Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 553
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 1
  • Guests: 726
  • Total: 727
  • Leon

δεν ειναι υπερθεαμα,δεν ειναι υπερπαραγωγη. Ανοιξε .........

Ξεκίνησε από sevenseas, Ιουνίου 15, 2009, 08:10:24 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sevenseas

οσοι αρεσκεσθε σε βαρβαρα υπερθεαματα
οσοι περιμενετε να πατε στην Επιδαυrο, για............ να δειτε τον Σταθη Ψαλτη !!!!!
μην επισκεφθείτε το νεο μουσείο της Ακροπολης
δε θα πετύχετε ηθοποους της τηλεορασης εκει
δεν θα δειτε την Πεγκυ Ζηνα
ουτε εκθετηρια με τις mitsouko σαγιοναρες , που θελετε να παρετε για το καλοκαίρι
ασε που υποψιαζομαι , οτι δεν θα εχει και ουζερι εκει
καλλιτερα εκμεταλευτειτε την μερα σας σtο allou fan park

sevenseas

μετα απο διαφωνιες
μαχητικες αποψεις
ακομη και για την σκοπιμοτητα νεου μουσείου
μετα από μηνύσεις του τοτε υφυπουργου Τατουλα γιατι τολμησαν επιστημαονες να εχουν αποψη
μετα από απαλλοτριωσεις νεοκλασσικων κτιριων
μετα  απο σκανδαλα του ΥΠΠΟ
μετα
μετα
ανοιγει το Νεο Μουσείο της Ακροπολης
ακομη κα γι΄αυτους , που ειχαν διατυπωσεις σφοδρες ατισσήσεις γι αυτο (οπως εγω)

ενα λιτο αρχιτεκτονικο κτιριο, κατα πως πρεπει ,
στεγάζει τυς θησαυρους της Ακροπολης
αποκομμενους, από τον Ιερο Λοφο (ας ειναι)

η ηλεκτρινκη διευθυνση
(πολυ καλη δουλεια)
http://www.newacropolismuseum.gr/gr/

οσοι ποφασισετε να πατε
καντε μου μια χαρη
διαβαστε πριν πατε
διαβαστε για να ξερετε τι θα δείτε

δεν θα αντεξω να βρισκοντα διπλα μου  δαφορες κατινες και υπερφυσικοι μπεμπεδες
να κανουν
 τς τς τς
τι ωραιοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
τι να ειναι αραγε ?

αρχαιο μπλεντερ βρε μαλακα ειναι !!!!!!!!!!!!!!!!

sevenseas

ναι ανοιξε
κι ανοιξε με εναν τροπο, που του αξιζε απλο κι απεριττο

ψωρις τους βαρβαρισμους των εγακαινιων της βιβλιοθήκης της Αλεξανδρειας

χωρις εθνικες περηφαανειες , οιηση και κομπορημοσυνες

(να ελειπαν και τα copy-paste
μια χαρα θα ηταν )

το καταλαβα
οταν τα ελικοπτερα περνουσαν πανω από το κεφαλι μου
το καταλαβα οταν  ο πελασγικος Ιλισσος κατω από το σπιτι μου ειχε κλεισει από την τροχαία
το καταλαβα από την διαφιοφωνικη περιγραφή , στο ταξι που πηρα για να κατεβω στο κεντρο
το καταλαβα από καποια βαρβαρα ποστ , πυ ειδα

η Ακροπολη και το Μουσείο της λιγα μετρα απο το σπιτι μου , που αφηνω με πονο καρδιας για ενα σπιτι πιο μακρια
η Ακροπολη ΜΟΥ
το μερος που μεγαλωσα
οι περιπατοι του σχολειου μου, μεχρι την Ακροπολη και τον λόφο του Φιλοπαππου


η Ακροπολη , που ποτε δεν την φανταστηκα σαν κατι ιερο ,θειο
αλλα σαν κατι οικειο
που ποτε δεν φανταστηκα  οτ  πρεπει να ειμαι περηφανος
αλλα να με συγκινει , απλα γιατι μεγαλωσα εκει γυρω

sevenseas

ποιος  αληθεια σκοτωσε το Ομηρο ?

