Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 553
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 332
  • Total: 332

Νέα εποχή;

Ξεκίνησε από black_velvet, Φεβρουαρίου 19, 2008, 04:46:55 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

κώστας

Ποια είναι αυτή η νέα τάξη πραγμάτων;
Τι πρεσβεύει;
Σε τι συνίσταται;
Πού και πώς μας απειλεί;
Διότι, καλοί οι αφορισμοί αλλά πώς θα γνωρίζω εγώ αν πρέπει να προετοιμάζομαι να την αντιμετωπίσω κι όχι να την χειροκροτήσω;
eLe

Argiro

Δεν είπα πως μας απειλεί και νομίζω πως ξέρεις τι εννοώ, όλοι το ξέρουν. Η παλιά πραγματικότητα δεν υπάρχει πια. Δεν υπάρχουν πια αριστεροί δεξιοί και μεσαίοι. Αν κοιτάξεις γύρω σου παγκόσμια θα δεις πως έχει αρχίσει να αναπτύσσονται εθνικιστικές τάσεις ταυτόχρονα με θρησκευτικούς φανατισμούς. Γιατί συμβαίνει αυτό; Η Ευρώπη προσπαθεί να κάνει όλους τους ευρωπαϊκούς λαούς μια ομοιόμορφη μαρμελάδα, χωρίς ξεχωριστή κουλτούρα, γλώσσα και εθνική συνείδηση. Φυσικό είναι να αντιδρούν οι λαοί. Οι ευρωπαϊκές χώρες δεν μπορούν να γίνουν "Ευρωπαϊκές Ηνωμένες Πολιτείες", γιατί το κάθε κράτος χρονολογείται από την εποχή των παγετώνων και βάλε, άλλα νωρίτερα και άλλα αργότερα, και δεν γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη να γίνουν μια ομοιόμορφη μάζα μέσα στην Ευρώπη.

Από την άλλη έχουμε τα οικονομικά κακά της παγκοσμιοποίησης, η οποία με την οικονομική πολιτική της έχει γονατίσει τις τοπικές οικονομίες στο όνομα της παγκόσμιας αγοράς. Πόσος καιρός νομίζεις θα χρειαστεί να ξεσηκωθούν οι αστικές τάξεις των χωρών μελών της Ευρώπης, μια που δεν ξεσηκώνονται οι εργαζόμενοι, που έχουν επίσης γονατίσει οικονομικά λόγω ακριβώς της ίδιας πολιτικής; Πολύ μεγάλη προσπάθεια γίνεται να αποπροσανατολίζεται ο κόσμος απ' όλη αυτή την κατάσταση και σημαντικό ρόλο παίζει η τηλεόραση στην προσπάθεια αυτή, η οποία σε λίγο καιρό θα έχει κάνει τον Έλληνα τηλεθεατή ίδιο με τον Αμερικανό τηλεθεατή. Τώρα προπαθεί να μας πείσει πως αν αύριο γίνουν εκλογές, ο Τσίπρας θα είναι στην κυβέρνηση, ή έστω στην αντιπολίτευση. Πες πες, όταν γίνουν οι εκλογές, θα πάρει ένα αρκετά σεβαστό ποσοστό. Πώς έγινε έτσι ξαφνικά και ανέβηκε το κόμμα αυτό στις προτιμήσεις του κόσμου από τη μια μέρα στην άλλη; Τόσο σπουδαία πολιτική προσωπικότητα είναι ο Τσίπρας, Όχι βέβαια, απλώς είδαν πως ο κόσμος δεν πρόκειται πια να συνεχίσει να διαιωνίζει τον δικομματισμό και αποφάσισαν να κάνουν έναν συνασπισμό, κατά προτίμηση ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ. Τώρα βέβαια αν ο κόσμος προτιμήσει να φέρει στη Βουλή ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ, θα το καταπιούν προκειμένου να μην μπορεί να σχηματιστεί κυβέρνηση. Και έτσι θα μπορέσουν να φέρουν και τους νόμους που δεν μπορούν τώρα, όπως π.χ. το χωρισμό της εκκλησίας από το Κράτος, επειδή υπάρχει τέτοια διαπλοκή ανάμεσα στην εκκλησία και στο Κράτος και είναι μπλεγμένες όλες οι κυβερνήσεις που πέρασαν από αυτό τον τόπο και έτσι δεν μπορούν να περάσουν νόμους που δεν τους εγκρίνει η εκκλησία. Ενώ ο Τσίπρας, αν έχει ένα μεγάλο ποσοστό στη Βουλή, θα μπορέσει άνετα να τους περάσει. Έτσι κι αλλιώς το κόμμα του δεν έχει πάρει μέρος σε διαπλοκές και δεν φοβάται εκβιασμούς.

