Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,374
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,323
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 187
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 1
  • Guests: 261
  • Total: 262
  • Leon

Eίστε YΠEP ή KATA των καταλήψεων??????????????????

Ξεκίνησε από forest48, Νοεμβρίου 06, 2007, 06:07:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

κώστας

Μιχάλη, μου φαίνεσαι ολίγον αντιφατικός]παραγωγός κοινωνίας[/i]".
Το σχολείο οφείλει να μαθαίνει στα παιδιά τη διαδικασία της μάθησης.

Θα συμφωνήσω ότι τα παιδιά δεν έχουν αιτήματα. Δεν έχουν καταγεγραμμένα αιτήματα.
Όμως, υπάρχουν και τα γεγονότα. Τα οποία φανερώνουν ότι τα σημερινά παιδιά, δεν γουστάρουν το σχολείο τους. Σε πολλές περιπτώσεις, το μισούν κιόλας (γι' αυτό και οι "βανδαλισμοί").
Τα γεγονότα δεν έχουν αιτίες;
Οι αιτίες δεν είναι αιτήματα;

Τα παιδιά λοιπόν, έχουν αιτήματα. Απαιτούν ένα σχολείο διαφορετικό. Απαιτούν γνώση!
Σκέφτονται περισσότερο το μέλλον τους, από ότι εμείς στην ηλικία τους και γνωρίζουν ότι πρέπει να οπλιστούν με εφόδια γνώσης για να ανταπεξέλθουν σε ένα πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον από αυτό που ζήσαμε εμείς.

Τέλος, θα συμφωνήσω ότι το πρόβλημα δεν ξεκινάει από το σχολείο, δεν είναι μόνο στο σχολείο: όταν ο μπαμπάς κι η μαμά, αγοράζουν στο παιδάκι την τάδε κονσόλα παιγνιδιών για να μην τους ενοχλεί ο κανακάρης τους, τότε απλά μαθαίνουν το παιδί τους να χαζεύει (κυριολεκτικά) πιθηκίζοντας.
Τι το διαφορετικό κάνει το σχολείο σήμερα, με τη σημερινή απαίτηση γνώσης, όπως είναι διαρθρωμένη;
Και μην ξεχνάς, ότι το σχολείο, σαν μία ευρύτερη κοινωνία από την οικογένεια, παίζει εξίσου καταλυτικό ρόλο, στη διαμόρφωση χαρακτήρων.
Τα παιδιά, όσα μπορούν να αντισταθούν στην πιθηκίζουσα νοοτροπία, φεύγουν από το σπίτι τους, πάνε στο σχολείο κι εκεί, δημιουργούν την (ευρύτερη) κοινωνία των αρνητών των πιθήκων. Μόνα τους δεν μπορούν να κάνουν το μάθημα όπως θέλουν κι αντιδρούν στο ήδη υπάρχον.

Υ.Γ.
Τα παιδιά σήμερα, με τις καταλήψεις τους συνήθως προβάλλουν αιτήματα βελτίωσης υποδομών.
Αναγκάζονται να το κάνουν.
Ξέρουν ότι αν θέσουν θέματα ανεπάρκειας του διδακτικού προσωπικού και αδιαφορίας του πολιτικού προσωπικού, κανείς δεν θα τους δώσει σημασία.
eLe

Pappas10

Εξαρτάται από το είδος της εκπαίδευσης που παρέχεις. Μπορεί να εκπαιδεύεις τον άλλον στην σφαιρική κριτική. Αυτό δεν σε κάνει ρομπότ.

Μαθαίνω διαδικασία μάθησης δεν ξέρω αν είναι αντιφατικό αλλά σίγουρα είναι πλεονασμός.

Οι αιτίες δεν είναι αιτήματα. Και πολύ περισσότερο δεν νομιμοποιούν αντιδράσεις όπως οι καταλήψεις. Άλλωστε εκεί ακριβώς εμφανίζεται και το έλλειμα. Αιτίες υπάρχουν. Οι μαθητές όμως αντί να τις μετατρέψουν σε αιτήματα τις μετατρέπουν σε αναίτιες καταλήψεις.

Το "απαιτώ ένα σχολείο διαφορετικό" είναι σύνθημα, όχι θέση και αίτημα προς συζήτηση. ΤΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ρε φίλε να το συζητήσουμε. Αλλά τι θέλουν δεν μας λένε.

Το ξέρω ότι "πέφτω" σε επίπεδο συνομοσιολογίας αλλά ακριβώς αυτό είναι η επιδίωξη του όποιου "κατεστημένου". Η έλλειψη αντιπρότασης. Διοτί πάντα στην αντίδραση χωρίς αντιπρόταση η συντήρηση θα κερδίζει μας και θα συσπειρώνει τριγύρω της τους φοβικούς του ανύπαρκτου. Που φυσικά θα είναι περισσότεροι.

