Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 192
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 291
  • Total: 291

οταν εχω αϋπνιες απλωνω τις σκεψεις μου ετσι χωρις πολυ σκεψη

Ξεκίνησε από papadia, Νοεμβρίου 19, 2011, 11:16:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

papadia



   ...η επόμενη μερα.. :lol:  :lol:  :lol:


      :lol:  :lol:  :lol: παρ ολιγον στη θεση του λεβεντη  :lol:  :lol:

       να ημουνα εγω...εσεις ισως????γτ οχι??? :lol:  :lol:  :lol:
...οσο μπορω...οταν μπορω...

papadia

οι γιορτες περασαν

    ας σοβαρευτουμε λιγο :lol:  :lol:

    κ ξεκιναω απο το αβαταρ μου :lol:  :lol:
...οσο μπορω...οταν μπορω...

papadia

...κ ως σοβαρη.....πλεον

        θα πω ...σοβαρα πραματα :lol:  :lol:  


        ....τοσο σοβαρα ...πραματα χεχεχε
...οσο μπορω...οταν μπορω...

papadia

...αϋπνιες δεν εχω...αλλα τις σκεψεις μου θα τις απλωσω κ μαλιστα με πολυ σκεψη...

        ενοχλουμαι αφανταστα οταν ορισμενοι

       δημοσιογραφοι συνεπικουρουμενοι απο

       δηθεν αντιρατσιστες παραποιουν..

       παραφραζουν...παρερμηνευουν..

       ερμηνευουν αποσμασματικα λογια

       που ειπε καποιος κ ειδικα οταν αυτος ο

       καποιος ειναι ανθρωπος του πνευματος! κ εχει δωσει δειγμα γραφης εδω κ χρονια!

       θυμωσα πολυ...γτ διαβασα ολο το κειμενο της κικης

       δημουλα,

       τι ειπε? αληθειες κ μονο αληθειες..

       κ παντα αληθειες..οποιος το διαβασει ολο το κειμενο θα

       καταλαβει εντελως το αντιθετο απο αυτο που

       βγαλανε -καποιοι σκοπιμα- προς τα εξω.

       Ελεος πια με τους ...δηθεν αντιρατσιστες..

       ΕΛΕΟΣ...

       το προβλημα υπαρχει ειτε το θελουμε ειτε οχι

       ειτε ειμαστε ρατσιστες ειτε δεν ειμαστε

       κ δε φταιμε εμεις για αυτο

       γιατι καποιοι - φροντιζουν επιμελως-

       να μας κανουν ρατσιστες...

       τωρα οσοι απο μας εχουν μυαλο κ μπορουν να κρινουν

       κ να φιλτραρουν τα οσα διαβαζουν εχει καλως

       οσοι ομως δε το διαθετουν τοτε

       εχουμε προβλημα κ ετσι δημιουργειται  και

       καθοδηγειται ο οχλος

       ενας οχλος που στη δεδομενη στιγμη

       μπορει να γινει επικινδυνος ..πολυ επικινδυνος


     
       ενοχλουμαι αφανταστα να μη μπορω

        εως κ να μη τολμω

       να εκφρασω τη δυσαρεσκεια μου..ακομα και

       να φοβαμαι.. για τους μεταναστες

       σεβομαι ολους τους ανθρωπους

       σεβομαι ολους τους λαους

       αλλα σεβομαι κ τον εαυτο μου

       κ θελω να μπορω να εχω εστω κ μονο - γτ αυτο πλεον μου απομεινε-

       να μπορω να επιλεξω την οποια κουλτουρα θελω εγω

       και ναι με ενοχλει να κυκλοφορω στη γειτονια μου

       κ να ειμαι μειοψηφια

       με ενοχλει αφανταστα

       με ενοχλει που τα παιδια μου

       σε λιγο δε θα εχουν παρει τπτ

       απο την ελληνικη κουλτουρα

       ναι ναι ναι με ενοχλει

       ειχαμε καποτε τους μικρασιατες

       κ τους αγκαλιασαμε

       μετα ειχαμε τους κωνσταντινοπολιτες

       τους αγκαλιασαμε

       ποιος ειναι λοιπον ρατσιστης?  
       
       ας αναρωτηθει κανεις γιατι?

       αυτοι οι ανθρωποι οχι μονο δε μας αλλοιωσαν

       τον πολιτισμο κ τη κουλτουρα μας

       αλλα αντιθετως μας τον εμπλουτισαν...

       Ηταν ανθρωποι - μωσαίκο(ολων των επιπεδων )

       ανθρωποι με μορφωση κ οχι απαραιτητα μορφωση

       με τη στενη του εννοια αλλα

       ανθρωποι με παιδεια(στη γενικοτερη ενννοια).



       τωρα μπηκαν στην ελλαδα ανθρωποι με προβληματα

       χωρις παιδεια - οι περισσοτεροι-

       κ οι περισσοτεροι να δημιουργουν προβληματα..

       δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια..

       
       δεν ξερω αν ειμαι ρατσιστρια κ αν ειμαι

       με εκαναν ρατσιστρια..


       οταν ομως μου κτυπαει τη πορτα μου

       ο καθε λογης πολιτισμος κ κουλτουρα

       κ οχι μονο αυτο αλλα με ληστευει ναι

       με φιμωνει κ με καταληστευει

       ε ναι λοιπον ειμαι ρατσιστρια

       θελω την ελλαδα μου πισω

       αν αυτο ειναι κακο οκ ειμαι ρατσιστρια!