Αυτά που λέω είναι ελάχιστα σημεία προσδιορισμού της λεγόμενης νέας τάξης, δεν γίνεται να αναπτυχθούν λεπτομερώς όλα εδώ πέρα. Τι να πρωτοαναφέρει κανείς, για τα ελληνικά δεδομένα τουλάχιστον; Την τρομοκρατία που μας κάνει η τηλεόραση για διάφορα θέματα; Την εξωτερική πολιτική, που έτσι όπως πάμε σε λίγο η βόρεια Ελλάδα και τα νησιά θα μοιραστούν στους γείτονες επειδή θα τα διεκδικούν με το έτσι θέλω κι εμείς δεν θα αντιδρούμε για να μη μας πουν εθνικιστές; Ό,τι θέμα και να πιάσεις, θέλει τόση πολύ ανάλυση που δεν φτάνει ένα φόρουμ να το λύσει.

Pappas10

Ο Μαρξ μπορεί να πέθανε αλλά ζουν οι Αδελφοί Μαρξ...

... τώρα που ανέλαβε την Κούβα ο Ραούλ... έρε γλέντια.

Βαριέμαι να γράφω. Τον Φιντέλ τον Πήγαινα γιατί ήταν οραματιστής και ας τα έκανε επί της ουσίας σκατά.

Τον Τσε τον πάω γιατί ήταν οραματιστής και τον κάνανε σκατά.

Τους Αμερικάνους τους πάω γιατί ήταν οραματιστές και τώρα κάνουν όλους τους άλλους σκατά.

Η Ανθρώπινη ιστορία είναι γεμάτη με οράματα που καταλήγουν σε σκατά. Εγώ βρίσκομαι πολιτικά στην αναζήτηση των σκατών που θα δημιουργήσουν όραμα.

ΕΡΕ ΦΟΥΤΣΑ ΠΟΥ ΦΑΓΑΜΕ ΕΧΘΕΣ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ (για παράδειγμα).

ΡΕ ΠΑΝΑΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααα

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΙ

ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΟ

ΚΟΥ ΚΟΥ Ε... ΑΛΛΑΓΗ 2η ΚΑΤΑΝΟΜΗ...

Και παραφράζοντας τον Χικμέτ.... "Η Μεγαλύτερη επανάσταση είναι αυτή που δεν έγινε ακόμα".

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

Pappas10

Παράθεση από: "κώστας"Ποια είναι αυτή η νέα τάξη πραγμάτων;
Τι πρεσβεύει;
Σε τι συνίσταται;
Πού και πώς μας απειλεί;
Διότι, καλοί οι αφορισμοί αλλά πώς θα γνωρίζω εγώ αν πρέπει να προετοιμάζομαι να την αντιμετωπίσω κι όχι να την χειροκροτήσω;

Τίποτα Τσόμσκι, κάναν Φουκουγιάμα... και φυσικά ΜΕΝΙΟ ΣΑΚΕΛΑΡΟΠΟΥΛΟ και το "Εκει που έχω ταξιδέψει εγώ - 20 χρόνια ταξίδια με τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ" και μπορεί να έχεις αρκετές απαντήσεις στα ερωτήματα σου.

