Main Menu
Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,374
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,323
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 250
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 232
  • Total: 232

Testaki: Poso 'diabolikoi' eiste???

Ξεκίνησε από Enia, Μάρτιος 06, 2005, 10:21:37 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

PoiSoN_GiRL

summer time mias kai to les ki esu ... lew na kanw ki egw tin papia ...
ki as 8ewrhsoume dedomeno oti eimai enas aggelos !!   :twisted:  :twisted:

KiSSeS

πολλα πτηνα μαζώχτηκαν ξαφνικα! ]

PoiSoN_GiRL

viki

52%  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:
 :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

chriastina

40% ..........ευγενικό το βρίσκω,μόνον 40% τσ τσ τσ τσ

PoiSoN_GiRL

You are 7% evil.

You are an Angel. You rarely sin which makes your life pretty boring i assume. However if there is a god he will likely reward you in the afterlife.

λολ ! ειμαι η ατιμη ειμαι !!  :twisted:  :twisted:

kitty!

LaStDrIvE

I am 55% evil

I'm getting there. I haven't done all the damage I could do but I've done quite a bit. I'm just over the border into the Evil Zone

toso pia:( ... afou katebazw mp3 kai tetoia...kai afto prepei na mu alazei olo to skor :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Eley8eros

27% ειναι πολύ ή λίγο???????

Apostolos

You are 41% evil.

You could go either way. You have sinned quite a bit but you still have a bit of room for error. Your life is a tug of war between good and evil.

NOTE: If you want to include the image on your Live Journal or Weblog you have to save it from this page, upload it to your server and add the image code. My server can no longer host the images for you. please post the image with the results if you can.

purple

pingo

You are 31% evil.
You could go either way. You have sinned quite a bit but you still have a bit of room for error. Your life is a tug of war between good and evil. :lol:  :lol:  :lol:

kap

:evil:  :twisted:  :twisted:  Χαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχα
ξανα έκανα το τεστ για να δω την εξέλιξη μου. Μαντέψτε απο 56% πήγα στο 70% φυλαχτείτε. :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Ποϊζονάκι τι νούμερο είναι αυτό που χτύπησες????????? έτσι όπως το βλέπω  αν βρεθούμε θα σε ξεπουπουλιάσω (αγγελουδάκι με φτερά). :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

See_Me

Σαν See_Me πήγα στο]

Σαν Εξώγαμο πήγα στο]

Διαλέξτε  ]

xhmeia

ααααααααα δεν παιζωωωωωωωω
επειδη δεν ξερω αγγλικα  :cry:
ρατσισμοςςςςςςςςςςςςς

232 Επισκέπτες, 0 Χρήστες