Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,374
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,323
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 187
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 1
  • Guests: 267
  • Total: 268
  • Leon

Eίστε YΠEP ή KATA των καταλήψεων??????????????????

Ξεκίνησε από forest48, Νοεμβρίου 06, 2007, 06:07:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Nasia9



Κύριε..


Δε ξέρω για ποια νεογέννητα λες εσύ..

πάντως,εγώ κατάλαβα θανατική ποινή για αυτούς τους μαλά..........ες που έχουν βολευτεί στη καρέκλα τους

κώστας

"Το θέμα δεν είναι να τους διευκολύνουμε"

Χμμ...προτείνω ηλεκτρική καρέκλα και το σύστημα ηλεκτρισμού να δουλεύει με κάρβουνο...
eLe

κώστας

eLe

Rakendytos

Οχι Κυρια
για τα παιδια η θανατικη ποινη..
βασικα δεν διαβασα ολα το κειμενο..στα σκαμπιλια το παρατησα.. :D

voliwtisa

Αφού το σχολείο δεν μας καταλαβαίνει…..


«Αφού το σχολείο δεν μας καταλαβαίνει, θα το…καταλάβουμε εμείς!»

Ένα από τα πιο εύστοχα και έξυπνα στο «παίξιμο» με τις έννοιες των ομόηχων λέξεων που είδα γραμμένο σε τοίχο σχολείου….

Οι καταλήψεις τείνουν πλέον να γίνουν «εθιμικές» αφού κάθε χρόνο εδώ και πολλά χρόνια, υπάρχουν μαθητικές κινητοποιήσεις. Και αλίμονο αν δεν υπήρχαν!


Είναι  άδικο και  υποκριτικό να λέει ο οιοσδήποτε ότι τα παιδιά δεν έχουν αιτήματα!

Ακόμα και ένας άρτι αφιχθείς από  Καμερούν , θα αντιλαμβανόταν  ότι το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα, μαζί με όλη την υποδομή, πάσχει  ανίατα. Με καθηγητές , αδιάφορους, ανεπαρκείς ενίοτε,  χωρίς όρεξη, χωρίς διάθεση, χωρίς κίνητρα! Όχι όλοι βέβαια! Αρκετοί εξ΄ αυτών πιστεύουν και αγαπούν αυτό που κάνουν και το εκτελούν ακόμα και κάτω από δυσμενείς συνθήκες.  Με κτίρια που σε ορισμένες περιπτώσεις σε τίποτα δεν έχουν να ζηλέψουν από στάβλους. Με βιβλία που όλο έρχονται και όλο στον δρόμο είναι. Με ένα σύστημα που όλο «μεταρρυθμίζεται» από εποχής Παπανούτσου, και όλο στην «μεταρρύθμιση» κολλάει, ανάλογα με τα γούστα και την άποψη περί παιδείας, ενός εκάστου Υπουργού.

Φυσικά, πολύ νερό κύλησε στο αυλάκι από την εποχή του 1-1-4! Άλλαξαν πολλά. Οι μαθητές φοράνε σινιέ αθλητικά, έχουν κινητά, καλό χαρτζιλίκι και σε τίποτα δεν θυμίζει η ζωή τους, την ζωή των μαθητών εκείνης της  εποχής. Ωστόσο η σημερινή μαθητιώσα νεολαία εξακολουθεί να διαθέτει το copy right, την «υποχρέωση», αλλά και την μοναδική δυνατότητα να επαναστατεί. Να «πυρπολεί» καταστάσεις, ιδέες, καθεστωτικές αντιλήψεις και  αγκυλώσεις.

Αλίμονο λοιπόν εάν οι νέοι δεν επαναστατούν. Τίποτα δεν πρόκειται ποτέ να προχωρήσει. Αλίμονο εάν οι νέοι δεν απαιτούν να τα αλλάξουν όλα, εδώ και τώρα! Τότε όλα θα έμοιαζαν και θα ήταν «βαλσαμωμένα», ακίνητα, παλιά, χωρίς το φως της προόδου, της αλλαγής, της πορείας μπροστά….