       Ουφ συγχιστηκα παλι!!!


        και για του λογου το αληθες



        παραβαλλω τα λεχθεντα της κικης δημουλά


        ξενάγηση στην Κυψέλη με στάσεις και διηγήσεις σε μια σειρά ιστορικών κτιρίων της αστικής περιοχής. Η μαζική βόλτα ολοκληρώθηκε στο 21ο Δημοτικό Σχολείο της Κυψέλης στην οδό Κύπρο 46 (περιοχή Πλατεία Αμερικής, ουσιαστικά) και την παρακολούθησα όλη μαζί με τον συνάδελφο και φωτορεπόρτερ Κώστα Κατσίγιαννη στα πλαίσια ρεπορτάζ για ΤΑ ΝΕΑ.

Εκεί, στο γεμάτο σχολείο, η ηλιόλουστη αυλή γέμισε με κόσμο αφού τρεις γνωστοί Κυψελιώτες – και ο αρχιτέκτονας Νίκος Καβαδάς - θα μιλούσαν για την περιοχή: Η ποιήτρια Κική Δημουλά, ο συγγραφέας Μένης Κουμανταρέας και ο σκηνοθέτης Μενέλαος Καραμαγγιώλης. Παρακάτω - και λόγω της διαδικτυακής θύελλας που πυροδότησε άρθρο καθημερινής εφημερίδας για όσα είπε η Κική Δημουλά για τους ξένους στην Κυψέλη – παραθέτουμε ακριβώς όπως λέχθηκαν τα πράγματα από την ποιήτρια αφού απομαγνητοφωνήσαμε αυτούσια την συζήτηση που «άναψε» φωτιές στα κοινωνικά δίκτυα.

Κική Δημουλά: «Καλησπέρα λοιπόν στους γείτονες τους αγαπητούς... Ε, όλοι γείτονες είστε, όλη η Αθήνα είναι μια γειτονιά... Τέλος πάντως εγώ ζω στην Κυψέλη 76 χρόνια και στον ίδιο δρόμο. Είναι κάπως μοιραία τα πράγματα,το δικό μου σπίτι ήταν λίγο πιο κάτω από το πατρικό οπότε ούτε ατμόσφαιρα ούτε δεσμά άλλαξα εύκολα.

Εζησα τα ωραία χρόνια της κυψέλης όσο μπορεί κανείς να δει το ωραίο όταν είναι παιδί που προέχει πάντα αυτή η νεότητα και φτιάχνει τα πράγματα πάντα όπως τα θέλει.

Η Κυψέλη ήταν παράδεισος, η οδός Πυθίας που έζησα ήταν ωραίες μονοκατοικίες με κήπους όλα τα σπίτια, γνώριμοι οι κάτοικοι πάρα πολύ, γραφική η Φωκίωνος Νέγρη όπου κατηφόριζα για το Γυμνάσιο το 6ο για την οδό Επτανήσου.

Τώρα έχουν φυτρώσει πάρα πολλά καφενεία εκεί ,τέλος πάντων έζησα εκεί αφού ήταν του πατέρα μου το σπίτι, μετά παντρεύτηκα το 1954, πήγα δυο γωνίες παρακάτω έζησα και εκεί για 15 χρόνια με μια συνεχή νοσταλγία καθώς άρχισαν να χαλάνε τα πράγματα στην περιοχή να φυτρώνουνε οι πολυκατοικίες οι άχαρες και να γκρεμίζονται εικόνες στην ουσία όχι σπίτια, εικόνες που είχαμε επί χρόνια ενστερνιστεί και άρχισα να γκρινιάζω και να λέω: "Θεέ μου θα φύγω από εδώ θα πάω κάπου αλλού".

Επεισα τον απρόθυμο Αθω Δημουλά και πήραμε ένα δάνειο και πήραμε ένα διαμέρισμα στην Αγία Παρασκευή όπου ζούσε και ο γιος μου εκεί παντρεμένος.

Αγοράσαμε λοιπόν με κόπο και ένα δάνειο ένα σπίτι στην Αγία Παρασκευή και σε έξι μήνες ξαναμετακόμισα στην οδό Πυθίας 26. Είχα μάλιστα καταφύγει σε έναν γιατρό στην γειτονιά, ορθοπεδικό-ποιητή, τον Δημητρη Παπαδίτσα - ήταν στην οδό Πατησίων - του λέω: "Κάτι μου συμβαίνει έχει πλακωθεί η καρδιά μου..."

Μου λέει: "Τα πεύκα σε πειράζουν», τέλος πάντων, με πολύ μεγάλη δυσαρέσκεια του Αθω Δημουλά μεταφέρθηκα πάλι στην οδό Πυθίας 26, ευφρόσυνα και ευδαίμων.

Εκείνος άπαξ και τον πήγα εκεί δεν είχε μεγάλη μανία, δεν άντεχε και τις μετακινήσεις δεν ήταν και της αντοχής άνθρωπος πάντα αλλά υπέκυψε αφού εγώ δεν ήμουν υποχωρητική κι έζησα αρκετά χρόνια ώσπου πριν εφτά χρόνια η κόρη μου αγόρασε ένα σπίτι, τρία σπίτια πιο κεί, από το πατρικό της Φαέθοντος δηλαδή, έμεινε εκεί οκτώ χρόνια, της ντάντεψα τα παιδιά της και αίφνης κατελήφθη κι αυτή από την μανία του προαστίου, έφυγε εντέλει και με πολύ λύπη το έζησα αυτό: συγχρόνως να εγκαταλείψω το συζυγικό μου σπίτι, διότι είχε πάρα πολλές σκάλες και όντως είχα μεγαλώσει πια αρκετά για να μην μπορώ να σαλτάρω.

Έτσι μεταφέρθηκα Φαέθοντος πάλι 26, γωνία Πυθίας. Επομένως η Πυθία δεν έφυγε από το οπτικό μου πεδίο και ζω τώρα εκεί όχι πάρα πολύ συμφιλιωμένη με την αλλαγή.

Τώρα όσοι αναρωτιούνται γιατί δεν ήθελα να φύγω...

Μα γιατί όλη μου η ζωή διεπράχθη σε αυτό το μέρος. Πουθενά αλλού. Ό,τι έζησα σημαντικό και δεν έζησα - και κακά και αρρώστιες και δυσάρεστα και εκπλήξεις - έγιναν σε αυτή την περίφημη Κυψέλη.

Θα πει κανείς, δεν έβλεπα τις παραμορφώσεις;

Ξέρετε, ο άνθρωπος έχει και μια φαντασία. Μπορούσε κανείς να γκρεμίζει τα εξαμβλώματα και να προκύπτουν από κάτω παλιές μορφές του τόπου. Νομίζω πως γεωγραφήθηκε αρκετά η αφοσίωσή μου στην Κυψέλη, αν έχετε κάτι άλλο ρωτήστε με...

Μην ξεχνάμε πως οι ξένοι που βρέθηκαν εδώ ήταν λόγω της φτώχειας των χωρών εκείνων. Ηλθαν να ζήσουν εδώ πέρα. Οι ξένοι (οι Αλβανοί τουλάχιστον) επιστρέφουν βέβαια στις πατρίδες τους. Το μόνο που κάνω για την Κυψέλη είναι να ζω ακόμη εκεί.

Θα πρέπει να το πούμε πάντως και αυτό, πρέπει να πω όμως ότι είναι και ένας συνεχής κίνδυνος, κινδυνεύουν οι ντόπιοι από κλοπές φοβερές ακόμη και στον δρόμο.

Σας λέω ένα πάρα πολύ συγκεκριμένο πράγμα: Πυθίας 42 ήταν το πατρικό μου όπου ζει σε ένα διαμέρισμα η αδελφή μου. Δύο φορές την πήγαν στο νοσοκομείο, δύο φορές την παραμόρφωσε ένας έξω από το σπίτι διότι δεν έβρισκε τα κλειδιά για να μπει μέσα...

Την πρώτη φορά και εκείνη και τον άνδρα της επί δύο ώρες τους έκλεισαν το στόμα, τους έκλεισαν στο μπάνιο και έκλεβαν το σπίτι ανενόχλητοι.

Περιορισμένα περιστατικά ναι αλλά ο φόβος είναι απεριόριστος. Δεν θέλω να πω ότι οι ξένοι της Κυψέλης είναι και ληστές.

Πάντως εάν πάει κανείς στην πλατεία της Κυψέλης, δεν έχει χώρο να πατήσει. Στα δε παγκάκια κάθονται άνθρωποι ξένοι - πολύ φυσικό βέβαια πώς να περάσουν την ώρα τους - και παίζουν κάτι δικά τους χαρτιά και με χαρτάκια γεμίζει ο τόπος.

Βεβαίως οι Κυψελιώτες έχουν εκτοπιστεί, αυτό είναι μια πραγματικότητα, βεβαίως τους αγάπαμε τους ξένους αφού φύγαν από εκεί για έλθουν και να ζήσουν να δουλέψουν αλλά κάπως πρέπει να μοιραστούν οι χώροι.

Παίζαμε πεντόβολα ώρες ολόκληρες στα σκαλάκια του σπιτιού. Ητανε μια άλλη κατάσταση, την νοσταλγώ πάρα πολύ και δεν ξέρω αν αυτός είναι ο λόγος που δεν ακολούθησα την κόρη μου στο προάστιο ή απλά ο φόβος να προσαρμοστώ στο καινούριο.

Εγώ συνήθισα με τους ξένους, να ξυπνώ και να τους βλέπω. Έχω συναντήσει πολλούς μαύρους με καρότσια του σούπερ μάρκετ... έχει όμως κι έναν μόδιστρο πακιστανό η γειτονιά μου που δεν τον φτάνει κανείς στο διόρθωμα, Φαέθοντος βρίσκεται... και ανδρικά και γυναικεία.

Είναι περιοχή μετάβασης η Κυψέλη, όλοι σχεδόν έχουν ζήσει εδώ. Φιλόξενη περιοχή.

Μετάβασης, διότι κρίθηκε αυτομάτως επειδή ήταν προσιτή, δεν μπορούσαμε να πάμε στο Κολωνάκι.
Μακάρι να μην υπήρχε αυτό το θέμα της πείνας, μακάρι οι φυλές του κόσμου να ήταν ανακατωμένες, εδώ πια είναι ένα πρόβλημα πώς συντηρούνται αυτοί οι άνθρωποι.

Ευχαριστήθηκα πολύ σήμερα που ήμουν με τους Κυψελιώτες, πάρα πολύ».



       ψαχνω...ψαχνω...να δω που βρισκεται ο ρατσιμος της κας δημουλά...
...οσο μπορω...οταν μπορω...

papadia

...οσο μπορω...οταν μπορω...

KostasD33

μπονζούρ....
ωραίος αχνιστός και μερακλίδικος ο πρωινός καφές σου

papadia

...καλημερα

   μπα δεν τον πετυχα!

   δεν ειναι καϊμακλιδικος ...οπως λεμε στη πολη

   μου ξεχειλισε στο μπρικι :lol:  :lol:

   παει κ το καϊμακι...πανε κ οι 28 φουσκαλες :lol:  :lol:

   αυριο θα ειναι καλυτερος!
...οσο μπορω...οταν μπορω...

papadia

..παραθετω ενα αρθρο του οικονομολογου Πειρουνακη

      απο το σημερινο ΒΗΜΑ

      ξεδιπλωνει ...με τη μαιευτικη μεθοδο του σωκρατη

      τισ σκεψεις του


      Ρατσισμός, ξενοφοβία κλπ μη πολιτικώς ορθά
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  07:34
      


 

Ο Χ είναι Σομαλός/Νιγηριανός/Κογκολέζος. Πιστεύει ότι οι μαύροι είναι ανώτεροι απ' τους λευκούς. Ο Ψ είναι Ελλην. Πιστεύει ότι οι Ελληνες είναι ανώτεροι απ' τους Γερμανούς/Εγγλέζους/Τούρκους. Ο Ξ είναι μουσουλμάνος. Πιστεύει ότι οι μουσουλμάνοι είναι ανώτεροι απ' τους χριστιανούς και πάντα μη μουσουλμάνο. Είναι τιμωρητέοι; Δεν είναι δικαίωμά των να τα πιστεύουν αυτά;

Εκατομμύρια Ελληνες είναι ξενόφοβοι. Λέγουν: «Φοβούμαι τους ξένους», εννοώντας φυσικά όχι τους τουρίστες (συνήθως), μα τους λαθρομετανάστες. Τους φοβούνται επειδή πολλοί ξένοι αυτού του είδους διαπράττουν εγκλήματα και συνιστούν απειλή. Τους φοβούνται επειδή επιβαρύνουν τις ήδη ανεπαρκείς  & αναποτελεσματικές δημόσιες υπηρεσίες, ενώ μάλιστα δεν έχουν πληρώσει ή πληρώνουν γι' αυτές (υγεία, εκπαίδευση, συγκοινωνίες). Είναι τιμωρητέοι για τον φόβο των; Θα τιμωρείται δηλ. και ο φόβος τώρα;

Όχι, απαντούν οι πολιτικώς ορθοί (ΠΟ). Οι ανωτέρω ας πιστεύουν και ας φοβούνται ό,τι θέλουν, αρκεί να μην εκδηλώνουν αυτήν την πεποίθησι και αυτόν τον φόβο. Ας πιστεύουν και ας φοβούνται σιωπηλά, στα «μουλωχτά». Ιδίως δεν επιτρέπεται να προτείνουν μέτρα αντιμετωπίσεως πραγματικών προβλημάτων, που, ενδεχομένως, προκαλούν οι «ξένοι».

Ενας διάλογος

Μα πώς, ανταπαντούν οι «φόβον έχοντες». Εντάξει, δεν θα προτείνουμε ή προτρέπουμε σε «βιαιοπραγίες». Να μη θέτουμε καν το πρόβλημα ως πρόβλημα; Να μη προτείνουμε κάποιες λύσεις;

Όχι, απαντούν οι ΠΟ. Το να ομιλείς καν για τους ξένους ως πρόβλημα συνιστά έμμεση προτροπή σε ενέργειες εις βάρος των – ακόμη και σε βιαιοπραγίες. Είναι ανθρωπιστικά απαράδεκτο, είναι μη ΠΟ. Αν κάποιος ξένος εγκληματήσει, ας λογοδοτήσει ως άτομο και μόνο. Η μόνη επιτρεπτή συζήτηση για τους ξένους ως σύνολο είναι πώς θα γίνει η ζωή των καλύτερη, η υποδοχή των φιλικότερη, η ενσωμάτωσή των αποτελεσματικότερη, τα «δικαιώματά» των (και τα πολιτικά) πλήρη. Οιαδήποτε διαμαρτυρία ή έκφραση ενοχλήσεως από τους «γηγενείς» συνιστά ρατσισμό, είναι συνεπώς ανεπίτρεπτη, φασιστική.