δεν χρειαζονται ερευνες επι ερευνων
δεν χεριαζεται φοβερη φαντασια
ουτε τοσ δυνατος νους

η απουσια τους κατα την χθεσινη τελετη εγκαινιων, πους φανερωσε
οι ηγετες της Δυτικης Ευρωπης ελαμψαν με την απουσια τους
απεστρεψαν το προσωπο τους στις αρχες και τις αξιες που θεμελιωσαν την Ευρωπαικη Ηπειρο

αξιος  ο μισθος τους
οπως πστευω, οτι αξια θα ειναι και η περιφρονηση που θα αντεμετωπισουν απο τους πολιτες των χωρων τους


θυμωμενος
sevenseas

sevenseas

και δεν μου λετε ?
το εισιτηριο 1 ευρω ?
γιατι?
για να προσελκυσει το θεαμον κοινο?
μπας και δινετε και μαλλι της γριας τζαμπα?


να για παει κανεις σε μουσεια της Δυτικης Ευρωπης....................... οπου εκτιθενται τα ................... απαραμιλλα εργα τεχνης, οπως το μουσειο της μανταμ Τυσσω (Sic) ή της οικιακης οικονομιας των ............Οστρογοτθων (re sic)  πλρωνει ανω των 15 ευρω !!!!!!!!!!!!

τι νοημα λοιπον εχει το εισιτήριο του 1 ευρω ?

ρε
το πρωτο τραπεζι πιστα στην Λουλα-Μπουλα κοστιζει καμμια 200 ευρω ρε
και τι σχεση εχουν τα μπουτια της Λουλας με τις Καρυατιδες?

sevenseas

εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
δεν υπηρσε περιπτωση
θα συνεβαινε

στην Ελλαδα ,οποιος τολμησει να πει αποψη, θεμελιωμενη, που να θιγει το γνωστο τριπτυχο ΠΑΤΡΙΣ , ΘΡΗΣΚΕΙΑ , ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ  πρεπει να ριπτεται στην πυρα

Ετσι λοιπον στο βιντεακι  για την πληροφορηση των επισκεπτων του μουσείου  περιλαμβανονται 1,5 λεπτα απο ενα φιλμακι του Γαβρα σο οποιο απεικονιζονται μαυρες σκιες να σφυροκοπουν τα μαρμαρα τς Ακροπολης. Η διηγηση ατο σημειο αυτό αναφερει ....................οι νεες αντιληψεις για την τεχνη που επικρατησαν αργοτερα, κατα την παλιοχρισριανικη εποχή, οδήγησαν στην καταστροφή πολλων εργων τεχνης σε ολοκληρο τον ελληνικο κοσμο. Πολλα απο τα εργα του Παρθενωνα δεν αποτελεσαν εξαιρεση .....

Η Ιερα Συνοδος ζητησε α σταματησει η πρβολη του βιντεο

Αλλα το χειρότερο ολων ηταν η δηλωση του Σαμαρα
... θα εξετασουμε το θεμα ,κι αν τα καταγγελομενα ειναι αληθη θα προχωρησουμε σε επανορθωση

Να λοιπον
η πολιτικη εναντια στην επιστημονικη αποψη !!!!!!!!!!!
οπως ο ανεκδιηγητος Τατουλης ειχε μηνυσει τους τοτε υπευθυνους για την ανεγερση του μουσειου , μεταξυ των οποιων ηταν κι κορυφαιος αρχαΙολογος Δημητρης Κωνσταντιος , για την αποψη τους περι του χωρου επρεπε να στεγασθει  το μουσειο

ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

sevenseas

ΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009


Επιστολή διαμαρτυρίας για την περικοπή σκηνής από το ενημερωτικό φιλμ που προβάλλεται στον προθάλαμο της γυάλινης αίθουσας με τα γλυπτά του Παρθενώνα, στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης, απέστειλε στα ελληνικά ΜΜΕ ο ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς.

Στην επίμαχη σκηνή παρουσιάζονται ρασοφόροι χριστιανοί να σκαρφαλώνουν στις μετόπες του Παρθενώνα και να καταστρέφουν τα φειδιακά ανάγλυφα. «Η Εκκλησία αρνείται πάντα την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Ο,τι απεικονίζεται σ' αυτό το μικρό φιλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο», ήταν η πρώτη αντίδραση του Κώστα Γαβρά.

Στην επιστολή του ο διακεκριμένος σκηνοθέτης επισημαίνει: «Σκοπός μου ήταν να δείξω - βασιζόμενος σε αναμφισβήτητα ιστορικά γεγονότα - ότι η σταδιακή "συρρίκνωση" του Παρθενώνα δεν πρέπει να αποδοθεί σε τυχόν φθορές μέσα στο χρόνο ή σε ενδεχόμενες αδυναμίες της κατασκευής του αλλά αντίθετα οφείλεται στον φανατισμό των ανθρώπων καθώς και στην βαρβαρότητα των διαδοχικών εισβολέων, χωρίς να ξεχνά κανείς τις ασύστολες λεηλασίες του λόρδου Eλγιν, πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας».

«Στη σκηνή που κόπηκε, βλέπουμε μερικούς βανδάλους "παλαιοχριστιανούς" να καταστρέφουν τα γλυπτά που κοσμούσαν το αέτωμα του ναού θεωρώντας τα είδωλα και αναπαραστάσεις ακολασίας. Φαίνεται ότι ο ελληνικός κλήρος ζήτησε στη Διοίκηση του Μουσείου της Ακρόπολης όπου προβάλλεται η ταινία να κόψει αυτή τη σκηνή. Η ιστορία επαναλαμβάνεται: οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες. Το πεδίο των λογοκριτών εμπλουτίσθηκε με ανώτερους δημοσίους λειτουργούς των οποίων το καθήκον είναι η προστασία της Δημοκρατίας. Οι νόμοι που προστατεύουν τα Πνευματικά Δικαιώματα των Δημιουργών ( Droits d'Auteur) απαγορεύουν ρητά οποιαδήποτε αλλαγή σε μία κινηματογραφική ταινία χωρίς τη συγκατάθεση του σκηνοθέτη», υπογραμμίζει ο Κώστας Γαβράς και στον επίλογο της επιστολής του σημειώνει:

«Θέλω να κάνω σαφές το εξής: ο κύριος σκοπός της ταινίας μου είναι να αποδειχθεί ότι ο λόρδος Eλγιν κατέστρεψε μέρος του ναού και έκλεψε τα αγάλματά του για κερδοσκοπικούς λόγους: ο αγοραστής - δηλαδή ο κλεπταποδόχος - ήταν το αγγλικό κράτος. Τα αγάλματα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Παρθενώνα».

Σε δηλώσεις του από το Παρίσι, ο κ. Γαβράς χαρακτήρισε «πολύ λυπηρό και απαράδεκτο για την Ελλάδα, μια χώρα που είναι και μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης, να υποκύψει η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να προβεί σε αυτήν την πράξη παρέμβασης σ' ένα φίλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα».

«Ο,τι απεικονίζεται σε αυτό το μικρό φίλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Αναφέρεται στις καταστροφές που έχει υποστεί ανά τους αιώνες το μνημείο, από τους ανθρώπους. Οι πρώτοι χριστιανοί έκαναν αρκετές καταστροφές στα μνημεία και στα γλυπτά για διάφορους λόγους, ορισμένες φορές επειδή απλώς τους είχε σκανδαλίσει η γύμνια των αγαλμάτων», υποστήριξε και κατέληξε λέγοντας:

«Οι αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ!»

Απάντηση Παντερμαλή

Σε δηλωσή του για το θέμα ο πρόεδρος του Μουσείου της Ακρόπολης o καθηγητής Δημήτρης Παντερμαλής, υποστήριξε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Για την απόδοση των καταστροφών η ομάδα εργασίας δανείστηκε ένα απόσπασμα ενός λεπτού και 40 δευτερολέπτων από ένα ντοκιμαντέρ του Κ. Γαβρά.

Ορισμένοι εξέλαβαν τις μικρές μορφές (σε κινούμενα σχέδια) που αναρριχώνται σε κλίμακες για να φτάσουν τις μετόπες του Παρθενώνα ως ρασοφόρους και όχι ως ανθρώπους της εποχής.

Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης αυτού του είδους και δεδομένου ότι η μεν περίοδος καταστροφής είναι πέραν κάθε αμφιβολίας, αλλά οι συνθήκες άγνωστες, κρίθηκε σκόπιμο να παραμείνει –ασφαλώς- η αναφορά στο γεγονός ως είχε και να εκπέσει ένα πλάνο 12 δευτερολέπτων το οποίο έτσι και αλλιώς δεν έχει σχέση με την ουσία των πραγμάτων και ασφαλώς δεν αποτελεί κανενός είδους λογοκρισία», εξήγησε ο κ. Παντερμαλής.

sevenseas

o φοβος υλαει τα ερμα

ετσι ο κυριος Παντερμαλης συμβιβασε τα ασυμβιβαστα

με την αφαιρεση του βιντεο του Γαβρα
δηλωνει οτι
ή ότι το φλιμ που περιειχε το βιντεακι του Γαβρα κατασκευαάσθηκ εντελως προχειρα

ή οτι την επιστημονικη του αποψη την εξαρτα απο τις απειλες του παπαδαριου

καλη η θεση του Δντη του Μουσειου

αλλα θελει @@

apollo

γι αλλη μια φορα γιναμε διεθνως ρεζιλι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

H είδηση για την πρωτοφανή λογοκρισία που δέχτηκε ο Κώστας Γαβράς για το βίντεο που είχε ετοιμάσει με θέμα την Ακρόπολη, έχει κάνει το γύρο του κόσμου προκαλώντας στη διεθνή φήμη της χώρας μας ένα μεγάλο πλήγμα.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
Δημοσίευση: 27-07-2009 10:19
Γαβράς:«Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει από τις μικρότητες»
Δημοσίευση: 25-07-2009 15:19
Η πλειοψηφία του ξένου τύπου εχτές, ασχολήθηκε με εκτενείς αναφορές επί του θέματος κάνοντας διόλου κολακευτικά σχόλια για τη λογοκρισία που δέχτηκε το επίμαχο βίντεο. Το Γερμανικό έντυπο «Die Welt» είχε σαν τίτλο για το θέμα: «Πως κατέστρεψαν την Ακρόπολη ορθόδοξοι ιερείς». Το ιταλικό Radio Vatikan στην ιστοσελίδα του γράφει: «Η Εκκλησία ασκεί λογοκρισία», ενώ το Τουρκικό πρακτορείο VOΑ Νews είχε τον τίτλο: «Η Ελλάδα λογοκρίνει τον Κώστα Γαβρά».

Ακόμα αρνητικές αναφορές είχαν τα εξής διεθνή πρακτορεία τύπου: το «Der Spiegel» το Reuters, το Αssociated Ρress, το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, το ισπανικό Μilenio, η εφημερίδα «Ηamburger Αbendblatt», και η ολλανδική «De Standaard» που καυτηρίασαν την κριτική που δέχτηκε ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης.

Ο ίδιος ο Κώστας Γαβράς θέλοντας να απαντήσει στους λογοκριτές του έστειλε επιστολή της οποίας τα βασικότερα κομμάτια είναι: «Σκοπός μου ήταν να δείξω - βασιζόμενος σε αναμφισβήτητα ιστορικά γεγονότα - ότι η σταδιακή συρρίκνωση του Παρθενώνα δεν πρέπει να αποδοθεί σε τυχόν φθορές μέσα στο χρόνο ή σε ενδεχόμενες αδυναμίες της κατασκευής του αλλά αντίθετα οφείλεται στον φανατισμό των ανθρώπων καθώς και στην βαρβαρότητα των διαδοχικών εισβολέων, χωρίς να ξεχνά κανείς τις ασύστολες λεηλασίες του λόρδου Έλγιν, πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας. Στη σκηνή που κόπηκε βλέπουμε μερικούς βανδάλους παλαιοχριστιανούς να καταστρέφουν τα γλυπτά που κοσμούσαν το αέτωμα του ναού θεωρώντας τα είδωλα και αναπαραστάσεις ακολασίας. Φαίνεται ότι ο ελληνικός κλήρος ζήτησε στη Διοίκηση του Μουσείου της Ακρόπολης όπου προβάλλεται η ταινία να κόψει αυτή τη σκηνή. Η ιστορία επαναλαμβάνεται: οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες. Το πεδίο των λογοκριτών εμπλουτίσθηκε με ανώτερους δημοσίους λειτουργούς των οποίων το καθήκον είναι η προστασία της Δημοκρατίας. Οι νόμοι που προστατεύουν τα Πνευματικά Δικαιώματα των Δημιουργών απαγορεύουν ρητά οποιαδήποτε αλλαγή σε μία κινηματογραφική ταινία χωρίς τη συγκατάθεση του σκηνοθέτη,» και στο επίλογο της επιστολής του τονίζει: «Θέλω να κάνω σαφές το εξής: ο κύριος σκοπός της ταινίας μου είναι να αποδειχθεί ότι ο λόρδος Έλγιν κατέστρεψε μέρος του ναού και έκλεψε τα αγάλματά του για κερδοσκοπικούς λόγους: ο αγοραστής - δηλαδή ο κλεπταποδόχος - ήταν το αγγλικό κράτος. Τα αγάλματα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Παρθενώνα.»

Εν τω μεταξύ ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Νέου Μουσείου Ακρόπολης, καθηγητής Δημήτρης Παντερμαλής δήλωσε στα «ΝΕΑ»: «Για μένα σημασία έχει να ενημερωθεί ο επισκέπτης για την ιστορική αλήθεια, ότι έγιναν δηλαδή καταστροφές στον Παρθενώνα από τους χριστιανούς. Αυτό είναι ένα γεγονός που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Δεν υπάρχουν όμως ντοκουμέντα που να αποδεικνύουν πως οι καταστροφές έγιναν από ρασοφόρους» και διευκρινίζει πως δεν δέχθηκε πιέσεις από την Ιερά Σύνοδο, αλλά πως υπήρξαν πολίτες που δήλωσαν ότι «σκανδαλίζονται από τις επίμαχες σκηνές».

sevenseas

ο κυριος Γαβρας ειναι ενας καταξιωμεος σκηνοθετης με μεγαλες επιτυχιες στο εξωτερικο
ο κυριος Γαβρας εχει την οικονομικη ανεση , που αρμοζει στο μεγεθος του ταλεντου του
ο κυριος Γαβρας ειναι προχωρημενης ηλικίας
ο κυριος Γαβρας, εν ολιγοις , εχει ολες τις προθποθεσεις να μην φοβαται

ομως

ο κυριος Γαβρας δηλωσε
ότι στην επίμαχη σκηνή του φιλμ, δεν απεικόνιζε ούτε υποννοούσε ότι οι καταστροφές έγιναν από ιερείς, αλλά από ανθρώπους της εποχής.

ετσι
ο κυριος Γαβρας θα συνεχισει να  βλεπει το φιλμακι του στην παρουσιασση του νεου μουσείου
ετσι
ο κυριος Γαβρας  εκανε χατηρι των ρασοφορων
ετσι
ο κυριος Γαβρας εκανε το χατηρι του Σαμαρα

ετσι
ο κυριος Γαβρας εγραψε μια μαυρη σελιδα στην προσωπικη του ιστορια

726 Επισκέπτες, 1 Χρήστης