Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 553
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 1
  • Guests: 711
  • Total: 712
  • Leon

Εγωκεντρικοί Μηχανισμοί...

Ξεκίνησε από pixie, Ιανουαρίου 22, 2010, 11:36:40 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pixie

Ας μιλήσουμε λοιπόν σοβαρά, αφού το πήραμε στα σοβαρά...

Σέβομαι κάθε προσπάθεια για δομημένη σκέψη - αυτό άλλωστε είναι και ένα ζητούμενο - με την προϋπόθεση να μην προβάλλεται ως η μοναδικά και απόλυτα ορθή και να μην είναι επικριτική, υβριστική και απαξιωτική απέναντι στην προσπάθεια του άλλου! Οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή... άστοχη ή εύστοχη, η διάθεση και το αναφαίρετο δικαίωμα έκφρασης είναι που μετράει.

Όταν αποκαλείς ευθαρσώς και ανενδοίαστα τον άλλο ''σκουπίδι'', θεωρώντας ότι χειρίζεσαι το αποκλειστικό δικαίωμα του μεταφραστή και του αναλυτικού κριτή, αμέσως εμφανίζεται η εικόνα ενός ατόμου χωρίς παιδεία [ο υβριστικός κυνισμός θεωρείται μάλιστα δείγμα απελπισμένης φιλοδοξίας στο νοητικό θέατρο]...

Και οι άνθρωποι συνήθως κοιτάζουν μια εικόνα και βλέπουν μια πραγματικότητα!

'Οταν κυνηγάς κάποιον με σκοπό να τον ''ξεβρακώσεις'' ή ''να τον στίψεις σαν λεμονόκουπα'' - σε λόγια που διάβασα στο παρόν forum αναφέρομαι - με σκοπό να του διδάξεις τρόπο ή μάλλον... θεωρώντας πως κουβαλάς στην πλάτη σου τα δυνατότερα εγχειρήματα - κι εδώ έγκειται η αυταπάτη γιατί το μυαλό δεν ζυγίζεται με το ίδιο καντάρι - μοιραία καταστρέφεις την εικόνα μόνος σου και το παιχνίδι της ουσίας, της μεταδοτικότητας της καθαρής γνώσης ή απλά της ανθρώπινης επαφής, χάνεται στα σημεία από την υπερβολικά μεγάλη ιδιαιτερότητα ή τις λεκτικές εκζητήσεις.

Αποτέλεσμα? Μια ολοκληρωτική απογύμνωση! Ποιανού? Μα αυτού που θεωρεί τον εαυτό του πρώτης τάξεως λογοκριτικό...
Συμπέρασμα? Η έκφραση του λόγου απαιτεί ευαισθησία, ελευθερία, λεπτότητα και όχι χοντράδες και, εφόσον μιλάμε για κριτική, να είναι σε θέση ο κριτής να αναγνωρίσει την πολλαπλότητα των αξιών και του εσωτερικού νοήματος κάθε λέξης και να έχει την ανάλογη νοητική και συναισθηματική υποδομή ώστε να νιώσει ακόμα και τους κραδασμούς που προσφέρει. Ακόμα και ένα μεταλογικό βάθος...

Κι ας μην ξεχνάμε όλοι μας ότι: Αυτό που θεωρεί κανείς ότι κάνει άριστα, είναι πολλές φορές η μεγαλύτερη και αναπόφευκτη παγίδα!

Ας μην ξεχνάμε, ότι από την ίδια εντύπωση ή από την ίδια κεντρική ιδέα, κάποιος θα φτιάξει ένα ποίημα, ένας άλλος μια ολόκληρη εικόνα ζωής... ενώ κάποιος τρίτος θα πάει να αφήσει τα απορρίματά του επάνω, όχι γιατί είναι κακοπροαίρετος απαραίτητα, όσο γιατί τα μαθήματά του είναι ακόμα πενιχρά και δεν έχει φτάσει στο σημείο να αναγνωρίζει και να αποδέχεται ως πραγματικό και ένα διαφορετικό επίπεδο επίγνωσης.
Θέλω να πιστεύω πως δεν βρίζει λοιπόν από πρόθεση, δεν είναι ηθικολόγος από πρόθεση, δεν γίνεται κυνικός ή αγενής από πρόθεση, αλλά αντιμάχεται γιατί του φαίνεται ύποπτο και ξένο προς τον τρόπο του όλο αυτό.

