Ειδήσεις:

Το φτιάχνουμε ακόμα.. υπομονή ...

Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Μηνύματα - KostasD33

#46
μάλλον θα πάω σε κανα αρχαιολογικό χώρο να σεληνιαστώ ...


[align=center]
[/align]

#47
Χιούμορ / Re: ΑΝΕΚΔΟΤΑ
Ιουλίου 26, 2014, 08:49:15 ΠΜ
Η Καντίνα.
[img align=left]http://www.meganisitimes.gr/wp-content/uploads/2011/01/lion-rabbit.jpg[/img]
Μια μέρα στο μεγάλο δάσος κυκλοφορεί η φήμη ότι άνοιξε μία καντίνα. Όλα τα ζώα του δάσους έτρεξαν και με σειρά ιεραρχίας παρατάχτηκαν το ένα πίσω από το άλλο για να ψωνίσουν. Μετά από λίγη ώρα να σου σκάει και ο λαγός. Βλέπει την τεράστια ουρά που έχει δημιουργηθεί και πολύ άνετα τους προσπερνάει και πηγαίνει πρώτος πρώτος μπροστά από το λιοντάρι.

-Τι κάνεις ρε  λαγέ, λέει το λιοντάρι...
-Να, εγώ για την καντίνα ήρθα, απαντάει ο λαγός..
-Κι εμείς τι είμαστε εδώ που περιμένουμε στην σειρά; αποκρίνεται το λιοντάρι και του τραβάει μια ανάποδη και τον στέλνει πίσω.

Σηκώνετε ο λαγός εκνευρισμένος και αφού προσπερνάει όλα τα ζώα, πάει και μπαίνει δεύτερος μπροστά από την αρκούδα..

-Τι κάνεις ρε  λαγέ, λέει η αρκούδα..
-Να, εγώ για την καντίνα ήρθα..
-Καλά ρε  και ποιος νομίζεις ότι είσαι και έρχεσαι δεύτερος λέει η αρκούδα και του κόβει μια μπουνιά και να σου ο λαγός τελευταίος.

Σηκώνεται στραβωμένος ο λαγός και γυρίζει την πλάτη του να φύγει φωνάζοντας..

-Δε πάτε στο διάολο όλοι σας μωρέ...Δεν την ανοίγω σήμερα....
#48
Cafe / Re: Τι εκανες χτες βραδυ?
Ιουλίου 14, 2014, 10:38:53 ΜΜ
εγω στον λογιστή ....
#49
αξίζει να το ακούσεις όλο




[align=center]
[/align]



#50
Χιούμορ / Re: ΑΝΕΚΔΟΤΑ
Ιουλίου 06, 2014, 11:00:24 ΠΜ
Μία ομάδα βοσκών, ενώ έβοσκαν τα πρόβατά τους σε μια απόμερη τοποθεσία, βλέπει από μακριά να πλησιάζει ένα αστραφτερό τζιπ ΒΜW.

Ο οδηγός, ένας νεαρός ντυμένος με κοστούμι Versace, παπούτσια Gucci, γυαλιά ηλίου Ray Ban και Yves Saint Laurent γραβάτα, σταματάει δίπλα τους, κατεβάζει το παράθυρο και τους λέει:

Αν σας πω πόσα ακριβώς πρόβατα έχει το κοπάδι, θα μου δώσετε ένα;

Ο νεαρότερος βοσκός κοιτάει το νεαρό, που ήταν φανερά ένας γιάπης, κοιτάει και το κοπάδι και του απαντά ήρεμα:

Ναι, γιατί όχι;

Αμέσως λοιπόν ο γιάπης κατεβαίνει από το αυτοκίνητο μαζί με ένα laptop Apple το οποίο και συνδέει με ένα κινητό Motorola με παγκόσμια σύνδεση της AT&T.