Τώρα βέβαια αν στις φετινές καταλήψεις (και στις περσινές…) κάποιοι βλέπουν 16άρηδες να καταλαμβάνουν τα σχολεία για «χαβαλέ» για «μπιρίμπα», τσιγαράκι, ενίοτε και για πιο «αιχμηρές» ενασχολήσεις από Δευτέρα έως Παρασκευή (το Σαββατοκύριακο οι καταλήψεις, τις πιο πολλές φορές, «πάνε παραλία»…) και συγχρόνως βλέπουν και διάφορους «φίλα κείμενους», υποστηρικτές και συνοδοιπόρους καθηγητές να κάνουν «πασαρέλα» στα δελτία ειδήσεων, ε, έχουν και αυτοί τα  κάποια δίκια τους…..

Εγώ  , «φαν» της προόδου, του καινούριου και των ανατροπών  από καρδιάς (ως αιθεροβάμων….) ελπίζει να ευοδωθούν οι μαθητικοί αγώνες, χωρίς να υποστούν συνέπειες από χάσιμο ωρών και λοιπά δυσοίωνα. Ωσαύτως θα ήμουν  πολύ ευτυχής εάν οι συνοδοιπόροι καθηγητές (διότι οι μαθητές το πράττουν..) έθεταν σε ΠΡΩΤΟ πλάνο και την πάταξη της αδηφάγου παραπαιδείας (και ως γνωστόν παραπαιδεία χωρίς καθηγητές δεν δύναται να υπάρξει….) η οποία  έχει καταστεί βρόγχος  στο λαιμό των οικογενειών που ξεπουλιόνται για τα φροντιστήρια των παιδιών τους…



ΚΑΤ.

Pappas10

Αγαπητέ φίλε Forest,

Δεν νομίζω ότι οι καταλήψεις έχουν εφαλτήριο τους προβληματισμούς που καταθέτεις... ούτε ότι τους εκφράζουν.

Χώρια το ότι το επιχείρημα είναι αντιφάσκον από μόνο του. Δηλαδή δεν καταλαβαίνουν ακριβώς αλλά ενστερνίζονται την κατάληψη ως τι;;;

Δυναμική αντίδραση προς αυτό που δεν καταλαβαίνουν;


Έσχατη λύση;

ΤΙ;;;

Δεν τους παρομοιάζω με "τους νέους... που τους έλεγαν αλήτες" γιατί τα πόδια τους δεν είναι πρησμένα από την πείνα... από το πολύ φαγητό ίσως.

Όπου ανοίγει ένα σχολείο... γκρεμίζεται μία φυλακή. Όπου κλείνει ένα σχολίο τι γίνεται;

Στην κοινωνική σου κριτική συμφωνώ... αλλά η αντίδραση αυτή δεν νομίζω ότι είναι σωστή. Στην τελική, αν μία κοινωνία είναι τόσο εξαθλιομένη ώστε ο μόνος τρόπος αντίδρασης σ' αυτήν είναι το κλείσιμο ενός σχολείου.... τότε ίσως αυτή η κοινωνία να μην δικαιούται να έχει μαθητές - αναπαραγωγητές της.

Γι' αυτό λοιπόν είμαι ΚΑΤΑ των καταλήψεων... γιατί θέλω να είμαι ΥΠΕΡ των μαθητών.

Με εκτίμηση,

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

voliwtisa

Αφού το σχολείο δεν μας καταλαβαίνει…..


«Αφού το σχολείο δεν μας καταλαβαίνει, θα το…καταλάβουμε εμείς!»

Ένα από τα πιο εύστοχα και έξυπνα στο «παίξιμο» με τις έννοιες των ομόηχων λέξεων που είδα γραμμένο σε τοίχο σχολείου….

