Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 553
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 344
  • Total: 344

5ος π.Χ. ΑΙΩΝΑΣ -- ΧΡΥΣΟYΣ ΑΙΩΝ

Ξεκίνησε από aiollus, Ιουνίου 04, 2010, 02:43:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

aiollus

Ελληνικό Δίκαιο που ίσχυε κατά τον 5ο π.Χ. αιώνα, δηλαδή του Χρυσού Αιώνα της Δημοκρατίας της Ελλάδας ΜΑΣ  

Aναφέρεται εδώ η περίπτωση του πολίτη που ήθελε να γίνει βουλευτής.

 

Ο νόμος απαιτούσε τα  εξής:  

1)  Να είναι Έλλην πολίτης  

2)  Nα κατέχει την Ελληνική θρησκεία και παιδεία  

3)  Nα ΜΗΝ είναι κίναιδος και

4) Να καταγραφεί ΟΛΗ η περιουσία του κυρίου, μέχρι και τα σανδάλια που φοράει, καθώς και η οικογενειακή του περιουσία.  

Εάν τηρούνταν όλα αυτά τότε ο εν λόγω κύριος, μπορούσε να γίνει βουλευτής.

Αν  ο κύριος αυτός πρότεινε και περνούσε νόμο ο οποίος αποδεικνυόταν οικονομικά ζημιογόνος για την Αθήνα, τότε έπρεπε να κατασχεθεί από την καταγεγραμμένη περιουσία του, όλο το ποσόν κατά το οποίο ζημιώθηκε οικονομικά η Αθήνα.

Αν δεν έφθανε η περιουσία του τότε έπρεπε να κατασχεθεί ΟΛΗ η περιουσία του (μέχρι και τα σανδάλια που κατεγράφησαν) και το υπόλοιπο που αδυνατεί να καλύψει να το εξοφλήσει ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ.

Αν ο νόμος που πρότεινε και πέρασε ο κύριος αυτός, ζημίωνε ΗΘΙΚΑ την Αθήνα  

η ποινή ήταν :  

AΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ !!!  

5ος π.Χ. ΑΙΩΝΑΣ  --  ΧΡΥΣΟYΣ ΑΙΩΝ

pixie

Είναι πολύ απλό!

Τότε υπήρχαν στοιχεία δημοκρατίας...

Σήμερα επικρατεί ηθική και κοινωνική αναλγησία...

Και σίγουρα δεν υπάρχει δικαιοσύνη ούτε ακριβοδίκαιες συνθήκες!

NoName

Η ηλιθιότητα σε συνδυασμό με την πατριδοκαπηλία έχει και τα όρια της. Αφήστε τον χρυσό αιώνα στην ησυχία του. Δεν είχε καμία σχέση με τα φοβικά κόμπλεξ των νοσταλγών του αποφασίζομεν και διατάσομεν.

pixie

[quote user="NoName" post="338327"]Η ηλιθιότητα σε συνδυασμό με την πατριδοκαπηλία έχει και τα όρια της. Αφήστε τον χρυσό αιώνα στην ησυχία του. Δεν είχε καμία σχέση με τα φοβικά κόμπλεξ των νοσταλγών του αποφασίζομεν και διατάσομεν.[/quote]

Ασφαλώς και δεν έχει καμία σχέση! Αλλά το συμπέρασμα περί νοσταλγών της χούντας πού κολλάει?  :roll:

'Αλλο και τούτο πάλι!  :smile:

NoName

Στον θεματοθέτη και στα συχνά πυκνά, επαναλαμβανόμενα copy paste του, από παρομοίου περιεχομένου πηγές πατριδοκάπηλων.

aiollus

Φιλε no name δεν πρεπει να κρινεις τους αλλους αν δεν τους ξερεις.
 Λιγο πολυ με λες χουντικο χωρις να με γνωριζεις.
ΕΙσαι χθεσινος σε αυτο το σιτε και πριν κρινεις θα επρεπε να εισαι πιο προσεκτικος για τους αλλους.
Μαθε πρωτα ποιος ειμαι απο αλλους εδω μεσα που με ξερουν που δεν κρυφτικα ποτε και οτι λεω το πιστευω.
Το τι ειμαι η δεν ειμαι ειναι δικαιωμα μου και δικαιωμα του καθενος.
Ποτε δεν κατεκρινα κανενα για το τι υποστηριζει , αμα δεν μου αρεσει κατι η διαφωνω σε κατι παραθετω τα επιχειρηματα μου και λεω την αποψη μου.

Χαρακτηριζμοι τετοιου τυπου που κανεις εσυ μου δηλωνουν ανθρωπο χωρις επιχειρηματα για το θεμα και την αντιρηση του σε αυτα που γραφω και κακοηθη.

Μαθε οτι και αλλοι εκτος απο σενα μπορουν να εχουν αποψη και να μην ειναι απαρετιτα χουντικοι επιδει μπορει να συμφωνουν με καποια απο αυτα που λενε οι χουντικοι.

Με την ιδια ευκολια θα μπορουσα να σου πω και εγω οτι εισαι προδοτης και τουρκοσπορος γιατι παντα σε ενοχλη καθε τι που γραφετε εναντιον τις ΑΓΙΑΣ για σενα Τουρκιας.

Μου εχεις επιτεθει πολλες φορες αλλα ποτε δεν μιλησα .Βλεπω ομως οτι το κανεις συστηματικα οταν λεω κατι εναντιον τις Τουρκιας.
Μηπως τελικα εχω δικιο?

Αλλα τι να περημενω απο καποιον που εχει για νικ το no name λογικο ειναι .

Αυτα απο μενα τον χουντικο οπως λες αλλα ολοι οι χουντικοι κρυβοντουσαν πισω απο ενα no name κανεις δεν εκανε αντιπαραθεση.

Λυπαμε γιατι εγραψα γεγονοτα και αν αμφιβαλης ανοιξε και κανενα ραδιο η τηλεοραση να μαθενεις και κανενα νεο.

Michael_Design

Ωρέ τι κολοτούμπες θα δούνε πάλι τα ματάκια μας... :cool:

NoName

Φίλε aiollus όπως αντιλαμβάνεσαι σε ένα φόρουμ κρίνεις από τα γραφόμενα των άλλων κι όχι από πληροφορίες που θα σου δώσουν άλλοι για αυτούς.
Φυσικά και μόνο που θεωρείς υποτιμητικό ή προσβλητικό τον όρο χουντικό σε ότι σε αφορά, αυτό και μόνο σε τιμά.
Στον χαρακτηρισμό σου προς εμένα ως τουρκόσπορο έχω να ομολογήσω ότι κατά πάσα πιθανότητα έχεις δίκιο. Όχι για τους λόγους που επικαλείσαι. Αλλά για τον απλούστατο λόγο ένας εκ των παππούδων μου ήταν από την πόλη και μια από τις γιαγιάδες μου από την Σμύρνη. Όταν τους εδίωξαν από εκεί τους έδιωξαν σαν Έλληνες και όταν έφτασαν εδώ τους υποδέχτηκαν σαν Τούρκους.
Για το προδότης λυπάμαι για την εκτίμηση σου, αλλά δεν είμαι. Προδότης είναι όποιος με ανταμοιβή οικονομική ή άλλη προβαίνει σε μειονοτικές ή άλλες επιβλαβείς πράξεις για την χώρα του.
Αυτό σε διαβεβαιώνω δεν το έχω κάνει. Δηλαδή όποια βλάβη έχω επιφέρει στη χώρα μου έγινε άθελα μου και δεν με πλήρωσε κανένας για αυτό.
Χαίρομαι για εσένα που έχεις την βεβαιότητα ότι θέσεις μισαλλοδοξίας και φοβικών συμπλεγμάτων δεν προκαλούν βλάβη.
Ναι έχω επιτεθεί αρκετές φόρες όχι σε εσένα αλλά στα κείμενα που κουβαλάς με copy paste. Αν ήταν δικά σου κείμενα τότε ναι μπορείς να το εκλάβεις ότι ήταν επίθεση προς εσένα. Ευτυχώς όμως για εσένα τα διάφορα μικρά λαθάκια που κάνεις είναι εύκολο να ξεχωρίσεις. Χίλιες φορές προτιμώ τα λαθάκια σου παρά τις αντιγραφές σου για να μη έχουμε και επ αυτού παρεξήγηση.
Αν θα σε βοηθαγε να περιμένεις κάτι περισσότερο από εμένα και σε εμποδίζει το no name να φτιάξω ένα nick Παπαδημοτικοτάκης Χαράλαμπος για να του δώσεις την δέουσα άξια.
Χαίρομαι που έγραψες αυτή την φορά εσύ και όχι τα αντίγραφα σου. Προτιμώ να ανταλλάσω απόψεις με ένα aiollus παρά με ονοματεπώνυμα χουντικούς.

amfiprostylos

θελω να μαθω φιλε θεματοθετη απο που πηρες το πιο πανω κειμενο, διοτι ειναι μεγαλη παπαρα και με το μπαρδον δηλαδης ναουμε.

                          "Ελληνικό Δίκαιο που ίσχυε κατά τον 5ο π.Χ. αιώνα, δηλαδή του Χρυσού Αιώνα της Δημοκρατίας της Ελλάδας ΜΑΣ  :arrow:  της ποιας; της αθηνας θες να πεις και μερικων αλλων που ηταν πολεις-κρατη.αλλες ειχαν απο βασιλεια μεχρι ολιγαρχια και βαλε ,εκτος αν θεωρουμε οτι ελλαδα ειναι μονο η αθηνα

Aναφέρεται εδώ η περίπτωση του πολίτη που ήθελε να γίνει βουλευτής.  :arrow: υπηρχαν βουλευτες;;;;;;;;;; κατι δεν μας λες καλα εδω.



Ο νόμος απαιτούσε τα εξής:

1) Να είναι Έλλην πολίτης  :arrow: δηλαδη; πολιτης ολλων των πολεων -κρατων;;;;

2) Nα κατέχει την Ελληνική θρησκεία και παιδεία  :arrow: τι παει να πει ο ποιητης;

3) Nα ΜΗΝ είναι κίναιδος και  :arrow: τον Αλκιβιαδη τον ξεχασες; αυτος δεν ηταν κιναιδος με την εννοια που το λες;

4) Να καταγραφεί ΟΛΗ η περιουσία του κυρίου, μέχρι και τα σανδάλια που φοράει, καθώς και η οικογενειακή του περιουσία.

Εάν τηρούνταν όλα αυτά τότε ο εν λόγω κύριος, μπορούσε να γίνει βουλευτής.  :arrow: και υπουργος παρα τω πρωθυπουργω αν δεν κανω λαθος

Αν ο κύριος αυτός πρότεινε και περνούσε νόμο ο οποίος αποδεικνυόταν οικονομικά ζημιογόνος για την Αθήνα, τότε έπρεπε να κατασχεθεί από την καταγεγραμμένη περιουσία του, όλο το ποσόν κατά το οποίο ζημιώθηκε οικονομικά η Αθήνα.  :arrow: αααα εδω ξεχναμε την Ελλαδα και παμε μονο στην Αθηνα

Αν δεν έφθανε η περιουσία του τότε έπρεπε να κατασχεθεί ΟΛΗ η περιουσία του (μέχρι και τα σανδάλια που κατεγράφησαν) και το υπόλοιπο που αδυνατεί να καλύψει να το εξοφλήσει ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ.

Αν ο νόμος που πρότεινε και πέρασε ο κύριος αυτός, ζημίωνε ΗΘΙΚΑ την Αθήνα

η ποινή ήταν :

AΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ !!!  :arrow: χωρις δικη δεν το νομιζω.

5ος π.Χ. ΑΙΩΝΑΣ -- ΧΡΥΣΟYΣ ΑΙΩΝ

απο το κειμενο καταλαβαινουμε οτι ειναι γραμενο απο λιακοπουλους η αδωνες και μαλιστα χωρις να εχουν διαβασει εστω και εναν δικανικο ρητορα η ιστορικο.

χωρις να ξερουν το πολιτικο συστημα της αθηνας και της ιστορικες δικες τοπικων αρχοντων της τοτε πολιτικης ζωης

larus audouinii

aiollus, θες δεν θελεις όμως, βάζεις το σύμπαν σε διαδικασία ανταλλαγής απόψεων και συζήτησης  ;-)  :smile:  
 
Ας θυμηθούμε πως στην Εκκλησία του Δήμου (όπου εκκλησία η ανοιχτή συγκέντρωση, που και ως όρος και νόημα παρέμεινε στην θρησκεία ), Απέλλα κατά τους Σπαρτιάτες  Κάπως άσχετο,αλλά.. ) που ήταν και η βασική δημοκρατική συνέλευση

Ενίσταμαι όμως
 1 Αποτελούνταν από το σύνολο των ενήλικων αρρένων , ελευθέρων ανδρών "Ανδρες γαρ πόλις"
ΔΕΝ υπήρχε δικαίωμα λόγου και στις γυναίκες! και στους δούλους!...αναπόσπαστο κομάτι διακρίσεων των δημοκρατιών και εκείνης της εποχής και φυσικά και ανά την κουλτούρα των διάφορων πολιτισμών
Η ιδέα της εκλογής και του εκλέγειν δεν έχει σχέση με την δημοκρατια όπως την εννοούμε σήμερα, κατά δεύτερο  
Το γεγονός ότι "βρίσκομαι και ζω" σε μια κοινωνία-εκκλησία-δημοκρατία κλπ και ψηφίζω χωρίς διακρίσεις θα πρέπει να οριοθετηθεί, να οριοθετείται σε κάθε κοινωνία...., όπως και τότε, και να ορισθεί, οριοθετείται από την Δήμο, την Βουλή Και μπορεί τελικά αυτό να καταλήξει-καταλήγει σε αντίθετα αποτελέσματα  ;-)

2 Ο Δήμος λοιπόν αποτελούνταν από ενήλικες άνδρες που η γνώμη του καθε Ένα είχε βάρος, όπως και του συνόλου Και εφόσων οι πρ`οτάσεις και οι  αποφάσεις παίρνονταν (τότε) πρώτα από την εκκλησία του Δήμου, ( 30000 να ήταν οι άνδρες τότε; ) αφού γινόταν η συζήτηση στη βουλή (όπου 500 βουλευτές, όχι 300 και 200), λογικό μου ακούγεται Τα πάντα αποφασίζονταν με την ψηφοφορία στην ανοιχτή συγκεντρωση του Δήμου, του λαού
3 Τα δικαστήρια εκείνη την εποχή δεν ήταν επαγγελματικά, και μάλιστα η δικαιοσύνη με ένα τρόπο συνεχώς βελτιωνόταν Οι δικαστές ήταν αιρετοί Ακόμη και οι στρατηγοί και οι άρχοντες Οι άρχοντες, βουλευτές ήταν κυρίως κληρωτοί Τους τεχνίτες επέλεγαν για τα έργα, τους πεταλωτές από τους αναβάτες κλπ Η ιδέα του επαγγέλματος δικαστή, εισαγγελέα και δικηγόρου, ακόμη και του διευθυντή τραπέζης θα φαινόταν τότε παράλογη lol
Και η Εκκλησία του Δήμου που ψήφισε, που επέλεξε τον νόμο, φυσικά και ήταν υποχρεωμένη να τον αποδεχτεί και η ίδια,  για το κοινό καλό
4 Εκείνη τον εποχή  ο ίδιος ο λαός, η Πόλη είχε την αυτοκβυβέρνηση  Για τα έργα που θα γινόταν, τους πολέμους κλπ Διάλεξαν τον Περικλή,βράβευσαν την Αντιγόνη κλπ  
Σήμερα η κρατική εξουσία, η κυβερνητική λειτουργεί με την εκτελεστική, δικαστική και νομοθετική εξουσία, και που αν έχω καταλάβει σωστά ως τώρα συνήθως η κρατική τις καταπατά κατά όπως την βολεύει συγκαιριακά Ψήφιση ασφαλιστικού, προπολογισμού κλπ

Συνεπώς τότε δεν υπήρχε κανένας χώρος αντίληψης στην απατηλή αντιπροσώπευση του λαού Από την στιγμή που δεν δινόταν η εξουσία σε 4 χρόνια π.χ σε μια συγκεκριμένη ομάδα ή με διάθεση αλληλοϋποστήριξης ομάδων που θα περνούσε το δικό τους,  εκεί είναι η αλλοτρίωση
Κανένας πολίτης δεν μπορούσε να έχει αντιπρόσωπο στην Εκκλησία του Δήμου καν

Και τέλος οι αρχαίες ελληνικές κοινότητες ήταν πόλεις, όχι κράτη. Πολιτεία του Πλάτωνα....Κράτος σημαίνει δύναμη, βία  
Ο όρος "κράτος" συνδέθηκε με την Ελλάδα πολύ αργότερα
ΔΕΝ υπήρχε Πολιτεία (κράτος) των Αθηνών κλπ Το όνομα ήταν η γεωγραφική θέση Η πόλη ήταν η Αθηναίοι κλπ, η πόλις δεν είναι γεωγραφικός προσδιορισμός
Η γεωγραφική αντίληψη είναι κάτι πολύ νεώτερο στην ιστορία

amfiprostylos

"Και τέλος οι αρχαίες ελληνικές κοινότητες ήταν πόλεις, όχι κράτη. Πολιτεία του Πλάτωνα....Κράτος σημαίνει δύναμη, βία  
Ο όρος "κράτος" συνδέθηκε με την Ελλάδα πολύ αργότερα
ΔΕΝ υπήρχε Πολιτεία (κράτος) των Αθηνών κλπ Το όνομα ήταν η γεωγραφική θέση Η πόλη ήταν η Αθηναίοι κλπ, η πόλις δεν είναι γεωγραφικός προσδιορισμός
Η γεωγραφική αντίληψη είναι κάτι πολύ νεώτερο στην ιστορία
"

φυσικα και εμεις ονομασαμε την πολη -κρατος, σωστα αναφερεσε στο κρατος και στη βια οπου και ο ησιοδος ,αν θυμαμε καλα, την Βια και το Κρατος τα ονομαζει διδυμα αδελφια τιτανες στην υπηρεσια του Δια. κατι πρεπει να μας λεει αυτο. οσο για την Απελλα να μου επιτρεψεις να διαφωνησω με το αν  ηταν "η βασική δημοκρατική συνέλευση". με 2 βασιλειαδες και την γερουσια δεν θα το ελεγα και τοσο δημοκρατικο.

rain

Ντιίγκι ντάνγκας και ο Αλκιβιάδης ρε σεις????
 Εγώ νόμιζα πως ήταν μόνο ο Πλάτωνας που έκανε τα γλυκά μάτια σε κάτι αγοράκια στο συμπόσιο  :x  :x  :x

344 Επισκέπτες, 0 Χρήστες