Αφού συνδέεται με το Internet, πηγαίνει σε μια σελίδα της NASA, και επιλέγει ένα σύστημα δορυφορικού προσδιορισμού τοποθεσίας GPS το οποίο υπολογίζει την ακριβή τοποθεσία που βρίσκεται και στέλνει τα στοιχεία αυτά σε ένα άλλο δορυφόρο της ΝASA ο οποίος σκανάρει την περιοχή και βγάζει μια φωτογραφία υπέρ-υψηλής ανάλυσης, που του την στέλνει.

Αφού επεξεργάζεται τη φωτογραφία με το πρόγραμμα Adobe Photoshop, στέλνει την εικόνα σε ένα εργαστήριο ερευνών στο Αμβούργο, στη Γερμανία και μετά από μερικά δευτερόλεπτα λαμβάνει στο Palm Pilot του ένα e-mail που επιβεβαιώνει ότι η φωτογραφία έχει αναλυθεί και τα στοιχεία έχουν καταχωρηθεί σε μια βάση δεδομένων.

Μέσω μιας σύνδεσης ΟDBC εισχωρεί σε μια MS-SQL database και παίρνει τα στοιχεία σε ένα φύλλο εργασίας Excel το οποίο και στέλνει μέσω e-mail στο Blackberry του.

Μετά από λίγα λεπτά εκτυπώνει μια έκθεση 150 σελίδων με έγχρωμες φωτογραφίες από τον καινούργιο του HP LaserJet εκτυπωτή και αφού τη διαβάζει λέει στο βοσκό:

Το κοπάδι έχει ακριβώς... 1586 πρόβατα!!

Ακριβώς, λέει ο βοσκός! Και συνεχίζει: μπορείς να πάρεις όποιο πρόβατο θέλεις!

Ο νεαρός γιάπης διαλέγει ένα ζωντανό και το μεταφέρει στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου...

Εκείνη τη στιγμή, λέει ο νεαρός βοσκός στο γιάπη:

Να σου πω κάτι κι εγώ; Αν βρω ακριβώς τι δουλειά κάνεις, θα μου επιστρέψεις το ζώο μου;

Ο γιάπης το σκέφτεται για μια στιγμή, και μετά χαμογελώντας απαντάει στον βοσκό:

ΟΚ, γιατί όχι, ας σου δώσω μιά ευκαιρία;

Και χωρίς κανένα δισταγμό ο βοσκός λέει:

Είσαι σύμβουλος επιχειρήσεων!

Απίστευτο, λέει αποσβολωμένος ο νεαρός, ναί έτσι είναι!! Μα πως το μάντεψες;

Δεν ήταν και τόσο δύσκολο, λέει ο βοσκός:

Ήρθες από το πουθενά, χωρίς να στο ζητήσει κανείς, θέλεις να βρεις για μένα μια απάντηση που ήδη γνωρίζω, σε μια ερώτηση που δεν σε ρώτησε κανείς και θες και να πληρωθείς και γι' αυτό,

και το καλύτερο: δεν έχεις ιδέα από αυτή την επιχείρηση....

Τώρα θα μου δώσεις πίσω το σκύλο μου ;
#52
Ταξίδια / παιδιά από όλο τον κόσμο!
Ιουλίου 05, 2014, 12:03:46 ΜΜ
Στο παιδικό παιχνίδι δεν παίζουν ρόλο τα λεφτά, η κοινωνική θέση, η θρησκεία, το διαφορετικό χρώμα. Ξεγνοιασιά και απίστευτη ενέργεια είναι δύο μόνο από τις πολλές λέξεις, που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς.

 
Τα υπόλοιπα...Τα λένε οι εικόνες!

