ειναι καταθεση ψυχης... γιατι οταν σηκωνεσαι να ριξεις ζεϊμπεκια δε χορευεις... βγαζεις τα σωψυχα σου!
δεν προσπαθεις να εκτελεσεις με ακριβεια βηματα που διδαχτηκες στο χοροδιδασκαλειο, ουτε να μιμηθεις τσαλιμια αλλων που σε εντυπωσιασαν... εκει ξαμολας το κορμι σαν το σκαρι στην καταιγιδα και τα χερια σου γινονται κουπια που χτυπανε αλυγιστα κι αλογιστα τα κυματα της φουρτουνιασμενης σου καρδιας... δε βλεπεις περα απο σενα και δε μπαινεις σε διαδικασια συγκρισης με κανενα...
και στην τελικη αν εχεις αναγκη να εντυπωσιασεις τα πληθη, τραβα να χορεψεις τη λιμνη των κυκνων...
εσύ μπορεί να την καταθέτεις..
εμείς νομίζεις πως εχουμε όρεξη να την κάνουμε ανάληψη?
ειπαμε στο ζεϊμπεκικο οταν καταθετεις την ψυχη σου το κανεις μοναχα για παρτη σου και οχι για τον καθε τυχαρπαστο ορεξατο ή μη... :wink:
δεν διαφωνώ αλλά γιατί να το κάνει μπροστά μου όταν εγώ πίνω αμέριμνος το ποτό μου?
ας το κάνει σπίτι του..
ας το κάνει στο δρόμο
Μια στάση εδώ
να βγω στο δρόμο να χορέψω ένα ζεϊμπέκικο
πάνω στην άσφαλτο κι εσύ με ύφος ψεύτικο
να με κοιτάζεις, τάχα πως με λογαριάζεις
Θα κάνω στάση στη διπλή γραμμή του δρόμου
Πόσο κοστίζει μια παρά-αβαση του νόμου
Να σταματήσω θέλω την κυκλοφορία
για να φωνάξω ότι πρόδωσες την πιο όμορφη ιστορία
Και γιατί να πίνεις εσύ εκεί το ποτό σου την ώρα που εκείνος χορεύει αμέριμνος τη ζεϊμπεκιά του;
Ε; εε;; εεεεε;;;
σωστά...
αλλά και το μπαλέτο κατάθεση ψυχής είναι
και αν τύχει να είσαι σε ρωσικό τότε είναι και ανάληψη μετρητών.
Ανάληψη είναι μόνον αν είσαι κι εσύ μέλος του μπαλέτου. Διαφορετικά, κάνεις και πάλι κατάθεση.
ακριβώς. Αλλά μιλάμε πάντα για τον χορευτή.
τα πάντα είναι δούνε και λαβείν [size=9](το σκότωσα και τούτο?)[/size]
κι όταν καταθέτεις την ψυχή σου, πάντα κάτι παίρνεις πίσω... :wink:
και συνήθως είναι εκμετάλευση αλλά αυτό είναι άλλο θέμα
τα καλυτερα ζειμπεκικα τα χορευεις ξαπλωμενος.. :wink:
οσο για τα μπαλετα..δεν ξερω για τα Ρωσικα..
Τα Ουκρανικα παντως ειναι σιγουρα αναληψη μετρητων.. εχω πληρωσει αυτο το φλεξ..ποιντ.. :?
αστα να πανε βρε Rakendyte...
χτες το μεσημερι προσπαθησα να τσακισω κατι μπριζολακια σε μια μουσικη γωνια κοντα στο σπιτι μου (θυμισε μου να σε παω μια καθημερινη που δε θα χει οργανα, εχει ορεκτικα που σου αρεσουν και πτηνομπιφτεκακια )...
προλαβαν ομως και με χαλασαν κατι γιαλαντζι (οχι ντολμαδες, αυτοι ηταν υπεροχοι) μαγκες, που εσυραν τα οπισθια τους ισαμε την πιστα και προσπαθησαν να εντυπωσιασουν τα πληθη με τις χορευτικες τους ικανοτητες... μονο που επελεξαν λαθος χορο... νομιζαν τα ζωντανα πως ζεϊμπεκικο ειναι η αψογη εκτελεση πιρουετων και συνδυασμενων αλματων οπως τετραπλο τολουπ - διπλο λουπ...
και το χειροτερο ειχαν γυρω τους και τους παλαμακοπαιχτες που τους ενθαρρυναν κραυγαζοντας και κλεινοντας το ματι με νοημα : - κανε και εκεινο το αλλο... το ομορφο ρε που ξερεις...