Δες και κανέναν Λιακόπουλο... δες απλά. Μην αγοράσεις...
 :D  :D  :D
Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

κώστας

Argiro,
Δεν έγραψες τη λέξη "απειλή" αλλά γράφοντας ότι]
"...εμείς, αντί να βλέπουμε τη νέα "τάξη παραγμάτων" που γεννιέται και αρχίζει να οικοδομείται στις πλάτες μας και να διαθέσουμε λίγη φαιά ουσία στο πώς θα την αντιμετωπίσουμε..."
είναι σαφές ότι αναφέρεσαι σε κάτι απειλητικό.

Συμφωνώ ότι η παλιά πραγματικότητα δεν υπάρχει πια (και πώς θα μπορούσε άλλωστε -συμπληρώνω- καθώς όλα αλλάζουν με ρυθμούς ταχείς ή όχι).
Συμφωνώ επίσης ότι οι κοινωνίες συντηρητικοποιούνται κι επομένως είναι φυσιολογικό να πηγαίνουμε προς τα άκρα (εθνικιστικές τάσεις, αυξημένο θρησκευτικό συναίσθημα κ.λπ)

Κάνω ένα άλμα εδώ κι έρχομαι στον Τσίπρα]Αιαθανθήκαμε την απειλή της, όχι όσο εφαρμοζόνταν στις πλάτες μας αλλά μόλις κατέρρευσε![/u]
Δηλαδή, μόλις απειλήθηκε ο εθνικός μας νταβατζής, αισθανθήκαμε κι εμείς την απειλή.

Σχετικά με τη μαζοποίηση λαών άρα πολιτισμού κ.λπ που θα επιφέρει η ενωμένη ευρώπη, έχω να πω ότι εξαρτάται από μας.
Πάντως, για τη γλώσσα, που είναι βασικό δομικό στοιχείο πολιτισμού, στην ενωμένη ευρώπη δεν εξαιρείται καμμία. Αν τώρα, ο πρωθυπουργός μας ή ο υπουργός εξωτερικών ή οποιοσδήποτε άλλος αξιωματούχος, πηγαίνοντας στα διάφορα φόρα, μιλάει αγγλικά, αυτό είναι δικό μας θέμα· καμμία ευρώπη δεν μας αναγκάζει να το κάνουμε.

Τέλος, κατανοώ ότι σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, είναι λογικό να υπάρχει σκεπτικισμός ειδικά σε έναν μικρό λαό όπως εμείς.
Από την άλλη όμως, ένας μικρός λαός είναι πιο εύκολο να δράσει σαν ομάδα και να προοδεύσει.
...(Ότ)αν το δεις αυτό...σφύριξέ το μου κι εμένα.


Μιχάλη,
προτιμώ τον Καστοριάδη.
eLe

Argiro

Παράθεση από: "κώστας"Κάνω ένα άλμα εδώ κι έρχομαι στον Τσίπρα: είναι γνωστές οι απόψεις μου και διατυπωμένες κατ' επανάληψη, όπως και για τον ΣΥΡΙΖΑ. Συμφωνούμε σε γενικές γραμμές αν κι εγώ δεν τα έχω γράψει τόσο κομψά όσο εσύ.

Έρχομαι τώρα σ' αυτή τη "νέα τάξη"...
Καταρχήν, εμένα δεν μου φαίνεται και τόσο νέα.
Επίσης, είμαστε τόσο διαβρωμένοι από αυτήν ώστε μου κάνει κατάπληξη το γεγονός ότι τώρα την ανακαλύψαμε. Εν πάση περιπτώσει όμως, κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Ποστεύω ότι υπήρχαν -τα τελευταία χρόνια- δύο "νέες τάξεις". Η πρώτη, κατέρρευσε μαζί με τους δίδυμους πύργους (και το πεντάγωνο).
Αιαθανθήκαμε την απειλή της, όχι όσο εφαρμοζόνταν στις πλάτες μας αλλά μόλις κατέρρευσε!
Δηλαδή, μόλις απειλήθηκε ο εθνικός μας νταβατζής, αισθανθήκαμε κι εμείς την απειλή.