Όσο για το "απαιτώ γνώση", το σχολείο δίνει γνώσεις. Επειδή έχω διαβάσει κάποια σχολικά βιβλία, σε πληροφορώ ότι δίνουν ΑΡΚΕΤΗ και μάλιστα ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ γνώση. ΚΙΝΗΤΡΟ δεν δίνει το σχολείο... και αυτό δεν είναι μόνο πρόβλημα του θεσμού.

Τέλος, πρώτα δημιουργήθηκαν οι κοινωνίες και μετά τα σχολεία. Αυτό ως απάντηση στο ποιος παράγει τι. Το σχολείο μπορεί να σε κοινωνικοποιεί αλλά δεν ΠΑΡΑΓΕΙ κοινωνία. Και ευτυχώς δηλαδή γιατί τότε θα μιλάγαμε για Οργουελικές κοινωνίες δέσμιες θεσμών που λειτουργούν όχι απλά μηχανιστικά αλλά και φωτοτυπικά.

Αυτή είναι η θέση μου. Μπορεί να λέω και αρλούμπες.

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

sevenseas

ρε παιδες
ρε συντροφοι
καταληψεις στο ΣΧΕΣΕΙΣ?
μηπως , οι σχεσεις , που δημιουργουνται στις καταλήψεις?
μήπως η κατάληψη μιας σχέσης?

minoraki

λογω του οτι δεν εχω χρονο για να διαβασω ολα τα κατεβατα που εχουν γραφτει απλως καταθετω την εξης πληροφορια που εχω ]

Kastoras

Ειναι θεμα παιδειας .... αν ειχαμε παιδεια ακομη και οι καταληψεις θα ειχαν αλλη δομη.... σαν το αυγο του καλομβου..
Ολο το συστημα ειναι σαπιο οποτε μην σκατε... δεν υπαρχει ουτε γιατρεια ουτε λογικη εξηγηση...
Καθηγητες Εξουσια Τοπικη Αυτοδιοικηση Γονεις Μαθητες...... ειναι για κλαμματα...
Πισσα και Πουπουλα

Enia

Παράθεση από: "sevenseas"καταληψεις στο ΣΧΕΣΕΙΣ?
μηπως , οι σχεσεις , που δημιουργουνται στις καταλήψεις?
μήπως η κατάληψη μιας σχέσης?

η 'επιστήμη' το ψάχνει ακόμα...  :roll: το αφήσαμε να τσουλάει κι όπου βγει...  :roll:

black_velvet


"Πολιτικό καφενέ" μήπως; (κάτι σε παιδεία δεν διαθέτει το μαγαζί;  ]
κάτι αν μπορούσα στον κόσμο να άλλαζα
θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα

Enia

λες να ζητήσουμε καινούριο ραφάκι? ή καλύτερα να τα στριμώξουμε εκεί δίπλα στην πολιτική? :roll: να φωνάξουμε και τον ντεκορατέρ να μας πει τη γνώμη του καλύτερα...  :roll:

από την άλλη, με μια πιο εξαντρίκ ματιά, μια χαρά μου ταίριαξε κι εδώ!  :shock:  :P  :lol:

black_velvet


Να τον φωνάξουμε, γιατί να μην τον φωνάξουμε. Να βάλει όμως κι ένα χεράκι με τα χρώματα ε;

Για το καινούργιο ραφάκι να πάρουμε προσφορές πρώτα. Εκτός αν το αναλαμβάνεις εσύ.  ]
κάτι αν μπορούσα στον κόσμο να άλλαζα
θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα

Enia

Να πάρουμε, να πάρουμε... 8)

forest48

ΠαράθεσηΣχέσεις
ανθρώπινες, επαγγελματικές, φιλικές, ερωτικές, διαδικτιακές, ενωτικές, αντιπαραθετικές



Νομίζοντας οτι οι καταλήψεις συντελούν στην διατάραξη των σχέσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας (μαθητών - καθηγητών ) αλλά και του Υπουργείου Παιδείας.
Αποτελούν δε ενα σοβαρό όπλο στην αντιπαράθεση μεταξύ των πλευρών για να προωθηθούν οι όποιες διεκδικήσεις

Με αυτή τη λογική το έβαλα εδώ

Τώρα αν έπρεπε να μπει στον πολιτικό καφενέ ή όχι είναι θέμα προσωπικής θεώρησης του καθενός

Εγώ πιστευω οτι οι όλες κινήσεις μας μέσα στην κοινωνία και η συμπεριφορά μας αλλά και οι συναναστροφές μας έχουν πολιτική χροιά
Οποτε και οι σχέσεις αποτελούν μια εξειδικευμένη πολιτική δραστηριότητα

261 Επισκέπτες, 1 Χρήστης