Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 275
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 292
  • Total: 292

ΜΠΟΥΜ και ....έπεσαν!

Ξεκίνησε από fistiki, Νοεμβρίου 04, 2006, 10:49:41 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fistiki

Ημουνα με μια φίλη μου για καφέ κ μας δημιουργήθηκε η απορία για το ποιά Ελληνικά αεροπλάνα έχουν πέσει.......(οπουδηποτε στον κοσμο)
Υπάρχει κάποιο site που να γράφει? Ξέρετε κάτι για να ξεστραβωθώ??
Με ενδιαφέρουν κ αεροπλάνα που έπεσαν στην Ελλάδα(ξενες εταιρίες)

κ αν θυμαμαι καλά,αυτο το καλοκαίρι εγιναν κατι πτώσεις αλλα δεν ξέρω απο ποια Ελληνική εταιρία! :roll:  :?  :?  :?  :?  :?  :?  :?  :?

SurvivoR


fistiki

με την απορία θα μεινω ε??........... :(   :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(

Sara

Η Άρσεναλ πληρώνει 190.000 δρχ. την ώρα έναν ψυχίατρο για να ξεπεράσει το αστέρι της ομάδας Ντένις Μπέργκαμπ τον φόβο του για τα αεροπλάνα. Στην ίδια χώρα, ο γραφίστας Τζέρεμι Κόιστεν γέμισε έναν παγκόσμιο χάρτη με κουκίδες που συμβολίζουν τα αεροπλάνα που έχουν πέσει από το 1950 μέχρι σήμερα. Έπειτα από μια άσχημη εμπειρία που είχε όταν πετούσε από την Αυστραλία, άρχισε να ασχολείται πολύ με τις πτήσεις και ακόμα περισσότερο με τις πτώσεις. Υπάρχει κάτι τρομακτικά ελκυστικό στις ιστορίες των αεοροπορικών δυστυχημάτων. Το πιο πολύνεκρο δυστύχημα στην ιστορία της αεροπορίας ήταν όταν στις 27 Μαρτίου του ’77 δύο Jumbo της Pan Am και της KLM συγκρούστηκαν μεταξύ τους, με 583 νεκρούς. Τα Jumbo, όμως, δεν είναι τα πιο επικίνδυνα αεροπλάνα του πλανήτη, έχοντας μόνο 17 πτώσεις. Η McDonnell Douglas, αφού δημιούργησε το DC-3 ή αλλιώς γνωστό ως Ντακότα, ένα από τα πιο επιτυχημένα αεροπλάνα που πέταξαν ποτέ με μόνο επτά πτώσεις στο παθητικό του από το ’31 μέχρι σήμερα, έχει μια σειρά από παταγώδεις αποτυχίες. Σε σύνολο 139 δυστυχημάτων με DC, το ρεκόρ κατέχει το DC-9 με 50, το DC-10 με 15 και το DC-8 με 22. H Boeing έχει κι αυτή πολλά δυστυχήματα (136), αλλά τα περισσότερα αφορούν παλιούς τύπους, όπως τα 707 (32), 727 (37), και 737 (43). Αντιθέτως, κανένα από τα καινούργια μοντέλα 767 και 777 δεν έχει πρωταγωνιστήσει σε κάποιο ατύχημα. Η ευρωπαϊκή Airbus, τέλος, έχει μόνο 4 δυστυχήματα από τις αρχές του ’80 που πετάνε τα αεροπλάνα της, εκ των οποίων το ένα καταρρίφθηκε το 1988 στα στενά του Ορμούζ, ενώ εκτελούσε πτήση των ιρανικών αερογραμμών. Η διαδικασία της προσγείωσης είναι το πιο επικίνδυνο κομμάτι μιας πτήσης (98 δυστυχήματα), με αμέσως επόμενη την απογείωση (51) και τα προβλήματα των κινητήρων (51). Οι βόμβες, επίσης, κατέχουν ένα σημαντικό μερίδιο ευθύνης (26), αν και άρχισαν να χρησιμοποιούνται μόλις το 1955. Τέλος, οι τόσο επίφοβες αεροπειρατίες ευθύνονται μόνο για 4 δυστυχήματα. H Ολυμπιακή Αεροπορία δεν έχει ούτε ένα δυστύχημα στο παθητικό της, παρά τον αρκετά «ηλικιωμένο» στόλο της. Στην κατηγορία των μικρών αεροπλάνων, όμως, η Ολυμπιακή έχει 3 δυστυχήματα. Στις 21 Οκτωβρίου του 1972 ένα YS11 έπεσε στη θάλασσα, ενώ πετούσε κοντά στην Αθήνα, σκοτώνοντας 37. Tα απαρχαιωμένα δικινητήρια ελικοφόρα δεν ήταν τυχερά. Τέσσερα χρόνια αργότερα, στις 23/11/76 ένα ακόμα αεροπλάνο του ίδιου τύπου συντρίβεται στο αεροδρόμιο της Κοζάνης κατά την προσγείωση, με 50 νεκρούς. Ο επίλογος στα ατυχήματα της Ολυμπιακής θα έρθει στις 3 Αυγούστου του ’89, όταν ένα Shorts 330 συνετρίβη στο έδαφος, ενώ πετούσε πάνω από τη Σάμο, σκοτώνοντας 34 άτομα. Στον ελληνικό εναέριο χώρο έχουν συμβεί 5 ακόμα ατυχήματα με αεροπλάνα που εκτελούσαν πτήσεις για ξένες αερογραμμές. Ένα 707 της TWA έπεσε πάνω από το Ιόνιο, όταν εξεράγη βόμβα το ’74, με 88 νεκρούς. Ένα DC-8 της Swissair συνετρίβη προσπαθώντας να προσγειωθεί στο Ελληνικό το ’79, με 14 νεκρούς. Δύο 727 της TWA στο Ελληνικό, το ’85 και το ’86, με έναν και τέσσερις νεκρούς αντίστοιχα, μετά από τρομοκρατικές ενέργειες. Και τέλος, το Yak42 που έπεσε πέρσι τον Δεκέμβρη στην Kεντρική Mακεδονία με 70 νεκρούς, ενώ θα έπρεπε να έχει προσγειωθεί στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

apol


mauroula


Μεταφέρθηκε απ'το Cafe


292 Επισκέπτες, 0 Χρήστες