Δεν χρεώνω, λοιπόν, τίποτα σε κανέναν, απλά - και πολύ ανθρώπινα - προσπαθώ...
Κι εύχομαι το καλύτερο για όλους!
''Άλλωστε δεν υπάρχουν λάθη, μόνο Ζωή!'' [η έκφραση είναι του Φερνάντο Πεσσόα]


Πολλές φορές το αληθινό είναι αδιανόητο...
Κι άλλοτε καταστρέφεται από υπερβολικά προωθημένη ακρίβεια...


Το να κινούμαι και να εκφράζομαι πέρα από την αποδοχή ή την απόρριψη των άλλων δίνοντας βαρύτητα εκεί όπου θεωρώ ότι συγκατανεύει η ουσία της ζωής, είναι στις βασικές αρχές μου...
Κι αυτό θα εξακολουθήσω να κάνω...

KostasD33

[quote user="κώστας"]....
[...έχω σπάσει το κεφάλι μου δηλαδή...
κάτι φροϋδικό πρέπει να παίζει με τον τίτλο,
δεν το αποδίδω αλλού]
...
[/quote]
Ναι ε!!!!!
με σπασμένο κεφάλι κυκλοφορείς?

κώστας

Σέβομαι κάθε προσπάθεια για δομημένη σκέψη - αυτό άλλωστε είναι και ένα ζητούμενο - με την προϋπόθεση να μην προβάλλεται ως η μοναδικά και απόλυτα ορθή και να μην είναι επικριτική, υβριστική και απαξιωτική απέναντι στην προσπάθεια του άλλου! Οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή... άστοχη ή εύστοχη, η διάθεση και το αναφαίρετο δικαίωμα έκφρασης είναι που μετράει.

Τι δομημένη σκέψη να σεβαστείς εσύ;
Αφού εξαρχής την υποβαθμίζεις...ως ζητούμενη!
Με μένα πας να παίξεις ρε παιδάκι μου;
Δεν μπορείς. Πάρ' το χαμπάρι επιτέλους.

Όσο για την προσπάθεια του άλλου
είναι καθ' όλα σεβαστή
(σε αντίθεση με τη δική σου συμπεριφορά).
Όπως και η έκφρασή του.

Μάθε λοιπόν να διαβάζεις, να καταλαβαίνεις
τι γράφει ο άλλος και μετά απαξίωσέ τα,
όπως συνήθως κάνεις. Αν και -να στο γράψω ευθέως-
δικά μου γραπτά, εσύ, είσαι λίγη να τα απαξιώσεις
πώς να το κάνουμε τώρα.

Όταν αποκαλείς ευθαρσώς και ανενδοίαστα τον άλλο ''σκουπίδι'', θεωρώντας ότι χειρίζεσαι το αποκλειστικό δικαίωμα του μεταφραστή και του αναλυτικού κριτή, αμέσως εμφανίζεται η εικόνα ενός ατόμου χωρίς παιδεία [ο υβριστικός κυνισμός θεωρείται μάλιστα δείγμα απελπισμένης φιλοδοξίας στο νοητικό θέατρο]...
Το μόνιμο και βρώμικο λοιπόν παιγνιδάκι σου,
της συκοφαντίας των γραπτών του άλλου
με πονηρό τρόπο, όσο πονηρό τρόπο τέλος πάντων διαθέτεις,
σε μένα δεν πιάνει. Θα σε ξεμπροστιάζω
και θα σου εκφράζομαι αναλόγως.
Ούτε αποκάλεσα ευθαρσώς κανέναν σκουπίδι
ούτε θεωρώ ότι χειρίζομαι το αποκλειστικό δικαίωμα του μεταφραστή.
Δεν έχεις καμμία επαφή με την πραγματικότητα
σε τέτοιο βαθμό που εκτίθεσαι ανερυθρίαστα γράφοντας ψέμματα
αφού τα λόγια μου είναι γραπτά και εκτεθειμένα.
Αντιστρέφεις μονίμως και διαρκώς την πραγματικότητα,
παίζοντάς το, ως το θύμα της υπόθεσης.
Η συμπεριφορά αυτή, στην παθοψυχολογία είναι γνωστή και μπανάλ.
Ψάξε να τη βρεις, θα κάνεις ένα βήμα στην αυτογνωσία.

