααα ειπα και παλι...δεν γινεται... ειμαι βεβαιη οτι μπηκε η ανοιξη......γυρισαμε στο σπιτι και μπηκα στο αυτοκινητο για να ξεκινησω για την δουλεια μου.....φτανοντας στην ποσειδωνος αντικρισα ενα υπεροχο θεαμα.....την θαλασσα....τον σαρωνικο.....μια απεραντη ομορφια.....ηρεμη.....γαλαζια.....αστραφτε στο πρωτο φως του ηλιου.....κυρα μου, της ειπα..εισαι υπεροχη....και σε λατρευω......χαμογελωντας πλεον ειπα στον εαυτο μου.. μην ανησυχεις πλεον..επιτελους ηλθε η ανοιξη!!!!!!