[align=center]Ινδονησία[/align]

[img align=left]http://www.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2014/04/children-around-the-world-16.jpg[/img]

[img align=right]http://www.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2014/07/children-around-the-world-70.jpg[/img]

[img align=left]http://www.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2014/04/children-around-the-world-20.jpg[/img]

[img align=right]http://www.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2014/06/children-around-the-world-29.jpg[/img]
#53
[img align=right]http://www.michanikos.gr/uploads/2207bdf5de833e2dd684fd2b391bbe36.jpg[/img]Ανεβαίνεις τη Θήρας από την Αχαρνών αμέριμνος, το μάτι συνηθισμένο στην πυκνή δόμηση των πολυκατοικιών του '60 και του '70, τη χαρακτηριστική τοπογραφία δηλαδή της περιοχής των Πατησίων. Κάπου όμως λίγο πριν βγεις στην Πατησίων, ξεπροβάλει στο αριστερό σου χέρι ένας πύργος. Ένας κανονικός πύργος με τα όλα του, με πολεμίστρες, οικόσημα κτλ., όπως αυτούς που ίσως να έχεις δει σε διάφορες ταινίες εποχής ή αν έχεις ταξιδέψει στην Ευρώπη.

Τι δουλειά έχει ένας πύργος μέσα στη θάλασσα του μπετόν; Ποιος τον δημιούργησε, με τι σκεπτικό και πού είναι οι ιδιοκτήτες του; Ο πύργος στέκει εγκαταλελειμμένος εδώ και χρόνια. Σκοτεινός, με κλειστά παράθυρα και άγρια φύση να τον περιβάλει, δίνει αφορμή για χίλιες δυο εικασίες στους κατοίκους της περιοχής.

[img align=left]http://www.lifo.gr/icache/520/347/1/689714_Thiras_54_1.jpg[/img]Κάποιες από αυτές τις απορίες διαλύθηκαν το Σάββατο 21 Ιουνίου, όταν ο πύργος άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του στο κοινό με μια όμορφη εκδήλωση διοργανωμένη από την Monumenta και την Ένωση Πολιτών Πλατείας Καλλιγά. Υπήρξε προβολή φωτογραφιών από την περίοδο καθαρισμού του πύργου, ξενάγηση, αλλά και μια μικρή συναυλία από το κιθαριστικό σχήμα Cosa NosTres. Ο κόσμος που συγκεντρώθηκε ξάφνιασε ευχάριστα τους διοργανωτές και οι ουρές που σχηματίστηκαν φανέρωσαν το ενδιαφέρον ολόκληρης της γειτονιάς της Πλατείας Αμερικής για το "τοπόσημο της"

Εμείς επιστρέψαμε το επόμενο Σάββατο για μια προσωπική ξενάγηση και συζήτηση με τη Σίλια Καλλιμάνη, την κληρονόμο του πύργου και υπεύθυνη για την πρόσφατη εξωστρέφεια. Μπαίνοντας στο εσωτερικό βρίσκεσαι σε ένα μεγάλο χώρο υποδοχής, με μοναδικό παρκέ και τα δύο οικόσημα της οικογένειας Τυπάλδου, το όρθιο άλογο και το λιοντάρι, αντίκρυ το ένα από το άλλο στους δύο τοίχους. Το δωμάτιο στα αριστερά ήταν το σαλόνι του πύργου και το δωμάτιο στα δεξιά η τραπεζαρία. Στο βάθος και δεξιά βρίσκεται η κουζίνα, καθαρά παρασκευαστικός χώρος με δική του έξοδο στον κήπο.

Ακριβώς απέναντι από την εξωτερική πόρτα δεσπόζει η μεγάλη ξύλινη σκάλα που σε μεταφέρει στο δεύτερο επίπεδο. [img align=right]http://www.lifo.gr/icache/520/780/1/689716_Thiras_54_2.jpg[/img]Στο μέσο της σκάλας συναντάς ένα μικρό δωμάτιο, όπου βρισκόταν μια μεγάλη βιβλιοθήκη, δείγμα της έκτασής της τα εκατοντάδες βιβλία που βρίσκονται στοιβαγμένα ακόμα εκεί. Φτάνοντας στο δεύτερο επίπεδο αριστερά και δεξιά βρίσκονται τα δύο υπνοδωμάτια και η τουαλέτα. Μπροστά ακριβώς η μπαλκονόπορτα δεν σε βγάζει σε ένα συνηθισμένο μπαλκόνι, αλλά στις πολεμίστρες του πύργου. Στο τρίτο επίπεδο βρίσκεται ένα ακόμη δωμάτιο με την μπαλκονόπορτα να οδηγεί στις δεύτερες πολεμίστρες στο ψηλότερο σημείο του κτηρίου. Εκεί λοιπόν, στις τελευταίες πολεμίστρες του πυργόσπιτου μας μίλησε η κυρία Καλλιμάνη για την ιστορία του σπιτιού και της οικογένειάς της.