'Οταν κυνηγάς κάποιον με σκοπό να τον ''ξεβρακώσεις'' ή ''να τον στίψεις σαν λεμονόκουπα'' - σε λόγια που διάβασα στο παρόν forum αναφέρομαι - με σκοπό να του διδάξεις τρόπο ή μάλλον... θεωρώντας πως κουβαλάς στην πλάτη σου τα δυνατότερα εγχειρήματα
Ξανά η παθολογία του "θύματος"
που το κυνηγάνε με σκοπό να το ξεβρακώσουν
ή να το στίψουν σαν λεμονόκουπα.
Οι κακοί. Και η καλή.
Αυτό που θεωρώ είναι ότι σαφώς κουβαλάω
στην πλάτη μου δυνατότερα ...επιχειρήματα;
από σένα που το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι
να διαστρέφεις τα δικά μου επιχειρήματα.
Έχεις δικά σου;

μοιραία καταστρέφεις την εικόνα μόνος σου και το παιχνίδι της ουσίας, της μεταδοτικότητας της καθαρής γνώσης ή απλά της ανθρώπινης επαφής, χάνεται στα σημεία από την υπερβολικά μεγάλη ιδιαιτερότητα ή τις λεκτικές εκζητήσεις.
Αυτό μάλιστα. Είναι μία άποψη.
Αν και με ασάφειες...π.χ.
ποια εικόνα καταστρέφω; τίνος; τίνος ήταν η εικόνα που "κατέστρεψα";

Αποτέλεσμα? Μια ολοκληρωτική απογύμνωση! Ποιανού? Μα αυτού που θεωρεί τον εαυτό του πρώτης τάξεως λογοκριτικό...
Από σένα πρωτοδιαβάζω για τον "πρώτης τάξης λογοκριτικό"
κάτι παραπάνω θα ξέρεις να μου πεις γι' αυτόν.
Την ολοκληρωτική απογύμνωση την ξέρω.

Η έκφραση του λόγου απαιτεί ευαισθησία, ελευθερία, λεπτότητα και όχι χοντράδες και, εφόσον μιλάμε για κριτική, να είναι σε θέση ο κριτής να αναγνωρίσει την πολλαπλότητα των αξιών και του εσωτερικού νοήματος κάθε λέξης και να έχει την ανάλογη νοητική και συναισθηματική υποδομή ώστε να νιώσει ακόμα και τους κραδασμούς που προσφέρει. Ακόμα και ένα μεταλογικό βάθος...
Θα μου κάνεις και μάθημα τώρα για την έκφραση του λόγου;
Και το τι απαιτεί; Εσύ θα μου προβάλλεις τις απαιτήσεις σου για τη δική μου έκφραση;
Πάλι τα μπερδεύεις. Εγώ θα σου προβάλλω την απαίτηση,
η δική σου "έκφραση" να μη στηρίζεται σε παραφρασμένες ιδέες άλλων.

Αυτό που θεωρεί κανείς ότι κάνει άριστα, είναι πολλές φορές η μεγαλύτερη και αναπόφευκτη παγίδα!
Έχεις πέσει στην παγίδα αυτή και το γνωρίζεις;
Εγώ συμφωνώ πάντως με τα λόγια αυτά.

Ας μην ξεχνάμε, ότι από την ίδια εντύπωση ή από την ίδια κεντρική ιδέα, κάποιος θα φτιάξει ένα ποίημα, ένας άλλος μια ολόκληρη εικόνα ζωής... ενώ κάποιος τρίτος θα πάει να αφήσει τα απορρίματά του επάνω, όχι γιατί είναι κακοπροαίρετος απαραίτητα, όσο γιατί τα μαθήματά του είναι ακόμα πενιχρά και δεν έχει φτάσει στο σημείο να αναγνωρίζει και να αποδέχεται ως πραγματικό και ένα διαφορετικό επίπεδο επίγνωσης.
Θέλω να πιστεύω πως δεν βρίζει λοιπόν από πρόθεση, δεν είναι ηθικολόγος από πρόθεση, δεν γίνεται κυνικός ή αγενής από πρόθεση, αλλά αντιμάχεται γιατί του φαίνεται ύποπτο και ξένο προς τον τρόπο του όλο αυτό.

