Ποινή» στους παρόχους για υπερβολική αναμονή στα τηλεφωνικά κέντρα ζητά το ΙΝΚΑ
«Ποινή» 2 ευρώ υπέρ του καλούντος, μετά από τέσσερα λεπτά αναμονής στα τηλεφωνικά κέντρα παρόχων τηλεφωνίας και Internet, ζητά το ΙΝΚΑ λόγω των διαστάσεων του φαινομένου των υπερβολικών χρόνων αναμονής για την ενημέρωση του καταναλωτή.
Συγκεκριμένα, το ΙΝΚΑ ζητά να τοποθετηθούν σε όλους τους παρόχους μετρητές αναμονής εισερχόμενων κλήσεων του καταναλωτή που θα καταχωρούν μετά από 4 λεπτά αναμονής, ρήτρα - ποινή, το ποσό των 2 ευρώ υπέρ του καλούντος.
Όπως σημειώνει η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος, συνήθως ο καταναλωτής περιμένει 45 λεπτά ή πραγματοποιεί επαναλαμβανόμενες κλήσεις επί σειρά ημερών για να ενημερωθεί για την πορεία της σύνδεσης. και για να μάθει που στο καλό πήγε αυτή που είχε.... δεν μπορώ να καταλάβω πως μου ήρθε η HOL στο μυαλό ]
Το ποσό-ποινή, σύμφωνα με την πρόταση, θα χρεώνεται στον πάροχο και θα αποδίδεται ως πίστωση - μείωση στο λογαριασμό του καταναλωτή ή με ένταλμα που θα του αποστέλλει η ΕΕΤΤ στο σπίτι του.
Το ΙΝΚΑ ζητά επίσης από την ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή οι προθεσμίες για τη μεταφορά να οριστούν αντί δύο μηνών σε τρεις ημέρες για όλες τις υπηρεσίες των παρόχων και του ΟΤΕ.
Σημειώνεται ότι ο αριθμός των παραπόνων για την τηλεφωνία και το Internet που έγιναν το 2007 στη Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος ανήλθε σε 2.404.
για να δούμε αν θα γίνει ποτέ αυτό
αμήν...!
Θα ήθελα να συμπληρώσω ότι όχι μόνο σε κρατάνε σε αναμονή με τις ώρες, όχι μόνο τις περισσότερες των περιπτώσεων δεν σου λύνουν το πρόβλημα αλλά σου λένε θα το σημειώσω κλπ αλλά φροντίζουν και σε συνδέουν σε γραμμή χρέωσης οπότε εισπράττουν και όφελος από πάνω
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ON που έχω πρόσφατα προσωπική εμπειρία
Το μοναδικό τηλέφωνο που δίνουν για επικοινωνία είναι το 13801
Είναι με χρονοχρέωση ενώ όλες οι άλλες τηλεφωνικές συνδέσεις που κάνεις με την ΟΝ προς τρίτους είναι με σταθερή τιμή ανά κλήση
Σου λέει διάφορα κουμπάκια να πατήσεις όταν το καλείς
Από νέος πελάτης, σύνδεση με τεχνικό τμήμα, με λογιστήριο κλπ
Περνάνε τουλάχιστον 5 λεπτά μέχρι να πατήσεις το τμήμα που θες
Το αστείο είναι ότι όποιο τμήμα και να διαλέξεις σε συνδέουν στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατείας, εκεί λες πρώτη δόση την ιστορία σου ή το πρόβλημα σου (εκατοντάδες τα προβλήματα) και μετά σε συνδέει με το τμήμα που αρχικά είχες πατήσει να συνδεθείς.
Πάλι λες την ιστορία σου και στο 99% των περιπτώσεων σου λέει την φράση, ναι το σημείωσα και θα το φροντίσουμε
Μπρίκια το φροντίζουν και την επόμενη το ίδιο κλπ
Αν περιμένεις μόνο μισή ώρα στο τηλέφωνο είσαι τυχερός το μέσο όρο το δικό μου είναι 45 λεπτά
Επίσης παρατήρησα ότι στα περισσότερα έντυπα τους δεν το γράφει ότι η κλήση σε αυτό το νούμερο χρεώνετε εξτρα και με την ώρα
Αυτά για να μη γκρινιάζεις εσύ συνέχεια με την HOL….
Αν κατάφερνα και έκανα την δουλειά μου και να μη με πρήζανε ευχαρίστως και να περίμενα λίγο και να με χρέωναν. Αλλά εδώ και σε χρεώνουν και δεν στο λένε και την δουλειά σου δεν κάνεις και τα νεύρα σου σπας και οι δικηγόροι μαζεύουν χρήμα μ αυτά
ξέχασα...
Δεν εχει πάγιο Ο.Τ.Ε.
]
εγω συνεχιζω να λεω οτι ο καλυτερος παροχος μετά τον ΟΤΕ ειναι η forthnet.
ΑΜΕΣΑ σου λύνουν το προβλημα σου. δεν ξαναπαιρνεις και ξαναπαιρνεις και ξαναπαιρνεις..........
το 4λεπτο με 8λεπτο το περιμενεις, αλλα τουλαχιστον μια και εξω και ΠΑΝΤΑ εχεις τηλεφωνο και ιντερνετ. Εχω ακουσει πολλους με αλλους παροχους, να μην εχουν τηλεφωνο μερικα λετπα η ωρες, πχ εγω που παιρνω να χτυπαει κανονικα και στον αλλον να μην χτυπαει καθολου.
πάλι μεσω ιδιοκτητου δικτυου forthnet
σνουπιδιον
να αποφευγεις τα τηλεφωνα από 090
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Παράθεση από: "snoopy"πάλι μεσω ιδιοκτητου δικτυου forthnet