Τον Πύργο τον έφτιαξε ο Τζώρτζης Αλφονσάτος Τυπάλδος, εισαγωγέας φαρμάκων με καταγωγή από το Ληξούρι της Κεφαλονιάς, το 1914. Το κτήριο αντανακλά αφενός το ενδιαφέρον του για τον Εραλδισμό και αφετέρου την μεγάλη ιστορία της οικογένειας. Οι Τυπάλδοι έχουν ρίζες της στη Νάπολη της Ιταλίας, απ΄όπου φαίνεται ότι μετανάστευσαν στην Κεφαλονιά τον 15ο αιώνα. Όπως μας είπε η κυρία Καλλιμάνη, ο Τζώρτζης είχε ερευνήσει ακόμα περισσότερο την ιστορία της οικογένειας και φαίνεται να ανακάλυψε ότι υπήρξαν απόγονοι Ιπποτών... Το σπίτι κατοικούνταν ως το 1993 από τους θείους της κυρίας Καλλιμάνη Άγγελο και Ρόζα Τυπάλδου Ξυδιά, δύο βαθύτατα καλλιεργημένους ανθρώπους. Μια ληστεία στο εσωτερικό του σπιτιού τους οδήγησε να εγκαταλείψουν την περιοχή και στη συνέχεια ο πύργος αφέθηκε στην τύχη του.

Το κτήριο έχει χαρακτηριστεί διατηρητέο από το 2008 και όπως έγραψε στην έκθεσή της η εισηγήτρια του ΥΠΕΧΩΔΕ Ιωάννα Σωτηρίου, "[...] πρόκειται για ένα από τα σπάνια δείγματα εφαρμογής του νεογοτθισμού που εκπορεύθηκε από την Αγγλία στα μέσα του 19ου αιώνα και μάλιστα μια ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδοχή αυτού του στυλ. Βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο σε μεγάλη, για την αστική πυκνότητα της πόλης, κατάφυτη ιδιοκτησία. Στην εποχή του αποτελούσε πρότυπο «βίλας εξοχής». [img align=left]http://www.lifo.gr/icache/520/780/1/689723_Thiras_54_11.jpg[/img] Ο νεογοτθισμός εκφράζεται εύγλωττα με την φρουριακού τύπου αρχιτεκτονική του, που χρησιμοποιεί με μέτρο στοιχεία του ανάλογου λεξιλογίου, όπως τα στηθαία τύπου επάλξεων, τα οξυκόρυφα τόξα των ανοιγμάτων, οι ιδιότυποι πεσσοί του κεντρικού πρόπυλου, οι ρόδακες, τα εμβλήματα κλπ. Ταυτόχρονα όμως το κτήριο διαρθρώνεται άψογα με βάση επιτηδευμένους κανόνες του νεοκλασικού λεξιλογίου, έχοντας τριμερή διάρθρωση με κεντρική μορφολογική ενότητα, διαβάθμιση της διακόσμησης, μέτρο και ρυθμό με την επανάληψη στοιχείων σε άλλη κλίμακα, κορνίζες ανοιγμάτων, ταινία στέψης κλπ. Σήμερα, παρόλο που περιβάλλεται ασφυκτικά από πανύψηλες, ακαλαίσθητες πολυκατοικίες, αποτελεί μια όαση αρχιτεκτονικής δεξιοτεχνίας και φυσικού τοπίου σε επίπεδο γειτονιάς".


