VAMACHARA Η ΑΡΙΣΤΕΡΟΧΕΙΡΑ TANTRA
Οι Ταντρικές και Ταοϊστικές διδασκαλίες παρουσιάζουν μια φωτισμένη άποψη για τη σεξουαλικότητα που έχει πολλά να δώσει στο Δυτικό πολιτισμό. Οι διδασκαλίες αυτές δε μιλάνε για μια αλλαγή στάσης απέναντι στο σεξ • προτείνουν έναν πρακτικό και εξελικτικό τρόπο ζωής όπου η σεξουαλικότητα αποκτά πνευματικό σκοπό.
Τόσο ο Ταντρισμός όσο και ο Ταοϊσμός διδάσκουν ότι οι λαθεμένες αντιλήψεις στην αντιμετώπιση του σεξ αποτελούν το υπόβαθρο για την εμφάνιση όχι μόνον ψυχολογικών αλλά και σωματικών και πνευματικών προβλημάτων. Η θετικά προσανατολισμένη σεξουαλικότητα προσφέρει την πιο άμεση και αποτελεσματική μέθοδο για την επίλυση αυτών των προβλημάτων. Όταν η σεξουαλικότητα του ατόμου εναρμονίζεται με τη φυσική του πνευματικότητα, μια ολότελα νέα διάσταση της πραγματικότητας ξανοίγεται μπροστά του. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η αποδοχή μιας δημιουργικής, απαλλαγμένης από ενοχές σεξουαλικότητας είναι πανάκεια για πολλές σύγχρονες ψυχολογικές αρρώστιες. Αυτό ισχύει και για τα δυο φύλα.
Η μυήτρια μου στην Vamachara ή Narish μου είχε διδάξει ότι ο αμοιβαίος αυνανισμός ανάμεσα σε γυναίκες ενδυναμώνει τη ζωτική ουσία τους. Η σεξουαλικότητα ενισχύεται, με την προϋπόθεση ότι η ψυχική στάση είναι τροφοδοτική και όχι απομυζητική (εκτός αν χρησιμοποιείται μέσα από ταοϊστικές πρακτικές μαγείας και στην Vamachara για προσωπικό όφελος). Όταν η ουσία Γιν κυκλοφορεί και ανταλλάσσεται ανάμεσα σε γυναίκες, παρατηρείται ένα διπλασίασμα της δύναμής τους, μια θηλυκοποίηση που εκδηλώνεται μέσα από ολόκληρο το σώμα. Οι γυναίκες αυτές γίνονται περισσότερο γενναιόδωρες, ανιδιοτελείς και συμπονετικές, και το κορμί τους αποκτά εντονότερες θηλυκές ιδιότητες. Ανάμεσα στις γυναίκες υπάρχει μια φυσική οικειότητα, μια τάση συναισθηματικής επικοινωνίας που σπάνια συναντάται στους άντρες. Ταοϊστικά κείμενα αναφέρουν πως οι γυναίκες επικοινωνούν, «το πρόσωπό τους φεγγοβολεί σαν πανσέληνος και τα μάτια τους λάμπουν ζωηρά». Ένα Ταντρικό γνωμικό λέει, «Τα απαλά πράγματα γίνονται απαλότερα όταν έρχονται σ’ επαφή, όπως συμβαίνει με τις γυναίκες• τα σκληρά πράγματα αμβλύνονται μεταξύ τους, όπως συμβαίνει με τους άντρες».
Υπάρχει ένα φυσικό συναίσθημα αδελφότητας ανάμεσα στους άντρες. Ο Ταντρισμός αναφέρεται στην ανάγκη για συναισθήματα αδελφότητας, καθώς αυτά βοηθούν τους άντρες να συμμερίζονται τα προβλήματά τους κι επομένως να αλληλοκατανοούνται. Τίποτα δεν συνδέει τους άντρες πιο αποτελεσματικά από την κοινή συμμετοχή σε δυναμικές, ορμητικές μορφές δραστηριότητας. Παλιότερα, οι άντρες κυνηγούσαν, δούλευαν και πολεμούσαν μαζί. Πολλές αδελφότητες δημιουργήθηκαν σαν αποτέλεσμα αυτών των δραστηριοτήτων. Σήμερα, δίνεται λιγότερη έμφαση στη σωματική δραστηριότητα, αλλά παρόλα αυτά οι άντρες εξακολουθούν να συμμετέχουν σε επιθετικά αθλήματα και να συνεργάζονται στις επιχειρηματικές εργασίες. Ωστόσο, ο άντρας έχει σίγουρα λιγότερες ευκαιρίες να εξωτερικεύσει ή να μετασχηματίσει τη σεξουαλική του ενέργεια σε φυσικό επίπεδο. Ο Φροϋδικός όρος λίμπιντο αναφέρεται στις σφοδρές συναισθηματικές επιθυμίες που παρακινούν οποιαδήποτε ανθρώπινη (και ιδιαίτερα τη σεξουαλική) δραστηριότητα. Η λίμπιντο είναι η σεξουαλική παρόρμηση, «η φωτιά που διατρέχει το αίμα». Σ’ όλη τη πορεία της ιστορίας, είχε τη δύναμη να δένει τους ανθρώπους αναμεταξύ τους. Όταν η πανίσχυρη φωτιά της Ενέργειας Κουνταλίνι παραμένει αναμετασχιμάτιστη, εξωτερικεύεται σαν επιθετικότητα. Το σεξ και η επιθετικότητα εκδηλώνονται συχνά με το σχηματισμό αδελφοτήτων ανάμεσα στους άντρες. Πολλοί πρωτόγονοι λαοί χρησιμοποιούν τους σεξουαλικούς δεσμούς ανάμεσα σε άντρες για επισφράγιση συμφωνιών ή κατοχύρωση αξιοπιστίας. Αυτό γίνεται μέσα από μυητικές τελετές, που έχουν συνήθως σαν επίκεντρο την ομοφυλοφιλική δραστηριότητα (κατά ζευγάρια ή ομαδική). Οι μυητικές τελετές, για παράδειγμα, των Ινδιάνων Πουέμπλο του Νέου Μεξικού, περιστρέφεται γύρω από τον αυνανισμό ενός μόνο διαλεγμένου άντρα που χαίρει μεγάλου σεβασμού.
