Ειδήσεις:

1η δοκιμή με αναβάθμιση ...

Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Θέματα - black_velvet

#1
Το άρθρο είναι από την Διαδρομή

Μακάρι η συνέχεια να είναι ακόμη καλύτερη από τις προσδοκίες.



Το Σπίτι του ηθοποιού

Το όνειρο της Αννας Φόνσου έγινε πραγματικότητα!
Το «Σπίτι του ηθοποιού» που θα φιλοξενεί καλλιτέχνες με προβλήματα επιβίωσης, μετά από αρκετά χρόνια προσπάθειας και προσωπικού μόχθου της γνωστής πρωταγωνίστριας άνοιξε τις πύλες του.
Στους πρώτους ενοίκους του ανήκει ο Ανδρέας Μπάρκουλης με την οικογένειά του, ο οποίος μετακόμισε στον χώρο, αφού δεν μπορούσε να τα βγάλει πέρα στο σπίτι που ενοικίαζε.

Το εξαώροφο κτίριο της οδού Παναθηναίων στα Κάτω Πατήσια ήταν προχθές κατάφωτο και γεμάτο κόσμο που ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του προεδρείου του ιδρύματος «Το σπίτι του ηθοποιού» να παραστεί στα εγκαίνιά του.

Ολοι οι παρευρισκόμενοι, κυρίως ηθοποιοί από τις παλαιότερες γενιές του κλάδου (αλήθεια, οι νεότεροι δεν ήταν... προσκεκλημένοι;), με το που έφταναν εδώ έμεναν εκστατικοί με την άκρως εικαστική εικόνα του περιβάλλοντος χώρου του.

Η ίδια εντύπωση κυριαρχούσε με το που έμπαινες μέσα, από το ισόγειο όπου είναι το καφενείο μέχρι τον τελευταίο όροφο που σε βγάζει σε μια όμορφη βεράντα. «Ολα εδώ... φωνάζουν πως είναι φτιαγμένα με πολύ γούστο από κάποιο καλλιτεχνικό χέρι» έλεγαν όσοι από τους προσκεκλημένους είχαν την περιέργεια να ανεβούν έως την ταράτσα για να γνωρίσουν τους πραγματικά πολύ όμορφους εσωτερικούς χώρους του.

Κάθε όροφος φέρει και το όνομα ενός θρυλικού προσώπου του καλλιτεχνικού χώρου: Κατερίνα Ανδρεάδη (1ος όροφος), Αλέκος Αλεξανδράκης (2ος όροφος), Ελλη Λαμπέτη (3ος όροφος), Τζένη Καρέζη (4ος όροφος), Μελίνα Μερκούρη (5ος όροφος), Αλίκη Βουγιουκλάκη (6ος όροφος).
Αξίζει να τονίσουμε πως στον 4ο όροφο βρίσκεται ο χώρος που φιλοξενεί τον Ανδρέα Μπάρκουλη, τη σύζυγό του Μαρία και τον γιο τους Νικόλα. Με τον φακό της «Espresso» μπήκαμε στον χώρο και συναντήσαμε τον Νικολάκη, ο οποίος ήταν στο δωμάτιό του και έπαιζε με τρεις φίλους που έχει ήδη αποκτήσει από το γειτονικό σχολείο στο οποίο έχει γραφτεί.

Ο Μπάρκουλης τζούνιορ έδειχνε πολύ χαρούμενος για την καλή παρέα του. Την ίδια διάθεση όμως δεν είχε και η Μαρία Μπάρκουλη, την οποία συναντήσαμε έξω από το καφενείο να μιλάει με ηθοποιούς.

Η γυναίκα που στέκεται βράχος στο πλευρό του θρυλικού πρωταγωνιστή, μόλις μας είδε ξέσπασε σε κλάσματα: «Την Παρασκευή ήρθαν και πήραν από τον Ανδρέα τις φιάλες με το οξυγόνο γιατί δεν είχαμε να πληρώσουμε 200 ευρώ» μας αποκάλυψε.

Ωστόσο, όλοι όσοι ήταν εκεί τη χαιρετούσαν εγκάρδια και της εξέφραζαν τη στήριξή τους. Ανάμεσά τους ήταν οι Μιμή Ντενίση, Μάρθα Καραγιάννη, Ρίκα Διαλυνά, Δέσποινα Στυλιανοπούλου, Μπέτυ Βαλάση, Γιώργος Μιχαλακόπουλος, Ντίνος Καρύδης, Νόρα Κατσέλη, Ζάχος Χατζηφωτίου, Δημήτρης Κολλάτος, Γιώργος Μεσσάλας, Δημήτρης Πιατάς, Ελένη Ράντου και πάρα πολλοί άλλοι ηθοποιοί, καθώς και απλοί άνθρωποι από τη γειτονιά (μεταξύ αυτών και αλλοδαποί), οι οποίοι... τίμησαν δεόντως τους μπουφέδες.

Παρών θα είναι και ο περίφημος Κατσουλίνος στα 80 του χρόνια
Σε όλη  τη διάρκεια της εκδήλωσης καθόταν στο καφενείο που βρίσκεται στο ισόγειο μια γνώριμη φυσιογνωμία... Ηταν ο ηθοποιός Κατσουλίνος (κατά κόσμον Βαγγέλης Κομματάς), τον οποίο οι νεότεροι γνώρισαν πριν από μερικά χρόνια μέσα από μια τηλεοπτική διαφήμιση τράπεζας, στην οποία πρωταγωνιστούσε. Ο 80χρονος Κατσουλίνος ήταν στο ίδιο τραπέζι με τον Ανδρέα Μπάρκουλη και η... παρέα τους δεν ήταν καθόλου τυχαία. Οπως μάθαμε, ο παλιός ηθοποιός είναι κι εκείνος ένοικος στο «Σπίτι του ηθοποιού», αφού πριν από δύο χρόνια πέρασε δύσκολες στιγμές αναζητώντας στέγη. Προσωρινά είχε βρει έναν μικρό χώρο στην Ελευσίνα χάρη σε έναν ντόπιο φιλάνθρωπο κι εκείνος -ως δείγμα ευγνωμοσύνης- περιποιούνταν τον κήπο και τις αυλές του σπιτιού.

Αίσθηση έκανε η παρουσία του γοητευτικού «Ντελικανή» του σινεμά, του Αλκη Γιαννακά
Απ' όλους τους ηθοποιούς που έδωσαν το «παρών» στα εγκαίνια ο Αλκης Γιαννακάς ήταν εκείνος που έκανε τη μεγαλύτερη αίσθηση, και αυτό γιατί έχουμε να τον δούμε σε δημόσια εμφάνιση τριάντα χρόνια και βάλε... Ο «Ντελικανής»της χρυσής εποχής του ελληνικού σινεμά, που είχε γοητεύσει τα κορίτσια της δεκαετίας του '60, απέφυγε διακριτικά τα φλας, τηρώντας τη γνώριμη στάση του να απέχει από τη δημοσιότητα. Ωστόσο για χάρη της Ματούλας (είναι φίλη του από παλιά) έκανε μια εξαίρεση και όπως βλέπετε στη φωτογραφία μας, παρά τα χρόνια που έχουν περάσει, παραμένει ένας γοητευτικός άντρας. Στην εκδήλωση ήταν με την κόρη του που επίσης είναι μια κούκλα.
ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΜΠΟΥΝΙΑΣ
#3
[align=center]
[/align]

Δυστυχώς, οι προσπάθειες για την απεξάρτησή της απ' το αλκοόλ και τα ναρκωτικά δεν απέδωσαν. Είναι αυτή η άρνησή της που την εκφράζει και στο τραγούδι της:
"They tried to make me go to rehab, I said "No no no"

Ένα μοναδικό ταλέντο, μία ξεχωριστή φωνή, μία εκρηκτική προσωπικότητα. Υπέροχη στη σκηνή. Εκεί την πρωτοείδα και την πρωτοάκουσα πριν από 5 χρόνια. Τότε ακόμη που οι καταχρήσεις της δεν είχαν αγγίξει τα τόσο τραγικά όρια. Έτσι ανακάλυψα την ύπαρξή της και τα τραγούδια της, ζωντανά! Και πραγματικά τη λάτρεψα. Είχα πάρα μα πάρα πολλά χρόνια να ενθουσιαστώ με έναν νέο καλλιτέχνη, και μάλιστα τόσο πολύ!