Πριν μου πεις τι θέλεις να πιστεύεις
καλύτερα να αποδεχτείς ως πραγματικό
το δικό μου επίπεδο επίγνωσης.
Για να με πείσεις κιόλας ότι δεν μπουρδολογείς
αλλά πιστεύεις ό,τι γράφεις.

Το να κινούμαι και να εκφράζομαι πέρα από την αποδοχή ή την απόρριψη των άλλων δίνοντας βαρύτητα εκεί όπου θεωρώ ότι συγκατανεύει η ουσία της ζωής, είναι στις βασικές αρχές μου...
Κι αυτό θα εξακολουθήσω να κάνω...

Αυτό με άγγιξε. Μαζί σου.
eLe

pixie

[quote user="κώστας" post="333872"]Όσο για την προσπάθεια του άλλου
είναι καθ' όλα σεβαστή
(σε αντίθεση με τη δική σου συμπεριφορά).
Όπως και η έκφρασή του.[/quote]
Στο συγκεκριμένο σημείο σε μένα αναφέρομαι... ;-)


[quote user="κώστας" post="333872"]
Ούτε αποκάλεσα ευθαρσώς κανέναν σκουπίδι
ούτε θεωρώ ότι χειρίζομαι το αποκλειστικό δικαίωμα του μεταφραστή.
Δεν έχεις καμμία επαφή με την πραγματικότητα
σε τέτοιο βαθμό που εκτίθεσαι ανερυθρίαστα γράφοντας ψέματα
αφού τα λόγια μου είναι γραπτά και εκτεθειμένα.[/quote]

Πολύ ωραία! Τα λόγια αυτά είναι δικά σου ναι ή όχι? Και τα εκτόξευσες, χωρίς να ξέρεις μάλιστα τι εννοώ!
Και πού είσαι? Μονολεκτικά θέλω να απαντήσεις: Το ναι ολόκληρο ή το όχι ολόκληρο! Σαν άντρας!

''τι υπονοεί το φρόκαλο;''

Ποιόν αποκαλείς λοιπόν φρόκαλο? Για όποιον δεν το γνωρίζει, ερμηνεύω ότι φρόκαλο σημαίνει σκουπίδι!

Αν κάνω λάθος εγώ, οφείλω μια συγνώμη για την παρανόηση, αν όμως τόλμησες να χαρακτηρίσεις κάποιον σκουπίδι, οφείλεις μια συγνώμη εσύ προς το πρόσωπο στο οποίο απευθύνεσαι διότι επιχειρείς την απαξίωσή του.

κώστας

Η δημιουργία εντυπώσεων
μέσω της υπερβολής
δεν με αγγίζει.
Σε αντίθεση με σένα, είμαι σε θέση
να αναγνωρίζω την ουσία για την οποία
τόσο πολύ κόπτεσαι.
Εννοείται ότι εσένα αποκάλεσα φρόκαλο.
Ήταν σαφές όταν το έγραψα εκεί που το έγραψα.
Για όσα έγραψες πριν σε αποκαλέσω φρόκαλο.
Και το αιτιολογώ, πράγμα που δεν κάνεις εσύ, ποτέ.
Τώρα το πώς ερμηνεύεις εσύ το φρόκαλο
για να στηρίξεις το "σκουπίδι"
είναι οι γνωστές σου ντρίμπλες.

Γράφεις ότι δεν ξέρω τι εννοούσες
όταν σε αποκάλεσα φρόκαλο.
Εγώ λέω ότι εκτίθεσαι ξανά
μόνο που τώρα, δεν φτάνει που εκτίθεσαι εσύ,
επιχειρείς να εκθέσεις κι άλλους
με τις παπαριές σου.
Είσαι αδίστακτη, δεν φρενάρεις πουθενά
προκειμένου να στηρίξεις τις μπούρδες σου
και οφείλω να παρουσιαστώ ως τοίχος
για το δικό μου καλό.

...Παρεμπιπτόντως, τη λέξη "ψέμματα"
εγώ τη γράφω με δύο μι.
Έχεις κάποιο πρόβλημα μ' αυτή τη γραφή;
eLe

NoName

Έχετε αντιληφτεί πόσο κουραστικό και ανούσιο είναι, για όσους θέλουν να βρουν κάτι ενδιαφέρον να διαβάσουν ώστε να συμμετάσχουν, αυτός ο εγωκεντρικός διάλογος κοκορομαχίας που έχετε αναπτύξει, συγκεκριμένα 3 άτομα?
Λύστε την όποια προσωπική σας απέχθεια με μεταξύ σας επικοινωνία και όχι δημόσια, χαλώντας την διάθεση για συμμετοχή σε διάλογο κάθε τρίτου καλόπιστου συνομιλητή

pixie

Λαμπρά! Κατόπιν της ομολογίας σου και της λεκτικής επίθεσης που δέχτηκα - σε σένα κυρίως αναφέρομαι κώστα - και άνευ συγνώμης, δεν επιθυμώ στο εξής καμία συνομιλία μαζί σου για κανένα λόγο και σε κανένα απολύτως θέμα...

Και θα παρακαλούσα, για την εύρυθμη λειτουργία του forum, να αποφεύγονται οι ύβρεις γενικότερα.


Και πάμε στον εγωκεντρικό μηχανισμό, εννοώντας βεβαίως την τάση να ανάγονται τα πάντα εις το ίδιον εγώ.

Η πορεία του ανθρώπου προς την ωρίμανση είναι από τις πιο δύσβατες. Εμπόδια, δυσχερείς εμπειρίες, υποτροπές, αναθεωρήσεις και κυρίως πόνος... Κατά τον Kuenkel, αυτός είναι ο πόνος της ωρίμανσης που μας βοηθά να προχωρήσουμε πιο πέρα από το ''πολύτιμο'' Εγώ στον χώρο της συνειδητότητας.

Η μοίρα, λέει ο Kuenkel, δεν αποβλέπει στο να είμαστε ευτυχείς αλλά στο να αναπτύσσουμε ολοένα περισσότερη πνευματικότητα...

NoName

Δεν είχα την τιμή να γνωρίσω τον κύριο Kuenkel,  αλλά αν λέει αυτά ούτε θέλω καν να έχω τόσο τραυματικά αναγνώσματα, γεμάτα στομφώδη βλακεία

pixie



Με προβλημάτισες τώρα... Ο Fritz Kuenkel ανήκει στους ερευνητές του εσωτερικού κόσμου.

Το τραύμα πού είναι? Γιατί το παίρνεις έτσι? Ο Dr αυτός λέει ότι πέρα από την επιφανειακή εξέλιξη, ο πόνος οδηγεί σε βαθύτερη κατανόηση. Ενεργοποιεί κάποιες ιδιότητες μέσα μας που διαφορετικά θα έμεναν πίσω.
Οπότε έτσι ξεφεύγουμε και από το υπέρμετρο Εγώ μας, μιας και ο εγωκεντρισμός εξαφανίζεται μόλις παρουσιάζεται η αλήθεια...

Κάθε σκοτεινός εγωιστικός μηχανισμός μέσα μας παύει να υπερισχύει από τη στιγμή που ερχόμαστε σε επαφή με τον πυρήνα της συνείδησής μας...

'Οσο αναπτύσσεται η προσωπικότητά μας, τόσο ελαττώνεται ο εγωκεντρισμός μας!

NoName

Μη προβληματίζεσαι. Άποψη μου είναι. Όταν κάποιος όχι μόνο λέει, αλλά γράφει βιβλίο (το πιθανολογώ για να τον αναφέρεις) πιστεύοντας στην μοίρα και μάλιστα ότι η μοίρα έχει και βλέψεις για την πνευματικότητα μας τότε ναι άποψη μου ότι λέει βλακείες
Αυτό δεν αναιρεί την πιθανότητα να λέω εγώ βλακείες
Ούτε φυσικά υπάρχει κάποιος λόγος να σε πίσω
Όσο για μείωση εγωκεντρισμού ας πούμε καλύτερα κάτι άλλο

κώστας

Καλόπιστοι είμαστε όλοι
ή οι περισσότεροι, ΝoΝame.
Αντιλαμβάνομαι την κούρασή σου
(όχι όμως και την άποψη περί ανούσιου)
πόσω μάλλον όταν εμπλέκομαι.
Δείξε λίγη υπομονή και συμπόνοια
στην κούρασή μας.
----------------------------------------------
Κατόπιν της ομολογίας σου
Πού την είδες την ομολογία καρδιά μου;
Ο περιβάλλων χώρος δεν είναι τόσο άσχημος.
Εγώ δεν θα τον αποποιούμην
με τόση ευκολία:
συνεχίζω να διατηρώ επαφή μαζί του.
Δήλωση είναι. Ξαναδιατυπωμένη.
Αισθάνεσαι ως δικαστής;
Διότι εγώ δεν είμαι κατηγορούμενος.

λεκτικής επίθεσης που δέχτηκα - σε σένα κυρίως αναφέρομαι κώστα -
Αναλαμβάνω με παρρησία
το κομμάτι που μου αναλογεί.
Άλλωστε, μου ταιριάζει:
ως κύριο.

και άνευ συγνώμης
Ας μην είμαστε υπερβολικά φιλόδοξοι.
Εγώ τουλάχιστον δεν περιμένω
να κάνεις τόσο μεγάλο βήμα
τόσο γρήγορα.

δεν επιθυμώ
Όταν εμφανίζεται τέτοιο ρήμα
παρατηρώ με προσοχή. Το ρήμα.
Το "δεν" είναι λεπτομέρεια.
Μη ουσιώδες, θα το χαρακτήριζα
(αφού εντοπίζω την ουσία).

Θέλω να πιστεύω ότι
η επιθυμία δεν ισούται με διαταγή
διότι, σε τέτοια περίπτωση,
η ουσία μου πάει περίπατο
...ή σε μία άλλη πραγματικότητα;
Μπερδεύτηκα.

πάμε στον εγωκεντρικό μηχανισμό, εννοώντας βεβαίως την τάση να ανάγονται τα πάντα εις το ίδιον εγώ.
Τσα! Ήρθα κι εγώ.
----------------------------------------------------------------
Η πορεία του ανθρώπου προς την ωρίμανση είναι από τις πιο δύσβατες. Εμπόδια, δυσχερείς εμπειρίες, υποτροπές, αναθεωρήσεις και κυρίως πόνος
Εγώ όταν πονάω δεν μ' αρέσει.
Τσεκαρισμένο.
Δεν το αλλάζω αυτό παιδιά...
κι ας με πείτε εγωιστή.
eLe

NoName

Καμία αμφιβολία για το καλόπιστο ουδενός
Περί υπομονής όμως θα σου παραβάλλω και την υπομονή των οδηγών στην δημόσια εθνική οδό όταν την έχουν καταλάβει τα τρακτέρ, παρά τα όποια ανούσια ή με ουσία αιτήματα τους
Ευτυχώς διακρίνονται αχνά δείγματα άρσης της εμπόλεμης φάσης χαρακωμάτων

κώστας

Υπερβολές.
Ο εικονικός δημόσιος δρόμος
είναι ανοικτός σε όλους,
όπως απέδειξες.
eLe

kuria

[quote user="NoName" post="333877"]Έχετε αντιληφτεί πόσο κουραστικό και ανούσιο είναι, για όσους θέλουν να βρουν κάτι ενδιαφέρον να διαβάσουν ώστε να συμμετάσχουν, αυτός ο εγωκεντρικός διάλογος κοκορομαχίας που έχετε αναπτύξει, συγκεκριμένα 3 άτομα?
Λύστε την όποια προσωπική σας απέχθεια με μεταξύ σας επικοινωνία και όχι δημόσια, χαλώντας την διάθεση για συμμετοχή σε διάλογο κάθε τρίτου καλόπιστου συνομιλητή[/quote]


Πούθʼ έρχεσαι; -Απʼ τη Βαβυλώνα
Πού πας; -Στο μάτι του κυκλώνα
Ποιάν αγαπάς; -Κάποια τσιγγάνα
Πώς τη λένε; -Φάτα Μοργκάνα



γεια σου "NoName" με τα ωραια σου!
εκεί που τα θέλω εκτοπίζουν τα πρέπει...

pixie


711 Επισκέπτες, 1 Χρήστης