Τέλος, κατανοώ ότι σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, είναι λογικό να υπάρχει σκεπτικισμός ειδικά σε έναν μικρό λαό όπως εμείς.
Από την άλλη όμως, ένας μικρός λαός είναι πιο εύκολο να δράσει σαν ομάδα και να προοδεύσει.
...(Ότ)αν το δεις αυτό...σφύριξέ το μου κι εμένα.[/color]

Μιχάλη,
προτιμώ τον Καστοριάδη.

Έχεις δίκιο, αναφέρθηκα στον ΣΥΡΙΖΑ αρκετά κομψά, διότι τα χοντρά τα έχω ήδη πει και βαριέμαι να τα ξαναλέω και όπως προείπα είναι μικρό ένα φόρουμ για συμπεριλάβει κανείς και ἀκομψους χαρακτηρισμούς ταυτόχρονα με άλλα θέματα.

Η νέα αυτή τάξη δεν είπα εγώ πως έγινε τώρα, έχει χρόνια που μαγειρεύεται. Και δεν είναι δυο. Οι δυο αυτές που εννοείς είναι μια και μοναδική μόνο που έχει πάρα πολλά πρόσωπα και εκφράσεις και δεν περιορίζεται σε δυο. Και δεν βλέπω γιατί έχει καταρρεύσει. Τους δίδυμους  πύργους μόνοι τους τους γκρέμισαν για να βρουν αφορμή να κάνουν πόλεμο.

Όσο για το σκεπτικισμό που υπάρχει σε έναν μικρό λαό όπως εμείς, για ρίξε μια ματιά εδώ και πές μου, πώς σου φαίνεται αυτό; Μοιάζει σαν απλός σκεπτικισμός μιας μικρής χώρας ή μήπως σου θυμίζει την αρχή κάποιου άλλου, πιο παγκοσμιοποιημένου "σκεπτικισμού"; Ο σκεπτικισμός εντός εισαγωγικών, γιατί εμένα μόνο στο σκεπτικισμό δεν μου φαίνεται να περιορίζεται...
http://argiro58greece.blogspot.com/2008/02/blog-post_7613.html

Δεν ξέρω, τα συμπεράσματα δικά σου. Δεν έχει σημασία η πηγή που το βρήκα, ούτε ποτέ εξετάζω κάτι που το βρίσκω ενδιαφέρον ποιος το δημοσιεύει πρώτος...

κώστας

Argiro,
έριξα μια ματιά...ενστικτωδώς διαφωνώ χωρίς να είμαι έτοιμος αυτή τη στιγμή να στηρίξω τη διαφωνία μου.
Απλά και μόνο, αυτό το]"Οπαδοί της τοπικοποίησης του κόσμου ενωθείτε",
στο τέλος, όταν όλο το υπόλοιπο κείμενο επιχειρηματολογεί κατά της παγκοσμιοποίησης, δεν αποτελεί μία κραυγαλέα αντίφαση;

"Τους δίδυμους πύργους μόνοι τους τους γκρέμισαν για να βρουν αφορμή να κάνουν πόλεμο"
Εδώ, θέλω να σταθώ.
Καταρχήν, η λογική ότι ακόμη κι όταν σπάνε τα μούτρα τους (οι αμερικανοί) υπεύθυνοι είναι οι ίδιοι, το μόνο που κάνει είναι να προπαγανδίζει το μύθο των ανίκητων, παντοδύναμων αμερικανών.

Το μήνυμα από το χτύπημα στους δίδυμους πύργους (και το πεντάγωνο) είναι σαφές κατά τη γνώμη μου]

...Και...επιμένω να γράφω ότι υπήρξαν (στη σειρά, η μία μετά την άλλη) δύο νέες τάξεις πραγμάτων...
eLe

Pappas10

Παράθεση από: "κώστας"Μιχάλη,
προτιμώ τον Καστοριάδη.

Καλός ο Κορνήλιος μα μεν αλλά 1ον Πέθανε και 2ον δεν τον πολυκαταλαβαίνω και με κουράζει η ανάγνωση του. Χώρια το ότι έχω την αίσθηση ότι κουβαλάει τροτσκικά συμπλέγματα τα οποία "παντρεύει" με δονκιχοτικούς στοχασμούς και κριτικές με βάση τις θέσεις του για κοινωνική αυτονομία και ετερονομία. Μια "αυτονομία"  που απορρέει από την παραδοχή και αποδοχή πως η κοινωνία εξελίσεται έξω από οποιαδήποτε προδιαγεγραμμένη "νόρμα" και το μόνο που αλλάζει είναι η απόδοση στην ίδια την κοινωνία ή σε θεούς και δαίμονες. Σε συνάρτηση με το πρόσωπο αυτό καθεαυτό, δεν μπορώ ρε φίλε τους θεωρητικούς της κοινωνιολογίας και της επανάστασης... τη βρίσκω πολύ ελιτιστική την προσέγγιση.

Τέλος πάντων, αυτή είναι η γνώμη μου, μπορεί να κάνω και λάθος. Δεν έχω και ιδιαίτερες γνώσεις φιλοσοφίας ή ψυχανάλυσης.

Ο Μένιος γράφει ωραία πράγματα για το πως άλλαξε η ΠΑΝΑΘΑ. Και το ποδόσφαιρο είναι η τέλεια μικρογραφία της κοινωνίας σε επίπεδο μεταπτώσεων.

Αυτά. Μη με βάλεις πλιζ σε κουβέντα για τον Καστοριάδη... βαριέμαι αλήθεια σου λέω.

Φιλικά.

Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

κώστας

Δεν σε βάζω ούτε μπαίνω σε καμμία κουβέντα για τον Καστοριάδη.
Επέτρεψέ μου μόνο μία φιλική επισήμανση, η οποία είναι και η βασική μου διαφωνία μαζί σου, διαχρονικά.
Αφού ομολογείς ότι δεν τον πολυκαταλαβαίνεις (προφανώς γιατί βαριέσαι ή σε κουράζει να τον διαβάζεις) προς τι λοιπόν η μετέπειτα κριτική και σχολιασμός;
Δεν θα μπορούσα κάλλιστα να το εκλάβω αυτό ως προβοκατόρικο;
Δηλαδή, εξ' αρχής δηλώνεις ότι δεν ασχολείσαι (για τους δικούς σου λόγους και σεβαστοί) ενώ στη συνέχεια δηλώνεις την αντίθεσή σου σε κάποιον (εμένα) που έχω δηλώσει θετικός.
Δηλαδή, δηλώνεις τη θέση σου (η οποία μάλιστα είναι αντίθετη με του συνομιλητή σου) και την ίδια στιγμή τον φιμώνεις.
eLe

Pappas10

Παράθεση από: "κώστας"Δεν σε βάζω ούτε μπαίνω σε καμμία κουβέντα για τον Καστοριάδη.
Επέτρεψέ μου μόνο μία φιλική επισήμανση, η οποία είναι και η βασική μου διαφωνία μαζί σου, διαχρονικά.
Αφού ομολογείς ότι δεν τον πολυκαταλαβαίνεις (προφανώς γιατί βαριέσαι ή σε κουράζει να τον διαβάζεις) προς τι λοιπόν η μετέπειτα κριτική και σχολιασμός;
Δεν θα μπορούσα κάλλιστα να το εκλάβω αυτό ως προβοκατόρικο;
Δηλαδή, εξ' αρχής δηλώνεις ότι δεν ασχολείσαι (για τους δικούς σου λόγους και σεβαστοί) ενώ στη συνέχεια δηλώνεις την αντίθεσή σου σε κάποιον (εμένα) που έχω δηλώσει θετικός.
Δηλαδή, δηλώνεις τη θέση σου (η οποία μάλιστα είναι αντίθετη με του συνομιλητή σου) και την ίδια στιγμή τον φιμώνεις.

Κώστα,

Το παίρνεις πολύ τοις μετρητοίς νομίζω. Η αναφορά μου στον Καστοριάδη έγινε για να μην μείνει η θέση μου απέναντι του αδικαιολόγητη. Δηλαδή για να μην νομίζεις ότι ""απαξιώνω"" τον Καστοριάδη χωρίς να γνωρίζω τι λέει, τουλάχιστον στο επίπεδο που μπορώ να τον καταλάβω. Από εκεί και πέρα είναι στο χέρι σου αν θέλεις να δεχθείς τις αιτίες μου ή όχι.

