Ειδήσεις:

1η δοκιμή με αναβάθμιση ...

Main Menu
Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,374
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 227
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 322
  • Total: 322

"Ομοφυλοφιλική Ντροπή"

Ξεκίνησε από vasilis, Οκτωβρίου 24, 2007, 11:51:27 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vasilis

Η «ομοφυλοφιλική υπερηφάνεια» (gay pride) έχει καταλήξει να είναι τίποτα περισσότερο από μια γιγαντιαία ευκαιρία για τις πολυεθνικές να στρέψουν την προσοχή τους στην αγορά των προϊόντων για ομοφυλόφιλους καταναλωτές.
Οι μεγαλοεταιρίες εστιάζονται σε διαφημιστικές εκστρατείες με θέμα το φεστιβάλ, είτε είναι ποτά και μπύρες Budweiser, Coors, Miller, Cuervo, Smirnoff, Skyy και Baileyʼs, εταιρίες ένδυσης όπως οι Polo, Banana Republic, Reebok, και Macyʼs, εταιρίες αυτοκινήτων όπως οι Saab και BMW, και φαρμακοβιομηχανίες όπως οι Bristol-Myers Squibb, GlaxoWellcome και Abbott Laboratories. Στο Σαν Φρανσίσκο και σε άλλες μεγάλες πόλεις των η.π.α. η «ομοφυλοφιλική υπερηφάνεια» είναι ένα φραγμένο γεγονός όπου μία ατελείωτη παρέλαση αρμάτων, τα οποία είναι από ανούσια έως τρομακτικά, περνά αδιάφορα : ομοφυλόφιλοι υπάλληλοι της AT&T και της genentech, «ομοφυλοφιλο-φιλικοί» πολιτικοί, όπως ο ρατσιστής δήμαρχος της Ν.Υ. Giuliani ή ο δήμαρχος του Σαν Φρανσίσκο Brown, ομοφυλόφιλοι «καρχαρίες», ομοφυλόφιλοι μεσίτες, ομοφυλόφιλοι μπάτσοι...

Πολλές από τις εταιρίες που παρευρίσκονται στην "υπερηφάνεια" κρύβουν τις αντιδραστικές τους τακτικές για να διεκδικήσουν το ομοφυλόφιλο δολάριο: οι δεξιές Coors και Philip Morris, η Budweiser που επιτίθεται στον συνδικαλισμό, και οι φαρμακοβιομηχανίες Bristol-Myers Squibb και GlaxoWellcome, οι οποίες βάζουν τα κέρδη τους πάντα πάνω από τις ανθρώπινες ζωές (ιδιαίτερα των ασθενών του Aids). Αν οι διοργανωτές της πορείας έχουν κάποιο πολιτικό σκοπό (μερικές φορές δεν έχουν - το περυσινό θέμα στο Σαν Φρανσίσκο ήταν “Queerific”), συνήθως διοργανώνεται με βάση έναν άξονα αφομοίωσης: οι ομοφυλοφιλικοί γάμοι και οι ομοοφυλόφιλοι στο στρατό είναι συνιθησμένες ανυσηχίες. Φέτος, όμως, η "υπερηφάνεια" του Σαν Φρανσίσκο το παράκανε υιοθετώντας το σλόγκαν της budweiser ως κεντρικό θέμα. Το "Να είσαι ο εαυτός σου- Πάρε μια bud", έγινε "Να είσαι ο εαυτός σου - άλλαξε τον κόσμο"

Queer αηδιασμένοι από τη «Budweiser υπερηφάνεια» εναντιώνονται στο πολυεθνικό κτήνος με τις δράσεις «ομοφυλοφιλικής ντροπής» στις 30 Ιούνη στη παρέλαση του Σαν Φρανσίσκο. Οι δράσεις τους θα ενθαρύνουν τους ανθρώπους να γιορτάσουν τις queer ταυτότητές τους με διαφορετικούς τρόπους από το να αγοράζουν ένα σωρό μαλακίες. Τόσοι άνθρωποι ξενίζονται με τον καταναλωτισμό και την αφομοίωση του προγράμματος της «υπερηφάνιας», κι έτσι καλούμε όλους να αντισταθούνε σε αυτή την τυρανία.

Η "ομοφυλοφιλική υπερηφάνεια" δεν ήταν πάντα αυτό το θέαμα κατανάλωσης. Οι ρίζες του βρίσκονται στις διάσημες και καθημερινές δράσεις queer ατόμων ενάντια στην αστυνομική βαρβαρότητα (εξέγερση του Stonewall, εξέγερση της Compton Cafeteria κ.α.). Επιπροσθετως, από την έναρξη της σπονσοραρισμενης "υπερηφάνειας", queer άτομα έχουν αντισταθεί με διάφορους τρόπους, από τη φυσική επίθεση σε διοργανωτές, τη παρεμπόδιση εισόδου εκλεγμένων εως την εισβολή στη πορεία με αντικαταναλωτικά μυνήματα. Η πρώτη εκδήλωση "ομοφυλοφιλικής ντροπής" έλαβε χώρα το 1998 στη Νέα Υόρκη, οργανωμένη από μια συλλογικότητα από queer που προκάλεσε το περιοριστικό πρόγραμμα ενός ομοφυλόφιλου κινήματος που αρνείται να αρθρώσει ένα λόγο κατά του ρατσισμού, του μισογυνισμού, του ετεροσεξισμού και των κοινωνικών διακρίσεων, σαν σημαντικό κομμάτι της διοργάνωσης. Η ανοιχτή διοργάνωση συναίβει στο dumba, ένα queer σπίτι και χώρο παραστάσεων στο Brooklyn, και περιείχε drag show, αναγνώσεις και χορευτικές παραστάσεις. Εισηγήσεις και συζητήσεις σε θέματα όπως η "ανασκευή" του κράτους πρόνοιας, η φτώχεια και οι άστεγοι, η καταστολή του δημοσίου σεξ και της δημόσιας εκδήλωσης της queer ταυτότητας, οι προσωπικές ιστορίες και η ανταλλαγή βελόνων. Φαγητό για καρπιστές. Χορό και κοινωνικότητα.

Έκτοτε, τα φεστιβάλ "ομοφυλοφιλικής ντροπής" έχουν λάβει χώρα σε πολλές πόλεις, στις η.π.α., τον καναδά, την ευρώπη, μεταξύ των οποίων το Σαν Φρνσίσκο, το Τορόντο, η Στοκχόλμη και η Βαρκελώνη. Αυτές οι εκδηλώσεις έχουν πάρει διάφορες μορφές - στη Βαρκελώνη, για παράδειγμα οι διοργανωτές εμπόδισαν την πορεία με καροτσάκια σούπερ μάρκετ.

Στο San Francisco, οργανώθηκε πέρυσι η πρώτη εκδήλωση Ομοφυλοφιλικής Ντροπής, κατα τη διάρκεια της οποίας καταλάβαμε ολόκληρo το Tire Beach, ενα βιομηχανικό πάρκο σε παρακμή, στο San Francisco Bay. Μεταβάλλαμε τον χώρο αυτό σε έναν αυτόνομο queer χώρο, οπου μπορούσε κανείς να βρει δωρεάν φαγητό, μπλουζάκια και διάφορα άλλα δώρα, μουσική απο συγκροτήματα, συζητήσεις, διάφορους dj, χωρούς, έναν χώρο για τα παιδιά και ομιλίες γύρω απο θέματα αφομοίωσης των ομοφυλόφιλων, για την μετατροπή του νησιού Vieques σε αμερικανική αποικία, καθώς και για τον ακτιβισμό σε φυλακές, στη νεολαία, και στον χώρο των τρανς. Ενθαρρύναμε τον κόσμο να δημιουργήσει τον δικό του ριζοσπαστικό queer χώρο, και ο κόσμος ανταποκρίθηκε συζητώντας για πολιτικά θέματα, δημιουργώντας εικαστική τέχνη, φτιάχνοτας ένα τσιμεντένιο μωσαϊκό, βάφοντας μαλλιά, συμμετέχοντας γυμνοι/ες σε λασπομαχίες, και κάνοντας σεξ. Η όλη οργάνωση της εκδήλωσης μας πήρε λιγότερο απο ένα μηνα, και πάνω απο 400 άτομα ταξίδεψαν ως το Tire Beach για να συμμετάσχουν.

Ως διοργανωτές της «ομοφυλοφιλικής ντροπής» στο Σαν Φρανσίσκο πέρυσι, όμως, μία από τις κυριότερες κριτικές μας ήταν ότι, παρά τις προσπάθειές μας να δημιουργήσουμε ένα πολιτικοποιημένο χώρο, πολλοί συμμετέχοντες ήταν αγενής προς τους ομιλητές και φαινόντουσαν αδιάφοροι για οτιδήποτε άλλο εκτός από το πάρτυ και τις συζητήσεις με τους φίλους τους. Φέτος αποφασίσαμε να είμαστε πιο συγκρουσιακοί, για να βεβαιωθούμε ότι το πολιτικό μας πρόγραμμα θα παραμείνει σαφές.

Η "ομοφυλοφιλική ντροπή" παρουσίασε τα βραβεία ομοφυλοφιλικής ντροπής στις 25 Μαϊου, στο κέντρο μιας "καθώς πρέπει" ομοφυλοφιλικής γειτονιάς (Castro). Ανταμείψαμε τους πιο υποκριτικούς ομοφυλόφιλους για τις υπηρεσίες τους στην "κοινότητα", με σκοπό να αποκαλύψουμε τους "κακούς" που χρησιμοποιούν την απάτη της "υπερηφάνειας" ως κάλυμα της απάτης και των ατασθαλίες τους. Εκατοντάδες queer ντύθηκαν υπερβολικά και κατέκλυσαν πλατεία Harvey Milk κλείνωντας τη οδό Castro για πολλές ώρες επικίνδύνης λάμψης. Οι κατηγορίες των βραβείων περιλάμβαναν "Κάνοντας περισσότερους queer άστεγους", "Βοηθώντας τους δεξιούς να ανταπεξέλθουν", "Καλύτερο target marketing", "καλύτερη απομόνωση φύλου", "χειρότερο ρατσιστικό μέρος μόνο για λευκούς", "Χρησιμοποιώντας τη νεολαία μας", "in βραβείο" (για διασημότητες που δε θα έπρεπε να είχαν εκδηλωθεί) και "θρύλοι" (στρέητ σύμμαχοι αντιδραστικών μοφυλόφιλων). Παρουσιάσαμε ένα τρελό ριζοσπαστικό queer θέαμα, μία αστεία και οξεία κριτική στην αντιδραστική ομοφυλοφιλική κύρια τάση - στο στόμα του λύκου.

Η "ομοφυλοφιλική ντροπή" είναι αφοσιωμένη στο πόλεμο με το λυσασμένο αφομειωτικό τέρας της εμπορικής ομοφυλοφιλικής "υπερηφάνειας" με τη ρηξικέλευθη κινητοποίηση queer εφευρετικότητα.

vasilis

Σ.Α.Τ.Τ.Ε (ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΛΛΗΛΕΓΥΗΣ ΤΡΑΒΕΣΤΙ-ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΑΛ ΕΛΛΑΔΟΣ).

Σκοπός του Σωματείου είναι η με κάθε πρόσφορο μέσο συμβολή των μελών του Συλλόγου :

Στην προστασία των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων των μελών και δη της ισότητας, της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας , της προσωπικής ελευθερίας, της εργασίας, όπως αυτά ορίζονται από το Σύνταγμα της Χώρας και τους διεθνείς κανόνες , όταν αυτά παραβιάζονται.


Στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση της κοινωνίας για την κατανόηση της ταυτότητας, της φύσης και των προβλημάτων των Τραβεστί, Τransexual, ομοφυλόφιλων αντρών & γυναικών, καθώς και των αμφιφυλόφιλων ατόμων.


Στην προστασία τους έναντι των ρατσιστικών επιθέσεων, του κοινωνικού αποκλεισμού , της κοινωνικής απόρριψης και της βίας που αντιμετωπίζουν συχνά λόγω της ιδιαιτερότητάς τους.


Στην ψυχολογική και πρακτική στήριξη και ενίσχυση των μελών του.
 


Θέσεις - Διεκδικήσεις του Σωματείου μας.


1) Καθορισμός πλαισίου για την εργασία των τρανσέξουαλ, και δημιουργία ειδικού γραφείου του ΟΑΕΔ,με σκοπό την ενίσχυση της συμβατικής απασχόλησης.


Είναι κατανοητό και προφανές σε όλους μας, ότι οι τραβεστί - τρανσέξουαλ είναι από δύσκολο έως αδύνατο, να έχουν θέση μέσα στο εργασιακό γίγνεσθαι είτε αναφερόμαστε στον δημόσιο, είτε στον ιδιωτικό τομέα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Λόγω των πολύ μεγάλων δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι τρανσέξουαλ στη νεαρή τους ηλικία (πολλές εκδιώχνονται από την οικογενειακή τους εστία, ή αναγκάζονται να την εγκαταλείψουν), έχουν ελλιπή μόρφωση και επαγγελματική κατάρτιση. Όπως για κάθε πολίτη, έτσι και για τα τρανσεξουαλικά άτομα θα πρέπει η ελληνική πολιτεία να μεριμνήσει ώστε να έχουν την απαραίτητη επιμόρφωση - κατάρτιση - απασχόληση. Αρμόδιος οργανισμός για τούτο είναι ο ΟΑΕΔ. Προτείνουμε λοιπόν τα ακόλουθα:

α) Δημιουργία προγραμμάτων κατάρτισης-επιμόρφωσης (στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, σύγχρονες τεχνολογίες, αισθητική. κ.α.) για τα τρανσεξουαλικά άτομα.

β)Όπως ο ΟΑΕΔ έχει δημιουργήσει προγράμματα για άλλες
κοινωνικές ομάδες , να δημιουργήσει προγράμματα
επιδότησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη
τρανσεξουαλικών ατόμων.


2) Καθορισμός πλαισίου για την σεξουαλική εργασία των τρανσεξουαλικών ατόμων.

Η Ελληνική Πολιτεία, αδιαφορώντας για τα προβλήματα των τρανσεξουαλικών ατόμων, και κατατάσσοντάς τα στο περιθώριο αφού δεν μπορούν να έχουν εργασία, τα εξαναγκάζει στην πλειοψηφία των περιπτώσεων να καταφύγουν στην πορνεία. Θα πρέπει λοιπόν η πολιτεία, να μεριμνήσει για ένα πρόβλημα που η ίδια δημιούργησε. Προτείνω λοιπόν τα εξής:

α) Αλλαγή του υπάρχοντος νομικού πλαισίου, περί πορνείας, το οποίο στην πραγματικότητα αποτελεί αποκλειστικά και μόνο εισπρακτικό μέτρο, και προκαλεί μέσω των συλλήψεων και των προσαγωγών στην αυτόφωρη διαδικασία, την εξαθλίωση και διαπόμπευση των τρανσεξουαλικών ατόμων. Συγκεκριμένα προτείνω, την μετατροπή του αδικήματος από πλημμέλημα, σε πταίσμα. Μέτρο, το οποίο θα απεγκλωβίσει το δικαστικό σύστημα από μια πληθώρα ανούσιων αυτόφωρων.

β) Οι περισσότερες συλλήψεις τρανσεξουαλικών ατόμων, γίνονται με την δικαιολογία ότι έχουν προκλητική συμπεριφορά, χωρίς αυτό να συμβαίνει, με αποτέλεσμα να γίνονται δέκτες ρατσιστικών και απάνθρωπων συμπεριφορών με την προσαγωγή τους στην ΓΑΔΑ και την περαιτέρω διαδικασία του αυτόφωρου. Ζητούμε αυτό να σταματήσει διότι εκτός των άλλων εμπίπτει στον νέο νόμο περί ίσης μεταχείρισης.

 

3)Κοινωνική πρόνοια για τα τρανσεξουαλικά άτομα.

Ακούμε συχνά εξαγγελίες των εκάστοτε κυβερνήσεων και κομμάτων, περί πρόβλεψης κοινωνικής πρόνοιας για ασθενείς και περιθωριοποιημένες ομάδες. Ζητούμε από την πολιτεία να σταθεί με ευαισθησία απέναντι στα τρανσεξουαλικά
άτομα που βρίσκονται σε προχωρημένη ηλικία, χωρίς
δυνατότητα εργασίας, ζώντας σαν πολίτες τρίτης κατηγορίας και αισθανόμενες σαν μετανάστες στον ίδιο τους τον τόπο, να μεριμνήσει δίνοντας ένα μικρό βοήθημα υπό κάποια μορφή συνταξιοδότησης, η οποία μπορεί να βρεθεί σε έναν ανοικτό διάλογο μεταξύ ημών και του αρμόδιου υπουργείου, καθώς και
την μέριμνα ιατρικής περίθαλψης. Επίσης, είναι γνωστό ότι οι ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρίες αρνούνται την ασφαλιστική κάλυψη υγείας σε τρανσεξουαλικά άτομα. Απαιτούμε την επέμβαση της πολιτείας, ώστε να αλλάξει αυτό, διότι είναι ρατσιστικό και εμπίπτει επίσης στον νόμο περί ίσης μεταχείρισης.


4) Πρόβλεψη δήλωσης του κοινωνικού φύλλου στην αστυνομική ταυτότητα.


Στις καθημερινές μας συναλλαγές με τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, αντιμετωπίζουμε προσβολές και διάφορα σχόλια. Μία λύση σε τούτο είναι η πρόβλεψη δήλωσης του κοινωνικού φύλου στην ταυτότητα ώστε να σμικρύνονται τα προβλήματα αυτού του τύπου, όπως ακριβώς προβλέπεται για τις γυναίκες εξ αλλαγής φύλλου. Ζητούμε αυτό και για τα τρανσεξουαλικά άτομα που ζουν και κυκλοφορούν ως γυναίκες. Αυτό είναι το κοινωνικό μας φύλλο και με τούτο απαιτούμε να αναγνωριζόμαστε από τις υπηρεσίες του Κράτους. Ζητούμε λοιπόν να αναγράφεται το κοινωνικό μας φύλλο στην ταυτότητα και να αναγνωριζόμαστε με τούτο (Υπάρχει άλλωστε το παράδειγμα της Γερμανίας, όπου σύμφωνα με νόμο που υπάρχει από το 1980, οι προ-εγχειρήσεως τρανσέξουαλ έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν το όνομα που ταιριάζει στο φύλο που έχουν επιλέξει, αντί του γεννετήσιού τους, ακόμη και σε δημόσια έγγραφα και καταχωρήσεις).

 

 

5) Εκστρατεία στο σχολείο και στα ΜΜΕ για εμπέδωση του όρου <<κοινωνικό φύλλο>> σε αντιδιαστολή με τον όρο <<βιολογικό φύλλο>>.

Ένα από τα κυριότερα θέματα για να πάει μπροστά ένας τόπος είναι η παιδεία. Από εκεί αρχίζουμε και συνειδητοποιούμε τι γίνεται στον κόσμο, κάνουμε τα πρώτα μας βήματα. Από κει λοιπόν πρέπει να αρχίσουν κάποια προγράμματα επιμόρφωσης - σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, ώστε στο μέλλον να μην υφιστάμεθα διακρίσεις και ρατσιστική αντιμετώπιση. Θα πρέπει λοιπόν, να γίνουν κάποια προγράμματα επιμόρφωσης από ειδικούς στα σχολεία για την εμπέδωση του κοινωνικού φύλλου σε αντιδιαστολή με το βιολογικό φύλλο. Ζητούμε εκπαίδευση και κατάρτιση σε σχολικούς συμβούλους για να δίνουν σεμινάρια σεξουαλικής αγωγής με ιδιαίτερη αναφορά και προσοχή σε όλες τις επιλογές στα παιδιά γυμνασίου και λυκείου. Αντίστοιχα σεμινάρια να προσφέρονται σε γονείς και καθηγητές ώστε να έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν όλες τις σεξουαλικές συμπεριφορές των παιδιών.


Τέλος, δεν μπορούμε να παραλείψουμε να αναφερθούμε σε ένα προβεβλημένο ζήτημα που απασχολεί την lgbt κοινότητα και στην χώρα μας. Το ζήτημα της πολιτικής ένωσης ομοφυλόφιλων ζευγαριών, σε όποια μορφή κι αν αυτό τίθεται (είτε με αυτήν του πολιτικού γάμου, που σαφώς και είναι η πιο σωστή τοποθέτηση, είτε αυτήν του συμβολαίου συμβίωσης, που είναι πολύ πιο ασθενής). Το Σωματείο Αλληλεγγύης Τραβεστί-Τρανσέξουαλ Ελλάδος, δεν μπορεί παρά να υποστηρίξει μια τέτοια θέση αφού βρίσκεται στην κατεύθυνση της ισότητας και της εξάλειψης των διακρίσεων. Είμαστε αλληλέγγυες στην προσπάθεια που γίνεται, αν και σίγουρα δεν είναι από τα σημεία αιχμής των διεκδικήσεών μας, όταν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε αγγίζουν ακόμα και αυτό της επιβίωσης.

Το μέλλον είναι μπροστά μας, και, εμείς οι ίδιοι-ες το δημιουργούμε...

p s δεν ειμαι τραβεστι αλλα και δεν εχω κανενα προβλημα μαζι τους μπορουμε να ζησουμε ολοι μαζι πιστευω απλα αυτο το εβαλα για λογους κοινωνικου ρατσισμου που δεχοντε αυτα τα ατομα

erika

Γειά σου βασίλη. Μαζί σου. Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο που δημοσίευσες και με βρίσκει σύμφωνη. Επίσης να εκφράσω την απορία μου γιατί δεν υπήρξαν σχόλια επ αυτού απο κανέναν. Κι εγώ είμαι υπέρμαχος της καταπολέμησης του ρατσισμού σε όλα τα επίπεδα. Ελπίζω να ξαναγράψεις σύντομα.Φιλιά.

Rakendytos

Σωστα..Οι Ελληνες (συμφωνα με το Ευρωβαρομετρο που διαβασα προσφατα στο Βημα) ειναι απο τους λιγοτερο ανεκτικους Ευρωπαιους σε θεματα ομοφυλοφιλιας και ιδιαιτερου σεξουαλικου προσανατολισμου.. Ακομα και οσοι εχουν διαφορετικα θρησκευτικα πιστευω.. συχνα αντιμετωπιζουν προκαταληψεις..
Αυτες τις προκαταληψεις πρεπει να ξεπερασουμε καποια στιγμη.. τουλαχιστον η γενια μας.. Ας σκεφτουμε οτι ακομα και καθε φορα που αναπαραγουμε με ευκολια καποιο αρνητικο στερεοτυπο.. αδικουμε.. μειωνουμε.. και προσβαλουμε καποιους  χωρις κανεναν απολυτως λογο..

κώστας

Έλεος ωρέ!
Ας σταματήσει αυτή η καραμέλλα - προπαγάνδα ότι όποιος δεν δέχεται κάτι είναι ρατσιστής!
Ο καθένας ας είναι ό,τι θέλει αλλά...εγώ θα γουστάρω επίσης όποιον και ό,τι θέλω.
Κι αν κάτι δεν το γουστάρω, θα το λέω, θα το σχολιάζω κ.λπ.

...είναι σαφές για μένα ότι οι ομοφυλόφυλοι είναι σεξουαλικά ανώριμοι.
Έτσι, δεν έχουν να μου πουν κάτι όπως δεν έχει να μου κάτι γενικά οτιδήποτε ανώριμο (ή για να ακριβολογώ, οτιδήποτε ανωριμότερο εμού).
Πέραν αυτού, μου είναι αδιάφοροι και δεν αισθάνομαι να έχω καμία υποχρέωση να τους στηρίξω ή να τους κατακρημνίσω.
Άλλωστε, δεν νομίζω ότι έχουν τη δική μου ανάγκη στήριξης.

Όσο για τις προκαταλήψεις...φανταστείτε το (τρομακτικό) σενάριο, μιας κοινωνίας όπου όλοι δέχονται τα πάντα...
...κάποιοι τη χαρακτηρίζουν "ανοιχτή".
Εγώ τη λέω πουτάνα (με κάθε σεβασμό στο επάγγελμα).
eLe

Kastoras

Ειναι μεγαλο θεμα αυτο.... αλλα κατ αρχας να δηλωσω οτι θεορω οτι δεν ειμαι ρατσιστης και δεν εχω προβλημα με τους διαφορετικους ανθρωπους οπως βεβαια και εν προκειμενω με τους ομοφυλοφιλους...
Αλλα καμμια φορα αναρωτιεμαι ο λαλακας τι θα εκανα αν ο υιος μου βγει αδερφη.... ειλικρινα απαντηση δεν μπορω να δωσω να στον εαυτο μου...

Enia

Κώστα το ξεχείλωσες! Δεν είπε κανείς να δέχονται όλοι τα πάντα. Δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Ούτε όπως λες να στηριζεις κανέναν. Καλύτερη η 'αδιαφορία'. Και το βάζω σε εισαγωγικά, γιατί άλλο να κλείνεις ερμητικά τα μάτια και τα αυτιά σε κάτι, κι άλλο να επιλέξεις να μην ασχοληθείς ιδιαίτερα μαζί του.

Η μεγάλη μου ένσταση είναι εδώ:

...είναι σαφές για μένα ότι οι ομοφυλόφυλοι είναι σεξουαλικά ανώριμοι.

Έχεις γνωρίσει πολλούς για να βγάλεις ένα τέτοιο 'σαφές' συμπέρασμα?  8)

Γιατί εγώ έχω υπόψιν μου κάποιους - για να μην πω αρκετούς-, που σίγουρα δεν τους λες σεξουαλικά ανώριμους!

loco

otan milame gia ratsismo milame kai gia ratses

An oi omofylofiloi  kai loipoi syggeneis theoroun ton eyato tous ratsa tote perithoriopoiountai monoi tous.

Ti gay pride kai gay parade kai kourafexala, exete akousei gia mena parade, women parade? Ti zitaei o diaforetikos kosmos? prosoxi i apla isyxia?
An thelei prosoxei tote tin exei me ola ayta an thelei isyxia tote na min prokalei to dimosio aisthima.

De leo oti yden yparxous diaforetikes sexoualike protimiseis alla mexri ekei ayto einai, protimiseis. Den yparxei trito fylo oute alli ratsa.

κώστας

"Κώστα το ξεχείλωσες!"
Συνήθης πρακτική]

"Δεν είπε κανείς να δέχονται όλοι τα πάντα."
Φυσικά και το είπε! Τουλάχιστον εγώ! (Συνεχίζεις να με αγνοείς)  ]

"Γιατί εγώ έχω υπόψιν μου κάποιους - για να μην πω αρκετούς-, που σίγουρα δεν τους λες σεξουαλικά ανώριμους!"
Προφανώς εννοείς ότι σίγουρα εσύ δεν τους λες σεξουαλικά ανώριμους. Δεκτό.
...Από την άλλη, εγώ σίγουρα τους λέω.

Σαφώς και δεν έχω γνωρίσει πολλούς. Έχω γνωρίσει τόσους ώστε μου αποκρυσταλλώθηκε η άποψη για την οποία ενίστασαι.


Υ.Γ.
Ανέμενα, η μεγάλη ένσταση να αφορά γενικότερα στο τι είδους κοινωνία ετοιμάζουμε να φτιάξουμε.
Κι επιμένω]
eLe

Enia

Καλά, οκ, το αφήνω... όχι τπτ άλλο αλλά με έχει πιάσει και μια αγκύλωση από τα παιχνίδια, μην κουράζω άλλο τσάμπα τα δάχτυλά μου...  :roll:


τς τς τς...

kathreftis

Lipame  alla  barieme  na  diabasw  ola  auta  idika  tou   vasilis    pou  
einai  para  polla  

Auto  pou  egw  exw  na  pw  einai  oti  den  katalabenw  giati  prepei  na  
asxoloumaste  me  to  ti  bazei  o  ka8e  enas/mia    kai  pou  to  bazei  ?

As  asxoli8oume  me  tin  kinoniki  simperifora  kai  oxi  me  tis  
seksoualikes  protimisis  tou  ka8e  enos/mias .

Kastoras    nomizw  oti  otan  katalabis  oti  o  gios  sou  den  einai  to  
amaksi  sou  I  to  kinito  sou  I  telos  panton  kati  diko  sou  ,  alla  
einai  mia  ksexoristi  ontotita  pou  exeis  tin  timi  na  primodotisis  me  
empiries  kai  gnoseis   , tote  8a  mporeseis  na  doseis  monos  sou  tin  
apantisi  .

322 Επισκέπτες, 0 Χρήστες