Πόσους δηλ. ξένους «σηκώνει» η χώρα, ερωτούν οι «γηγενείς»; Αυτό εξαρτάται απ' τους ιδίους τους ξένους και μόνο, απαντούν οι ΠΟ. Οσοι θέλουν να έλθουν, ας έλθουν. Και αν κάποια στιγμή οι ξένοι είναι πολύ περισσότεροι απ' τους γηγενείς, ερωτούν οι τελευταίοι; Αν συνεπεία τούτου, εκλέξουν Σομαλό ή Αφγανό πρωθυπουργό; Τι σας πειράζει το χρώμα ή η θρησκεία του πρωθυπουργού, απαντούν οι ΠΟ. Ρατσιστές/εθνικιστές/φασίστες (ΡΕΦ) είσθε; Δηλ. εμείς οι γηγενείς να μην έχουμε λόγο για τα συμβαίνοντα στην χώρα μας;  Όχι, απαντούν οι ΠΟ. Και μόνο το ότι λες «η χώρα ΜΟΥ», συνιστά ΡΕΦ. Ο «πατριωτισμός» είναι απλώς η «κομψή» εκδοχή του εθνικισμού, που, όπως όλοι ξέρουν, ήταν/είναι η ιδεολογία της «αστικής τάξεως» – και ξέρουμε όλοι πού ωδήγησε αυτή: στην αποικιοκρατία, τον ιμπεριαλισμό και δύο παγκοσμίους πολέμους.  Θα λες λοιπόν: εμείς οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας, φυλής, γλώσσας, πολιτισμού, καταγωγής, συνόρων (αρκεί ν' αναφέρεσαι σε «εργαζομένους» και όχι σε «καπιταλιστές»).

Μα, αντιτείνουν οι γηγενείς, είδαμε σε διαδηλώσεις στην Αθήνα το 2011 ξένους να κρατούν πλακάτ με την επιγραφή «φορολογήστε τους πλούσιους». Και, δεδομένου ότι οι πλείστοι των ξένων δεν έχουν τίποτε, συμπεραίνεται ότι γι' αυτούς «πλούσιοι» είναι οι πλείστοι των Ελλήνων. Δηλ. έρχονται εδώ απ' του διαόλου την μάνα και αμέσως ζητούν να τους πληρώνουμε ώστε να περνούν καλά, ενδεχομένως δε να διαθέτουμε γι' αυτούς και τα όποια παραπανίσια σπίτια μας (τα οποία σπίτια ήδη φορολογούνται αβάστακτα, άρα είναι ένα βήμα πριν την απαλλοτρίωσι), ή και τα όποια παραπανίσια δωμάτια, αν τα σπίτια μας είναι κάπως μεγάλα. Κατά τί διαφέρει αυτή η «δημοκρατική», «ανθρωπιστική», πάντως δημευτική/εξισωτική, φορολόγηση, που επιζητούν οι εξαθλιωμένοι  (πλην ακάλεστοι και παρείσακτοι) ξένοι, απ' τις εισβολές των βαρβάρων στην «πλούσια» ρωμαϊκή αυτοκρατορία, ή τις λεηλασίες πλουσίων πόλεων κατά τον Μεσαίωνα (Σαμαρκάνδη, Βουχάρα, Βαγδάτη, Κων/πολη);

Ειδικότερα κατά τί θα διαφέρει η παροχή πολιτικών δικαιωμάτων σε αυτούς τους ξένους (οι εκ των οποίων μουσουλμάνοι με τίποτε δεν ενσωματώνονται), ώστε, όντας κάποια στιγμή πλειοψηφία ή στηρίζοντας μία αριστερή κυβέρνησι, να αρπάζουν  «νομίμως» (π.χ., διά της φορολογίας) τις περιουσίες και τα εισοδήματα των «εχόντων και κατεχόντων» (π.χ., το εξοχικό στο Πόρτο Ράφτη ή την Κινέττα ενός, που έχει ήδη ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη ή το Παγκράτι), από την αρπαγή με «φωτιά και τσεκούρι», που χαρακτήριζε τις βαρβαρικές επιδρομές του Μεσαίωνος; Απάντηση: θα διαφέρουν μόνο κατά το ότι οι επιδρομείς του Μεσαίωνος σε εσκότωναν κιόλας, ενώ οι σημερινοί (ελπίζουμε ότι) απλώς θα σε εξανδραποδίζουν νομίμως, διά της φορολογήσεως. Φυσικά έως ότου έλθει εκείνη η ώρα οι ξένοι (δηλ. οι λαθρομετανάστες) θα παρουσιάζωνται ως αναξιοπαθείς, επικαλούμενοι «ανθρωπισμό» και «πολιτική ορθότητα» για να τους λυπηθούμε. (Ενώ ειδικά στις χώρες καταγωγής όσων εξ αυτών είναι μουσουλμάνοι, δηλ. της μεγάλης αυτών πλειοψηφίας, οι χριστιανοί διώκονται ανελέητα, τόσο «νομίμως» - π.χ., με την απαγόρευσι ανεγέρσεως ναών ή κυκλοφορίας γυναικών με ακάλυπτο πρόσωπο - όσο με «φωτιά και τσεκούρι». Κυρία εξαίρεση, η Τουρκία, τόσο επειδή είναι κοσμικό κράτος όσο επειδή δεν υπάρχουν Τούρκοι λαθρομετανάστες.)

Α, ώστε είσθε «έχοντες και κατέχοντες», ε;, απαντούν οι ΠΟ (που, συνήθως, είναι αριστεροί). Μα ούτως ή άλλως δεν είναι σωστό να έχετε περιουσία όταν υπάρχουν Ελληνες προλετάριοι, Ελληνες φτωχοί. Σας πείραξε που οι φτωχοί αυτοί, με την βοήθεια της ψήφου των φτωχών ξένων, θα γίνουν πλειοψηφία ώστε να γίνουμε εμείς κυβέρνηση; Δηλ. σας πειράζει αν την περιουσία σας απαλλοτριώσουν όχι φτωχοί Ελληνες, μα φτωχοί ξένοι; Είσθε ρατσιστές δηλαδή!