Μερικές προϊστορικές ζωγραφιές σε σπήλαια απεικονίζουν άντρες σε τελετουργική ομοφυλοφιλική δραστηριότητα φορώντας μάσκες από κεφάλια ζώων. Η μίμηση ζώων με σκοπό την απόκτηση μαγικής εξουσίας πάνω τους ήταν συνηθισμένη πρακτική στους πρωτόγονους λαούς. Είναι πολύ πιθανό ότι η αντρική ομοφυλοφιλία πρωτοαναπτύχθηκε ανάμεσα σε φυλές κυνηγών που μιμούνταν τελετουργικά το ζευγάρωμα των ζώων (καβαλικεύοντας από πίσω). Τέτοιες πράξεις θεωρούνταν βασική προυπόθεση για την εξασφάλιση επιτυχημένου κυνηγιού. Οι Ινδιάνοι Πραίρι της Βόρειας Αμερικής ερχόντουσαν σε ομοφυλοφιλική τελετουργική επαφή στη διάρκεια του Χορού του Βίσονα• σκοπός αυτής της τελετής ήταν να ευοδωθεί το κυνήγι μέσα από μια διαδικασία μιμητικής μαγείας. Οι Ινδιάνοι πίστευαν ότι, μ’ αυτή την τελετή, το προγονικό Πνεύμα – προστάτης τους θα έστελνε το βίσονα στην περιοχή τους. Στη διάρκεια της τελετουργίας, ο σαμάνος έπαιζε το ρόλο ενός δαίμονα που, αφού αποτύχαινε στις επιθέσεις του ενάντια στις γυναίκες της φυλής, εξουδετερωνόταν και βιαζόταν από άντρες χορευτές μεταμφιεσμένους σε βίσονες. Υπάρχει ένας αρχαίος Αιγυπτιακός μύθος που αφηγείται ότι ο Σετ, γιος της Ίσιδας και του Όσιρι, προσκάλεσε κάποτε τον αδερφό του Ώρο να περάσει τη νύχτα στο σπίτι του. Μοιράστηκαν το ίδιο κρεβάτι και τη νύχτα ο Σετ προσπάθησε να βιάσει τον Ώρο, που ξύπνησε έγκαιρα για να εμποδίσει το σπέρμα του αδερφού του να μπει μέσα του. Η αντρική ομοφυλοφιλία καταδικαζόταν στην αρχαία Αίγυπτο, μολονότι υπάρχουν ενδείξεις ότι οι στρατιωτικοί την ασκούσαν τελετουργικά για να εξασφαλίσουν την υποταγή των αιχμαλώτων τους. Σιγά-σιγά αναπτύχθηκαν λατρείες που ενσωμάτωναν την αντρική ομοφυλοφιλία στις μυστικές τελετουργίες ανώτερης μαγείας. Ομοφυλοφιλικές σχέσεις άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους και ανάμεσα στο Βαβυλωνιακό κλήρο.
Στην αρχαία Ελλάδα, η αντρική ομοφυλοφιλία είχε πάρει διαστάσεις θεσμού. Από τους πανάρχαιους χρόνους, συγκεκριμένα υπήρχε στην Σπάρτη ένα είδος στρατιωτικής παιδεραστίας που συνδεόταν με πολεμικές δραστηριότητες και θεωρούταν μέρος του εκπαιδευτικού συστήματος και μυητική διαδικασία στη στρατιωτική ζωή.
Στην Κρήτη, ο νόμος προστάτευε τους άντρες ομοφυλόφιλους, συστήνοντας μάλιστα τρόπους για τη «σωστή διακόρευση των νεαρών αγοριών». Στην Αθήνα, η ομοφυλοφιλία επιτρεπόταν μόνο ανάμεσα στους ελεύθερους πολίτες, ενώ απαγορευόταν στους σκλάβους. Μολονότι οι Έλληνες φιλόσοφοι προσπάθησαν να προωθήσουν το μετασχηματισμό της μέσω του «πλατωνικού έρωτα», στο πέρασμα του χρόνου, στις λαϊκές μάζες και με την επιρροή από Αίγυπτο και Βαβυλώνα η αντρική ομοφυλοφιλία εξελίχτηκε σε διάφορες μαγικές λατρείες που συχνά βασίζονταν σε παρανοήσεις των Αιγυπτιακών μυστηριακών τελετών. Από τον πρώτο αιώνα και μετά, η ομοφυλοφιλία ανθούσε στη Ρώμη• η αντρική πορνεία αναπτύχθηκε σε φοβερό βαθμό. Η καταστροφή στα Σόδομα και τα Γόμορα περιγράφεται με παρόμοιο τρόπο στη Βίβλο και το Κοράνι. Ο Χριστιανισμός κράτησε μια ισχυρή αντι-ομοφυλοφιλική στάση χρησιμοποιώντας τη Ρώμη σαν παράδειγμα της κακής επίδρασης που είχε η ελεύθερη ομοφυλοφιλία σ’ ένα κράτος. Παρόλο που μέσα στο πέρασμα των αιώνων στη μεν Αγία Ρωμαϊκή Εκκλησία η παιδεραστία έγινε μάστιγα που μέχρι και σήμερα ταλανίζει κρυφίως τα ενδότερά της και στην ορθόδοξη ανατολική έχει εδραιωθεί μέσα στο χώρο των κληρικών. Παρόλο που το Κοράνι την καταδικάζει απερίφραστα, η αντρική ομοφυλοφιλία ρίζωσε σταθερά στον Ισλαμικό πολιτισμό. Πραγματικά, η Τούρκικη, η Αραβική και η Περσική ποίηση είναι γεμάτη υπονοούμενα γύρω από την αντρική ομοφυλοφιλία. Οι αραβικές κατακτήσεις συνδέονται πάντα με βιασμούς γυναικών και νεαρών αγοριών. Ο Σαλαντίν, ο αντίπαλος του Ριχάρδου του Λεοντόκαρδου σε μια σταυροφορία για τους Άγιους τόπους, ήταν ένας ομοφυλόφιλος, του οποίου η σκληρότητα στις μάχες έμεινε παροιμιώδεις. Η ισλαμική αδελφότητα διαδόθηκε πλατιά. Η επιτυχία του φαίνεται να έγκειται στο ότι ο επιθετικός ομοφυλόφιλος που έχει συνήθως ένα νεαρότερο, παθητικό εραστή, προσπαθεί να εξισορροπήσει και να «εξωτερικεύσει» την εσωτερική φωτιά της Κουνταλίνι. Όταν η φωτιά της Κουνταλίνι παραμένει αμετασχημάτιστη, εκφράζεται συνήθως σαν επιθετικότητα. Τούτο αποτελεί μια ένδειξη της σχέσης ανάμεσα στο σεξ και την επιθετικότητα, και εξηγεί γιατί η επιθετική αντρική ομοφυλοφιλία συνδέεται πάντα με στρατιωτική κατάκτηση. Όταν η επιθετικότητα φτάνει στα άκρα, δημιουργεί ορμονική ανισορροπία που οδηγεί με τη σειρά της σε σεξουαλικά προβλήματα. Ένας άντρας πρέπει να διατηρεί την επιθετικότητά του για σωματική εργασία, σπορ, εργασία και, το ιδανικότερο για Γιογκικό μετασχηματισμό. Τα Ταντρικά κείμενα υποδεικνύουν οραματισμούς βίαιων, οργισμένων οντοτήτων, των οποίων η εσωτερική φύση είναι συμπονετική και σπλαχνική. Αυτός είναι ένας τρόπος χαλιναγώγησης της πρωτόγονης ενέργειας Κουνταλίνι μέσα από σωματικές και ψυχολογικές διαδικασίες. Τούτη η Ταντρική αρχή μπορεί να βοηθήσει τους ομοφυλόφιλους που επιθυμούν να πετύχουν πνευματική εξέλιξη μέσα από την επιλογή τους.