Ένα ταλέντο που τόσοι ζηλεύουνε. Κι εκείνη δεν το άντεξε; Ή μήπως δεν είχε επίγνωση των όσων ήδη προσέφερε στην παγκόσμια μουσική σκηνή μέσα σε λιγότερο από μια δεκαετία; Και της επιρροής που έχει ήδη ασκήσει;

R.I.P.
#4
Λέτε να σωθεί τελικά;




Η Βενετία βυθίστηκε κατά 23 εκατοστά στη διάρκεια του περασμένου αιώνα, τώρα όμως ελπίζει στον «Μωυσή» για ένα γλιτώσει από τις πλημμύρες: Το πρόγραμμα των 5,4 δισ. ευρώ προβλέπει την κατασκευή γιγάντιων φραγμάτων που θα ανυψώνονται στο άκρο της λιμνοθάλασσας με τη διοχέτευση πεπιεσμένου αέρα.

«Όταν ολοκληρωθεί, το σύστημα θα προστατεύει τη Βενετία από ανόδους της στάθμης έως και κατά τρία μέτρα» δήλωσε στο AFP η Φλάβια Φακιόλι, αρχιτέκτονας στην κοινοπραξία Venezia Nuova που υλοποιεί το σχέδιο. «Έχουμε ήδη ολοκληρώσει εργασίες αξίας τριών δισ. ευρώ και προγραμματίζουμε τις πρώτες δοκιμές για τον Ιούλιο» ανέφερε.

Συνολικά 78 πνευματικά φράγματα θα εγκατασταθούν στις ακτές των τριών νησιών που συνδέουν τη λιμνοθάλασσα της Βενετίας με την Αδριατική, προβλέπει το σχέδιο.

Τα φράγματα αυτά, κατασκευασμένα από γαλβανισμένο ατσάλι και ειδικό τσιμέντο, θα βρίσκονται μέσα σε τεράστιες δεξαμενές που θα στερεωθούν στο βυθό και θα γεμίσουν νερό.

Σε περίπτωση ανάγκης, πεπιεσμένος αέρας θα διοχετεύεται στις δεξαμενές και θα ανυψώνει τα υδατοστεγή φράγματα. Όταν ο κίνδυνος περάσει, οι δεξαμενές θα ξαναγεμίζουν νερό και τα φράγματα θα ξαναβυθίζονται.

Τα πνευματικά φράγματα αποτελούνται από δοκούς μήκους 60 μέτρων και ύψους 27 μέτρων, όσο ένα κτίριο επτά ορόφων.

«Οι μεγαλύτερες δοκοί ζυγίζουν 22.000 τόνους και θα μεταφερθούν, όπως και οι υπόλοιπες, με βαγόνια που σχεδιάστηκαν ειδικά για αυτόν τον σκοπό από μια νορβηγική εταιρεία» ανέφερε ο μηχανικός Ενρίκο Πελεγκρίνι, υπεύθυνος του εργοταξίου στο νησάκι Μαλαμόκο.

[size=10]από το in.gr[/size]
#5
Cafe / Χρόνια πολλά Katinakiiiiiiiiiiiiiiii
Απριλίου 19, 2011, 11:19:03 ΜΜ
Και με τούτα και με κείνα, περάσανε οι μέρες ωρέ!!!!!!!!!!
Εδώ και 5 μέρες θέλω να σου ευχηθώ!

Χρόνια σου πολλά και καλά katinaki!!!!!!
#7
Τα μετρητά γίνονται παρελθόν από την Παρασκευή 1η του Απρίλη για συναλλαγές που έχουν αξία από 3.000 και πάνω.
Από την πρώτη του Ιανουαρίου του 2012 το μέτρο θα ισχύει για τις συναλλαγές από τα 1.500 ευρώ και πάνω.

Στο εξής λοιπόν φορολογικά στοιχεία, που εκδίδονται από επιτηδευματίες, για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες θα εξοφλούνται αποκλειστικά μέσω τραπέζας, με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες του αγοραστή ή μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή με επιταγές.

Στο ποσό συνυπολογίζεται και ο ΦΠΑ.

Τι θα γίνει με τις δόσεις; Ευτυχώς αυτή τη φορά έχουν δώσει την απάντηση πριν την ισχύ του μέτρου.

Η αξία της αγοράς ή της υπηρεσίας θα φαίνεται ολόκληρη στην απόδειξη, αλλά ο πελάτης θα επιβαρύνεται τμηματικά, όπως ακριβώς γίνεται και σήμερα.

Για παράδειγμα αν κάποιος κάνει μια αγορά αξίας 5.000 ευρώ σε 18 άτοκες δόσεις, θα πάρει απόδειξη για ολόκληρο το ποσό και θα χρεώνεται κάθε μήνα με το ποσό των 278 ευρώ.

Τώρα, στις περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν έχει ούτε πιστωτική η χρεωστική κάρτα, ούτε μπορεί να βγάλει επιταγή, τότε ο έμπορος ή ο επαγγελματίας θα είναι υποχρεωμένος να κόβει ένα παραστατικό το οποίο στη συνέχεια θα είναι επίσης υποχρεωμένος να το καταθέτει στην τράπεζα


Ποιες συναλλαγές αφορά

Προκαταβολές που εισπράττονται ή τμηματικές καταβολές, που αφορούν συναλλαγές ύψους άνω του ισχύοντος κάθε φορά ορίου, ανεξαρτήτως του ποσού έκαστης τμηματικής καταβολής ή προκαταβολής.
Πώληση αγαθών (όπως οχήματα, κ.λπ.) σε ιδιώτη "με ανταλλαγή", η διαφορά της αξίας που προκύπτει από το συμψηφισμό των αμοιβαίων ανταπαιτήσεων, εφόσον αυτή υπερβαίνει το ισχύον κάθε φορά όριο.
Αλλαγή λιανικώς πωληθέντων αγαθών, η αξία των οποίων προηγουμένως έχει εξοφληθεί, για τη νέα απόδειξη λιανικής πώλησης που εκδίδεται.
Επιστροφή αγαθών, εφόσον μεταγενέστερα η απαίτηση του ιδιώτη συμψηφισθεί με επόμενη αγορά αγαθών.
Σε περίπτωση συναλλαγής που εξοφλείται, μερικώς ή ολικώς, με εκχώρηση από τον ιδιώτη προϊόντος δανείου που βαρύνει αυτόν, με κατάθεση του σχετικού ποσού στο λογαριασμό του πωλητή - επιτηδευματία, για το τυχόν υπολειπόμενο ποσό, ανεξαρτήτως αξίας, εφόσον η τιμολογούμενη αξία της συναλλαγής υπερβαίνει το ισχύον κάθε φορά όριο.

Ειδικές περιπτώσεις

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις συναλλαγών, που διενεργούνται σε ημέρες και ώρες μη λειτουργίας των τραπεζών ή με πρόσωπα - ιδιώτες που για αντικειμενικούς λόγους δεν είναι δυνατή η από μέρους τους εξόφληση, με τους νέους τρόπους και καταβάλλονται μετρητά ή παραδίδονται συναλλαγματικές, οι οποίες εξοφλούνται εκτός τραπεζικού συστήματος, ακολουθείται ειδική διαδικασία ως ακολούθως:

-Από τον επιτηδευματία - πωλητή, κατά το χρόνο είσπραξης μετρητών ή παραλαβής συναλλαγματικών (εκτός τραπεζικού συστήματος) από τον πελάτη - ιδιώτη, εκδίδεται λογιστικό παραστατικό «απόδειξη είσπραξης μετρητών ή παραλαβής αξιόγραφων».
Η συγκεκριμένη απόδειξη, εκδίδεται αθεώρητη από διπλότυπο, τουλάχιστον, στέλεχος και εφόσον είναι μηχανογραφική δεν απαιτείται η σήμανση αυτής μέσω ΕΑΦΔΣΣ.
Στο περιεχόμενο αυτής αναγράφονται το ποσό, ο τρόπος εξόφλησης, η αιτιολογία της είσπραξης (π.χ. προκαταβολή, τμηματική καταβολή, εξόφληση) και ο αύξων αριθμός του παραστατικού (εφόσον έχει προηγηθεί η έκδοση αυτού).
Επί προκαταβολών, πριν την έκδοση του φορολογικού στοιχείου, αναγράφονται τα αντίστοιχα στοιχεία του οικείου ταμιακού παραστατικού, εφόσον εκδίδεται από την επιχείρηση.

-Ο επιτηδευματίας υποχρεούται το ποσόν των μετρητών, που εισπράττει κατά το χρόνο έκδοσης της εν λόγω απόδειξης ή κατά το χρόνο εξόφλησης των συναλλαγματικών, να το καταθέσει εντός δύο εργάσιμων ημερών από την έκδοσή τους, σε τραπεζικό λογαριασμό που τηρεί σε οποιαδήποτε αναγνωρισμένη Τράπεζα ή Πιστωτικό Οργανισμό.
Τα εκδιδόμενα τραπεζικά παραστατικά, συσχετίζονται από τον επιτηδευματία με τις «αποδείξεις είσπραξης μετρητών ή παραλαβής αξιόγραφων» που αφορούν.

-Οι εκδιδόμενες «αποδείξεις είσπραξης μετρητών ή παραλαβής αξιόγραφων», καθώς και τα τραπεζικά παραστατικά από τα οποία προκύπτουν τα δεδομένα της κατάθεσης, διαφυλάσσονται με ευθύνη του υπόχρεου, για όσο χρόνο προβλέπουν οι διατάξεις του άρθρου 21 του ΚΒΣ

[size=10]από το newsit.gr[/size]
#8
Πολύ θα 'θελα να γινόταν κι εδώ το ίδιο...




Τα ξημερώματα της Κυριακής οι κάτοικοι της Ρωσίας έστρεψαν τους δείκτες των ρολογιών τους μια ώρα μπροστά, για τελευταία φορά. Με διάταγμα του προέδρου Μεντβέντεφ η πρακτική της εφαρμογής θερινής και χειμερινής ώρας αναστέλλεται.
Ετσι, το ερχόμενο φθινόπωρο, όταν οι υπόλοιπες χώρες θα υιοθετούν τη χειμερινή ώρα, η Ρωσία θα διατηρήσει την τρέχουσα θερινή ώρα.

Η πρωτοβουλία για το μέτρο αυτό ανήκει στο Ρώσο πρόεδρο, ο οποίος διατύπωσε για πρώτη φορά την ιδέα του στο ετήσιο μήνυμά του στην Ομοσπονδιακή Συνέλευση, την κοινή συνεδρίαση της Άνω και Κάτω ρωσικής Βουλής, το 2009 και αποφάσισε από εφέτος να αναστείλει μια παράδοση 30 ετών επικαλούμενος το άγχος και τις συνέπειες στην υγεία από την απότομη αλλαγή των ανθρώπινων βιορυθμών.

"Όντως συνηθίσαμε κάθε άνοιξη και φθινόπωρο να μετακινούμε τους δείκτες των ρολογιών και όλοι από συνήθεια να βρίζουμε, γιατί παραβιάζεται πραγματικά ο ανθρώπινος βιορυθμός, όλα αυτά εκνευρίζουν, όλοι είτε αποκοιμιούνται, είτε ξυπνούν νωρίς και δεν ξέρουν τι να κάνουν επί μία ολόκληρη ώρα, για να μην αναφέρω τις δυστυχείς αγελάδες και τα άλλα ζώα, τα οποία δεν κατανοούν την αλλαγή της ώρας και γιατί έρχονται σε άλλη ώρα να τα αρμέξουν", είπε σε ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα της ομιλίας του ο κ. Μεντβέντεφ.

Η προεδρική απόφαση βρήκε ένθερμους υποστηρικτές μεταξύ των Ρώσων πολιτικών, όπως ο πρόεδρος της Άνω Βουλής Σεργκέι Μιρόνοφ, ο οποίος εκτίμησε ότι "η εποχιακή αλλαγή της ώρας επέφερε βλάβες στην υγεία των πολιτών, πολύ μεγαλύτερη από ό,τι το όφελος από την οικονομία σε ηλεκτρική ενέργεια".

Στις δικές του παρεμβάσεις ο κ. Μιρόνοφ επικαλέστηκε στοιχεία ειδικών ότι κατά τις πρώτες δύο εβδομάδες μετά την αλλαγή της ώρας αυξάνονται κατά 12 % οι κλήσεις στην υπηρεσία πρώτων βοηθειών, οι αυτοκτονίες κατά 66 %, ο αριθμός των ατυχημάτων κατά 29% και η θνησιμότητα από το έμφραγμα του μυοκαρδίου κατά 75 %.

Ωστόσο αντιφατικές είναι οι εκτιμήσεις των γιατρών και άλλων επιστημόνων για τις συνέπειες των αλλαγών της ώρας, σύμφωνα με την επιστημονικό συνεργάτη του Ινστιτούτου ιατρικών-βιολογικών προβλημάτων της Ρωσικής Ακαδημίας Επιστημών Σβετλάνα Στεπάνοβα. "Κάποιοι μελετητές γράφουν ότι υπάρχουν προβλήματα, άλλοι γράφουν ότι δεν υπάρχουν αυτά τα προβλήματα, πάντως στην ειδική φιλολογία δεν υπάρχουν τρομακτικά δεδομένα αύξησης του αριθμού των εμφραγμάτων, των επισκέψεων στις πολυκλινικές ή των συνεπειών στις αυτοκτονίες", δήλωσε η κ. Στεπάνοβα.

Κατά τον επικεφαλής του επιστημονικού-συμβουλευτικού τμήματος του Κέντρου καρδιαγγειακής χειρουργικής Σεργκέι Νίκονοφ "υπάρχουν παθολόγοι, οι οποίοι ευχαρίστως διηγούνται παραμύθια, εμείς εγχειρίζουμε πολλούς ανθρώπους και βλέπουμε μερικές δεκάδες χιλιάδες ετησίως, οι οποίοι ουδόλως επηρεάζονται εάν τηρούν τις ιατρικές συστάσεις".

Το ίδιο αρνητικός για οποιεσδήποτε συνέπειες στην υγεία του πληθυσμού είναι και ο ασκών χρέη διευθυντή του Επιστημονικού κέντρου κοινωνικής και δικαστικής ψυχιατρικής Ζουράμπ Κεκελίντζε, ενώ ο ψυχοθεραπευτής Κονσταντίν Αλχόφσκι εκτίμησε ότι οι η πλειονότητα των ανθρώπων αισθάνεται μετά την αλλαγή της ώρας μια συσσωρευμένη κόπωση.

"Υπάρχουν κατηγορίες ανθρώπων, οι οποίοι γρήγορα προσαρμόζονται, αλλά πολλοί άνθρωποι υφίστανται βαριά τις αλλαγές της ώρας, για αρκετά μακρό χρόνο συνηθίζουν το νέο πρόγραμμα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με την αλλαγή των γεωγραφικών ζωνών στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων", δήλωσε στο πρακτορείο ΡΙΑ-Νόβοστι.

Το κέρδος από τη μη αλλαγή της ώρας το φθινόπωρο θα "προσφέρει" στη Ρωσία 8 % ή 57 λεπτά περισσότερο ηλιακό φως.
Kατά τον υποδιευθυντή του Ινστιτούτου Γεωγραφίας της Ρωσικής Ακαδημίας Επιστημών Αρκάντι Τισκόφ "θα μειωθεί το στρες για τον πληθυσμό, άρα και η τάση για ατυχήματα και ασθένειες". Κατά τον κ. Τισκόφ πάντως η οικονομία ενέργειας από την αλλαγή της ώρας υπολογίζεται για τη Ρωσία σε 0,1 - 0,3 %, λόγω και της γεωγραφικής θέσης της Ρωσίας.

Σύμφωνα με δημοσκόπηση του κέντρου ερευνών Λεβάντα το 63 % των Ρώσων με χαρά μετακίνησαν για τελευταία φορά τους δείκτες των ρολογιών τους μπροστά, γιατί εγκρίνουν την απόφαση του προέδρου Μεντβιέντεφ να ακυρώσει την πρακτική, που εφαρμόζεται από το 1981 στην τότε Σοβιετική Ένωση.
Εντελώς αρνητικό έστω και στην τελευταία αλλαγή της ώρας είναι το 26 % των ερωτηθέντων.

[size=10]από το newsit.gr[/size]
#9

Σε συναγερμό έχει τεθεί ο μισός πλανήτης μετά το σεισμό 8,9 Ρίχτερ στην Ιαπωνία και το τσουνάμι που σάρωσε τις ακτές της ισοπεδώνοντας τα πάντα στο πέρασμά του. Εκατοντάδες άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή της, ενώ κάθε λεπτό που περνά μεγαλώνει η λίστα των θυμάτων. Υπάρχουν πληροφορίες για πολλούς τραυματίες, για πυρκαγιές και για κτίρια που έχουν καταρρεύσει. Στέγη κτιρίου στο κέντρο του Τόκιο κατέρρευσε στη διάρκεια τελετής απονομής διπλωμάτων σε σπουδαστές.

Σημειώνονται διαρκώς μετασεισμοί με τον ισχυρότερο να φτάνει τα 6,8 Ρίχτερ, με επίκεντρο 66 χιλιόμετρα βορειοανατολικά του Τόκιο ενώ εκκενώνονται χώρες του Ειρηνικού Ωκεανού καθώς τα κύματα ξεπερνούν σε ύψος νησιά και υπάρχουν φόβοι πως μπορεί να σβηστούν από το χάρτη!

«Ήταν το χειρότερο που έχω ζήσει τα 20 χρόνια που βρίσκομαι στην Ιαπωνία», δήλωσε η ανταποκρίτριες του Reuters στη χώρα Linda Sieg.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Jiji ο χώρος στάθμευσης της Ντίσνεϊλαντ στην περιοχή του Τόκιο πλημμύρισε και δεν είναι ακόμα γνωστό αν υπήρχαν άνθρωποι την ώρα του σεισμού.

Τα νερά παρέσυραν τα πάντα στο πέρασμά τους στο λιμάνι Σεντάι στα βόρεια της χώρας, σχηματίζοντας έναν τεράστιο χείμαρρο με αυτοκίνητα, βάρκες και ερείπια από κτήρια που κατέρρευσαν.

Αυτήν την ώρα πολεμικά πλοία της Ιαπωνίας κατευθύνονται προς την περιοχή του Μιγιάτζι, η οποία επλήγη από τον σεισμό, ενώ οκτώ πολεμικά αεροσκάφη επιθεωρούν την περιοχή.

Η λειτουργία των πυρηνικών εργοστασίων στις περιφέρειες Μιγιάτζι και Φουκουσίμα στην πλευρά του Ειρηνικού διακόπηκε αυτομάτως. Ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας Ναότο Καν ανακοίνωσε ότι δεν υπάρχει διαρροή ραδιενέργειας από τα πυρηνικά εργοστάσια.

Εξαιτίας του καταστροφικού σεισμού που έπληξε τη χώρα, το γεν υποχώρησε έναντι του δολαρίου, ενώ «κατρακύλησε» και το χρηματιστήριο του Τόκιο.








[/align]
#10
Υγεία / Πονοκέφαλος και String!!!
Δεκεμβρίου 09, 2010, 03:30:42 ΜΜ
Σε έρευνες που έγιναν από Αυστραλούς και Αμερικανούς επιστήμονες, παρατηρήθηκε ότι γυναίκες που φορούσαν string κιλοτάκι αρκετές ώρες την μέρα για μεγάλα χρονικά διαστήματα, παρουσίαζαν επαναλαμβανόμενες λοιμώξεις της περιοχής των γεννητικών οργάνων, ενώ σε άλλες γυναίκες παρατηρήθηκε ότι παρουσίαζαν πόνους στην περιοχή του κόκκυγα, πόνους στην μέση και την πλάτη ακόμη και ενοχλήσεις στον αυχένα, πονοκεφάλους και ημικρανίες.

Υπάρχουν δυο διαφορετικοί μηχανισμοί, που ενεργοποιούνται από την παρατεταμένη χρήση των εσωρούχων string. Ο ένας αφορά, αυτόν που  προκαλεί τα γυναικολογικά προβλήματα και ο άλλος αυτόν που προκαλεί τα μυοσκελετικά και άλλα.


Μέτρα προστασίας

1.Να προτιμάτε string από βαμβακερά υφάσματα και όχι συνθετικά.

2. Μειώστε όσο μπορείτε τις ώρες και τις μέρες τις εβδομάδας που χρησιμοποιείτε string.

3. Αποφύγετε να φοράτε string κατά τη διάρκεια του ύπνου.

4. Μην κοιμάστε με το string. Στην διάρκεια του ύπνου, το σώμα μας περιστρέφεται πολλές φορές με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να τραυματιστεί η περιοχή όσο και την ημέρα. Μπορεί ακόμα και να μειώσει την ποιότητα του ύπνου σας.
#11
Σε ρυθμούς ροκ κινείται ο Σαιξπηρικός «Βασιλιάς Ληρ» με τον Νικήτα Τσακίρογλου στον ομώνυμο ρόλο  στο θέατρο "Παλλάς" μέχρι τις 5 Δεκεμβρίου.

Με την υπογραφή του Στάθη Λιβαθινού στη σκηνοθεσία, του Διονύση Καψάλη στη μετάφραση, η επιτυχημένη παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος έρχεται στην Αθήνα, για 20 μόνο παραστάσεις.

Με τη συνοδεία μπάσου, ηλεκτρικής κιθάρας και τύμπανου που θα ερμηνεύουν ζωντανά επί σκηνής τη μουσική που έγραψε ειδικά για την παράσταση ο Θόδωρος Αμπατζής, ο Βασιλιάς Ληρ του Στάθη Λιβαθινού επιχειρεί σύμφωνα με τον ίδιο το σκηνοθέτη «ο άνθρωπος που θα φύγει από την αίθουσα να μην θέλει να πεθάνει, να θέλει να ζήσει ακόμα μια μέρα».

Τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 2008, η ένταση και η δυναμική που υπήρχε στους δρόμους αποτέλεσαν την έμπνευση ώστε οι συντελεστές να προσεγγίσουν την παράσταση με μια πιο «ροκ», πιο «σύγχρονη ματιά», όπως είπαν. Πρόκειται για ένα σκληρό παραμύθι, ένα έργο καταιγιστικό όπου το πάθος των νέων ανθρώπων για μια ανεξάρτητη ζωή συγκρούεται με το πείσμα και τον παραλογισμό των γέρων.

«Το έργο είναι πράξεις και όχι λόγια, γι' αυτό και ελπίζω η παράστασή μας να είναι ανοιχτή σε πολλές αναγνώσεις. Σίγουρα έχουμε μπει σε μία εποχή όπου το θέατρο ξαναβρίσκει την ομαδική του ταυτότητα, δεν είναι μόνο θέατρο πρωταγωνιστών, αλλά είναι ένα θέατρο στο οποίο οι άνθρωποι δουλεύουν ως σύνολο», δήλωσε ο σκηνοθέτης Στάθης Λιβαθινός σε σημερινή συνέντευξη τύπου στο φουαγιέ του θεάτρου "Παλλάς".

Ο πρωταγωνιστής Νικήτας Τσακίρογλου με τη σειρά του ανέφερε ότι «πρόκειται για μία ροκ, σκληρή, θυμωμένη παράσταση που δεν ακολουθεί την πεπατημένη ενός κρατικού θεάτρου. Αντίθετα, είναι μία δημιουργία που φτιάχτηκε στον δρόμο, επηρεασμένη από τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 2008, και από την δολοφονία του νέου αυτού πλάσματος Εκεί ακουμπάει αυτή η παράσταση. Το γεγονός αυτό την έκανε σύγχρονη».

«Ο Σαίξπηρ από την εποχή του διαπραγματεύεται το θέμα της κρίσης της εξουσίας. Επειδή βιώνουμε και τώρα κρίση, το έργο εξακολουθεί να είναι σύγχρονο», συνέχισε.

Ο συνθέτης Θοδωρής Αμπαζής ανέφερε ότι η παράσταση αποτελεί ένα «καλλιτεχνικό στοίχημα» για όλους τους συντελεστές. «Κάναμε μία υπέρβαση σε ό,τι αφορά το ύφος της δουλειάς, τόσο με τη μουσική όσο και με τη σκηνοθεσία».

Τον Νικήτα Τσακίρογλου πλαισιώνει σκηνικά σειρά νεαρών ηθοποιών του Κρατικού θεάτρου Βορείου Ελλάδος, για πολλούς από τους οποίους, σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, θα μιλήσει πολύ σύντομα η θεατρική Αθήνα.

Τα σκηνικά και τα κοστούμια επιμελήθηκε η Ελένη Μανωλοπούλου και τους φωτισμούς ο Αλέκος Αναστασίου.

Στην παράσταση πρωταγωνιστούν οι: Θανάσης Ακοκκαλίδης, Στέλιος Ανδρονίκου, Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Ευτυχία Γιακουμή, Μαριάννα Δημητρίου, Πασχάλης Καρατζάς, Γιώργος Κωνσταντινίδης, Δαυίδ Μαλτέζε, Πηνελόπη Μαρκοπούλου, Ηλίας Μελέτης, Διονύσης Μπουλάς, Γιώργος Νούσης, Ευθύμης Παππάς, Αστέρης Πελτέκης, Χρήστος Σουγάρης, Γιωργής Τσαμπουράκης, Φώτης Τσοτουλίδης, Γιάννης Χαρίσης.

[size=10]από το skai.gr[/size]
#12
Στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι έπεσε η αυλαία ενός εντυπωσιακού πρωταθλήματος. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έσπασε το ρεκόρ, καθώς έγινε ο νεότερος πιλότος που παίρνει τον Παγκόσμιο τίτλο, ωστόσο το φετινό πρωτάθλημα είχε και άλλα αξιοσημείωτα γεγονότα.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής F1 για το 2010, καθώς ο 23χρονος γερμανός της Red Bull κέρδισε τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Αμπου Ντάμπι, σπάζοντας ένα ρεκόρ αφού είναι αυτή την στιγμή ο νεότερος πιλότος που παίρνει τον Παγκόσμιο τίτλο στη Φόρμουλα 1. Ο πρωτπόρος, μέχρι και χθες, Φερνάντο Αλόνσο τερμάτισε στην 7η μόλις θέση. Κι αυτό επειδή έπεσε πολύ πίσω μετά τις αλλαγές ελαστικών αλλά και επειδή η Ferrari του έχει χαμηλότερη τελική ταχύτητα από την Renault του ρώσου Πετρόφ.
Έτσι, πέρα από κάθε προγνωστικό, ο Φέτελ υπερκάλυψε τους 15 βαθμούς και ξεπέρασε τον Αλόνσο, παίρνοντας τελικά το στέμμα.

Το βάθρο των νικητών του GP Αμπου Ντάμπι πλάι στον Σ. Φέτελ συμπλήρωσαν οι Λιούις Χάμιλτον (πρωταθλητής 2008) και Τζένσον Μπάτον (πρωταθλητής 2009) της McLaren, ενώ ο Μαρκ Ουέμπερ ήταν εξίσου άτυχος με τον Φ. Αλόνσο στην εξέλιξη της κούρσας, με αποτέλεσμα να τερματίσει ακριβώς πίσω του, στην 8η θέση.



Αξιοσημείωτο το double της Red Bull καθώς όχι μόνον κέρδισε το πρωτάθλημα ο οδηγός της αλλά και επειδή η ομάδα κέρδισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Μ' ένα μονοθέσιο σχεδιασμένο από τον Άντριαν Νιούι, με κινητήρα Renault και με κύριο χαρακτηριστικό το ομαδικό αλλά και το καθαρά αθλητικό πνεύμα, η μόλις 6 ετών ομάδα απέδειξε με τον καλύτερο τρόπο πως ο καλύτερος μπορεί πραγματικά να κερδίσει, τιμώντας το fair play στο έπακρο.
#13
..ή μήπως μόνοι μας βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας;

Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε στο ΒΗMagazino της περασμένης Κυριακής (του Δημήτρη Θεοδωρόπουλου):


Ο μεγάλος @δελφός

Επειτα από μία δεκαετία οικουμενικής χρήσης το Internet εμφανίζει το πρώτο του πραγματικό πρόβλημα: Τη διαχείριση του ψηφιακού μας παρελθόντος. Κάποιοι μάλιστα προβλέπουν ότι στο μέλλον οι άνθρωποι θα αλλάζουν ακόμα και όνομα για να γλιτώσουν από αυτό...

Ηταν νευριασμένη, βαριόταν, δεν είχε υπομονή και πάνω από όλα ήταν έφηβη. Γυρίζοντας από το σχολείο, άνοιξε τον υπολογιστή, μπήκε στο Facebook και έβγαλε το άχτι της. Εγραψε «Μισώ τη διευθύντρια» και περίμενε αντιδράσεις. Αν ήταν στο προαύλιο του σχολείου, μάλλον θα έβρισκε θετική ανταπόκριση, ίσως και να τη θεωρούσαν μετριοπαθή. Επειδή όμως εκφράστηκε σε ένα (πολύ) μεγαλύτερο κοινό, λίγες ημέρες μετά υπέστη τις αυστηρές συνέπειες: Αποβλήθηκε διά παντός από το συγκεκριμένο σχολείο. Το περιστατικό συνέβη πριν από έξι μήνες στη λεβεντογέννα Κρήτη και απέδειξε ότι τίποτε δεν μένει κρυφό όταν μιλάει ο ψηφιακός εαυτός μας.

Η κατάσταση είναι χειρότερη στη λιγότερο ανεκτική Πενσυλβανία των ΗΠΑ. Και φανταστείτε ότι σε αυτήν την περίπτωση δεν μιλάμε καν για μίσος, αλλά για μια απλή επίδειξη. Η Στέισι Σνάιντερ, μια συνηθισμένη αμερικανίδα φοιτήτρια, παρουσιάστηκε στη σελίδα της στο MySpace με τον τρόπο που το κάνουν οι περισσότεροι αμερικανοί φοιτητές: Ανέβασε μία φωτογραφία που την απεικόνιζε να πίνει κάτι απροσδιόριστο από ένα ποτήρι, με τα μάτια γλαρωμένα, σε πάρτι κάποιας αδελφότητας. Φορούσε ένα καπέλο πειρατή και γιʼ αυτό ονόμασε με ειλικρινή, επιδεικτική διάθεση τη φωτογραφία «Ο μεθυσμένος πειρατής». Αυτή η μετεφηβική, μεθυσμένη ανεμελιά ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ενήλικης ζωής της. Τρία χρόνια μετά, ο πρύτανης του Πανεπιστήμιου Μίλερσβιλ ενημερώθηκε για την ύπαρξη της ξεχασμένης φωτογραφίας από έναν ηθικολόγο ανταγωνιστή της, έναν τύπο που απλώς μετέφερε την πληροφορία, και αρνήθηκε να της δώσει πτυχίο δασκάλας. «Με τέτοια δημόσια εικόνα δεν μπορεί να διδάσκει σε παιδιά» ήταν το σκεπτικό του. Η Σνάιντερ πλέον εργάζεται – ίσως με εκδικητική διάθεση – ως υπεύθυνη ανθρώπινου δυναμικού, ωστόσο διαβάζοντας τις ειδήσεις ίσως και να αισθάνεται ευτυχής. Εκείνη τουλάχιστον δεν συνελήφθη.

Οπως ο 26χρονος Πολ Τσίμπερς, ένας από τους εκατοντάδες ταλαιπωρημένους επιβάτες του αεροδρομίου «RobinHood» στο Ντόνκαστερ της Βρετανίας. Οταν έμαθε ότι το αεροδρόμιο είχε κλείσει λόγω θύελλας, μπήκε στο Twitter και έγραψε «Το αεροδρόμιο έκλεισε. Πετάω σε μία εβδομάδα. Αν δεν ανοίξει άμεσα, θα το ανατινάξω». Μία εβδομάδα μετά, όταν πήγε στο αεροδρόμιο, δεν ανατίναξε τίποτε. Απλώς συνελήφθη και ανακρίθηκε για επτά ώρες από την αστυνομία. Αφέθηκε ελεύθερος με συστάσεις και πολλές δεύτερες σκέψεις για το πόσο ομιλητικός και ελεύθερος μπορείς να νιώθεις από το σκοτεινό δωμάτιό σου, την ώρα που μιλάς όχι μόνο στους φίλους σου, αλλά σε όλον τον κόσμο.

Τα παραδείγματα είναι τόσο πολλά όσο και το μέγεθος του Ιnternet – ίσως και της σοβαροφάνειας ενός όλο και πιο φοβισμένου, όλο και πιο συντηρητικού κόσμου. Υπάρχουν δεκάδες άνθρωποι που έχασαν τη δουλειά τους επειδή έγραψαν «βαριέμαι οικτρά...» στο status τους στο Facebook. Υπάρχει επίσης η περίπτωση του 66χρονου ψυχοθεραπευτή που όταν προσπάθησε να μπει στις ΗΠΑ από τον Καναδά, του απαγορεύτηκε διά παντός η είσοδος στη χώρα, επειδή μια απλή αναζήτηση του ονόματός του στο Google έφερε στην επιφάνεια τα επιστημονικά πειράματα που είχε κάνει με LSD τη λιγότερο περίπλοκη δεκαετία του 1960. Και αν όλα αυτά φαίνονται μακρινά από την ελληνική πραγματικότητα, υπάρχουν και άλλες ελληνικές ιστορίες, παρόμοιες με αυτήν της παρορμητικής έφηβης από την Κρήτη. Οπως του γενικού γραμματέα που επιλέχθηκε από τον Γιώργο Παπανδρέου, αλλά έμεινε στη θέση του μόνο μία ημέρα, επειδή αποκαλύφθηκαν στον λογαριασμό του στο Facebook εκφράσεις κάθε άλλο παρά πολιτικώς ορθές. Οπως της αστυνόμου που αποτάχθηκε επειδή ανέβαζε φωτογραφίες «σε αναξιοπρεπή και ανάξια συμπεριφορά για την ιδιότητά της», σύμφωνα με το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας. Και να πει κανείς ότι δεν τους είχαν προειδοποιήσει...

Με τον στόμφο του πραγματικού πλανητάρχη και τον κυνισμό που «επιβάλλεται» να συνοδεύει το 55χρονο αφεντικό της Google, ο Ερικ Σμιντ μίλησε πρόσφατα στη «WallStreetJournal» και προέβλεψε: «Στο μέλλον θα πρέπει να θεσπιστούν κανόνες ώστε ένας έφηβος να μπορεί να αλλάζει το όνομά του μετά την ενηλικίωση. Είναι ο μόνος τρόπος για να αποστασιοποιηθεί από διάφορες ταπεινωτικές για την ενήλικη ζωή του φωτογραφίες που είναι στατιστικά βέβαιο ότι θα αναρτήσει σε κάποια υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης». Στη συγκεκριμένη συνέντευξη οι περισσότεροι στάθηκαν στις αμετροεπείς, αλλά όχι και τόσο μακρινές από την πραγματικότητα δηλώσεις του «οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ρωτάνε το Google, αλλά θέλουν το Google να τους πει τι να ρωτήσουν», «στο μέλλον, κανείς δεν θα μπορεί να κρυφτεί από το Google. Θα ξέρουμε ποιοι είναι, τι κάνουν στη ζωή τους, ποιους φίλους έχουν και θα τους λέει πότε να ψωνίσουν και τι». Οταν ο δημοσιογράφος τόλμησε να τον ρωτήσει για ποιον λόγο θα έπρεπε κάτι κακό να κυνηγάει κάποιον σε όλη του τη ζωή, η απάντηση ήταν τόσο ψυχρή όσο αναμενόταν από έναν από τους πιο δυνατούς ανθρώπους στον κόσμο: «Αν δεν θέλεις να μαθευτεί κάτι που έχεις κάνει, καλύτερα να μην το έκανες από την αρχή».

Ολα αυτά είναι αρκετά οργουελικά, ανησυχητικά και σχεδόν τρομακτικά για το μέλλον. Ο σκοπός όμως δεν είναι η κινδυνολογία και ο φόβος σχετικά με το Internet που αποδεδειγμένα έχει να προσφέρει περισσότερο θετικά, παρά αρνητικά. Αλλωστε, η κακή φήμη δεν είναι ένας νέος φόβος. Οι κίνδυνοι σπίλωσης της υστεροφημίας υπήρχαν πολύ καιρό πριν από το Internet. Οταν ο Γουίνστον Τσόρτσιλ διαπίστωνε ότι ένα ψέμα έχει κάνει τον γύρο του κόσμου προτού καν η αλήθεια βάλει το παντελόνι της, δεν εννοούσε τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, αλλά το πατροπαράδοτο κουτσομπολιό. Τώρα όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Σίγουρα δεν γίνεται να απομακρυνθεί κανείς από τον υπολογιστή του. Ισως όμως θα πρέπει να σκεφτεί το manual λειτουργίας του με άλλον τρόπο. Υπάρχουν σχετικοί καθοδηγητές.

Σε ένα βιβλίο που κυκλοφόρησε πρόσφατα στις ΗΠΑ με τον σαφή τίτλο «Delete: Η δύναμη της λήθης στην ψηφιακή εποχή», ο Βίκτορ Μάγερ Σόνεμπεργκ εντοπίζει τη σημασία του να «σβήνει κάποιος τις μνήμες που έχει δημιουργήσει στην ψηφιακή εποχή. Η σημασία είναι παρόμοια και στην κανονική κοινωνία, αλλά η περιορισμένη μνήμη του ανθρώπινου εγκεφάλου έδινε μέχρι στιγμής τη δυνατότητα στον άνθρωπο να αλλάξει, να κρυφτεί, να μετανοήσει. Στην ψηφιακή εποχή, αν δεν γίνει κάτι δραστικό, μια παλιά αμαρτία θα κρέμεται πάντα, ανεξίτηλα και απειλητικά, πάνω από το κεφάλι του».

Στην ιστορία του ανθρώπινου γένους η σημασία του να επανεφεύρεις τον εαυτό σου ήταν μόνιμη. Παλαιότερα, μια μετανάστευση, μια μετακόμιση σε άλλη περιοχή ή πόλη, μπορούσαν να οδηγήσουν έναν άνθρωπο να δημιουργήσει τον νέο – βελτιωμένο, χειρότερο ή απλώς ανανεωμένο – εαυτό του. Πλέον, η χιλιομετρική απόσταση δεν παίζει ρόλο. Με μια μηχανή αναζήτησης όλα είναι συγχρόνως πιο εύκολα και πιο περίπλοκα. Ειδικά στην εποχή που οι άλλοτε συντηρητικοί με τη δημόσια ηλεκτρονική εικόνα τους άνθρωποι όλο και πιο εύκολα απαντούν στις επιτακτικές ερωτήσεις του Facebook (Τι σκέφτεστε;), του Twitter (Τι κάνεις τώρα;), του Foursquare (Πού είστε;) αλλά και όλο και περισσότερων site κοινωνικής δικτύωσης. Ερωτήματα που αφορούν τις πολιτικές απόψεις, τη διάθεση, τη δουλειά, το τι έφαγαν για μεσημεριανό, ακόμη και πόσες μπίρες ήπιαν σε εκείνο το beachbar, απευθύνονται σε χρήστες όλο και πιο πρόθυμους να απαντήσουν.

Οι φωνές αντίδρασης δεν είναι ιδιαίτερα δυνατές. Εκφράζουν όμως μια διορατική εικόνα του φαινομένου. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον δουλεύουν πάνω σε μια εφαρμογή που ονομάζεται Vanish (εξαφάνιση), η οποία έχει στόχο να αναζητεί το παρελθόν του χρήστη, τις φωτογραφίες, τα e-mail, τις συναλλαγές και όλο το αρχειακό υλικό που αποθηκεύεται στους δίσκους κάθε site, τo οποίo είχε επισκεφθεί επώνυμα, και να τα σβήνει, παραδίδοντας τον πολίτη λευκό στο ενδεχόμενο να καθορίσει το μέλλον του, μακριά από το ενοχλητικό παρελθόν του.

Για πρώτη φορά, ο άνθρωπος δεν κρίνεται από αυτά που φοράει, από αυτά που λέει, από τον τρόπο με τον οποίο κινείται και φέρεται, αλλά και από τη φήμη του, που δεν εξαρτάται απαραίτητα από όσα ο ίδιος έχει εκθέσει για τον εαυτό του. Στο πραγματικό Ελ Ντοράντο που είναι ο κόσμος του Internet, η δράση φέρνει αντίδραση και επιχειρηματικές ευκαιρίες. Οπως τις δεκάδες εταιρείες «διαχείρισης της ιντερνετικής φήμης» που έχουν ξεπηδήσει, επιβιώσει και ορισμένες φορές γιγαντωθεί. Η πιο διαδεδομένη από αυτές είναι ο ReputationDefender (υπερασπιστής φήμης), που με ένα λογικό ποσό αναλαμβάνει να σβήσει, να γράψει ή απλώς να διορθώσει οτιδήποτε έχει γραφτεί για τον ενδιαφερόμενο πελάτη στο Intenet. Με την υστερία στην Αμερική να εξαπλώνεται, με τους υπεύθυνους ανθρώπινου δυναμικού να ζητάνε από τους υποψήφιους υπαλλήλους να ανοίξουν μπροστά τους τη σελίδα τους στο Facebook, η εταιρεία έχει διαρκώς αυξανόμενη φήμη. Με ένα ποσό που ξεκινά από τα 10 δολάρια στις απλές περιπτώσεις, ο ReputationDefender αναλαμβάνει να εντοπίσει τα αρνητικά που έχουν γραφτεί στο Διαδίκτυο και είτε ζητεί να σβηστούν είτε τα ωθεί στις πίσω σελίδες του, έτσι ώστε στην πρώτη αναζήτηση να προκύπτει θετική εικόνα.

Στην Ελλάδα τι ακριβώς συμβαίνει; Ο Μανώλης Σφακιανάκης, διευθυντής του δραστήριου Τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, έχει ορισμένες απαντήσεις: «Η νομοθεσία είναι συνήθως πιο πίσω από την τεχνολογία. Μερικές φορές η αλόγιστη χρήση του Facebook και η δημοσιοποίηση φωτογραφιών μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να σχηματίσουν κάποιοι γνώμη. Μόνο γνώμη, όμως. Ο νόμος περί προσωπικών δεδομένων τιμωρεί όσους καταστρατηγούν και εκμεταλλεύονται οτιδήποτε υπάρχει στο Internet χωρίς την έγκρισή τους. Το μυστικό είναι η καταγγελία: Για οτιδήποτε αντιληφθεί οποιοσδήποτε δεν πρέπει να ντραπεί να έρθει σε επικοινωνία με την Aστυνομία».

Εκτός από τον νόμο, όμως, υπάρχει και ο (ενίοτε πιο αυστηρός και πάντα πιο εύκολο να εφαρμοστεί) νόμος της αγοράς. «Στην Ελλάδα η διαχείριση δικτυακής φήμης των μεγάλων εταιρειών είναι ανύπαρκτη» διαπιστώνει ο Γιώργος Χαραλαμπάκης, ειδικός στο μάρκετινγκ του Ιnternet. «Με μία απλή αναζήτηση των μεγάλων ελληνικών brands στο Google, μπορεί να διαπιστώσει κανείς ότι την ώρα που μεγάλες εταιρείες δίνουν σημαντικά ποσά στη διαφήμιση, υπονομεύονται από τα ελεύθερα και ενδεχομένως κακόβουλα σχόλια του Internet. Το ίδιο ισχύει και για πολιτικούς οι οποίοι, φτιάχνοντας ένα site, νομίζουν ότι διείσδυσαν στην ψηφιακή εποχή».

Το τελικό συμπέρασμα παραμένει τόσο χαώδες όσο και το ίδιο το Διαδίκτυο. Τόσο αχανής ψηφιακός χώρος και τόσο μικρή απόσταση από το ιδιωτικό στο δημόσιο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι, προτού δημοσιευτεί εκείνη η φωτογραφία ενός μεθυσμένου εαυτού από τις ανέμελες διακοπές, ίσως θα πρέπει να υπάρξει περισσότερη σκέψη και λιγότερος ενθουσιασμός. Εκτός από την υστεροφημία, θα έκανε καλό και στην αισθητική μας.
#14
Αρχείο ανακοινώσεων / Χρόνια πολλά Riaghul!
Αυγούστου 15, 2010, 04:45:42 ΜΜ
Αν και είναι εξαιρετικά σπάνιες οι επισκέψεις σου εδώ, η χαρά όσων σε γνωρίσαμε (έστω και για λίγο) παραμένει μεγάλη όταν σε βλέπουμε στα πέριξ.

Χρόνια πολλά και καλά ρία-Μαρία.
Χρόνια γεμάτα από τα ταξίδια σου που ακόμη φαντάζουνε τόσο μαγικά - τουλάχιστον στα δικά μου μάτια. :)

Φιλιά πολλά,
Κ.
#15
Αρχείο ανακοινώσεων / Χρόνια πολλά Kuria!
Αυγούστου 15, 2010, 04:41:39 ΜΜ
Χρόνια καλά, πάντα με υγεία και... να μας διδάσκετε κι εσύ κι η οικογένειά σου μαθήματα ζωής!!!

(Δεν μ' αρέσουν τα πολλά λόγια, το ξέρεις.  ;-) )

Πολλά πολλά φιλιά,
Κ.
#16
[quote user="kapoia_za" post="339578"]Δύο ερωτήσεις…
Τη μια την είχα κάνει στον 'τοίχο' (αλλα φαισμπουκ εεε;;)σχετικά με τα πρόσφατα μηνύματα στην κεντρική σελίδα..

Η άλλη είναι παλιά και μπορεί να χει ξαναγίνει..
Γιατί άλλαξε το μυστήριο σκούρο μπλε φόντο του σάιτ…; Ήταν και πιο οικολογικό…
και ξεκούραστο.. και μυστήριο..το πα ε;
Αυτά.. μη με αποπάρεις , διέκρινα μια αυστηρότητα[/quote]

Ααααααχχχχχχχ αυτό το μυστήριο σκούρο μπλε φόντο του σάιτ.... το σήμα κατατεθέν του.... αυτό που το ξεχώριζε απ' τ' άλλα σάιτς από μίλια μακριά...
ΑΑΑΑαααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ...
#17
[marquee direction=up][marquee direction=right][albumimg]10697[/albumimg][/marquee][/marquee]

Χρόνια σου πολλά, καλά, χαρούμενα, δημιουργικά, κεφάτα!

Τι ώρα θα σβήσουμε τα κεράκια;  :mryellow:  ;-)  :lol:
#18
Το έλαβα με mail.
Οι Βοιωτοί, βέβαια, δεν εκπλήσσονται μιας και τον γνωρίζουν δεκαετίες τώρα....
Έχουμε μάθει να λέμε μόνο για κακώς κείμενα. Καιρός είναι πια να αρχίσουμε να επισημαίνουμε και για σωστές κινήσεις. Ίσως δώσουνε το έναυσμα και σε άλλους και να πολλαπλασιαστούνε.


"

Email ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΘΗΝΩΝ (.ΤΟ «ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ» ΚΟΜΜΕΝΟ.. ΤΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΛΗΝ ΚΡΗΤΗΣ, ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΚΛΠ. ΚΛΠ.. ΠΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ.) ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΡΟΩΘΗΣΩ ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ..

 

Αξίζει να το διαβάσετε !  (όπως επισημαίνει αυτός που μου έστειλε το μήνυμα)

 

 

Δεν πίστευαν στ' αφτιά τους οι συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου όταν κατά τη διάρκεια μιας πρωινής σύσκεψης άκουσαν από τα χείλη του το περίεργο αίτημα που είχε:

«Θέλω να μου δίνετε το μισθό μου σε χαρτονομίσματα των πενήντα ευρώ», τους είπε και εκείνοι άρχιζαν να τον κοιτάζουν απορημένοι. Μόνο ένας κατάλαβε. Οσοι γνωρίζουν από παλιά τον προκαθήμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας ξέρουν ότι συνηθίζει να «μοιράζει» μυστικά μεγάλο μέρος του μισθού του σε ανήμπορους ανθρώπους. Οχι ότι τα λεφτά τού περισσεύουν.

Οι αποδοχές του μόλις που φτάνουν τις 2.000 ευρώ, ενώ οι τραπεζικές του καταθέσεις είναι πενιχρές. Ωστόσο, ο Ιερώνυμος θέλει να έχει πάντοτε στην τσέπη του χρήματα.

Το δόγμα του Αρχιεπισκόπου, ένα χρόνο από τότε που εξελέγη στο αξίωμά του, είναι απλό: «Λιγότερη σπατάλη και λιγότερα έξοδα για τον εαυτό μας, περισσότερα χρήματα, περισσότερη έγνοια για τους οικονομικά αδύναμους».

Επί μακαριστού Χριστόδουλου τα έξοδα διαβίωσης και οι δαπάνες ξενίας έφταναν τις 130.000 ευρώ ετησίως. Ο κ. Ιερώνυμος έδωσε εντολή για τη δραστική περικοπή τους, ώστε να φτάσουν τις 10.000 ευρώ ετησίως.

- Πούλησε δύο από τα πέντε αυτοκίνητα που διέθετε η Αρχιεπισκοπή, μάρκας BMW.

-Αρνήθηκε να διαμείνει στην οικία του Αρχιεπισκόπου στο Ψυχικό και κοιμάται στο Συνοδικό Μέγαρο της οδού Αγίας Φιλοθέης, το οποίο χτίστηκε, όπως ανακάλυψε δηλώνοντάς το στο Κτηματολόγιο, το 1896.

-Έδωσε εντολή για την πλήρη μηχανογράφηση των δαπανών, την πορεία των οποίων παρακολουθεί μέσα από τα e-mail που φτάνουν καθημερινά στο λάπτοπ που του δώρισαν οι συνεργάτες του.

Πώς αξιοποιούνται οι 120.000 ευρώ που εξοικονομήθηκαν;

Ο Αρχιεπίσκοπος έδωσε εντολή να στηρίζονται, όταν είναι επιτρεπτό, ανήμποροι άνθρωποι. Πρόσφατα η Εκκλησία έσωσε το σπίτι μιας γυναίκας στη Ζάκυνθο, το οποίο κινδύνευε με πλειστηριασμό από τράπεζα.

Με απόφαση του μακαριότατου βοηθούνται επίσης κατά καιρούς με διάφορα ποσά νέοι που σπουδάζουν, μοναχικοί υπερήλικες κ.ά., οι οποίοι με βάση τη φορολογική τους δήλωση ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.

Η κοινωνική πολιτική είναι ο πρώτος άξονας της πολιτικής που ακολουθεί ο αθόρυβος αυτός ηγέτης της Εκκλησίας, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, με τα οποία γενικώς δεν τα πάει καλά.

Η μεγάλη του έγνοια είναι η νεολαία μα και οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας, που αποτελούν στη μεγάλη τους πλειοψηφία το πλήρωμα της Εκκλησίας.

Πριν από καιρό, στις αρχές του φθινοπώρου, περνούσε έξω από το Αρχιεπισκοπικό Μέγαρο μια ομάδα φοιτητών με κιθάρες στην πλάτη:

-Για πού το βάλατε, παιδιά; ρώτησε ο Αρχιεπίσκοπος τους φοιτητές, καθώς συνέπεσε να βγαίνει εκείνη τη στιγμή από το Μέγαρο.

-Πάμε στον Λυκαβηττό, του απάντησαν.

Οταν έμαθε μέχρι πότε θα βρίσκονταν εκεί, δεν δίστασε: Ζήτησε από τον οδηγό του να τον μεταφέρει στο Λόφο. Εκατσε μαζί τους μέχρι αργά. Τους άκουσε να παίζουν γνωστές μελωδίες, σιγοτραγούδησε, μίλησε μαζί τους.

Πράξη αγάπης

Μια άλλη φορά, νύχτα, επιστρέφοντας από μια εκδήλωση του Δήμου Αθηναίων, ζήτησε από τον οδηγό του να τον μεταφέρει σε δρόμους πέριξ της Ομόνοιας. Μόλις είδε τα πρεζόνια, σταμάτησε, κατέβηκε από το αυτοκίνητο και έπιασε κουβέντα μαζί τους.

Εκπληκτοι οι περαστικοί έβλεπαν από μακριά ένα ρασοφόρο να μιλά με «ναυάγια» της ζωής.

Σε όσους επιχείρησαν να τον αποτρέψουν στο μέλλον από τέτοιες βόλτες επιφύλασσε πάντα μια νηφάλια απάντηση: «Γιατί να μην πάω; Τι έχω να φοβηθώ; Ανθρωποι του Θεού είναι».

«Θέλω να δώσουμε τη μάχη ενάντια στα ναρκωτικά», λέει στους συνομιλητές του, ενώ δεν κρύβει ένα όνειρο που είναι στα σχέδιά του: Να μπει η Εκκλησία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Να λειτουργήσουν σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια) υπό την εποπτεία της Εκκλησίας, όπως κάνουν και οι καθολικοί. Ο ίδιος ήταν κάποτε καθηγητής στη Λεόντειο και διψά η Εκκλησία να προσφέρει Παιδεία υψηλής ποιότητας στους νέους Ελληνες.

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος νοιάζεται, όμως, και για τα παιδιά που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας.

Σε μια επίσκεψη που έκανε πρόσφατα σε σχολείο του Αιγάλεω, μόλις άκουσε ότι τα παιδιά που φοιτούν σ? αυτό χρειάζονται νέα αναπηρικά αμαξίδια ρώτησε αμέσως συνεργάτη του:

-«Εχουμε λεφτά να αγοράσουμε ένα για κάθε παιδί; Αν ναι, θα το ανακοινώσω τώρα!».

-«Ναι, μακαριότατε», ήταν η απόκριση και με 18.000 ευρώ ικανοποιήθηκε το αίτημα των παιδιών.

Στα σχέδια του Αρχιεπισκόπου είναι η αξιοποίηση μιας έκτασης 130 στρεμμάτων που αγόρασε πρόσφατα η Εκκλησία στην περιοχή του Βαρνάβα, για την περίθαλψη, μεταξύ άλλων, και παιδιών που αντιμετωπίζουν προβλήματα νοητικής στέρησης. Στον ίδιο χώρο, σε άλλα κτίρια, προγραμματίζεται η ανέγερση ξενώνων στους οποίους θα φιλοξενούνται:

-είτε υπερήλικες

-είτε φτωχοί κάτοικοι της επαρχίας που έρχονται στην Αθήνα για χημειοθεραπείες και δεν έχουν τόπο διαμονής.

Ενα χρόνο τώρα στην ηγεσία της Εκκλησίας, ο Ιερώνυμος χαράζει το δικό του δρόμο στα εκκλησιαστικά μας πράγματα. Δεν θορυβεί, αποφεύγει τις συγκρούσεις για κοσμικά θέματα, είναι ενωτικός («θα τραβήξουμε μία γραμμή στο παρελθόν και δεν θα λερώσουμε κανέναν») και αρχίζει σιγά σιγά να δείχνει προς τα έξω το δείγμα γραφής της δικής του θητείας.

 



"
#19
Αθλητικός Καφενές / Ωδή στο νεοέλληνα
Δεκεμβρίου 20, 2009, 10:15:22 ΜΜ
Απίστευτο και όμως ελληνικό. Οπαδοί του Άρη επιτέθηκαν το πούλμαν της ομάδας τους νομίζοντας πως είναι του ΟΣΦΠ.

Πέτρες και μπουκάλια πέταξαν στο πούλμαν του Άρη ανεγκέφαλοι οπαδοί των γηπεδούχων, σύμφωνα με την Αστυνομία, πιστεύοντας ότι πρόκειται για το πούλμαν που μετέφερε την ομάδα του Ολυμπιακού! Το περιστατικό έγινε μιάμιση ώρα περίπου πριν την έναρξη του αγώνα στο «Κλεάνθης Βικελίδης» μεταξύ των δύο ομάδων, έξω απ' το γήπεδο.

Μόλις έπεσαν τα πρώτα μπουκάλια κατά του λεωφορείου, άνοιξε η πόρτα και εμφανίστηκε ο υπεύθυνος ασφαλείας του Άρη και οι οπαδοί κατάλαβαν ότι έκαναν λάθος και... σταμάτησαν!

Με την παρέμβαση των ΜΑΤ ο κόσμος που είχε συγκεντρωθεί ηρέμησε, με την αποστολή του Άρη να συνεχίζει κανονικά την διαδρομή της.


Αθάνατε (νεο)έλληνα!  :evil:
#20
...και ειλικρινά απορώ πως δεν το ανέφερε ακόμη κανείς εδώ!  :razz:

Ο πρόεδρος, λοιπόν, του Παναθηναϊκού, κάλεσε τον Ολλανδό για καφέ, του είπε πόσο δυσαρεστημένος είναι και... τον έστειλε σπιτάκι του. Έτσι, για να γιορτάσει το παιδί τα γενέθλιά του αύριο στη μαμά πατρίδα του. Όπως διευκρίνισε (ο πρόεδρος), η απόφαση ήταν αποκλειστικά δική του και δεν είχε καν ενημερώσει τους υπόλοιπους μετόχους.

Ο Χενκ Τεν Κάτε, αφού ξεπέρασε το πρώτο σοκ, χαρακτήρισε την απόλυσή του "γελοία" μιλώντας στον ολλανδικό τύπο.

Την θέση του κατέλαβε ο Νίκος Νιόπλιας με βοηθό τον Κριστόφ Βαζέχα.




Τελικά...... ο Ολυμπιακός καθορίζει τις τύχες των ανθρώπων του τριφυλλιού; Όποιος δεν τον νικάει, φεύγει; Γι' αυτό αλλάζουν τους προπονητές σαν τα... πουκάμισα;  :lol:  :lol:  :lol: