Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 310
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 280
  • Total: 280

Ράλλυ Ακρόπολις 2006

Ξεκίνησε από black_velvet, Απριλίου 08, 2006, 07:22:02 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

black_velvet

από το Flash η παρακάτω είδηση]

Μετά από μισό αιώνα ενθουσιασμού και καλώς εννοούμενου ερασιτεχνισμού, ήρθε η στιγμή της προσγείωσης -κάπως απότομης- στην πραγματικότητα του επαγγελματισμού για το Ράλλυ Ακρόπολις. Συγκεντρώνεται, πλέον στην Αθήνα και εκεί που πέρυσι όλοι εκπλαγήκαμε από την απήχηση της υπερειδικής, δηλαδή στο Ολυμπιακό Στάδιο της Καλογρέζας. Το οποίο, βρίσκει μια ανέλπιστη δυνατότητα αξιοποίησης, τη στιγμή που οι υπόλοιπες ολυμπιακές εγκαταστάσεις έχουν μετατραπεί σε σκονισμένα φαντάσματα. Ολες (18 ) οι ειδικές γίνονται στην Αττική, στη Βοιωτία και στην Κορινθία, με το χώρο του σέρβις να είναι μέσα στο στάδιο, όπου βέβαια θα μπορούν να μπουν οι θεατές, όχι όμως δωρεάν.

Αυτές οι αλλαγές θα κάνουν τον αγώνα πιο προσβάσιμο (στάδιο) στο ευρύτερο κοινό, θα δώσουν περισσότερες δυνατότητες προβολής στους χορηγούς οργανωτών και οδηγών, θα δημιουργήσουν ατμόσφαιρα πανηγυριού και θα βοηθήσει πολύ την Αθήνα, η οποία δοκιμάζεται οικονομικά εδώ και 25 χρόνια. Παράλληλα, θα δείξουν στη FΙΑ έναν άλλο δρόμο για να πετύχουν τα σχέδια των Μόσλυ-Έκλεστοουν για ανάδειξη των ράλλυ στο επίπεδο της F1. Από την άλλη, θα στερήσουν τη δυνατότητα στους θεατές εκτός των τριών νομών (ή των γειτονικών τους) που προαναφέραμε, να παρακολουθήσουν τον αγώνα. Το αν αυτές οι αλλαγές, που συνεπάγονται τεράστια αστυνόμευση των ειδικών διαδρομών, θα φέρουν και το επιθμητό αποτέλεσμα στην ΕΛΠΑ που έχει την ευθύνη της διοργάνωσης, αυτό είναι άλλο πράγμα.

Η αλλαγή όμως είναι γεγονός. Πίσω από αυτήν, βρίσκεται ο ισχυρός άνδρας της ΕΛΠΑ και αντιπρόεδρός της -με ευθύνη τα σπορ- Αλέξανδρος Μανιατόπουλος. Ο γνωστός πρωταθλητής και αντιπρόσωπος αυτοκινήτων, έχοντας βοηθήσει (διάβαζε ξελασπώσει) διακριτικά τα τελευταία χρόνια την οργάνωση του Ακρόπολις, μπαίνει τώρα πιο δυναμικά σ' αυτήν και μάλιστα με αυτό το μεγάλο προσωπικό στοίχημα. Σίγουρα, σε όλους τους παλιούς των αγώνων αυτή η μορφή του Ακρόπολις δεν αρέσει καθόλου, με πρώτον απ' όλους τον ίδιο τον Αλ. Μανιατόπουλο. Οι καιροί όμως έχουν αλλάξει και για να επιβιώσει ένας οποιοσδήποτε αγώνας παγκοσμίου πρωταθλήματος, θέλει άλλη προσέγγιση από αυτή που μέχρι τώρα είχαμε συνηθίσει. Αντιμετωπίζοντας το Ακρόπολις με την καρδιά μας, σίγουρα... μισούμε τις αλλαγές. Βλέποντάς το όμως με την ψυχρή λογική...

Την όλη εμπορική εκμετάλλευση του αγώνα αναλαμβάνει η (δική του) εταιρία ΑLMAN SPORT, τα δε εισιτήρια θα διατίθενται αποκλειστικά από την εταιρία e-Centric (θυγατρική των κινηματογράφων Οντεόν) και το δικτυακό της σύστημα i-ticket. Εδώ πολλοί ίσως θεωρήσουν ασυμβίβαστη τη σχέση του Μανιατόπουλου ως αντιπροέδρου της ΕΛΠΑ με την ανάθεση στην ALMAN. Σε τέτοιες όμως δύσκολες περιπτώσεις είναι καμιά φορά καλύτερο να έχει τον έλεγχο μόνο ένας και σχετικός, παρά κάποιος ανεξάρτητος αλλά άπειρος περί τα αγωνιστικά.

Η υπερειδική του ΟΑΚΑ θα πραγματοποιηθεί δυο φορές, καθώς θα είναι η πρώτη και τελευταία του ράλλυ, την Πέμπτη 1 Ιουνίου και την Κυριακή 4 Ιουνίου αντίστοιχα. Στον ίδιο χώρο θα διεξαχθεί και η πανηγυρική εκκίνηση, όπως και πέρυσι, ο τερματισμός και η απονομή στους νικητές. Στο Ολυμπιακό Στάδιο θα φιλοξενούνται η γραμματεία, το γραφείο τύπου, καθώς και το παρκ φερμέ των αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Τα εισιτήρια θα είναι ξεχωριστά για την Πέμπτη και την Κυριακή, με τις τιμές τους να ανέρχονται σε 30, 45, 55 και 80 ευρώ, ανάλογα με το σημείο από το οποίο θα θέλει να παρακολουθήσει κάποιος την υπερειδική. Θα πωλούνται, τόσο από το διαδικτυακό τόπο του i-ticket, επίσης στο τηλεφωνικό κέντρο 801 11 60000 ή 210-6786000, καθώς και στους κινηματογράφους Οντεόν της Αθήνας Kosmopolis (Μαρούσι), Star City (λ. Συγγρού) Opera (οδ. Ακαδημίας) και Πλατεία της Θεσσαλονίκης, από τη Δευτέρα, 10 Απριλίου.

Το συνολικό μήκος του ράλλυ θα είναι 1278,55 χλμ., εκ των οποίων τα 355,62 ειδικές διαδρομές. Υπάρχει σκέψη και για εισιτήρια μέσα στις ειδικές, καθώς σε πολλές από αυτές η πρόσβαση και η στάθμευση θα είναι απόλυτα ελεγχόμενη ή και απαγορευμένη, πέρα από κάποια προκαθορισμένα σημεία. Αυτό γίνεται όχι μόνο για αύξηση των εσόδων της ΕΛΠΑ, αλλά και για λόγους ασφάλειας θεατών και αγωνιζόμενων.
κάτι αν μπορούσα στον κόσμο να άλλαζα
θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα

gbyzf1000

Πάντως κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει οτι μετά την περσυνί επιτυχία και την πρώτη θέση της Υπερειδικής στο ΟΑΚΑ πολλά άλλαξαν.
Εμένα πάντως μ'αρεσε η νέα επαναχάραξη των ειδικών διαδρομών και η δυνατότητα προσέγγισης στα μέροι οπου διεξάγονται .

black_velvet

Όπως φαίνεται, χρειαζόταν αυτή η ανανέωση στο Ράλλυ Ακρόπολις μετά από τόσα χρόνια.
Αναρωτιέμαι, όμως, θα εξακολουθήσει να έχει αυτόν το μοναδικό χαρακτήρα που το είχε κάνει τόσο γνωστό και δημοφιλή και εκτός των συνόρων μας;;;

κάτι αν μπορούσα στον κόσμο να άλλαζα
θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα

gbyzf1000

Boi8ise to gegonos pou gia PRWTH fora asxoli8ike me to tourismo kai o prwh touristas EOT

provolh kai anasxhmatismos ths ELPA feran ammesa apotelesmata....

sigoura 8a synexisti....

giati konomane....ta antera tous
;)

seatakias

ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ Κο ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΛΥ, ΤΓΗΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΛΟΛΙΣ ΚΑ αννιτα πασσιαλη, που με την εμπειρια της και τις γνωσεις της μας εφερε στην θεση που αξιζαμε τοσα χρονια να ειμαστε.
ΕΛΠΙΖΩ  ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ,  ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ

black_velvet


Αμήν-αμήν... λέγω υμίν!!! ;-)

κάτι αν μπορούσα στον κόσμο να άλλαζα
θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα

seatakias

ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΡΥΛΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ: ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΙΤΗ? ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ  ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

black_velvet


Πες μας! Τι είδες;;; ]
κάτι αν μπορούσα στον κόσμο να άλλαζα
θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα

seatakias

ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ

280 Επισκέπτες, 0 Χρήστες