προφανως θα αναφερονταν στο τριπλο αξελ!!!
Εύγε στην kuria-Κωστάλας για την περιγραφή έστω και σε μαγνητοσκοπημένη αναμετάδοση. ]
Ν'ακουσω το Κωσταλα να λεει
"κανε και εκεινο το αλλο... το ομορφο ρε που ξερεις... "
κι ας πιτανω μετα!!!!! ]
Παράθεση από: "kuria"αστα να πανε βρε Rakendyte...
χτες το μεσημερι προσπαθησα να τσακισω κατι μπριζολακια σε μια μουσικη γωνια κοντα στο σπιτι μου (θυμισε μου να σε παω μια καθημερινη που δε θα χει οργανα, εχει ορεκτικα που σου αρεσουν και πτηνομπιφτεκακια )...
ΠΤΗΝΟΜΠΙΦΤΕΚΑΚΙΑ..τετοια θελω και θα σου χορεψω
χεβυ μεταλ!!! :24:
Παράθεση από: "kuria"{..}
νομιζαν τα ζωντανα πως ζεϊμπεκικο ειναι η αψογη εκτελεση πιρουετων και συνδυασμενων αλματων οπως τετραπλο τολουπ - διπλο λουπ...
και το χειροτερο ειχαν γυρω τους και τους παλαμακοπαιχτες που τους ενθαρρυναν κραυγαζοντας και κλεινοντας το ματι με νοημα : - κανε και εκεινο το αλλο... το ομορφο ρε που ξερεις...
προφανως θα αναφερονταν στο τριπλο αξελ!!!
τι ηλικιας ηταν τα πουλακια μου??
παντος πολλοι το κανουν...και νομιζουν οτι αρεσουν και ολας...
εκαστος στο ειδος του...και ο Λουμιδης στους Καφεδες..
να πανε στο μεταξοπουλο να τουσ μαθει... :wink:
Ζειμπεκικο.... αντρικος χορός και οχι γυναικείος.... συμφωνω με τη κυρια απολυτως... απεχθανομαι ολους αυτους που σε λαθος τοπο με λαθος μουσικη επιδυκνειονται με γυμναστικες ασκησεις...
Μακαρι να ηξεραν τι εστι απταλικο ζειμπεκικο....
Μονο κατι γεροντομαγκες σε ανηλιαγα υπογειο το πανε....
ολοι οι αλλοι απλως ειναι φλωροι.
Η συζήτηση αν ο ζεϊμπέκικος είναι μόνο αντρικός χορός έχει πια μόνο θεωρητική αξία, αφού οι απανταχού πίστες γεμίζουν τα σαββατόβραδα από ισάριθμους άντρες και γυναίκες. Mια εικόνα αδιανόητη για τον Μάρκο Βαμβακάρη που προπολεμικά σχολίαζε τραγουδιστικά το γεγονός ότι και “οι γκόμενες φορέσανε τραγιάσκες”! Έκτοτε όμως, και παντελόνια φορέσανε, και σωφερίνες γίνανε, και στο στρατό πηγαίνουνε και... ζεϊμπέκικο χορεύουνε.
Στα λαϊκά κέντρα, προηγήθηκαν οι γυναίκες ελευθέρων ηθών που πήγαιναν στα μπουζούκια χωρίς τη συνοδεία αντρών και αργότερα οι τραγουδίστριες που σηκώθηκαν από τις καρέκλες και κατέβηκαν στις πίστες με το μικρόφωνο στο χέρι και την πλάτη γυρισμένη στους μουσικούς, τραβώντας πάνω τους όλη την προσοχή των θαμώνων. Μετά ήρθε και η σειρά των καθωσπρέπει γυναικών. Οι πιο τολμηρές σηκώθηκαν κάτω από βλέμματα επιτίμησης αλλά και κρυφού θαυμασμού, για να χορέψουν ζεϊμπέκικο.
Oι γυναίκες, διεκδικώντας ισοτιμία στα κοινωνικά και πολιτιστικά δρώμενα, ένιωσαν την
ανάγκη να εκφραστούν κι αυτές μέσα από ένα χορό που επιτρέπει στα συναισθήματα να εκδηλωθούν πολύ παραστατικά, αυθόρμητα και δημιουργικά.