Οι καταλήψεις τείνουν πλέον να γίνουν «εθιμικές» αφού κάθε χρόνο εδώ και πολλά χρόνια, υπάρχουν μαθητικές κινητοποιήσεις. Και αλίμονο αν δεν υπήρχαν!


Είναι  άδικο και  υποκριτικό να λέει ο οιοσδήποτε ότι τα παιδιά δεν έχουν αιτήματα!

Ακόμα και ένας άρτι αφιχθείς από  Καμερούν , θα αντιλαμβανόταν  ότι το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα, μαζί με όλη την υποδομή, πάσχει  ανίατα. Με καθηγητές , αδιάφορους, ανεπαρκείς ενίοτε,  χωρίς όρεξη, χωρίς διάθεση, χωρίς κίνητρα! Όχι όλοι βέβαια! Αρκετοί εξ΄ αυτών πιστεύουν και αγαπούν αυτό που κάνουν και το εκτελούν ακόμα και κάτω από δυσμενείς συνθήκες.  Με κτίρια που σε ορισμένες περιπτώσεις σε τίποτα δεν έχουν να ζηλέψουν από στάβλους. Με βιβλία που όλο έρχονται και όλο στον δρόμο είναι. Με ένα σύστημα που όλο «μεταρρυθμίζεται» από εποχής Παπανούτσου, και όλο στην «μεταρρύθμιση» κολλάει, ανάλογα με τα γούστα και την άποψη περί παιδείας, ενός εκάστου Υπουργού.

Φυσικά, πολύ νερό κύλησε στο αυλάκι από την εποχή του 1-1-4! Άλλαξαν πολλά. Οι μαθητές φοράνε σινιέ αθλητικά, έχουν κινητά, καλό χαρτζιλίκι και σε τίποτα δεν θυμίζει η ζωή τους, την ζωή των μαθητών εκείνης της  εποχής. Ωστόσο η σημερινή μαθητιώσα νεολαία εξακολουθεί να διαθέτει το copy right, την «υποχρέωση», αλλά και την μοναδική δυνατότητα να επαναστατεί. Να «πυρπολεί» καταστάσεις, ιδέες, καθεστωτικές αντιλήψεις και  αγκυλώσεις.

Αλίμονο λοιπόν εάν οι νέοι δεν επαναστατούν. Τίποτα δεν πρόκειται ποτέ να προχωρήσει. Αλίμονο εάν οι νέοι δεν απαιτούν να τα αλλάξουν όλα, εδώ και τώρα! Τότε όλα θα έμοιαζαν και θα ήταν «βαλσαμωμένα», ακίνητα, παλιά, χωρίς το φως της προόδου, της αλλαγής, της πορείας μπροστά….

Τώρα βέβαια αν στις φετινές καταλήψεις (και στις περσινές…) κάποιοι βλέπουν 16άρηδες να καταλαμβάνουν τα σχολεία για «χαβαλέ» για «μπιρίμπα», τσιγαράκι, ενίοτε και για πιο «αιχμηρές» ενασχολήσεις από Δευτέρα έως Παρασκευή (το Σαββατοκύριακο οι καταλήψεις, τις πιο πολλές φορές, «πάνε παραλία»…) και συγχρόνως βλέπουν και διάφορους «φίλα κείμενους», υποστηρικτές και συνοδοιπόρους καθηγητές να κάνουν «πασαρέλα» στα δελτία ειδήσεων, ε, έχουν και αυτοί τα  κάποια δίκια τους…..

Εγώ  , «φαν» της προόδου, του καινούριου και των ανατροπών  από καρδιάς (ως αιθεροβάμων….) ελπίζει να ευοδωθούν οι μαθητικοί αγώνες, χωρίς να υποστούν συνέπειες από χάσιμο ωρών και λοιπά δυσοίωνα. Ωσαύτως θα ήμουν  πολύ ευτυχής εάν οι συνοδοιπόροι καθηγητές (διότι οι μαθητές το πράττουν..) έθεταν σε ΠΡΩΤΟ πλάνο και την πάταξη της αδηφάγου παραπαιδείας (και ως γνωστόν παραπαιδεία χωρίς καθηγητές δεν δύναται να υπάρξει….) η οποία  έχει καταστεί βρόγχος  στο λαιμό των οικογενειών που ξεπουλιόνται για τα φροντιστήρια των παιδιών τους…



ΚΑΤ.

Nasia9


κώστας

Επιστρέφοντας όμως στο θέμα των καταλήψεων...

Υπάρχει ένα υπουργείο μπάχαλο που επιτρέπει συμπεριφορές όχλου στους υφισταμένους του (καθηγητές).
Παραδειγματιζόμενοι οι τελευταίοι, δημιουργούν ένα σχολείο μπάχαλο, το οποίο με τη σειρά του, επιτρέπει στους μαθητές συμπεριφορές όχλου.

Κανένα αίτημα δεν έχουν οι μαθητές. Κι όσοι εμφανίζονται να έχουν, είναι εγκάθετα πιόνια-θύματα είτε του Κ.Κ.Ε. (παραδοσιακή αντίδραση) είτε του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ("προοδευτική" αντίδραση).

Τα παιδιά αντιλαμβάνονται το μπάχαλο και το αναπαράγουν. Η ευθύνη τους είναι...έως μηδενική.

Επομένως, το ερώτημα, ίσως έπρεπε να είναι διαφορετικό]
eLe

Nasia9

Τα παιδιά κάνουν κατάληψη επειδή βαριούνται να κάνουν αρχαία και μαθηματικά. Όχι επειδή αντιλαμβάνονται το μπάχαλο. Τα παιδιά δεν αντιλαμβάνονται απλά πράγματα! Αλλά και αν υποθέσουμε ότι ''παίζει'' και αυτό,σίγουρα είναι το τελευταίο. Η τεμπελιά,η βαρεμάρα,και η ανευθυνότητα του κλασικού Έλληνα είναι! Και απλά μεταδίδεται και στα παιδιά ! Το μυαλό τους είναι στις απουσίες και όχι στις παρουσίες! Πάνε σχολείο για να γκομενίσουν και όχι για να ανοίξουν το στραβάδι τους! Άμα πιάσουμε μερικούς,αυτοί οι ίδιοι δε ξέρουν για ποιο λόγο κάνουν κατάληψη. Αν αντιλαμβάνονταν το μπάχαλο , θα έβαζαν λουκετάκι και θα πήγαιναν στη παραλία για φρέντο; Μη λέμε ό,τι θέλουμε

κώστας

"Μη λέμε ό,τι θέλουμε"

Αλλά;
Τι να λέμε; Ό,τι δεν θέλουμε;
eLe

Pappas10

Κατά τη γνώμη μου υπάρχουν πολύ καλύτεροι τρόποι αντίδρασης της Νεολαίας από τις καταλήψεις.

Αν είναι η παιδεία το αίτημα τους, τότε ας καταθέσουν απόψεις για τα βιβλία και για το τι θέλουν από το σχολείο. Η "σφαγή" πάντως για το βιβλίο της ιστορίας και τους "συνοστισμούς" του... δεν ξεκίνησε από μαθητές και δεν πήραν θέση οι μαθητές.

Το να ακούω μαθητές να μου διαμαρτυρονται για το 5% μου "βρωμάει" εξωσχολική καθοδήγηση.

Ξέρουν τι είναι προϋπολογισμός και πως συντάσεται και τι αντιπροσωπεύει το 5%????

Αμφιβάλω.. ειλικρινά.

Από εκεί και πέρα...


ΡΕ ΠΑΝΑΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑααααααααααααααα
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

KostasD33

Νομίζω πως αν κάνουμε ένα λάθος είναι που κρίνουμε μια γενιά με τα δικά μας σημερινά μέτρα και σταθμά
Ναι συμφωνώ και εγώ ότι τα αιτήματα (αν μπορούμε να ενοποιήσουμε αιτήματα) μπορεί να είναι χαζά, μη σοβαρά ή όπως σωστά λέει και η Νασια για τον Φραπέ, αυτό όμως που ξεχνάμε είναι ότι δεν είναι τα αιτήματα που προκαλούν την κίνηση και την αναταραχή αλλά η προδιάθεση και οι συνθήκες ως σύνολο

Η προδιάθεση και οι συνθήκες συνοπτικά κατά την δική μου γνώμη  είναι ότι μπάχαλο έχω (ως σχολείο) και ανάλογα ως μπάχαλο θα δράσω
Και εκεί ναι έχει τις πρωταρχικές του  ευθύνες το κράτος και η εκαστοτε κυβέρνηση φυσικά, με την έλλειψη ουσιαστικών προγραμμάτων εκπαίδευσης, κτιριακής και εργαστηριακής υποδομής, και αξιοπρεπούς αμοιβής στους διδάσκοντες
Εκεί έχουν τις ευθύνες τους οι καθηγητές που έχουν ως πάρεργο την δουλειά τους στο σχολείο (διότι παίρνουν και λίγα αλλά προσφέρουν ακόμα λιγότερα) και ως κύρια απασχόληση τους τα ιδιαίτερα που δίνουν στους ιδίους τους μαθητές τους.
Εκεί έχουμε και τις ευθύνες μας κι εμείς που τα ανεχόμαστε όλα αυτά και κριτικάρουμε μόνο, έχοντας ξεχάσει όλη την μπάχαλο δική μας σχολική διαδρομή που περάσαμε. Επίσης έχουμε την ευθύνη διότι θεωρούμε λογικότατο τα παιδιά μας ότι πρέπει να πάνε φροντιστήριο όχι για να μάθουν κάτι περισσότερο αλλά για να κάνουν όπως πρέπει την υλη που το αρμόδιο σχολείο θα έπρεπε να τους κάνει. Το αστείο είναι ότι είναι οι ίδιοι καθηγητές κατά κανόνα και στο σχολείο και στα φροντιστήρια

Τα περισσότερα αυθόρμητα κινήματα δεν ξεκίνησαν με διαμορφωμένες προτάσεις και στρατηγικές. Για αυτό είναι και κινήματα και αυθόρμητα. *
Στην πορεία μερικές φορές μπορεί και να τα αποκτήσουν αυτά.
Όταν κι αν τα αποκτήσουν τότε θα μιλάμε για τον Μαϊ του 68, ή για το Πολυτεχνείο εδώ
Αν δεν υπήρχαν όμως και τα χύμα και τα άνω κάτω (όπως πιθανά μπορεί να είναι και το τωρινό κύμα καταλήψεων) τότε δεν θα είχαμε ποτέ μας γνωρίσει ούτε τον Μαϊ του 68 μα ούτε και το πολυτεχνείο




*το ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων σε αυθόρμητα κινήματα προσπαθούν με μικρότερη η μεγαλύτερη επιτυχία να τα ποδηγετήσουν ή να τα καπηλευτούν κόμματα και παρατάξεις δεν αλλάζει την υφή τους.



Υ.Γ.
Όσοι και όσες βαριούνται να διαβάσουν σε θέματα που θέλουν να γράψουν τουλάχιστον ας μη μας το λένε κατάμουτρα πόσο υποτιμούν ότι έχει γραφτεί κι ας μένουμε απλά με την εντύπωση ότι πάλι είναι εκτός τόπου και χρόνου

riaghul

Παράθεση από: "forest48"Kαι το δίλημμα «είστε YΠEP ή KATA των καταλήψεων»?
Ζούμε σε μια εποχή που περισσεύει η υποκρισία, η παραπληροφόρηση με την υπερπληροφόρηση, η υπεκφυγή, ο αποπροσανατολισμός.
Ζούμε μια κοινωνία, χωρίς κοινωνική συνοχή, χωρίς αλληλεγγύη, χωρίς διακριτές αξίες.
Ζούμε μια παιδεία «πειραματόζωο», προσανατολισμένη στις ανάγκες της αγοράς του ανταγωνισμού και του κέρδους.
!

Ναι..σε μια τέτοια κοινωνία ζούμε που τη δημιουργήσαμε εμείς οι μεγαλύτεροι επειδή ίσως και τότε....υπήρχε  η παραπληροφόρηση και ο αποπροσανατολισμός και...και...(δεν μου αρέσει να λέω Λόγια..Λόγια.. και να αποποιούμαστε όλοι των όπιων ευθυνών έχουμε για την σημερινή κατάσταση)

-Οσο για το μέγα διλημμα του ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ
Στη συγκεκριμένη φάση είμαι" Κατά"
Οχι επειδή  δεν πιστεύω στη Νέα γεννιά και στους αγώνες  τους..
Ούτε επειδή θέλω με κάποιο τρόπο να αμφισβητήσω τα αυθαίρετα κινήματα
Αλλά επειδή τα σημερινά κίνητρα δεν έχουν βάση. Τα κίνητρα είναι αφελή και υποκινούμενα πιθανό. Αυτό ας προβληματίσει Εμας...

Παράθεση από: "forest48".  Πρέπει οι γονείς, οι καθηγητές, η κοινωνία να σταθεί δίπλα στα παιδιά, να μιλήσει, να τους εξηγήσει «αν μπορεί», να δώσει λύση στα προβλήματά τους. Γιατί αν δεν το κάνει σωστά, τότε οι νέοι ιστορικά... εκπλήσσουν!
Δεν ξέρω αν είσαι 'ενας απο αυτούς που παραθέτεις....(γονιός ή καθηγητής)
για να δείξεις το δρόμο..το τρόπο...τη πορεία...
Θεωρώ πως το παιδί διαμορφώνεται κυρίως απο την οικογένεια. Αλά για ποιά οικογένεια μιλάμε? :wink:
Μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε απο αλλού :roll:

Τελικά Όλοι μας βουτηγμένοι σε μια καθημερινότητα  αφήνουμε τα πράγματα να γίνονται και μετά τα βλέπουμε ως θεατές να παίρνουν το δρόμο τους κι εμείς είμαστε σχεδόν αμέτοχοι προσφέροντας μόνο το φαγητό τους, τα ρούχα τους (και να είναι και μάρκα παρακαλώ), τα παιχνίδια τους..και μετα λέμε.."Τόσους καθηγητές πληρώνω και συ δεν κάνεις τίποτα??"

snoopy

eimai kata kai eidika kata twn diadilwsewn me zimies.
h diadilwsi den simainei oti ama tyxei kai mou tin dwsei..."ta spaw"

Sto 8ema mas.. kata katalipsewn. Gia ton polu aplo logo oti den ginontai ma8imata,menoun pisw, den bgainei i ili kai meta mas ftaine ta ksena panepistimia kai autoi pou apofoitoun apo ta ksena panepistimia giati tous pairnoun tis douleies.
kai pws na min tous tis paroun, afou exoun teleiwsei stin wra tous, exoun kanei to metaptuxikao stin wra tous, ta agoria sto kapaki strato kai gurw sta 25 einai stin agora ergasias. Em vevaia...opoios vgei prwtos kai apoktisei proupiresia, 8a faei thn 8esi kapoiou allou pou 8a vgei stin agora sta 28 tou xwrs proupiresia. Milaw panta gia to ti ginetai stin pleiopsifia.
kai einai krima giati sta ellinika panepistimia ginetai para polu kali douleia k apoktas foveres gnwseis.... Alla kai n a8es na teleiwseis...pws na teleiwseis otan xanontai exetastikes;
ara se poion kanoun kako;

267 Επισκέπτες, 1 Χρήστης