Ο Κίνσεϋ, στο πασίγνωστο βιβλίο του Σεξουαλική Συμπεριφορά του Άντρα Ομοφυλοφίλου, υποστηρίζει ότι το 4% περίπου όλων των αντρών είναι αποκλειστικά ομοφυλόφιλοι. Στη μελέτη του παρατηρεί ακόμα ότι το 25% του αντρικού πληθυσμού έχει ομοφυλοφιλικές εμπειρίες όχι απλά περιστασιακές, το 37% είχε κάποια ομοφυλοφιλική εμπειρία συνοδευμένη από οργασμό, και ότι αυτό το ποσοστό φτάνει το 50% ανάμεσα σ’ εκείνους που παραμένουν εργένηδες μέχρι τα 35 τους.
Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές μορφές σωματικής επαφής ανάμεσα στους άντρες:
1. αμοιβαίο χάϊδεμα χωρίς οργασμό
2. αυνανισμός με οργασμό
3. στοματικό σεξ
4. πρωκτικό σεξ
Οι Ανατολίτες υποστηρίζουν ότι οι δυο πρώτες κατηγορίες δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται σαν ομοφυλοφιλία και ο άντρας που είχε παρόμοιες δεν πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του ομοφυλόφιλο. Το στοματικό σεξ ανάμεσα σε άντρες είναι ταμπού σύμφωνα με τον Ινδουιστικό και Βουδιστικό νόμο, μολονότι υπάρχουν αναφορές σε μασέρ, στην Ινδία, που ανακούφιζαν καμιά φορά τους πελάτες τους μ’ αυτό τον τρόπο. Το Κάμα Σούτρα περιγράφει τρόπους στοματικού σεξ ανάμεσα σε άντρες, η αντρική ομοφυλοφιλία στη Δύση περιλαμβάνει το στοματικό και όχι μόνο σεξ, καθώς και την απορρόφηση του σπέρματος από το παθητικό μέλος της σχέσης. Σύμφωνα με τον Ταοϊσμό, αυτό προκαλεί το μετασχηματισμό της ουσίας Γιανγκ σε «αρσενική ουσία Γιν». Μολονότι η ακριβής μετάφραση αυτής της διαδικασίας σε σύγχρονη επιστημονική ορολογία είναι δύσκολη, η ιδέα ρίχνει κάποιο φως. Το σπέρμα περιέχει ορμόνες που μετατρέπουν το άτομο που τις καταπίνει από παθητικό σε ενεργητικό. Με το πρωκτικό σεξ, η απορρόφηση των αντρικών ορμονών γίνεται από εκεί. Σύμφωνα με σύγχρονες βιολογικές θεωρίες όλα τα έμβρυα είναι στην αρχή θηλυκά ακόμα κι αν έχουν μισοσχηματισμένα ή τέλεια σχηματισμένα αντρικά γεννητικά όργανα. Πιστεύεται ότι παραμένουν θηλυκά παρεκτός αν οι γεννητικοί αδένες αρχίσουν να εκκρίνουν αντρικές ορμόνες. Παρόλο που δεν υπάρχει απόλυτη συμφωνία με τις ανατολικές διδασκαλίες όσον αφορά αυτό το θέμα, παρατηρείται όμως μια αξιοσημείωτη ομοιότητα που εξηγεί μερικούς από τους παράγοντες που καθορίζουν την αντρική ομοφυλοφιλία. Ένας από αυτούς τους παράγοντας σύμφωνα με την Θιβετανική ιατρική εργασία «Γκιούντζι» είναι το Κάρμα.
Οι γονείς δημιουργούν Κάρμα, που τα παιδιά τους ενσωματώνουν στην ταυτότητά τους. Με τη σειρά τους, τα παιδιά «φέρνουν Κάρμα στους γονείς τους». Η αλυσίδα των πεπρωμένων που περνάει βιοενεργειακά από ζωή σε ζωή είναι η βάση της συνέχειας ανάμεσα σε αυτόν τον κόσμο και τον επόμενο. Ένας ενεργητικός, επιθετικός ομοφυλόφιλος έχει τεράστια ευθύνη. Κάνοντας στοματικό ή πρωκτικό έρωτα με τον εραστή του, «μεταδίνει» Κάρμα του καθώς και τις ορμόνες και τη ζωτικότητά του (βιοενέργεια). Οι κρίκοι της αλυσίδας εγκαθιδρύονται και περνάνε σταθερά από τον έναν άνθρωπο στον άλλο. Η αλυσίδα του Κάρμα συνδέει ταυτόχρονα το φυσιολογικό με το μεταφυσικό επίπεδο μέσω μιας κοσμικής βιοδυναμικής δράσης και βιοανάδρασης. Δεν πρέπει να μένουμε στην μια πλευρά απορρίπτοντας την άλλη. Οι άντρες ομοφυλόφιλοι μετασχηματίζουν ο ένας τον άλλο βιοενεργειακά αλλά πληρώνουν σαν αντίτιμο μια πολύπλοκη σύγχυση στο μεταφυσικό επίπεδο. Ο Τζ. Μπέννετ, ένας μαθητής του Ρώσου μεταφυσικού επιστήμονα Τζ. Γκουρτζίεφ, εκφράζει μια ενδιαφέρουσα άποψη πάνω στην αντρική ομοφυλοφιλία. Λέει:
Ο ομοφυλόφιλος που θεωρεί τον εαυτό του κάτι το ιδιαίτερο ή ανώτερο από τους άλλους δε θα μπορέσει ούτε καν να πλησιάσει τις βαθύτερες πλευρές της εργασίας πάνω στον εαυτό. Το ίδιο απαραίτητο είναι να παραμεριστεί οποιοδήποτε αίσθημα ενοχής ή κατωτερότητας. Παρατήρησα τον τρόπο που ο Γκουρτζίεφ χειρίζεται τους ομοφυλόφιλους. Προσπαθούσε επίμονα να τους εμφυσήσει την πεποίθηση ότι μπορούν να εργαστούν πάνω στον εαυτό τους και δεν τους επέτρεπε να νιώθουν ότι είναι κάτι το “ιδιαίτερο”… Πολλοί ομοφυλόφιλοι έχουν ιδιαίτερα οξυμένη αντίληψη και ευαισθησία απέναντι στους άλλους ανθρώπους χωρίς την εξαίρεση εκείνων που ανήκουν στο αντίθετο φύλο, πράγμα που δείχνει ότι μπορούν να κάνουν μεγάλο καλό ακόμα και αν ο δικός τους μετασχηματισμός καθυστερεί.
Η αντρική ομοφυλοφιλία αναφέρεται στην αρχαϊκή περίοδο της κινέζικης ιστορίας με λαμπρά δείγματα επιτεύξεων πάνω στην βιοδυναμική, την αλχημεία και την Vamachara. Στη διάρκεια της δυναστείας των Τσίν και στην αρχή των Χαν (221 π.Χ – 24 μ.Χ.) υπήρξε μια σειρά από ομοφυλόφιλους πρίγκιπες και αυτοκράτορες που έμειναν στην ιστορία. Από εκείνη την εποχή μέχρι την εμφάνιση των μωαμεθανών (πολύ αργότερα) η αντρική ομοφυλοφιλία αντιμετωπιζόταν με καχυποψία. Επιτρεπόταν μόνον όταν συνδεόταν με την παραγωγή ιδιαίτερα ευαίσθητων έργων τέχνης που μας έχουν κληροδοτηθεί. Το μεγάλο ποσοστό των ομοφυλοφίλων καλλιτεχνών δείχνει ότι αν ο ομοφυλόφιλος μετασχηματίσει την σεξουαλική του ενέργεια και την εκφράσει μέσα από δραστηριότητες που απαιτούν εξαιρετική ευαισθησία τότε σημειώνει πραγματική πνευματική πρόοδο.
Όσον αφορά τη σύγχυση που είπαμε πριν ότι δημιουργείται στο αστρικό – βιοενεργειακό σώμα του άντρα ομοφυλόφιλου κατά την σεξουαλική πράξη οι ανατολίτικες διδασκαλίες προσφέρουν πρακτικές μεθόδους και φυσικά μέσα βότανα κ.λ.π. για την επίλυση αυτών των προβλημάτων. Οι στάσεις Γιόγκα, οι αναπνευστικές πρακτικές, ο οραματισμός και ο διαλογισμός βοηθούν στην εξισορρόπηση διαταραχών στο λεπτότερο και το φυσικό σώμα. Η επιθετική ενέργεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το μετασχηματισμό της ψυχής ακόμα και μέχρι του σημείου μετασχηματισμού της ίδια της πολικότητας. Κάποια ψήγματα πάνω στη προσέγγιση αυτών των ιδιαίτερα ευαίσθητων πρακτικών μεταξύ των ομοφυλοφίλων αντρών μπορείτε να βρείτε στο βιβλίο “Elegant Angel” εκδόσεις Κέδρος του Ευαγγέλου Αδαμάκη. Λεπτομέρειες όσον αφορά τις πρακτικές αυτές θα υπάρξουν στο βιβλίο μου «ABSTRUSE – Η ΕΚΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΕΡΩΤΑ ΣΤΗ VAMACHARA», το οποίο αυτό το διάστημα συγγράφω. Βέβαια θα κυκλοφορήσει το νωρίτερο, περίπου ένα χρόνο μετά γιατί ό,τι γράφω μέσα το δοκιμάζω εγώ ο ίδιος πρώτα έμπρακτα για να προλάβω τις όποιες συνέπειες φέρει η χρήση της σεξουαλικής βιοενεργειακής βιοδυναμικής όταν αυτή χρησιμοποιηθεί από συνηθισμένα άτομα. Και επειδή η δασκάλα μου η Narish ήταν μια γιογκίνη της Τσιναμάστα Κάλι (της ανιδιοτελούς μυήτριας) ο προσωπικός μου άθλος μύησης για την επίτευξη υπέρβασης όταν θα έχω την πνευματική αντοχή και θα είμαι Τσακρασαμπχάρα θα είναι μια άνευ προηγουμένου record setting gangbang sextravaganza (ένα μπαϊραβι τσάκρα) σπάζοντας το ρεκόρ ακόμα και αυτής της ίδιας της Annabel Chong και της Jasmin St. Claire. Φυσικά αν πραγματοποιήσω αυτόν τον άθλο θα είμαι ο πρώτος και μοναδικός άντρας στα χρονικά που επιχείρησε κάτι τέτοιοι χωρίς να έχει καμία σχέση με την βιομηχανία παραγωγής ταινιών πορνό. Τα χρήματα και η δόξα δεν είναι κίνητρο για ένα τέτοιο εγχείρημα εάν σκεφτείς την τόσο βαριά σωματική ταλαιπωρία και τις συνέπειες που μπορεί αυτή να έχει στην υγεία ενός οποιοδήποτε ανθρώπου ο οποίος δεν έχει εξασκήσει μέσα από τη γιόγκα τους εσωτερικούς του αδένες και το κορμί του μέσα από την Vamachara. Εγώ προσωπικά μέσα από το εγχείρημα αυτό αποσκοπώ στο να αποκομίσω πολλά οφέλη πέρα από το θέμα δόξας και χρημάτων. Η βιοενέργεια που θα απορροφήσω πραγματικά θα είναι μια μεταμορφωτική και μετασχηματιστική δύναμη ικανή να αλλάξει τα πάντα μέσα μου και στο περιβάλλοντα χώρο γύρω μου. Δεν είναι εγωκεντρισμός αυτό είναι υπέρβαση και μια πρόκληση που αξίζει κατά τη γνώμη μου τον κόπο μιας και εγώ σε αντίθεση με κάποιους άλλους μάγους – gay που το χρησιμοποιούν για σεξιστικούς καθαρά σκοπούς (σαν τις αταρτίνες που έγιναν μόδα). Όσον αφορά τους άντρες πιστεύω ότι η επιθετική αντρική ομοφυλοφιλία όταν αυτή συνδέεται με εκφυλισμό του κλήρου αυτό οδηγεί μοιραία στον ψευτοαποκρυφισμό που απέχει μίλια μακριά από τις πνευματικές παραδόσεις. Είναι κρίμα που στη Δύση και όχι μόνο ο αποκρυφισμός από την εποχή των Ναϊτών ιπποτών σπιλώθηκε από ομοφυλόφιλους που παρίσταναν τους αποκρυφιστές. Ο Σ. Ληντμπήτερ, ένα από τα ιδρυτικά μέλη της Θεοσοφικής Κοινωνίας της μαντάμ Μπλαβάτσκι και ο Άλιστερ Κρόουλυ οργανωτής των μυστικών τελετουργιών της Ο.Τ.Ο. (Ordo Templis Orientis) και ιδρυτής της δικής του μαγικής αδερφότητας ήταν άτομα που χρησιμοποίησαν τον μυστικισμό για να ικανοποιήσουν τις δικές τους σεξουαλικές τάσεις εν αντιθέση με τον Ταντρισμό που διδάσκει ότι η εξέλιξη πρέπει να ενθαρρύνεται από σωστή επιλογή στη δράση. Η εξύψωση της αντρικής ομοφυλοφιλίας σε επίπεδο σεξιστικής νέας θρησκείας κρύβει μια απειλή όχι μόνο για την κοινωνία αλλά και την πνευματική εξέλιξη της ανθρωπότητας εκτός φυσικά αν τεθεί το σωστό καθαρά πνευματικό υπόβαθρο και η ομοφυλοφιλία γίνει (αυτό που πραγματικά είναι) τμήμα μιας ευρείας πνευματικής διδασκαλίας μέσα από την οποία η σεξουαλικότητα αποκτά πνευματικό σκοπό ο οποίος συμβολιστικά προσωποποιείται για τους ταντριστές ομοφυλόφιλους στη μορφή του Αρνταναρισβάρα Σίβα (Ανδρόγυνος Σίβα)…
Και αν σας ενδιαφέρουν όλα αυτά και θέλετε να μάθετε περισσότερα (σε θεωρητικό επίπεδο) και είστε αγόρια ή κορίτσια από 18 έως 108 ετών ελάτε να με βρείτε καθημερινά μεσημβρινές ώρες στο στέκι μου «που είναι για ψαγμένους» στο café moods, XXXXXX στη συζήτηση που διοργανώνει το gay κίνημα της Ελλάδας, ή στο XXXXXXXX στις XXXXX, πληροφορίες www. XXXXXX
Θα είμαι εκεί!
Άγγελος :shock:
Οι Ταντρικές και Ταοϊστικές διδασκαλίες παρουσιάζουν μια φωτισμένη άποψη για τη σεξουαλικότητα που έχει πολλά να δώσει στο Δυτικό πολιτισμό. Οι διδασκαλίες αυτές δε μιλάνε για μια αλλαγή στάσης απέναντι στο σεξ • προτείνουν έναν πρακτικό και εξελικτικό τρόπο ζωής όπου η σεξουαλικότητα αποκτά πνευματικό σκοπό.
Τόσο ο Ταντρισμός όσο και ο Ταοϊσμός διδάσκουν ότι οι λαθεμένες αντιλήψεις στην αντιμετώπιση του σεξ αποτελούν το υπόβαθρο για την εμφάνιση όχι μόνον ψυχολογικών αλλά και σωματικών και πνευματικών προβλημάτων. Η θετικά προσανατολισμένη σεξουαλικότητα προσφέρει την πιο άμεση και αποτελεσματική μέθοδο για την επίλυση αυτών των προβλημάτων. Όταν η σεξουαλικότητα του ατόμου εναρμονίζεται με τη φυσική του πνευματικότητα, μια ολότελα νέα διάσταση της πραγματικότητας ξανοίγεται μπροστά του. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η αποδοχή μιας δημιουργικής, απαλλαγμένης από ενοχές σεξουαλικότητας είναι πανάκεια για πολλές σύγχρονες ψυχολογικές αρρώστιες. Αυτό ισχύει και για τα δυο φύλα.
Η μυήτρια μου στην Vamachara ή Narish μου είχε διδάξει ότι ο αμοιβαίος αυνανισμός ανάμεσα σε γυναίκες ενδυναμώνει τη ζωτική ουσία τους. Η σεξουαλικότητα ενισχύεται, με την προϋπόθεση ότι η ψυχική στάση είναι τροφοδοτική και όχι απομυζητική (εκτός αν χρησιμοποιείται μέσα από ταοϊστικές πρακτικές μαγείας και στην Vamachara για προσωπικό όφελος). Όταν η ουσία Γιν κυκλοφορεί και ανταλλάσσεται ανάμεσα σε γυναίκες, παρατηρείται ένα διπλασίασμα της δύναμής τους, μια θηλυκοποίηση που εκδηλώνεται μέσα από ολόκληρο το σώμα. Οι γυναίκες αυτές γίνονται περισσότερο γενναιόδωρες, ανιδιοτελείς και συμπονετικές, και το κορμί τους αποκτά εντονότερες θηλυκές ιδιότητες. Ανάμεσα στις γυναίκες υπάρχει μια φυσική οικειότητα, μια τάση συναισθηματικής επικοινωνίας που σπάνια συναντάται στους άντρες. Ταοϊστικά κείμενα αναφέρουν πως οι γυναίκες επικοινωνούν, «το πρόσωπό τους φεγγοβολεί σαν πανσέληνος και τα μάτια τους λάμπουν ζωηρά». Ένα Ταντρικό γνωμικό λέει, «Τα απαλά πράγματα γίνονται απαλότερα όταν έρχονται σ’ επαφή, όπως συμβαίνει με τις γυναίκες• τα σκληρά πράγματα αμβλύνονται μεταξύ τους, όπως συμβαίνει με τους άντρες».
Υπάρχει ένα φυσικό συναίσθημα αδελφότητας ανάμεσα στους άντρες. Ο Ταντρισμός αναφέρεται στην ανάγκη για συναισθήματα αδελφότητας, καθώς αυτά βοηθούν τους άντρες να συμμερίζονται τα προβλήματά τους κι επομένως να αλληλοκατανοούνται. Τίποτα δεν συνδέει τους άντρες πιο αποτελεσματικά από την κοινή συμμετοχή σε δυναμικές, ορμητικές μορφές δραστηριότητας. Παλιότερα, οι άντρες κυνηγούσαν, δούλευαν και πολεμούσαν μαζί. Πολλές αδελφότητες δημιουργήθηκαν σαν αποτέλεσμα αυτών των δραστηριοτήτων. Σήμερα, δίνεται λιγότερη έμφαση στη σωματική δραστηριότητα, αλλά παρόλα αυτά οι άντρες εξακολουθούν να συμμετέχουν σε επιθετικά αθλήματα και να συνεργάζονται στις επιχειρηματικές εργασίες. Ωστόσο, ο άντρας έχει σίγουρα λιγότερες ευκαιρίες να εξωτερικεύσει ή να μετασχηματίσει τη σεξουαλική του ενέργεια σε φυσικό επίπεδο. Ο Φροϋδικός όρος λίμπιντο αναφέρεται στις σφοδρές συναισθηματικές επιθυμίες που παρακινούν οποιαδήποτε ανθρώπινη (και ιδιαίτερα τη σεξουαλική) δραστηριότητα. Η λίμπιντο είναι η σεξουαλική παρόρμηση, «η φωτιά που διατρέχει το αίμα». Σ’ όλη τη πορεία της ιστορίας, είχε τη δύναμη να δένει τους ανθρώπους αναμεταξύ τους. Όταν η πανίσχυρη φωτιά της Ενέργειας Κουνταλίνι παραμένει αναμετασχιμάτιστη, εξωτερικεύεται σαν επιθετικότητα. Το σεξ και η επιθετικότητα εκδηλώνονται συχνά με το σχηματισμό αδελφοτήτων ανάμεσα στους άντρες. Πολλοί πρωτόγονοι λαοί χρησιμοποιούν τους σεξουαλικούς δεσμούς ανάμεσα σε άντρες για επισφράγιση συμφωνιών ή κατοχύρωση αξιοπιστίας. Αυτό γίνεται μέσα από μυητικές τελετές, που έχουν συνήθως σαν επίκεντρο την ομοφυλοφιλική δραστηριότητα (κατά ζευγάρια ή ομαδική). Οι μυητικές τελετές, για παράδειγμα, των Ινδιάνων Πουέμπλο του Νέου Μεξικού, περιστρέφεται γύρω από τον αυνανισμό ενός μόνο διαλεγμένου άντρα που χαίρει μεγάλου σεβασμού.
Μερικές προϊστορικές ζωγραφιές σε σπήλαια απεικονίζουν άντρες σε τελετουργική ομοφυλοφιλική δραστηριότητα φορώντας μάσκες από κεφάλια ζώων. Η μίμηση ζώων με σκοπό την απόκτηση μαγικής εξουσίας πάνω τους ήταν συνηθισμένη πρακτική στους πρωτόγονους λαούς. Είναι πολύ πιθανό ότι η αντρική ομοφυλοφιλία πρωτοαναπτύχθηκε ανάμεσα σε φυλές κυνηγών που μιμούνταν τελετουργικά το ζευγάρωμα των ζώων (καβαλικεύοντας από πίσω). Τέτοιες πράξεις θεωρούνταν βασική προυπόθεση για την εξασφάλιση επιτυχημένου κυνηγιού. Οι Ινδιάνοι Πραίρι της Βόρειας Αμερικής ερχόντουσαν σε ομοφυλοφιλική τελετουργική επαφή στη διάρκεια του Χορού του Βίσονα• σκοπός αυτής της τελετής ήταν να ευοδωθεί το κυνήγι μέσα από μια διαδικασία μιμητικής μαγείας. Οι Ινδιάνοι πίστευαν ότι, μ’ αυτή την τελετή, το προγονικό Πνεύμα – προστάτης τους θα έστελνε το βίσονα στην περιοχή τους. Στη διάρκεια της τελετουργίας, ο σαμάνος έπαιζε το ρόλο ενός δαίμονα που, αφού αποτύχαινε στις επιθέσεις του ενάντια στις γυναίκες της φυλής, εξουδετερωνόταν και βιαζόταν από άντρες χορευτές μεταμφιεσμένους σε βίσονες. Υπάρχει ένας αρχαίος Αιγυπτιακός μύθος που αφηγείται ότι ο Σετ, γιος της Ίσιδας και του Όσιρι, προσκάλεσε κάποτε τον αδερφό του Ώρο να περάσει τη νύχτα στο σπίτι του. Μοιράστηκαν το ίδιο κρεβάτι και τη νύχτα ο Σετ προσπάθησε να βιάσει τον Ώρο, που ξύπνησε έγκαιρα για να εμποδίσει το σπέρμα του αδερφού του να μπει μέσα του. Η αντρική ομοφυλοφιλία καταδικαζόταν στην αρχαία Αίγυπτο, μολονότι υπάρχουν ενδείξεις ότι οι στρατιωτικοί την ασκούσαν τελετουργικά για να εξασφαλίσουν την υποταγή των αιχμαλώτων τους. Σιγά-σιγά αναπτύχθηκαν λατρείες που ενσωμάτωναν την αντρική ομοφυλοφιλία στις μυστικές τελετουργίες ανώτερης μαγείας. Ομοφυλοφιλικές σχέσεις άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους και ανάμεσα στο Βαβυλωνιακό κλήρο.
Στην αρχαία Ελλάδα, η αντρική ομοφυλοφιλία είχε πάρει διαστάσεις θεσμού. Από τους πανάρχαιους χρόνους, συγκεκριμένα υπήρχε στην Σπάρτη ένα είδος στρατιωτικής παιδεραστίας που συνδεόταν με πολεμικές δραστηριότητες και θεωρούταν μέρος του εκπαιδευτικού συστήματος και μυητική διαδικασία στη στρατιωτική ζωή.
Στην Κρήτη, ο νόμος προστάτευε τους άντρες ομοφυλόφιλους, συστήνοντας μάλιστα τρόπους για τη «σωστή διακόρευση των νεαρών αγοριών». Στην Αθήνα, η ομοφυλοφιλία επιτρεπόταν μόνο ανάμεσα στους ελεύθερους πολίτες, ενώ απαγορευόταν στους σκλάβους. Μολονότι οι Έλληνες φιλόσοφοι προσπάθησαν να προωθήσουν το μετασχηματισμό της μέσω του «πλατωνικού έρωτα», στο πέρασμα του χρόνου, στις λαϊκές μάζες και με την επιρροή από Αίγυπτο και Βαβυλώνα η αντρική ομοφυλοφιλία εξελίχτηκε σε διάφορες μαγικές λατρείες που συχνά βασίζονταν σε παρανοήσεις των Αιγυπτιακών μυστηριακών τελετών. Από τον πρώτο αιώνα και μετά, η ομοφυλοφιλία ανθούσε στη Ρώμη• η αντρική πορνεία αναπτύχθηκε σε φοβερό βαθμό. Η καταστροφή στα Σόδομα και τα Γόμορα περιγράφεται με παρόμοιο τρόπο στη Βίβλο και το Κοράνι. Ο Χριστιανισμός κράτησε μια ισχυρή αντι-ομοφυλοφιλική στάση χρησιμοποιώντας τη Ρώμη σαν παράδειγμα της κακής επίδρασης που είχε η ελεύθερη ομοφυλοφιλία σ’ ένα κράτος. Παρόλο που μέσα στο πέρασμα των αιώνων στη μεν Αγία Ρωμαϊκή Εκκλησία η παιδεραστία έγινε μάστιγα που μέχρι και σήμερα ταλανίζει κρυφίως τα ενδότερά της και στην ορθόδοξη ανατολική έχει εδραιωθεί μέσα στο χώρο των κληρικών. Παρόλο που το Κοράνι την καταδικάζει απερίφραστα, η αντρική ομοφυλοφιλία ρίζωσε σταθερά στον Ισλαμικό πολιτισμό. Πραγματικά, η Τούρκικη, η Αραβική και η Περσική ποίηση είναι γεμάτη υπονοούμενα γύρω από την αντρική ομοφυλοφιλία. Οι αραβικές κατακτήσεις συνδέονται πάντα με βιασμούς γυναικών και νεαρών αγοριών. Ο Σαλαντίν, ο αντίπαλος του Ριχάρδου του Λεοντόκαρδου σε μια σταυροφορία για τους Άγιους τόπους, ήταν ένας ομοφυλόφιλος, του οποίου η σκληρότητα στις μάχες έμεινε παροιμιώδεις. Η ισλαμική αδελφότητα διαδόθηκε πλατιά. Η επιτυχία του φαίνεται να έγκειται στο ότι ο επιθετικός ομοφυλόφιλος που έχει συνήθως ένα νεαρότερο, παθητικό εραστή, προσπαθεί να εξισορροπήσει και να «εξωτερικεύσει» την εσωτερική φωτιά της Κουνταλίνι. Όταν η φωτιά της Κουνταλίνι παραμένει αμετασχημάτιστη, εκφράζεται συνήθως σαν επιθετικότητα. Τούτο αποτελεί μια ένδειξη της σχέσης ανάμεσα στο σεξ και την επιθετικότητα, και εξηγεί γιατί η επιθετική αντρική ομοφυλοφιλία συνδέεται πάντα με στρατιωτική κατάκτηση. Όταν η επιθετικότητα φτάνει στα άκρα, δημιουργεί ορμονική ανισορροπία που οδηγεί με τη σειρά της σε σεξουαλικά προβλήματα. Ένας άντρας πρέπει να διατηρεί την επιθετικότητά του για σωματική εργασία, σπορ, εργασία και, το ιδανικότερο για Γιογκικό μετασχηματισμό. Τα Ταντρικά κείμενα υποδεικνύουν οραματισμούς βίαιων, οργισμένων οντοτήτων, των οποίων η εσωτερική φύση είναι συμπονετική και σπλαχνική. Αυτός είναι ένας τρόπος χαλιναγώγησης της πρωτόγονης ενέργειας Κουνταλίνι μέσα από σωματικές και ψυχολογικές διαδικασίες. Τούτη η Ταντρική αρχή μπορεί να βοηθήσει τους ομοφυλόφιλους που επιθυμούν να πετύχουν πνευματική εξέλιξη μέσα από την επιλογή τους.
Ο Κίνσεϋ, στο πασίγνωστο βιβλίο του Σεξουαλική Συμπεριφορά του Άντρα Ομοφυλοφίλου, υποστηρίζει ότι το 4% περίπου όλων των αντρών είναι αποκλειστικά ομοφυλόφιλοι. Στη μελέτη του παρατηρεί ακόμα ότι το 25% του αντρικού πληθυσμού έχει ομοφυλοφιλικές εμπειρίες όχι απλά περιστασιακές, το 37% είχε κάποια ομοφυλοφιλική εμπειρία συνοδευμένη από οργασμό, και ότι αυτό το ποσοστό φτάνει το 50% ανάμεσα σ’ εκείνους που παραμένουν εργένηδες μέχρι τα 35 τους.
Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές μορφές σωματικής επαφής ανάμεσα στους άντρες:
1. αμοιβαίο χάϊδεμα χωρίς οργασμό
2. αυνανισμός με οργασμό
3. στοματικό σεξ
4. πρωκτικό σεξ
Οι Ανατολίτες υποστηρίζουν ότι οι δυο πρώτες κατηγορίες δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται σαν ομοφυλοφιλία και ο άντρας που είχε παρόμοιες δεν πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του ομοφυλόφιλο. Το στοματικό σεξ ανάμεσα σε άντρες είναι ταμπού σύμφωνα με τον Ινδουιστικό και Βουδιστικό νόμο, μολονότι υπάρχουν αναφορές σε μασέρ, στην Ινδία, που ανακούφιζαν καμιά φορά τους πελάτες τους μ’ αυτό τον τρόπο. Το Κάμα Σούτρα περιγράφει τρόπους στοματικού σεξ ανάμεσα σε άντρες, η αντρική ομοφυλοφιλία στη Δύση περιλαμβάνει το στοματικό και όχι μόνο σεξ, καθώς και την απορρόφηση του σπέρματος από το παθητικό μέλος της σχέσης. Σύμφωνα με τον Ταοϊσμό, αυτό προκαλεί το μετασχηματισμό της ουσίας Γιανγκ σε «αρσενική ουσία Γιν». Μολονότι η ακριβής μετάφραση αυτής της διαδικασίας σε σύγχρονη επιστημονική ορολογία είναι δύσκολη, η ιδέα ρίχνει κάποιο φως. Το σπέρμα περιέχει ορμόνες που μετατρέπουν το άτομο που τις καταπίνει από παθητικό σε ενεργητικό. Με το πρωκτικό σεξ, η απορρόφηση των αντρικών ορμονών γίνεται από εκεί. Σύμφωνα με σύγχρονες βιολογικές θεωρίες όλα τα έμβρυα είναι στην αρχή θηλυκά ακόμα κι αν έχουν μισοσχηματισμένα ή τέλεια σχηματισμένα αντρικά γεννητικά όργανα. Πιστεύεται ότι παραμένουν θηλυκά παρεκτός αν οι γεννητικοί αδένες αρχίσουν να εκκρίνουν αντρικές ορμόνες. Παρόλο που δεν υπάρχει απόλυτη συμφωνία με τις ανατολικές διδασκαλίες όσον αφορά αυτό το θέμα, παρατηρείται όμως μια αξιοσημείωτη ομοιότητα που εξηγεί μερικούς από τους παράγοντες που καθορίζουν την αντρική ομοφυλοφιλία. Ένας από αυτούς τους παράγοντας σύμφωνα με την Θιβετανική ιατρική εργασία «Γκιούντζι» είναι το Κάρμα.
Οι γονείς δημιουργούν Κάρμα, που τα παιδιά τους ενσωματώνουν στην ταυτότητά τους. Με τη σειρά τους, τα παιδιά «φέρνουν Κάρμα στους γονείς τους». Η αλυσίδα των πεπρωμένων που περνάει βιοενεργειακά από ζωή σε ζωή είναι η βάση της συνέχειας ανάμεσα σε αυτόν τον κόσμο και τον επόμενο. Ένας ενεργητικός, επιθετικός ομοφυλόφιλος έχει τεράστια ευθύνη. Κάνοντας στοματικό ή πρωκτικό έρωτα με τον εραστή του, «μεταδίνει» Κάρμα του καθώς και τις ορμόνες και τη ζωτικότητά του (βιοενέργεια). Οι κρίκοι της αλυσίδας εγκαθιδρύονται και περνάνε σταθερά από τον έναν άνθρωπο στον άλλο. Η αλυσίδα του Κάρμα συνδέει ταυτόχρονα το φυσιολογικό με το μεταφυσικό επίπεδο μέσω μιας κοσμικής βιοδυναμικής δράσης και βιοανάδρασης. Δεν πρέπει να μένουμε στην μια πλευρά απορρίπτοντας την άλλη. Οι άντρες ομοφυλόφιλοι μετασχηματίζουν ο ένας τον άλλο βιοενεργειακά αλλά πληρώνουν σαν αντίτιμο μια πολύπλοκη σύγχυση στο μεταφυσικό επίπεδο. Ο Τζ. Μπέννετ, ένας μαθητής του Ρώσου μεταφυσικού επιστήμονα Τζ. Γκουρτζίεφ, εκφράζει μια ενδιαφέρουσα άποψη πάνω στην αντρική ομοφυλοφιλία. Λέει:
Ο ομοφυλόφιλος που θεωρεί τον εαυτό του κάτι το ιδιαίτερο ή ανώτερο από τους άλλους δε θα μπορέσει ούτε καν να πλησιάσει τις βαθύτερες πλευρές της εργασίας πάνω στον εαυτό. Το ίδιο απαραίτητο είναι να παραμεριστεί οποιοδήποτε αίσθημα ενοχής ή κατωτερότητας. Παρατήρησα τον τρόπο που ο Γκουρτζίεφ χειρίζεται τους ομοφυλόφιλους. Προσπαθούσε επίμονα να τους εμφυσήσει την πεποίθηση ότι μπορούν να εργαστούν πάνω στον εαυτό τους και δεν τους επέτρεπε να νιώθουν ότι είναι κάτι το “ιδιαίτερο”… Πολλοί ομοφυλόφιλοι έχουν ιδιαίτερα οξυμένη αντίληψη και ευαισθησία απέναντι στους άλλους ανθρώπους χωρίς την εξαίρεση εκείνων που ανήκουν στο αντίθετο φύλο, πράγμα που δείχνει ότι μπορούν να κάνουν μεγάλο καλό ακόμα και αν ο δικός τους μετασχηματισμός καθυστερεί.
Η αντρική ομοφυλοφιλία αναφέρεται στην αρχαϊκή περίοδο της κινέζικης ιστορίας με λαμπρά δείγματα επιτεύξεων πάνω στην βιοδυναμική, την αλχημεία και την Vamachara. Στη διάρκεια της δυναστείας των Τσίν και στην αρχή των Χαν (221 π.Χ – 24 μ.Χ.) υπήρξε μια σειρά από ομοφυλόφιλους πρίγκιπες και αυτοκράτορες που έμειναν στην ιστορία. Από εκείνη την εποχή μέχρι την εμφάνιση των μωαμεθανών (πολύ αργότερα) η αντρική ομοφυλοφιλία αντιμετωπιζόταν με καχυποψία. Επιτρεπόταν μόνον όταν συνδεόταν με την παραγωγή ιδιαίτερα ευαίσθητων έργων τέχνης που μας έχουν κληροδοτηθεί. Το μεγάλο ποσοστό των ομοφυλοφίλων καλλιτεχνών δείχνει ότι αν ο ομοφυλόφιλος μετασχηματίσει την σεξουαλική του ενέργεια και την εκφράσει μέσα από δραστηριότητες που απαιτούν εξαιρετική ευαισθησία τότε σημειώνει πραγματική πνευματική πρόοδο.
Όσον αφορά τη σύγχυση που είπαμε πριν ότι δημιουργείται στο αστρικό – βιοενεργειακό σώμα του άντρα ομοφυλόφιλου κατά την σεξουαλική πράξη οι ανατολίτικες διδασκαλίες προσφέρουν πρακτικές μεθόδους και φυσικά μέσα βότανα κ.λ.π. για την επίλυση αυτών των προβλημάτων. Οι στάσεις Γιόγκα, οι αναπνευστικές πρακτικές, ο οραματισμός και ο διαλογισμός βοηθούν στην εξισορρόπηση διαταραχών στο λεπτότερο και το φυσικό σώμα. Η επιθετική ενέργεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το μετασχηματισμό της ψυχής ακόμα και μέχρι του σημείου μετασχηματισμού της ίδια της πολικότητας. Κάποια ψήγματα πάνω στη προσέγγιση αυτών των ιδιαίτερα ευαίσθητων πρακτικών μεταξύ των ομοφυλοφίλων αντρών μπορείτε να βρείτε στο βιβλίο “Elegant Angel” εκδόσεις Κέδρος του Ευαγγέλου Αδαμάκη. Λεπτομέρειες όσον αφορά τις πρακτικές αυτές θα υπάρξουν στο βιβλίο μου «ABSTRUSE – Η ΕΚΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΕΡΩΤΑ ΣΤΗ VAMACHARA», το οποίο αυτό το διάστημα συγγράφω. Βέβαια θα κυκλοφορήσει το νωρίτερο, περίπου ένα χρόνο μετά γιατί ό,τι γράφω μέσα το δοκιμάζω εγώ ο ίδιος πρώτα έμπρακτα για να προλάβω τις όποιες συνέπειες φέρει η χρήση της σεξουαλικής βιοενεργειακής βιοδυναμικής όταν αυτή χρησιμοποιηθεί από συνηθισμένα άτομα. Και επειδή η δασκάλα μου η Narish ήταν μια γιογκίνη της Τσιναμάστα Κάλι (της ανιδιοτελούς μυήτριας) ο προσωπικός μου άθλος μύησης για την επίτευξη υπέρβασης όταν θα έχω την πνευματική αντοχή και θα είμαι Τσακρασαμπχάρα θα είναι μια άνευ προηγουμένου record setting gangbang sextravaganza (ένα μπαϊραβι τσάκρα) σπάζοντας το ρεκόρ ακόμα και αυτής της ίδιας της Annabel Chong και της Jasmin St. Claire. Φυσικά αν πραγματοποιήσω αυτόν τον άθλο θα είμαι ο πρώτος και μοναδικός άντρας στα χρονικά που επιχείρησε κάτι τέτοιοι χωρίς να έχει καμία σχέση με την βιομηχανία παραγωγής ταινιών πορνό. Τα χρήματα και η δόξα δεν είναι κίνητρο για ένα τέτοιο εγχείρημα εάν σκεφτείς την τόσο βαριά σωματική ταλαιπωρία και τις συνέπειες που μπορεί αυτή να έχει στην υγεία ενός οποιοδήποτε ανθρώπου ο οποίος δεν έχει εξασκήσει μέσα από τη γιόγκα τους εσωτερικούς του αδένες και το κορμί του μέσα από την Vamachara. Εγώ προσωπικά μέσα από το εγχείρημα αυτό αποσκοπώ στο να αποκομίσω πολλά οφέλη πέρα από το θέμα δόξας και χρημάτων. Η βιοενέργεια που θα απορροφήσω πραγματικά θα είναι μια μεταμορφωτική και μετασχηματιστική δύναμη ικανή να αλλάξει τα πάντα μέσα μου και στο περιβάλλοντα χώρο γύρω μου. Δεν είναι εγωκεντρισμός αυτό είναι υπέρβαση και μια πρόκληση που αξίζει κατά τη γνώμη μου τον κόπο μιας και εγώ σε αντίθεση με κάποιους άλλους μάγους – gay που το χρησιμοποιούν για σεξιστικούς καθαρά σκοπούς (σαν τις αταρτίνες που έγιναν μόδα). Όσον αφορά τους άντρες πιστεύω ότι η επιθετική αντρική ομοφυλοφιλία όταν αυτή συνδέεται με εκφυλισμό του κλήρου αυτό οδηγεί μοιραία στον ψευτοαποκρυφισμό που απέχει μίλια μακριά από τις πνευματικές παραδόσεις. Είναι κρίμα που στη Δύση και όχι μόνο ο αποκρυφισμός από την εποχή των Ναϊτών ιπποτών σπιλώθηκε από ομοφυλόφιλους που παρίσταναν τους αποκρυφιστές. Ο Σ. Ληντμπήτερ, ένα από τα ιδρυτικά μέλη της Θεοσοφικής Κοινωνίας της μαντάμ Μπλαβάτσκι και ο Άλιστερ Κρόουλυ οργανωτής των μυστικών τελετουργιών της Ο.Τ.Ο. (Ordo Templis Orientis) και ιδρυτής της δικής του μαγικής αδερφότητας ήταν άτομα που χρησιμοποίησαν τον μυστικισμό για να ικανοποιήσουν τις δικές τους σεξουαλικές τάσεις εν αντιθέση με τον Ταντρισμό που διδάσκει ότι η εξέλιξη πρέπει να ενθαρρύνεται από σωστή επιλογή στη δράση. Η εξύψωση της αντρικής ομοφυλοφιλίας σε επίπεδο σεξιστικής νέας θρησκείας κρύβει μια απειλή όχι μόνο για την κοινωνία αλλά και την πνευματική εξέλιξη της ανθρωπότητας εκτός φυσικά αν τεθεί το σωστό καθαρά πνευματικό υπόβαθρο και η ομοφυλοφιλία γίνει (αυτό που πραγματικά είναι) τμήμα μιας ευρείας πνευματικής διδασκαλίας μέσα από την οποία η σεξουαλικότητα αποκτά πνευματικό σκοπό ο οποίος συμβολιστικά προσωποποιείται για τους ταντριστές ομοφυλόφιλους στη μορφή του Αρνταναρισβάρα Σίβα (Ανδρόγυνος Σίβα)…
Και αν σας ενδιαφέρουν όλα αυτά και θέλετε να μάθετε περισσότερα (σε θεωρητικό επίπεδο) και είστε αγόρια ή κορίτσια από 18 έως 108 ετών ελάτε να με βρείτε καθημερινά μεσημβρινές ώρες στο στέκι μου «που είναι για ψαγμένους» στο café moods, XXXXXX στη συζήτηση που διοργανώνει το gay κίνημα της Ελλάδας, ή στο XXXXXXXX στις XXXXX, πληροφορίες www. XXXXXX
Θα είμαι εκεί!
Άγγελος :shock: