Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 289
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 246
  • Total: 246

Ελληνική Δημοκρατία 2008

Ξεκίνησε από larus audouinii, Δεκεμβρίου 11, 2008, 09:41:56 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

larus audouinii

Ένα παιδί 15 χρονών πεθαίνει από σφαίρα ειδικού φρουρού στα Εξάρχεια.
Τα Εξάρχεια που από γραφική συνοικία της Αθήνας, με την ανοχή της Ελληνικής Πολιτείας, έχουν καταντήσει φυλακή για τους απλούς ανθρώπους που έτυχε να ζουν εκεί, εκείνους που δεν αμφισβητούν το σύστημα με τον τρόπο που είδαμε τις τελευταίες μέρες.

Ο θάνατος και το φέρετρο του άτυχου παιδιού γίνεται αυτομάτως γήπεδο για κάθε είδους παιχνίδια.
Πρώτα απ' όλα, ο Αλέξης "δολοφονείται".
Αυτόπτες μάρτυρες λένε ότι είδαν τον ειδικό φρουρό να πυροβολεί στο ψαχνό.
Ο ειδικός φρουρός λέει ότι πυροβόλησε τρεις φορές στον αέρα για εκφοβισμό.
Ο ένας συνήγορός του (Καπερνάρος) παραιτείται για "προσωπικούς λόγους" και ο έτερος (Σαλαβράκου), δηλώνει ότι από τη μελέτη της δικογραφίας διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον πελάτη του, ενώ από τον οικογενειακό κύκλο του ενός δικηγόρου αφήνεται να εννοηθεί ότι ασκήθηκαν πιέσεις και απειλές εναντίον του γιατί ανέλαβε την υπεράσπιση του "δολοφόνου".

Ενώ ο Αλέξης σκοτώθηκε ή δολοφονήθηκε (η βαλλιστική έρευνα θα δείξει), ο ειδικός φρουρός "δολοφονείται" από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό, τους αρχηγούς των κομμάτων, τους δημοσιογράφους (κυρίως από αυτούς και κατά συρροήν), τους διαδηλωτές, τους κουκουλοφόρους, τους καταστροφείς, τους, τους...
Κανείς δεν περιμένει τα αποτελέσματα της βαλλιστικής έρευνας και το αποτέλεσμα της δίκης, παραβιάζοντας όλοι, με τον πιο βίαιο, απολίτιστο και βάρβαρο τρόπο, το τεκμήριο της αθωότητας ενός κατηγορουμένου.
Τον ειδικό φρουρό θα τον δικάσει το νόμιμο δικαστήριο της Ελληνικής Πολιτείας και όχι οι πολιτειακοί και πολιτικοί παράγοντες, ούτε οι δημοσιογράφοι, ούτε όλοι εκείνοι που παίζουν πολιτικά και ...άλλα παιχνίδια πάνω στο φέρετρο του νεκρού Αλέξη και πάνω στην πλάτη του ειδικού φρουρού.

Αν όλοι οι παραπάνω που προτρέχουν, θέλουν να δικάσουν κάποιον, άς δικάσουν τους ίδιους τους εαυτούς τους. Τότε δεν θα παραβιάσουν κανένα τεκμήριο αθωότητας, γιατί αυτό στην ελληνική λέγεται αυτοκριτική.

Οι πολιτειακοί και πολιτικοί παράγοντες (εκείνοι που προτρέχουν) άς δικάσουν τους εαυτούς τους, που δεν υπερασπίστηκαν τα εθνικά μας συμφέροντα και επέτρεψαν στην Τουρκία να αλωνίζει στο Αιγαίο και τη Θράκη, που διασπάθισαν τον εθνικό μας πλούτο, που κατέστρεψαν το ελληνικό περιβάλλον, που κατέστρεψαν την ελληνική παιδεία, που διαχειρίστηκαν με αδιαφάνεια και αναποτελεσματικά το δημόσιο χρήμα, που έκαναν την Ελλάδα πρώτη στη διαφθορά και τελευταία στην ανταγωνιστικότητα, που κατέστρεψαν την ελπίδα του συνταξιούχου, του απλού εργαζόμενου, του νεολαίου, που, που, που...

Οι δημοσιογράφοι (εκείνοι που προτρέχουν) άς δικάσουν τους εαυτούς τους για τη χειρότερη τηλεόραση του κόσμου που οι ίδιοι δημιούργησαν, για τις μαύρες σακούλες με τα χρήματα που εξασφαλίζουν από εκβιασμούς που κάνουν "ασκώντας" δημοσιογραφία, για την "πλάτη" που κάνουν στους εργοδότες τους, που μετέτρεψαν το αγαθό της ενημέρωσης του Έλληνα πολίτη σε όπλο εκβιασμού για να παίρνουν "δουλειές" και να διασπαθίζουν το δημόσιο χρήμα, για το ότι κατήντησαν συνώνυμη του αγράμματος-αχρείος-εκβιαστής την έννοια δημοσιογράφος, έννοια που κατά το παρελθόν την υπηρέτησαν προσωπικότητες που άφησαν ιστορία με το πνευματικό τους περιεχόμενο και την εντιμότητά τους, για, για, για...

Τέλος όλοι εμείς, δευτεραγωνιστές, τριταγωνιστές ή κομπάρσοι, προτρέχοντες και μη:
-άς βγούμε από την ιδεολογική, πολιτική, κομματική, συμφεροντολογική και προσωπική μας φυλακή,
-άς απελευθερωθούμε από τα όποια δεσμά με τα οποία μας αλυσόδεσε η ιστορία και η άδικη συμπεριφορά του ελληνικού κράτους,
-άς δείξουμε έμπρακτα και ας διαλαλήσουμε τί κοινωνία θέλουμε σε εκείνους που καλώς ή κακώς ορίζουν της τύχες μας
-άς απομονώσουμε τους πολιτικούς και κοινωνικούς προβοκάτορες,
-άς τιμωρήσουμε με την ψήφο μας εκείνους τους φαύλους πολιτικούς που χρηματίζονται, εμπορευόμενοι την ελπίδα μας,
-άς φράξουμε το δρόμο σε εκείνα τα ξένα συμφέροντα που επωφελούνται από το συναισθηματισμό και την εκρηκτικότητα του Έλληνα, για να προωθήσουν τα άθλια σχέδιά τους,
-άς απαιτήσουμε με όποιον τρόπο θεωρούμε σωστό μια εκπαιδευμένη αστυνομία-τοποτηρητή της νομιμότητας, αρωγό και φίλο του πολίτη, αρωγό του ξένου και του μετανάστη που κατέφυγε στην Ελλάδα για να δει μια άσπρη μέρα (η Ελλάδα έχει φως για όλους) και σκληρό τιμωρό εκείνων που δεν σέβονται τους νόμους, τα δικαιώματα και τις περιουσίες των άλλων.
-άς...
-άς...
-άς...
....
Έτσι θα ξαναδώσουμε όλοι μαζί το χαμόγελο και την ελπίδα στον Έλληνα πολίτη.
Έτσι θα έχουμε κάνει ένα μνημόσυνο δικαίωσης στον Αλέξη, που έφυγε νωρίς και άδικα.
Έτσι θα μπορέσουμε να δούμε κατάματα το 15χρονο παιδί μας στο μεσημεριανό τραπέζι, τον δικό μας Αλέξη, να του δώσουμε την αγάπη, τη φροντίδα και την ελπίδα που του λείπει, και αντί για μια σφαίρα, δολοφονική ή από εξοστρακισμό, να του δώσουμε ένα γλυκό φιλί στο μέτωπο.
Καλό ταξίδι Αλέξη, καληνύχτα σκοτάδι, καλημέρα Ελλάδα...

'Ενας πατέρας

infognomonpolitics


Για την αντιγραφή, ο γλάρος

και μόνο (χωρις καμιά ιδιαιτερότητα στο συγκεκριμένο) γιατί σε κάποια σημεία η τοποθέτηση του κειμένου εκφράζει με νηφαλειότητα και αρκετους απο μας

Η παιδεία ξεκινάει από μέσα μας και συνεχίζει προς τα έξω

cna

Αντί σχολίου παραθέτω απόσπασμα από λόγο του Ισοκράτη το οποίο αναρτήθηκε εχθές στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας "Ελεύθερος Τύπος". Ιδιαίτερα εύστοχος ο λόγος του ρήτορα και εξαιρετικά επίκαιρος:

"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία".

larus audouinii

[quote user="cna" post="308551"]Αντί σχολίου παραθέτω απόσπασμα από λόγο του Ισοκράτη το οποίο αναρτήθηκε εχθές στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας "Ελεύθερος Τύπος". Ιδιαίτερα εύστοχος ο λόγος του ρήτορα και εξαιρετικά επίκαιρος:

"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία".[/quote]


Που λόγω αμφισβήτησης της γνησιότητας του προς το παρον σημειώνω το εξής

Απο τον Αρεοπαγιτικό Λόγο του Ισοκράτους
(VII 20) Οι γάρ κατ' εκείνον τον χρόνον την πόλιν διοικούντες κατεστήσαντο πολιτείαν ουκ ονόματι μεν τω κοινοτάτω και πραοτάτω προσαγορευομένην, επί δε των πράξεων ου τοιαύτην τοις εντυγχάνουσι φαινομένην, ουδ' η τούτον τον τρόπον
 επαίδευσε τους πολίτας ωσθ' ηγείσθαι την μέν ακολασίαν δημοκρατίαν, την δε παρανομίαν ελευθερίαν την δε παρρησίαν ισονομίαν, την δ' εξουσίαν του ταύτα ποιείν ευδαιμονίαν, αλλά μισούσα και κολάζουζα τους τοιούτους βελτίους και σωφρονεστέρους απαντας τους πολίτας εποίησεν

cna

[quote user="larus audouinii" post="308571"]
Που λόγω αμφισβήτησης της γνησιότητας του προς το παρον σημειώνω το εξής

Απο τον Αρεοπαγιτικό Λόγο του Ισοκράτους
(VII 20) Οι γάρ κατ' εκείνον τον χρόνον την πόλιν διοικούντες κατεστήσαντο πολιτείαν ουκ ονόματι μεν τω κοινοτάτω και πραοτάτω προσαγορευομένην, επί δε των πράξεων ου τοιαύτην τοις εντυγχάνουσι φαινομένην, ουδ' η τούτον τον τρόπον
 επαίδευσε τους πολίτας ωσθ' ηγείσθαι την μέν ακολασίαν δημοκρατίαν, την δε παρανομίαν ελευθερίαν την δε παρρησίαν ισονομίαν, την δ' εξουσίαν του ταύτα ποιείν ευδαιμονίαν, αλλά μισούσα και κολάζουζα τους τοιούτους βελτίους και σωφρονεστέρους απαντας τους πολίτας εποίησεν[/quote]

Γι' αυτό παρέθεσα και την πηγή μιας και δεν μπόρεσα να βρω το πρωτότυπο απόσπασμα. Λέει λοιπόν: "Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε (ενν. στην εποχή του Σόλωνα και του Κλεισθένη), δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατʼ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν· ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους." Αυτό θα έπρεπε να είναι η δημοκρατία μας.

Τέλος πάντων, αυτό που ήθελα να πω είναι ότι στην Ελλάδα του σήμερα έχουν περιθωριοποιηθεί όλοι αυτοί που κραυγάζουν για πραγματική ισονομία και ισοπολιτεία. Τις τελευταίες δε ημέρες έχω σιχαθεί τον εαυτό μου βλέποντας να περιδιαβαίνουν στα ΜΜΕ άτομα αποδεδειγμένως διεφθαρμένα και να αναλύουν τα τελευταία γεγονότα. Όσο δε για τους δημοσιογραφίσκους της κακιάς ώρας τί να πει κανείς όταν ξέρουμε ότι πρόκειται περί ατόμων που όπου φυσάει το χρήμα πάνε.

Γλάρε προφανώς η παιδεία μας ξεκινά από εμάς αλλά στην Ελλάδα αποκτούμε παιδεία όταν πλέον είναι πολύ αργά. Προσωπικά μιλώντας έχω να πω ότι το σχολείο δεν με παίδευσε αλλά με εκπαίδευσε να λειτουργώ ως υπάκουος και καλός στρατιώτης. Άρχισα να αγωνίζομαι για την απόκτηση παιδείας στα 20, όταν πλέον πέταξα τις παρωπίδες που μου είχαν φορέσει και είδα πώς είναι διαρθρωμένο το σύστημα. Η πρώτη διαπίστωση που έκανα ήταν ότι μας πουλάνε το savoir vivr ως δείγμα παιδείας. Να είμαστε ευγενικοί, να μην προσβάλλουμε τον οποιονδήποτε διπλανό μας, να μην αντιμιλούμε στους γηραιότερους, να προσέχουμε πώς κρατάμε το κουτάλι και το πιρούνι, να... να... να... Συγγνώμη αλλά δεν δύναμαι να είμαι ευγενικός στα κλεφτρόνια που έχουν την ανοχή της πολιτείας. Όχι μόνο την ανοχή αλλά και την προστασία αυτής. Δεν δύναμαι να μην αντιμιλήσω στον γηραιότερο όταν αυτός αποδεικνύεται παιδιαρωδέστερος όλων. Στην τελική τί σημασία έχει πώς θα κρατήσω το κουτάλι και το πιρούνι όταν το πιάτο μου είναι άδειο;

Κλείνοντας: η Δημοκρατία σαφώς και δεν είναι τέλειο σύστημα μιας και λειτουργεί κυρίως με βάση την στατιστική (η δύναμη του μέσου όρου) χωρίς να λαμβάνει υπόψη της πάντα τις ιδιαιτερότητες του κάθε πολίτη. Από την άλλη όμως είναι σαφώς δικαιότερο σύστημα από όλα τα μέχρι σήμερα γνωστά. Μόνο που έχει ένα κακό: απαιτεί την ευλαβική τήρηση των νόμων και κανόνων της και μερικές φορές η τήρηση αυτών πονάει περισσότερο από οποιαδήποτε Χούντα.

246 Επισκέπτες, 0 Χρήστες