Μα οι Ελληνες, που έχουν περιουσία, είναι η πλειοψηφία!, απαντούν οι γηγενείς. Και στο κάτω-κάτω και πολλοί αριστεροί με περιουσία θα την χάσουν αν γίνει πρωθυπουργός Σομαλός ή Αφγανός, που θα εκπροσωπεί εκατομμύρια πάμπτωχους (και δη μουσουλμάνους) (λαθρο)μετανάστες (με πλήρη πλέον πολιτικά δικαιώματα). Ούτε θα υπάρχει ανεξιθρησκεία τότε, ούτε γυναικεία ελευθερία.

Α, απαντούν οι ΠΟ, δεν έχει σημασία αν οι Ελληνες με περιουσία είναι πλειοψηφία μεταξύ των Ελλήνων, διότι ο αντιρατσισμός απαιτεί να συγκρίνεις τον αριθμό των «εχόντων και κατεχόντων» με τους «αθλίους» όλου του κόσμου, όχι μόνο με τους φτωχούς του τεχνητού μορφώματος, που σας έχουν μάθει οι αστοί ν' αποκαλείτε «πατρίδα». Οσον δ' αφορά τους αριστερούς με περιουσία, ε, αριστεροί είναι, θα την θυσιάσουν για το καλό των ανθρώπων γενικώς όπου γης (κι αν κάποιοι δυσανασχετήσουν, σημαίνει ότι δεν ήταν πραγματικοί αριστεροί, μα ανήκαν στην κατηγορία των «χρησίμων ηλιθίων», που έλεγε κι ο Λένιν). Εξαιρούνται οι ηγέτες της νέας, σοσιαλιστικής, αντιρατσιστικής Ελλάδος, των οποίων η περιουσία δεν θ' απαλλοτριωθεί διότι θα θεωρηθεί «κρατική» (μια που οι ηγέτες αυτοί θα είναι το κράτος).

Μα δεν θα είσθε εσείς οι ηγέτες, θα είναι Σομαλοί/Νιγηριανοί/Πακιστανοί/Αφγανοί κ.α.!

Όχι, όχι, αυτά είναι συκοφαντίες. Οι καημένοι οι ξένοι θάχουν επιτέλους πλήρη πολιτικά δικαιώματα σε αυτόν τον χώρο, που τώρα λέγεται Ελλάς, και από ευγνωμοσύνη και συντροφικότητα θα επιτρέψουν στους Ελληνες αριστερούς «ηγέτες» και «ανθρωπιστές» να συνεχίσουν νάχουν «ηγετικό» ρόλο στα πράγματα.

Τώρα ποιος είναι ο «χρήσιμος ηλίθιος»; Ερωτούν οι γηγενείς. Και τι έχετε να ειπήτε για την ανεξιθρησκεία και συναφή;

«Πτωχοί τω πνεύματι» είσθε εσείς, οι γηγενείς με περιουσία και πατριωτισμό και όλες αυτές τις αστικές «αποσκευές». Δεν καταλαβαίνετε, διότι σας τυφλώνει ο αστισμός, ότι ο άνθρωπος είναι βασικά καλός – μόνο ο καπιταλισμός και ο ρατσισμός τον κάνει κακό. Οι ξένοι σίγουρα θα ευγνωμονούν εμάς τους ανθρωπιστές, που θα έχουμε παραδώσει την Ελλάδα (ή και όλον τον Δυτικό κόσμο) σε αυτούς. Στην νέα πολυπολιτισμική Ελλάδα θα ζούμε όλοι ΄σαν αδέλφια. (Θα βοηθήσει και η απαλλοτρίωση των περιουσιών των «εχόντων και κατεχόντων», ιδίως των μη ανθρωπιστών.) Ε, και αν αι γυναίκες είναι υποχρεωμένες να καλύπτουν κεφαλή ή και πρόσωπο, τι να κάνουμε, η θρησκεία των αδελφών μας, που ενδεχομένως θα είναι και πλειοψηφία, αυτά επιτάσσει. Και αν τα μεγάφωνα με την φωνή του μουεζίνη αντικαταστήσουν τα μεγάφωνα με τον ήχο του κώδωνος, τι πειράζει; Ηχορύπανση τα μεν, ηχορύπανση τα δε. Ρατσιστές είσθε;

Επί της ουσίας τώρα

Επειδή η λαθρομετανάστευση θέτει θέμα ποιότητος ζωής των Ελλήνων τώρα και επιβιώσεως της Ελλάδος και των Ελλήνων σε βάθος χρόνου, πρόβλημα υπάρχει. Τεράστιο, καθοριστικό. Οι Ελληνες έχουμε δικαίωμα να θέτουμε το πρόβλημα και να το αντιμετωπίσουμε. Ριζικά. Το ερώτημα είναι: Είναι θεμιτό αυτό να γίνει με βιαιοπραγίες ιδιωτών και με πρόσκλησι σε τέτοιες βιαιοπραγίες; Σίγουρα είναι θεμιτό να λες ότι, επειδή υπάρχει πρόβλημα, το κράτος οφείλει να το αντιμετωπίσει, ιδανικά δίχως βία, αλλ' ακόμη και με την βία – την κρατική, την νόμιμη βία, της συντεταγμένης πολιτείας. Το να το ζητείς αυτό δημοσίως είναι αναφαίρετο δικαίωμα οιουδήποτε ΠΟΛΙΤΟΥ του κράτους, οιουδήποτε ΕΛΛΗΝΟΣ.