O “γυναικείος ζεϊμπέκικος” υπακούει στους ίδιους κανόνες, αλλά διαφέρει από τον αντρικό στις κινήσεις και στο συμβολισμό. Όπως και ένα “τσιφτετέλι αντρικό” δεν είναι σαν το γυναικείο, γιατί ενώ το κούνημα και τρεμούλιασμα του στήθους, της κοιλιάς και των γοφών είναι πολύ ερωτικό όταν γίνεται από τη γυναίκα, είναι εντελώς αντιερωτικό από τον άντρα, έως και παρεξηγήσιμο! Γιʼ αυτό, οι άντρες όταν δεν μιμούνται αδέξια τις κινήσεις των γυναικών, χορεύουν το τσιφτετέλι σαν σέικ ή απλώς “πλαισιώνουν” την παρτενέρ τους.
καποτε ηταν αντρικος..
Θεε μου..τη δευτερη φορααααα
οσο η καρδια κι αν λαχταρααα
δε θα ξανα αγαπησωωωωωω..
Θυμαμαι τον πατερα μου να χορευει και βουρκωνω απο νοσταλγια..
Οι μουσικες αλλαξαν..και οχι μονο στο ζειμπεκικο..
Ακουγα καποτε δημοτικο και ανατριχιαζα..ηταν ποιηση..
Μες του Αιγαιου..τα νησια
αγγελοι φτερουγιζουν..
και μεσα στο φτερουγισμα
τριανταφυλλα σκορπιζουν...
Και τωρα ακουμε Ματθαιο Γιαννουλη ...αγαπω μια πιτσιρικα
[size=24]ημαρτον![/size]
Rak, υπάρχουν ακόμα... Υπάρχουν στις καρδιές αυτών που τα γέννησαν, κι αυτών που τους μεγάλωσαν...
Μιας και πήγες την κουβέντα και στα νησιώτικα δηλαδή... Είμαστε μια παρέα που έχει μεγαλώσει με μπάλο, που ακούμε Ικαριώτικο και δεν επιτρέπουμε στον εαυτό μας να μην σηκωθεί να χορέψει, δεν πα να είμαστε και με σπασμένο πόδι... Κι απ'όταν βγήκε αυτή η άτιμη η πιτσιρίκα φρίτουμε να βλέπουμε τους βπ με το τσιγάρο στο ένα χέρι, και το ποτό στο άλλο, και καλά να λικνίζονται...!
Οι δημοτικοί χοροί και τα δημοτικά τραγούδια δεν μπορεί να είναι μόδα. Θέλουν ψυχή.
Η αλλοτριωση που εχει επελθει την τελευταια εικοσαετια δυστυχως εχει επηρεασει και την ποιηση και το τραγουδι και κατα συνεπεια και το χορο... Η ανοδος στο προσκηνιο μιας ταξης χωρις καμμια κοινωνικη καταβολη (των εργολαβων μεγαλομαναβηδων κλπ βλ. ΠΑΣΟΚ) τα ρημαξε ολα... εξ ου και το τσιγαρο και το ποτο που λεει η αγαπητη η Ενια και το παντελονι κατω απο τη κοιλια να φαινεται και ο κωλος και η γκομενα με το βαμμενο μαλλι και απ εξω και η μπεμπα παρκαρισμενη....
Εμεις φταιμε ..... εμεις τα ρημαξαμε....
Παράθεση από: "Kastoras"το παντελονι κατω απο τη κοιλια να φαινεται και ο κωλος και η γκομενα με το βαμμενο μαλλι και απ εξω και η μπεμπα παρκαρισμενη
Καλά, εγώ δεν αναφερόμουν σε αυτό το μοντελάκι, 8) αλλά τεσπα... το'χουμε το νόημα... :D
Συγνωμη Ενια αλλα ακριβολογω... ειναι και ζητημα αισθητικης που στερουνται ολα αυτα τα υποπροιοντα.
Και τα 'άλλα', που τους περισσεύει η αισθητική... πάλι, υποπροϊόντα είναι... 8)
..ελα ..τωρα χασαμε την μπαλα..
Το χαμηλοκαβαλο και ο εσωγλουτιαιος ιμαντας ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο και τα χω σε μεγαλη εκτιμηση.. :D
αυτο που χαιρομαι πιοτερο εδω μεσα, ειναι που ορισμενοι οχι απλα ερμηνευουν τα γραφομενα μου κατα το δοκουν και παντελως λανθασμενα, αλλα δηλωνουν επιπλεον κι οτι συμφωνουν μαζι μου!!! :24: