Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 331
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 1
  • Guests: 363
  • Total: 364
  • Leon

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ

Ξεκίνησε από Michael_Design, Απριλίου 19, 2011, 12:56:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Michael_Design

[align=justify]Το λεξιλόγιο των ανθρώπων φανερώνει πολλά. Φανερώνει τον χαρακτήρα τους, τις επιθυμίες τους, τα ενδιαφέροντα τους, τα συναισθήματα τους, τα απωθημένα  τους. Η ομιλία των ανθρώπων είναι ένας τρόπος μετάδοσης των συνειδητών ή ασυνείδητων μηνυμάτων της ψυχής τους. Οι λέξεις και η επιλογή τους, πολλές φορές φανερώνουν περισσότερα από την απλή εννοιολογική σημασία τους. Φανερώνουν τις κρυφές αδυναμίες και τα ασίγαστα πάθη των ανθρώπων. Ο καθιερωμένος λεκτικός κώδικα φανερώνει επίσης ορισμένα συλλογικά μηνύματα και ασυνείδητα κοινωνικά απωθημένα. Ουδέν κρυπτόν υπό του ήλιου για όσους έχουν μάτια που ξέρουν να βλέπουν, αλλά και για όσους έχουν αφτιά που ξέρουν νʼ ακούν…

Το σεξουαλικό ή γενετήσιο ένστικτο παίζει κυρίαρχο ρόλο στην ζωή των ανθρώπων, γιαυτό έχει αποκληθεί και βασικό ένστικτο. Αποτελεί άλλωστε την διαδικασία της ανθρώπινης αναπαραγωγής, την πηγή της ζωής. Ένα από τα πράγματα που φανερώνει η ομιλία των ανθρώπων είναι ακριβώς αυτός ο κυρίαρχος ρόλος του σεξουαλικού ενστίκτου στην ζωή τους. Είναι εκπληκτικό αν αναλογιστεί κανείς σε πόσο πολλές καθημερινές κουβέντες περιέχονται λέξεις που εννοιολογικά παραπέμπουν σε σεξουαλικές δραστηριότητες. Οι άνθρωποι εκφράζονται για το σεξ σε κάθε ευκαιρία.

Ας εξετάσουμε για παράδειγμα τις βρισιές. Στον λεκτικό κώδικα οι βασικές εκφράσεις που εννοιολογικά προσδιορίζονται ως προσβλητικές ή υβριστικές, είναι αυτές που εμπεριέχουν σεξουαλική δραστηριότητα. Να μερικά παραδείγματα. Θέλουμε να εκφράσουμε την ανοησία ή την μειωμένη αντιληπτικότητα κάποιου και τον αποκαλούμε Μαλάκα (αυνανιζόμενος) και τις ενέργειες του ως Μαλακίες (εκσπερματώσεις παραγόμενες από αυνανισμό). Η ανοησία δηλαδή, συνδέεται με την πράξη της σεξουαλικής αυτοϊκανοποίησης και οι ανόητες ενέργειες με το προϊόν της σεξουαλικής αυτοϊκανοποίησης. Θέλουμε να εκφράσουμε την κακεντρέχεια, τον υποκριτισμό και την υστεροβουλία κάποιου και τον αποκαλούμε Πούστη (ομοφυλόφιλος) και τις ενέργειες του πουστιές. Σʼ αυτήν την περίπτωση αυτές οι ιδιότητες συνδέονται με την σεξουαλική προτίμηση ενός αρσενικού προς άτομα του ιδίου φύλου. Να ακόμη ένα παράδειγμα. Θέλουμε να εκφράσουμε απαξίωση για τις επιλογές μιας γυναίκας και την αποκαλούμε Πουτάνα (πόρνη). Η απαξίωση σε αυτήν την περίπτωση εκφράζετε κρεμώντας στο άτομο την ταμπέλα της επαγγελματικής προσφοράς σεξουαλικών υπηρεσιών επʼ αμοιβή.

Είναι επίσης ενδιαφέρον ότι και για πολλές δυσάρεστες καταστάσεις εκφραζόμαστε επίσης με σεξουαλικούς προσδιορισμούς. Για παράδειγμα όταν θέλουμε να εκφράσουμε το γεγονός ότι περάσαμε μια δύσκολη κατάσταση, λέμε Γαμήθηκα (συνουσιάστηκα). Όταν περιμένουμε να περάσουμε μια δύσκολη κατάσταση, λέμε ότι με περιμένει Γαμήσι (συνουσία), Πούτσα (ανδρικό γεννητικό μόριο), Κωλοδάχτυλο (το μεσαίο συνήθως δάχτυλο που χρησιμοποιείτε ως μέσο σεξουαλικού ερεθισμού) κλπ. Επίσης για την έκφραση απειλής ή εκφοβισμού προς κάποιον, αναφέρεται η φράση "θα σε Γαμήσω", μια έκφραση δηλαδή που παραπέμπει σε συνουσία και μάλιστα σε σοδομισμό όταν αυτή απευθύνεται σε αρσενικά άτομα.

Τα γεννητικά όργανα αναφέρονται για να αποδώσουν διάφορες ιδιότητες και καταστάσεις, πολλές φορές αντιφατικές μεταξύ τους. Το θάρρος, η ντομπροσύνη, η ευθύτητα, ταυτίζονται συνήθως με τους όρχεις (αρσενικά γεννητικά αξεσουάρ) και το μέγεθος τους. Για παράδειγμα η έκφραση "αυτός έχει μεγάλα Αρχίδια" προσδιορίζει κάποιον που αντιμετωπίζει με θάρρος μια κατάσταση ή που λέει με παρρησία την αλήθεια. Όμως και κάποιος κακόβουλος και υστερόβουλος άνθρωπος προσδιορίζεται επίσης ως "μεγάλο Αρχίδι". Φαντάζομαι ότι κάποιος που πάσχει από ελεφαντίαση αποτελεί υπέρτατη προσωποποίηση θάρρους και ευθύτητας, αλλά συγχρόνως θα μπορούσε να αποτελεί και υπέρτατη προσωποποίηση κακόβουλου ανθρώπου. Διαλέγεις και παίρνεις…

Να ένα ακόμη παράδειγμα αντιφατικών προσδιορισμών. Η θηλυκή γενετήσια περιοχή αναφέρετε για να εκφράσει αντιφατικές καταστάσεις. Το Μουνί (αιδοίο) αναφέρεται πολλές φορές για να εκφράσει μια άσχημη εικόνα, αλλά αναφέρεται επίσης και για να εκφράσει την γυναικεία ομορφιά και γοητεία. Μια δυσάρεστη κατάσταση ή μια ζημιά αποκαλείτε συχνά ως Μουνί (Μουνί τα έκανες ρε μαλάκα…). Όμως και μια πολύ όμορφη γυναίκα αποκαλείτε συχνά ως πολύ ωραίο Μουνί. Κάποιος που πηγαίνει σε ραντεβού με μια όμορφη γυναίκα που του αρέσει πολύ, εξιστορεί την επόμενη μέρα στον κολλητό του:
- "Εχθές ρε μαλάκα βγήκα με ένα πολύ ωραίο μουνί. Πήγαμε ήπιαμε καφέ."
- "Ναι ρε σε είδα. Πολύ μουνάρα ρε μαλάκα…"

Προσπάθησα να φανταστώ την κυριολεκτική εικόνα αυτού που περιγράφει ένας τέτοιος διάλογος. Σκέφτηκα δηλαδή πως θα ήταν να βγει για βόλτα ένας άντρας με ένα αιδοίο αποκομμένο από το υπόλοιπο σώμα μιας γυναίκας. Βόλτα λοιπόν σε έναν πολυσύχναστο πεζόδρομο ο άντρας με το αιδοίο και κατόπιν κάθονται και οι δυο σε μια καφετέρια. Παραγγέλνουν τον καφέ τους και ο άντρας πιάνει συζήτηση με το αιδοίο. Ο καφές έρχεται και ο άντρας γοητεύεται από τον τρόπο που το αιδοίο ρουφάει τον καφέ με τα αιδιόχειλα του… Θα μπορούσαμε να φανταστούμε και μια αντίστροφη εικόνα. Μια γυναίκα να βγει βόλτα για καφέ με ένα πέος. Θα κάθονταν αντικριστά από το πέος και θα έπιαναν κουβέντα. Βέβαια υποψιάζομαι ότι η όλη κουβέντα θα ήταν τελικώς για τον πούτσο…

Η σεξουαλική δραστηριότητα, αυτό το ασίγαστο ένστικτο των έμβιων όντων, κεντρίζει συνεχώς το ενδιαφέρον των ανθρώπων. Το ενδιαφέρον αλλά και αξιοπερίεργο της υπόθεσης είναι ότι ενώ η σεξουαλικές εμπειρίες αποτελούν συνήθως ευχάριστες και επιθυμητές εμπειρίες, εντούτοις πολύ συχνά η λεκτική τους αναφορά χρησιμοποιείται για να περιγράψει και να προσδιορίσει δυσάρεστες και ανεπιθύμητες καταστάσεις και ιδιότητες. Αυτό ίσως να υποδηλώνει ότι οι ανθρώπινες κοινωνίες έχουν αναπτύξει λανθασμένες αντιλήψεις όσον αφορά την σεξουαλική δραστηριότητα.

Αυτές οι λανθασμένες σεξουαλικές αντιλήψεις δημιούργησαν προφανώς ορισμένα δυσλειτουργικά κόμπλεξ στον ψυχισμό των ανθρώπων. Αυτά τα κόμπλεξ αντικατοπτρίζονται  στον μπερδεμένο και αντιφατικό λεκτικό κώδικα των ανθρώπων. Ο λεκτικός κώδικας δεν μπορεί να κρύψει το βασικό μέλημα των κατεστημένων κοινωνικών δομών για τον τρόπο με τον οποίον επιθυμούν να αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι τα σεξουαλικά τους ένστικτα. Ο έλεγχος και η εξουσία είναι το παν για τους κατεστημένους θεσμούς. Από αυτόν τον έλεγχο λοιπόν και την εξουσία των κατεστημένων ανθρώπινων θεσμών δεν θα μπορούσε να ξεφύγει και η καθιερωμένη αντίληψη που πρέπει να έχουν για το σεξ, τα ανθρώπινα υποχείρια τους.

Εξουσία, Έλεγχος, Υποταγή. Το βασικό ένστικτο της σεξουαλικής δραστηριότητας έπρεπε οπωσδήποτε να τεθεί υπό έλεγχο από τα κέντρα εξουσίας, καθώς είναι πολύ επικίνδυνο για τις εξουσιαστικές δομές αν αφεθεί ανεξέλεγκτο. Το σεξ εκτός από υγρά παράγει και συναισθήματα. Δεν μπορείς να ελέγξεις τους ανθρώπους αν δεν καταφέρεις να ελέγξεις την σεξουαλικότητα τους και τα συναισθήματα που αυτή τους δημιουργεί. Οι σεξουαλικές αντιλήψεις των ανθρώπων και τα παράγωγα συναισθήματα έπρεπε να ταιριάζουν στα μέτρα των εξουσιαστικών δομών. Το απόλυτο συναίσθημα που μπορεί να παράγει το σεξ είναι ο Έρωτας. Ο Έρωτας είναι το σημαντικότερο συναίσθημα που μπορεί να βιώσει ένας άνθρωπος. Ο αυθεντικός έρωτας είναι η πηγή της ανθρώπινης δημιουργικότητας, η ουσία και η ολοκλήρωση της ανθρώπινης υπόστασης. Ένας άνθρωπος που ερωτεύεται είναι ικανός να δημιουργήσει θαύματα, μπορεί να νιώσει ευγνωμοσύνη για όλα όσα υπάρχουν γύρω του και μπορεί να αγαπήσει όλον τον κόσμο. Η αγάπη όμως δεν συμφέρει στην εξουσία. Ποιος έχει διάθεση για πολέμους όταν γνωρίσει τον αυθεντικό Έρωτα; Πως μπορούν να υποταχθούν άνθρωποι με ανυπότακτα συναισθήματα; Ποιος δίνει σημασία στην εξουσία (ποιος την γαμεί) όταν έχει γνωρίσει ένα πλάσμα που του έχει "κλέψει" το μυαλό και την καρδιά; "Make love not war" έλεγαν τα παιδιά των λουλουδιών που είχαν αρχίσει να πιάνουν το νόημα, αλλά στο τέλος το χάσανε και αυτοί από τα πολλά ναρκωτικά και τις πολλές παρτούζες…

Το σεξ όμως αποτελεί αναγκαίο κακό για την εξουσία. Αν σταματήσουν να δουλεύουν οι σεξουαλικές μηχανές τότε σταματάει και η παραγωγή ανθρώπινων υποχείριων για τις εξουσιαστικές δομές. Άρα λοιπόν το πρόβλημα που έπρεπε να επιλύσει η εξουσία ήταν ναι μεν στο σεξ, αλλά όχι στο επικίνδυνο γʼ αυτήν παράγωγο του Έρωτα. Ο ερωτισμός έπρεπε να εκλείψει, η ψυχή έπρεπε να είναι απούσα από το σεξ. Εξουσία και Αγάπη δεν συμβαδίζουν. Κατά συνέπεια Εξουσία και Έρωτας δεν συμβαδίζουν. Όμως Εξουσία και Φόβος συμβαδίζουν. Γιαυτό έχει λεχτεί ότι το αντίθετο της αγάπης δεν είναι το μίσος αλλά ο φόβος. Το μίσος είναι παράγωγο του φόβου. Έτσι λοιπόν γίνετε κατανοητός ο λόγος για τον οποίο το σεξ έπρεπε να καταστεί από τις κατεστημένες δομές ως κάτι βρώμικο,  δυσάρεστο, ανεπιθύμητο, απαγορευμένο. Γίνονται επίσης κατανοητοί οι λόγοι για τους οποίους οι υβριστικοί προσδιορισμοί που χρησιμοποιούνται για να προσβάλουν ή να μειώσουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, περιστρέφονται ως επί το πλείστον γύρω από την ανθρώπινη σεξουαλικότητα. Για τους ίδιους λόγους οι περιγραφές πολλών δυσάρεστων καταστάσεων περιέχουν σαφείς σεξουαλικούς υπαινιγμούς  και προσδιορισμούς.

Από αρχαιοτάτων χρόνων οι εξουσιαστικές δομές δημιουργούσαν ανέραστες κοινωνίες. Τέτοιες έπρεπε να δημιουργήσουν για να επιβιώσει η εξουσία. Τελικά το βασικότερο που έπρεπε να ταυτιστεί με το σεξ ήταν αυτή καθʼ αυτή η έννοια της πατριαρχικής εξουσίας. Η απόλυτη έκφραση της εξουσίας είναι η σεξουαλική εξουσία, δηλαδή η νομή και κατοχή –με νομικούς όρους– πάνω στο σώμα ενός ανθρώπου. Το σεξ έπρεπε να θεωρηθεί ως λάφυρο αλλά και να αποτελεί την αναγνώριση της εξουσίας των πιο δυνατών αρσενικών της αγέλης. Η εξουσία των πιο δυνατών αρσενικών της αγέλης τους παρέχει την δυνατότητα να γαμάνε όλες τις θηλυκές, οι οποίες υποτάσσονται στην εξουσία τους και άμα λάχει γαμάνε και κανένα αρσενικό που δείχνει να μην καταλαβαίνει ποιος κάνει κουμάντο. Γίνεται λοιπόν κατανοητό ότι για παράδειγμα η έκφραση "ΘΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ…" εκφράζει αυτού του είδους την επιθυμία για επιβολή εξουσίας. Στις σύγχρονες ανθρώπινες κοινωνίες η δύναμη εκφράζεται κυρίως με το χρήμα οπότε όποιος διαθέτει το μπακαγιόκο γαμεί και δέρνει στην κυριολεξία…

Αυτού του είδους το εξουσιαστικό σεξ δεν παράγει βέβαια Έρωτα, παράγει όμως φόβο και υποταγή, πράγματα πολύ χρήσιμα στις εξουσιαστικές δομές. Το βασικότερο όμως που επιτυγχάνει είναι να διαστρέφει την επιθυμία του ανθρώπου να γνωρίσει τον αληθινό Έρωτα. Αυτή η ασίγαστη επιθυμία μεταλλάσετε πλέον σε μια ασίγαστη επιθυμία για όλο και περισσότερη εξουσία, καθώς η εξουσία υποκαθιστά τον έρωτα. Η διαφορά των δυο συναισθημάτων είναι ότι ενώ ο πόθος του Έρωτα καταλήγει στην ψυχική κορύφωση και ολοκλήρωση με το αντικείμενο του πόθου του, το πάθος της εξουσίας είναι μια καύλα που δεν γνωρίζει ποτέ κορύφωση και ολοκλήρωση. Δεν ικανοποιείται με τίποτα. Θέλει συνεχώς παραπάνω. Η καύλα της εξουσίας δημιουργεί τα γνωστά πρεζάκια της εξουσίας που ακόμη και αν γαμήσουν τους πάντες και τα πάντα, θα παραμένουν μονίμως ανικανοποίητοι…

Μʼ αυτά και μʼ αυτά λοιπόν κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το βασικότερο ίσως πρόβλημα της ανθρωπότητας είναι σεξουαλικό. Η βασικότερη ρίζα των ανθρώπινων προβλημάτων έγκειται στις διαστροφικές κοινωνικές αντιλήψεις γύρω από την ανθρώπινη σεξουαλικότητα. Η ηδονή που παράγει το σεξ έχει μεταλλαχτεί από μια υπέρτατη έκφραση ερωτικής λατρείας, θαυμασμού και επικοινωνίας δυο ανθρώπινων ψυχών, σε ένα ακόμη ευτελές προϊόν η διατίμηση του οποίου καθορίζεται από την προσφορά και την ζήτηση. Έχει μεταλλαχθεί σε μέσο εξουσιαστικής επιβολής, ανταγωνισμού, καταναγκασμού και υποταγής των ανθρώπινων ψυχών. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η δημιουργία ανάπηρων ψυχών. Η απόλυτη κυριαρχία των υποκατάστατων έναντι των γνήσιων συναισθημάτων.

Οι άνθρωποι πρέπει να περπατάνε με τα δεκανίκια της εξουσίας. Προσφέρτε τους και μερικά καθρεφτάκια για να μένουν απασχολημένοι και να αυνανίζονται μʼ αυτά. Καλύτερα να σπαταλούν άσκοπα την ενεργητικότητα τους παρά να γνωρίσουν την δύναμη που μπορεί να τους μετατρέψει σε θεούς. Οι άνθρωποι δεν πρέπει να γνωρίσουν τον Έρωτα, είναι επικίνδυνος. Τα φτερά του έρωτα πρέπει να κοπούν γιατί οι άνθρωποι μπορεί να πετάξουν στα ουράνια, μακριά από εμάς.[/align]



Michael Design

363 Επισκέπτες, 1 Χρήστης