Φιλοδοξία της κυρίας Καλλιμάνη είναι η αποκατάσταση του κτηρίου να ενταχθεί στο επόμενο ΕΣΠΑ και να δημιουργηθεί ένας ανοιχτός χώρος πολιτισμού. Τη ρωτήσαμε αν σκέφτηκε ποτέ να το πουλήσει και πόσα θα μπορούσε να αξίζει ένα τέτοιο κτίσμα. "Όχι σε καμία περίπτωση, το έχω δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση. Το σπίτι αυτό έχει μεγάλη αξία για την οικογένειά μου", μας απάντησε κατηγορηματικά. Η ίδια φαίνεται ότι έχει μεγάλη όρεξη και πολλές ιδέες. Θεατρικές παραστάσεις, εργαστήρια, βυζαντινοί χοροί, δανειστική βιβλιοθήκη-μελετητήριο, είναι μερικές από αυτές. Εκτός από τον πύργο, όπου πέρασε αρκετές μέρες ως μικρό παιδί, ενδιαφέρεται για ολόκληρη τη γειτονιά καθώς και η ίδια γεννήθηκε και μεγάλωσε εδώ και πιστεύει ότι ο πύργος μπορεί να λειτουργήσει ως όχημα για την αναβάθμιση της.

πηγή lifo.gr
#54
[img align=left]http://www.michanikos.gr/uploads/3b57efd37464713707fa3de6d1632b88.jpg[/img] Kίτρινα φλούο γιλέκα στη γη και αστρικά φώτα στον αέρα. Ο νυχτερινός αττικός ουρανός έλαμψε ολόκληρος. Υπό τις νότες του Γκούσταφ Χολστ και της μελωδίας «Πλανήτες», για δεκαπέντε μαγικά λεπτά, οι γερανοί του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος έκαναν τη νύχτα μέρα με έναν μαγικό χορό. Πρόκειται για τους δέκα γερανούς που εργάζονται καθημερινά στο εργοτάξιο του ΚΠΙΣΝ. Τώρα ήρθε η σειρά τους να κάνουν τη δική τους παράσταση στο πιο εμβληματικό σημείο του έργου, τον τεχνητό λόφο ύψους 14 μέτρων.

Η χορογραφία ήταν βασισμένη σε ιδέα του αρχιτέκτονα του έργου, Renzo Piano, και επεξεργασμένη από τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (ΕΛΣ), Μύρωνα Μιχαηλίδη. Ενώ, οι Πλανήτες του Χολστ διαχέονταν ατμοσφαιρικά, σχεδόν συμπαντικά, από την Ορχήστρα της ΕΛΣ.

[img align=right]http://static.athensvoice.gr/sites/default/files/imagecache/image-759x/article/71395-158732.jpg[/img]Η κατασκευή του λόφου έχει ήδη ολοκληρωθεί, ενώ στην τελική μορφή του έργου, το Πάρκο εκτείνεται ως οροφή των κτιρίων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (ΕΛΣ) και της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος (ΕΒΕ), δημιουργώντας μια αδιάσπαστη ενότητα αρχιτεκτονικής συμμετρίας και άρτιας λειτουργικότητας. Οι χορευτικές κινήσεις των δέκα γερανών αγκάλιασαν τον χώρο και με την πολύτιμη καλλιτεχνική συνδρομή της Ορχήστρας της ΕΛΣ, μετέδωσαν την αίσθηση της μουσικότητας, της απεριόριστης δημιουργικότητας και της αισιοδοξίας σε κάθε άκρη του εργοταξίου.

Μεταξύ όσων παρακολούθησαν τον «Χορό των Γερανών» βρισκόταν και ο αρχιτέκτονας του ΚΠΙΣΝ, RenzoPiano, καθώς και πλήθος κόσμου, οι οποίοι έγιναν κοινωνοί της πρώτης καλλιτεχνικής παράστασης που φιλοξενήθηκε στον χώρο του εργοταξίου, αποδεικνύοντας ότι το ΚΠΙΣΝ αποτελεί ήδη ενεργό κομμάτι της ζωής της σύγχρονης Αθήνας.

[img align=left]http://static.athensvoice.gr/sites/default/files/imagecache/image-759x/article/71395-158733.jpg[/img]Ο Ανδρέας Δρακόπουλος, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, ανέφερε: «Από την αρχή κιόλας της σύλληψής του, το ΚΠΙΣΝ αποτέλεσε ένα έργο εμπνευσμένο και ικανό να μεταφέρει σε κάθε έναν από τους πολίτες αυτής της χώρας, λίγο από τη μαγεία και τα υλικά ονείρου που διαθέτει. Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος είναι ήδη εδώ, κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας και ο σημερινός «Χορό των Γερανών» συμβολίζει ακριβώςτον παλμό της ζωής που χτυπάει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο μέσασε αυτό το εργοτάξιο, προκειμένου να ολοκληρωθεί με συνέπεια και απεριόριστη φροντίδα ένα έργο που αναμένεται με τη λειτουργία του να συμβάλει στη βελτίωση της καθημερινότητας και, ελπίζουμε,στην ανανέωση της νοοτροπίας όλων μας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι που συμβάλλουμε με όλες μας τις δυνάμεις στην πραγματοποίηση ενός τόσο σημαντικού έργου».


[img align=right]http://static.athensvoice.gr/sites/default/files/imagecache/image-759x/article/71395-158737.jpg[/img]O Renzo Piano, αρχιτέκτονας του ΚΠΙΣΝ, πρόσθεσε: Ο «Χορός των Γερανών», στο εργοτάξιο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), είναι ένας θαυμάσιος τρόπος να περάσει κανείς μία υπέροχη βραδιά στην Αθήνα. Αλλά, πέραν αυτού, είναι κι ένας τρόπος να εκφράσουμε την ενέργεια και την αισιοδοξία που εκπέμπει αυτό το ξεχωριστό μέρος. Η μουσική είναι μία από τις βασικές πτυχές του έργου. Μία άλλη πτυχή είναι η νέα δημόσια βιβλιοθήκη, και,τέλος, το δημόσιο Πάρκο. Σας καλωσορίζουμε λοιπόν εδώ απόψε για να ζήσετε μαζί μας το ξεκίνημα του υπέροχου αυτού Πάρκου, που πολύ σύντομα θα προσφέρει σε όλους τους επισκέπτες του, θαυμάσια θέα προς τον Παρθενώνα και προς τη θάλασσα ταυτόχρονα».


Η πρωτότυπη αυτή χορευτική παράσταση στο εργοτάξιο του ΚΠΙΣΝ, που είναι πια ενεργό κομμάτι της πόλης, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 3ου Διεθνούς Ετήσιου Συνεδρίου του Ιδρύματος για την Κοινωφελή Δράση που διεξάγεται στην Αθήνα, σήμερα Πέμπτη 26 και αύριο Παρασκευή 27 Ιουνίου στο Divani Apollon Palace (Αγίου Νικολάου 10 και Ηλίου, Καβούρι).

Οι φωτογραφίες είναι του Γιώργη Γερόλυμπου και του Νίκου Μάρκου

Δείτε εδώ βίντεο από τη βραδιά:

[align=center]
[/align]
#55
Χιούμορ / Re: ΑΝΕΚΔΟΤΑ
Ιουνίου 29, 2014, 08:16:14 ΜΜ
Στον αγιότατο ιερέα Πασχάλη είχαν οργανώσει δείπνο αποχαιρετισμού για να εορτάσουν τα 25 χρόνια ιεροσύνης του στην εκκλησία της συνοικίας. Ένας πολιτικός εκπρόσωπος, μέλος της κοινότητας, είχε προσκληθεί για να δώσει προς τιμήν του ιερέα έναν σύντομο ιστορικό λόγο για την ιερατική διαδρομή του.
 
Επειδή ο βουλευτής καθυστερούσε, ο ιερέας απεφάσισε να πει λίγες κουβέντες ώστε να καλύψει τον κενό χρόνο της καθυστερήσεως.
 
- Η πρώτη μου εικόνα/εντύπωση για το εκκλησιαστικό κοινό υπήρξε κατά την πρώτη εξομολόγηση που έτυχε να ακούσω. Σκέφθηκα ότι με είχε στείλει ο Επίσκοπος σε ένα χώρο φοβερό, μια και το πρώτο πρόσωπο, που μου εξομολογήθηκε, μου είπε ότι είχε κλέψει μία τηλεόραση, ότι είχε κλέψει τους γονείς του, ότι είχε κλέψει επίσης την επιχείρηση όπου εργαζόταν, και επιπλέον ότι είχε σεξουαλικές σχέσεις με την γυναίκα του εργοδότη του.
 
Επίσης, μερικές φορές έκανε λαθρεμπόριο και εμπόριο ναρκωτικών. Και τελειώνοντας, εξομολογήθηκε ότι είχε μεταδώσει μία σεξουαλική ασθένεια στην φίλη του.
 
Έμεινα κατάπληκτος, σκανδαλίσθηκα και καταφοβήθηκα. Αλλά, με το πέρασμα του χρόνου, γνώρισα περισσότερα πράγματα για τον κόσμο της ενορίας και διαπίστωσα ότι δεν ήσαν όλοι ίδιοι, είδα μία συνοικία γεμάτη με υπεύθυνο κόσμο, με ηθικές αξίες, και γεμάτο πίστη στον Θεό.
 
Και έτσι έχω ζήσει 25 χρόνια, τα πιο θαυμάσια της ιεροσύνης μου.
 
Ακριβώς την στιγμή που τελείωσε τον λόγο του καταφθάνει και ο βουλευτής, προς τον οποίο και έδωσε το βήμα για την ομιλία..
 
Φυσικά και ζήτησε συγνώμη ο βουλευτής επειδή καθυστέρησε και άρχισε να ομιλεί, λέγοντας:
 
" Ποτέ δεν θα λησμονήσω την πρώτη ημέρα που έφθασε ο αγιότατος πατέρας στην εκκλησιαστική συνοικία μας, και αυτό διότι έτυχα της τιμής να εξομολογηθώ πρώτος σε αυτόν......."
 
 
Ηθικό Δίδαγμα : Ποτέ να μην αργείς ...
#56
<iframe scrolling="no" src="http://www.k24.gr/feeds/?bgc=FFFFFF&amp;t=1&amp;f=1" frameborder="0" style="width: 600px; height: 1060px"></iframe>
#57
Cafe / Re: Που βρίσκεστε αυτή τι στιγμή ;
Ιουνίου 23, 2014, 09:41:02 ΜΜ
Σφύρα και το κανονίζουμε.... Αλλά εσύ είσαι η τζεζ που ξέρω από τα παλιά? Ορ νοτ?....


(και πριν λίγο επέστρεψα σπιτάκι.... )
#58
Cafe / Re: Που βρίσκεστε αυτή τι στιγμή ;
Ιουνίου 21, 2014, 11:11:58 ΜΜ
Στου Δελφούς με έναν υπέροχο έναστρο ουρανό και στο βάθος του ορίζοντα τον κορινθιακό κόλπο
#59
Βρήκα το πρωτότυπο φίλε... (ελπίζω δηλαδή)

«Πριν τους αλλάξει ο χρόνος», Κ.Π.Καβάφης

Λυπήθηκαν μεγάλως   στον αποχωρισμό των.
Δεν τόθελαν αυτοί·   ήταν η περιστάσεις.
Βιοτικές ανάγκες   εκάμνανε τον ένα
να φύγει μακρυά —   Νέα Υόρκη ή Καναδά.
Η αγάπη των βεβαίως   δεν ήταν ίδια ως πριν·
είχεν ελαττωθεί   η έλξις βαθμηδόν,
είχεν ελαττωθεί   η έλξις της πολύ.
Όμως να χωρισθούν,   δεν τόθελαν αυτοί.
Ήταν η περιστάσεις.—    Ή μήπως καλλιτέχνις
εφάνηκεν η Τύχη   χωρίζοντάς τους τώρα
πριν σβύσει το αίσθημά των,  πριν τους αλλάξει ο Χρόνος·
ο ένας για τον άλλον   θα είναι ως να μένει πάντα
των είκοσι τεσσάρων   ετών τ' ωραίο παιδί.
#60
Το παρόν e-book εμπεριέχει όλη την ύλη που εκπονήθηκε και ανήκει στο Τ.Ε.Ε.
Συγκεκριμένα περιέχει τις θεματικές ενότητες ΔΕ1, ΔΕ2, ΔΕ3, ΔΕ4, ΔΕ5 και τις ΔΚ1, ΔΚ2,ΔΚ3.
Τα PDF υπήρχαν στον ιστότοπο του ΤΕΕ με ελεύθερη την δυνατότητα για απόκτηση άνευ αναφοράς για πνευματικά δικαιώματα ή άλλης απαγόρευσης.

Ο σκοπός που έγινε το e-book είναι αποκλειστικά για
·    Διευκόλυνση των συναδέλφων Μηχανικών για την μελέτη του
·    Διευκόλυνση των ενεργειακών επιθεωρητών να έχουν ένα συνοπτικό εργαλείο αναφοράς και αναζήτησης αντί να είναι σε πολλά PDF αρχεία
·    Διευκόληνση κάθε μελετητή μηχανικού κτηρίων
·    Διευκόλυνση του κάθε πολίτη να αποκτήσει έστω μια γενική εικόνα για το εύρος των παραμέτρων σε ότι αφορά την ενέργεια το περιβάλλον και το κτήριο του. Το πόσο σημαντικό και πόσοι παράγοντες επηρεάζουν την οικονομία που μπορεί να έχει σε συνδυασμό με το «ευ ζην».
·    Περισσότερο από όλα όμως να μειωθεί όσο είναι δυνατό η εκτύπωση των 630 σελίδων, από χιλιάδες μηχανικούς και ιδιώτες.
Για την πρόσβαση στο περιεχόμενο δεν θα ζητηθεί ποτέ κανένα οικονομικό όφελος και είναι ελεύθερη η διάδοση του e-book αρκεί να τηρηθεί η αρχή «να μη ζητηθεί οικονομικό όφελος για να υπάρχει πρόσβαση στο περιεχόμενο»
 

Αν ο οποιοσδήποτε έχει κάποια αντίρρηση ή ένσταση ή δικαιώματα για το περιεχόμενο παρακαλώ να το αναφέρει σε εύλογο χρονικό διάστημα (ενδεικτικά σε max ένα μήνα από τώρα), ώστε να αφαιρεθεί.
Θα αποστείλω και στο ΤΕΕ ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα ώστε αν δεν έχει κάποια αντίρρηση να συνεχίσει να υπάρχει ως εργαλείο στη δουλειά μας ως μηχανικοί και ως εξοικονόμηση ενέργειας και πόρων από την άσκοπη εκτύπωση μεγάλου όγκου από χιλιάδες ανθρώπων.
 
 

 
Θα υπάρξουν αναβαθμίσεις και διορθώσεις στις λειτουργίες του e-book. Όποτε γίνουν θα υπάρχει ενημέρωση εδώ.
Αν υπάρξουν αναβαθμίσεις ή και διορθώσεις από το ΤΕΕ στο περιεχόμενο των PDF αρχείων που δίνει και ενημερωθούμε, θα ενημερωθεί και το περιεχόμενο της εφαρμογής. Θα υπάρχει ενημέρωση εδώ.
Πιθανά θα αναρτήσουμε και εφαρμογή που θα τρέχει άμεσα στο PC ή στο MAC σας. Μέγεθος εφαρμογής περίπου 40ΜB , άμεσα εκτελέσιμο χωρίς ανάγκη εγκατάστασης. Θα μπορεί να υπάρχει σε ένα απλό στικ ή CD. Φυσικά και αυτό χωρίς οικονομικό όφελος αλλά δωρεάν.