Το ότι βαριέμαι να συζητήσω δεν σημαίνει ότι θέλω να σε φιμώσω. Ελεύθερο φόρουμ είναι, μπορείς να γράψεις ό,τι θέλεις για τον Καστοριάδη, απλά εγώ δεν θα συμμετάσχω. Γενικά αυτές οι συζητήσεις σε φόρα με κουράζουν, κυρίως γιατί δεν έχω τον χρόνο να τις παρακολουθήσω αλλά και να καταγράψω λεπτομερώς την θέση μου. Προσωπικά, για να αναλύσω μία σελίδα από τα δοκίμια του "χώροι του ανθρώπου" ή το "Φαντασιακή Θέσπιση (ή "θέσμιση"; Δεν θυμάμαι πως το λέει ακριβώς) της Κοινωνίας", πιστεύω ότι θέλω 15 σελίδες και πάλι δεν ξέρω κατά πόσο θα πέσω μέσα μιας και δεν έχω κανένα ιδιαίτερο φιλοσοφικό υπόβαθρο.  

Ένας 2ος λόγος που αποφεύγω τέτοιες συζητήσεις είναι πως τόσο οι φιλοσοφικές όσο και οι κοινωνιολογικές αναλύσεις, στηρίζονται πάρα πολύ στην προσωπική αντίληψη του καθενός. Για να το συγκεκριμενοποιήσω σε παράδειγμα, εσύ αντιλαμβάνεσαι τον Χ Καστοριάδη έτσι, εγώ τον αντιλαμβάνομαι αλλιώς και τόμπολα. Οπότε η συζήτηση πέρα από το ότι είναι ατέρμονη είναι και επί της ουσίας βαρετή για τους υπολοίπους.

Τέλος, το θέμα μας είναι ο Φιντέλ και όχι ο Κορνήλιος και η φιλοσοφική, κοινωνική, πολιτική ή άλλη θέση του. Εξ' ου και η απροθυμία μου να συζητήσω. Δεν μου αρέσει να είμαι εκτός θέματος. Αν θέλεις να βρεθούμε για κανένα κρασάκι με παρεάκι που να γουστάρει τέτοιες συζητήσεις και να μιλήσουμε, ευχαρίστως. Αν και δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να ανταποκριθώ σε μία τέτοια κουβέντα μιας και δεν έχω και κανένα ιδιαίτερο φιλοσοφικό υπόβαθρο.

Φιλικά,

Μιχάλης ή κατά διαδίκτυο Παππάς10.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

κώστας

Δεκτό.
Δεν μου έχεις δώσει την εντύπωση ότι θες να απαξιώσεις κάτι. Γι' αυτό άλλωστε κι έκανα την επισήμανση.
Αν μου είχες δώσει τέτοια εντύπωση θα απαντούσα διαφορετικά ή καθόλου.
Συμφωνώ επίσης ότι πράγματι παίρνω (ή προσπαθώ να παίρνω) τα γραφόμενα τοις μετρητοίς.
eLe

Pappas10

Παράθεση από: "κώστας"Δεκτό.
Δεν μου έχεις δώσει την εντύπωση ότι θες να απαξιώσεις κάτι. Γι' αυτό άλλωστε κι έκανα την επισήμανση.
Αν μου είχες δώσει τέτοια εντύπωση θα απαντούσα διαφορετικά ή καθόλου.
Συμφωνώ επίσης ότι πράγματι παίρνω (ή προσπαθώ να παίρνω) τα γραφόμενα τοις μετρητοίς.

Φυσικά και δεν απαξιώνω τον Καστοριάδη. Ποιος είμαι εγώ να απαξιώσω τον οποιονδήποτε; Μην τρελαθούμε. Χαίρομαι που αλληλοαντιλαμβανόμαστε το προφανές.

Όσο για το τοις μετρητοίς... κάποιες φορές πρέπει, κάποιες όχι. Είναι θέμα ανθρώπου το πότε θεωρεί ότι πρέπει να το κάνει. Συχνάκις δεν παίρνω πράγματα τοις μετρητοίς πάντως... βέβαια.. εγώ είμαι εγώ.

Φιλικά.

Μιχάλης ή κατά διαδίκτυο Παππάς10
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

κώστας

Για παράδειγμα (στο "τοις μετρητοίς")...
όπως βλέπεις δεν αναφέρθηκα καν στον Καστοριάδη· έγραψα γενικώς ότι δεν μου έχεις δώσει την εντύπωση ότι θες να απαξιώσεις κάτι.
Επομένως...αν με διάβαζες τοις μετρητοίς, θα γλύτωνες όλη τη φράση]"...Φυσικά και δεν απαξιώνω τον Καστοριάδη. Ποιος είμαι εγώ να απαξιώσω τον οποιονδήποτε; Μην τρελαθούμε. Χαίρομαι που αλληλοαντιλαμβανόμαστε το προφανές..."
 :lol:
eLe

Pappas10

Παράθεση από: "κώστας"Για παράδειγμα (στο "τοις μετρητοίς")...
όπως βλέπεις δεν αναφέρθηκα καν στον Καστοριάδη· έγραψα γενικώς ότι δεν μου έχεις δώσει την εντύπωση ότι θες να απαξιώσεις κάτι.
Επομένως...αν με διάβαζες τοις μετρητοίς, θα γλύτωνες όλη τη φράση]"...Φυσικά και δεν απαξιώνω τον Καστοριάδη. Ποιος είμαι εγώ να απαξιώσω τον οποιονδήποτε; Μην τρελαθούμε. Χαίρομαι που αλληλοαντιλαμβανόμαστε το προφανές..."
 :lol:

Αντίθετα στο δικό μου γραπτό το μόνο τοις μετρητοίς σχόλιο είναι το "χαίρομαι που αλληλοαντιλαμβανόμαστε το προφανές"

 :D  :D  :D
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

Argiro

Παράθεση από: "κώστας"Argiro,
έριξα μια ματιά...ενστικτωδώς διαφωνώ χωρίς να είμαι έτοιμος αυτή τη στιγμή να στηρίξω τη διαφωνία μου.
Απλά και μόνο, αυτό το]"Οπαδοί της τοπικοποίησης του κόσμου ενωθείτε",
στο τέλος, όταν όλο το υπόλοιπο κείμενο επιχειρηματολογεί κατά της παγκοσμιοποίησης, δεν αποτελεί μία κραυγαλέα αντίφαση;

Ο τίτλος λέει: "Τοπικοποίηση, ένα παγκόσμιο μανιφέστο" και αν διάβαζες το κείμενο θα καταλάβαινες πως καλεί όλους όσους είναι κατά της παγκοσμιοποίησης και υπέρ της τοπικοποίησης, απ' όποια χώρα και αν είναι, να ενωθούν ενάντια στην παγκοσμιοποίηση. Και αυτό που έχει σημασία είναι πως πρόκειται για μανιφέστο και όχι για ένα απλό βιβλίο. Για να γραφτεί ένα μανιφέστο χρειάζεται να προϋπάρχει κάποια κίνηση αντίδρασης σε κάτι και δίνει οδηγίες οι οποίες πρέπει να εφαρμόζονται κατά γράμμα από εκείνους που σκοπεύουν να επαναστατήσουν σε αυτό το κάτι. Και αυτό δεν γράφτηκε από Έλληνες, πράγμα το οποίο σημαίνει πως στο εξωτερικό γίνονται κινήσεις τις οποίες εμείς εδώ θα τις πάρουμε χαμπάρι μετά από μια δεκαετία τουλάχιστον και δεν είμαστε οι μόνοι, όπως είπες, οι οποίοι είμαστε "σκεπτικιστές" στο συγκεκριμένο θέμα... Και όπως λέει και το κείμενο, η παγκοσμιοποίηση δεν είναι αναπόφευκτη σαν τη βαρύτητα, όπως προσπαθούν να μας κάνουν να πιστέψουμε.

332 Επισκέπτες, 0 Χρήστες