Συζητήσιμο είναι αν η βία – ή η πρόσκληση σε αυτήν – είναι θεμιτό να ασκείται ή να γίνεται από ιδιώτες. Κατ' αρχήν, όχι – αλλά σε «ομαλούς» καιρούς. Αν οι καιροί δεν είναι «ομαλοί», αν η λαθρομετανάστευση και αι επιπτώσεις της είναι τέτοιας εκτάσεως όσο συμβαίνει σήμερα, αν το επίσημο κράτος δεν δύναται ή δεν θέλει ν' αντιμετωπίσει το πρόβλημα (επειδή, λ.χ., εξαρτάται απ' τα χρήματα των ξένων «ανθρωπιστών» (!)), τότε η βία, έστω και η «ιδιωτική», θα είναι αναπόφευκτη όσο και θεμιτή. Είναι η βία, που θ' αντιτάξει ένας άνθρωπος σε ληστή ή διαρρήκτη – και όσο και αν το δικονομικό μας σύστημα δέχεται ότι υπήρξε «νόμιμη αυτοάμυνα» σχεδόν μόνο όταν ο διαρρήκτης σε έχει πρώτα πυροβολήσει ή μαχαιρώσει (ή τα παιδιά σου ή την γυναίκα σου), πράγμα δώρον άδωρον, η πραγματικότης είναι ότι η αυτοάμυνα είναι φυσικό δικαίωμα κάθε ανθρώπου, ό,τι και αν γράφεται ως «νόμος» σε ένα κομμάτι χαρτί.

Αναντίρρητα, δεν έπρεπε να είχαμε φθάσει ως εδώ. Αλλά τώρα, που εφθάσαμε, ή το κράτος θα κάνει το καθήκον του, ή οι Ελληνες, σε ατομικό είτε συλλογικό επίπεδο, θα κοιτάξουν να αυτοπροστατευθούν – και να προστατεύσουν την πατρίδα. Μακάρι αυτήν την προστασία να την παράσχει συντεταγμένα και με πειθώ η πολιτεία των Ελλήνων και όχι οι ξυρισμένοι της ΧΑ (που έχουν και άλλους σκοπούς, με τους οποίους οι πλείστοι Ελληνες – λογικώς και ορθώς – μάλλον διαφωνούν). Θα το κάνει; Διότι αν δεν το κάνει, το να νομοθετείς απλώς κατά του ρατσισμού ή κατά του χιτλερικού (ή ρωμαϊκού) χαιρετισμού, όταν η χώρα σου υποφέρει απ' την εισβολή εκ. χιλιάδων ξένων (αποτελούντων εφιαλτικά υψηλό ποσοστό επί του ιθαγενούς πληθυσμού, ιδίως αντιστοίχου ηλικιακού φάσματος), σημαίνει ότι εθελοτυφλείς, ότι εν τη πράξει παίρνεις το μέρος των εισβολέων και ότι ανοίγεις τον δρόμο στην ΧΑ.
...οσο μπορω...οταν μπορω...

papadia

...οσο μπορω...οταν μπορω...

Nikos Apomakros

Η άποψή του, περί λαθρομεταναστών, σεβαστή. Στην περίπτωσή τους όμως υπάρχει ένα πολύ ισχυρό πρόβλημα, το οποίο είτε αγνοεί είτε ηθελημένα παραμερίζει διότι απλά δεν έχει βρει τη λύση του και δεν το αναφέρει καθόλου.

Οι λαθρομετανάστες ήρθαν με συγκεκριμένους τρόπους. Κρυφά και συνήθως πληρώνοντας πολύ ακριβά την παράνομη μετακίνησή τους. Ως κράτος, οφείλεις να σέβεσαι τόσο τους κανονισμούς σου, όσο και κάποιους διεθνείς κανονισμούς και συμφωνίες που έχουν γίνει για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Οφείλεις να είσαι νόμιμο, ιδίως όταν πρόκειται για ανθρώπινα δικαιώματα.

Ασχέτως όμως κι απ' αυτό, απ' το αν δηλαδή τελικά θα τα σεβαστείς όλα αυτά ή θα τα παραβείς, για λόγους εθνικής "σωτηρίας" ή ακεραιότητας, λόγω μιας "έκτακτης ανάγκης" κι όπως αλλιώς το βαφτίσεις, το πρόβλημα παραμένει.

Έχεις στα χέρια σου ας πούμε δύο εκατομμύρια μετανάστες ή και παραπάνω. Ας υποθέσουμε ότι κατορθώνεις και τους συλλαμβάνεις όλους ανεξαιρέτως και μάλιστα τους βάζεις σε έναν χώρο που έχεις φτιάξει προσωρινά, μέχρι να τους "ξαποστείλεις".

Πως ακριβώς σκοπεύεις να ξαποστείλεις δύο εκατομμύρια ανθρώπους; Δηλαδή με ποιόν τρόπο και που;

Διότι αν κάθε γειτονική σου χώρα φυλάσσει τα σύνορά της επαρκώς, σε αντίθεση με σένα, το ξέφραγο αμπέλι, τότε είναι προφανές ότι δεν μπορείς να τους "ξεφορτωθείς" προς τα εκεί, που θα ήταν μια ας πούμε εύκολη και φτηνή λύση. Άσε που κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε ιδιαίτερα βαρύ διπλωματικό επεισόδιο γιατί δεν θα περνούσε απαρατήρητο.

Απομένει λοιπόν να τους στείλεις πίσω, στην πατρίδα τους.

Και το πρόβλημα συνεχίζεται. Αφενός επειδή το να μεταφέρεις δύο εκατομμύρια ανθρώπους προϋποθέτει υπέρογκα χρηματικά ποσά αλλά και τεράστια αστυνομική συνοδεία, αφετέρου επειδή είναι πολύ πιθανό (είναι γεγονός) η πατρίδα τους να μην τους επιτρέψει την είσοδο, άρα να επιτεθεί στο μέσο μεταφοράς (αεροπλάνα πιθανότατα) που θα έχεις επιλέξει, αν πρόκειται ας πούμε για στρατιωτικό και όχι επιβατηγό αεροπλάνο.

Η .. Χαραυγή δεν έχει δώσει απάντηση σε αυτό το θέμα. Ωμά σε συνέντευξη αν θυμάμαι καλά, από εκπρόσωπό της, έχει διατυπώσει την εξής πρόταση "πριν ακόμα γίνουμε κυβέρνηση, οι μετανάστες θα έχουν φύγει οικειοθελώς έστω και την προηγούμενη μέρα", εννοώντας ότι γνωρίζοντας την μελλοντική βία που θα τους ασκηθεί ΜΕΣΑ στη χώρα μας, θα φοβηθούν και θα έχουν ήδη εξαφανιστεί πριν καν μια πιθανή ΧΑ-κυβέρνηση πάρει την εξουσία.

Θες τη γνώμη μου; Κοιμούνται όρθιοι. Ή μάλλον, όχι απλά κοιμούνται, αλλά παραληρούν ή τους λείπει στοιχειώδης νοημοσύνη ή απλά ψεύδονται ασύστολα. Η πλειοψηφία των μεταναστών έφυγαν από συνθήκες πολύ χειρότερες από τον κάθε γορίλα, οργανωμένο ή μη, της αυτοαποκαλούμενης πια μπανανίας. Και σίγουρα δεν θα γυρίσουν πίσω από μόνοι τους. Άσε που και να ήθελαν, είναι πολύ πιθανό να μη μπορούνε. Γιατί η Τουρκία δεν θα κάνει τα στραβά μάτια στην έξοδό τους όπως έκανε με την είσοδό τους. Έχει συμφέροντα. Αυτό σημαίνει ότι μοναδική λύση θα απομείνει η βία εναντίον τους, σε τυχόν κυβέρνηση της Χ.Α. Και θα είναι γεγονός, γιατί θα είναι ακόμα παρόντες. Και θα έχουμε καταστάσεις που θα ευαισθητοποιήσουν και τον πιο ασυνείδητο. Ή θα έπρεπε.

Να με συγχωρείτε Έλληνες. Είμαι κι εγώ Έλληνας. Πάνω από Έλληνας όμως, πολύ πιο πάνω, είμαι άνθρωπος. Ή αυτό θέλω και προσπαθώ να είμαι. Δεν σκοπεύω λοιπόν να μου αφαιρέσει αυτή την ιδιότητα καμία "πατρίδα", καμία κοινωνία, καμία κοινότητα και καμία οικογένεια.

Ως άνθρωπος λοιπόν, περιμένω ν' ακούσω μια λύση ανθρώπινη. Δηλαδή μια λύση ανώτερη του βασιλείου κάποιων Ουγκ που παραληρούν στο άκουσμα Σειρήνων εθνικής λατρείας.

papadia

...ειμαι κατα της βιας

      ακομα κ στο ακουσμα της λεξης  βια...ανατριχιαζω...

      ειμαι ομως κ πολυ θυμωμενη

      κ θα  σταθω ...κ θα συμφωνησω στη τελευταια παραγραφο

      "Ως άνθρωπος λοιπόν, περιμένω ν' ακούσω μια λύση ανθρώπινη. Δηλαδή μια λύση ανώτερη του βασιλείου κάποιων Ουγκ που παραληρούν στο άκουσμα Σειρήνων εθνικής λατρείας."
...οσο μπορω...οταν μπορω...

papadia

...οσο μπορω...οταν μπορω...

black_velvet

Τι όμορφη εικόνα!

Το μπλε που μόνο Ελλάδα θυμίζει και μερικές πανέμορφες μαργαρίτες.
Μου'φτιαξες τη μέρα papadia. Να'σαι πάντα καλά.  :smile:

Καλή σας μέρα.
κάτι αν μπορούσα στον κόσμο να άλλαζα
θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα

papadia

:lol:  :lol: black velvet..

    ...τελικα με το τπτ μπορει κανείς

       να νοιωσει χαρουμενος  κ

       οπως λεει κ ο Ελυτης...





 
...οσο μπορω...οταν μπορω...

black_velvet

Πράγματι, κάπως έτσι είναι.
Αυτά τα μικρά καθημερινά "τίποτα" είναι που κάνουν τη διαφορά.  ;-)
κάτι αν μπορούσα στον κόσμο να άλλαζα
θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα

291 Επισκέπτες, 0 Χρήστες