Ειδήσεις:

1η δοκιμή με αναβάθμιση ...

Main Menu
Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 379
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 248
  • Total: 248

ΣΕΞ

Ξεκίνησε από papi, Νοεμβρίου 20, 2005, 05:45:32 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

bousoulitsas

Ποιο μωρο μου υπαρχει ακομα??? γιατι θα το ξεχασω στο τελος
κλαψ σνιφ... :P

papi

Παράθεση από: "se x_mas elafaki"Μπουσουλίτσα θα τα πω όλα στο μωρό σου λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

πεστα ολα γιατι κανει αταξιες ο μικρος :D

sonia

sex ..aparaithto systatiko sthn zwh mas!!! :twisted:

papi

χμ σεξ και βιτσια ή βιτσια και σεξ....βαλτε και κανα προαιρετικο αξεσουαρ ειναι τις μοδας :oops:  :twisted:

Sotis

Παράθεση από: "sonia"sex ..aparaithto systatiko sthn zwh mas!!! :twisted:
......σεξουλιαρα...μας  βγηκε....η  σονια... :oops:  :oops:  :oops:  :sonstige:  :sonstige:  :sonstige:  :sonstige:  :knee:  :knee:  :knee:

Sara

Κυλησε ο τεντζερης και βρηκε το καπακι... :roll:  :roll: χμμμ...πως μου ρθε αυτο τωρα.. :lol:  :lol:  :lol:

sonia

sotinolka den pisteuw pws yparxoun anthrwpoi pou na mhn tous aresei to sex!!! ( an yparxoun.....ti na pw...perastika tous!!! )

papi

Σεξ στο αμαξι,σεξ στην κουζινα,σεξ στο πλυντηριο,σεξ στο σαλονι.σεξ στο χωλ,σεξ στην κρεββατοκαμαρα σε διαφορες ταρζανικες στασεις,σεξ σεξ σεξ :oops:

sonia

esy kai an eisai sexmaniac!!!!! :lol:  :D

papi

εμ ειναι δυνατον τοσο ωραιος αντρας και να μην κανω τον ΤΑΡΖΑΝ? :blobs16:

Sotis

Παράθεση από: "papi"εμ ειναι δυνατον τοσο ωραιος αντρας και να μην κανω τον ΤΑΡΖΑΝ? :blobs16: [/quote  ωχ  του την  εκοψε....γμτ.....και  του  ειπα να  μην  την  παιρνει   βολτα  μαζι  του...γιατι οταν   φοβατε....εκει  τρεχει να  πιαστι... :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :D  :D

Sotis

ποιανου δεν  αρεσει  το  σεξ... :twisted:  :twisted:  :twisted:  :evil:  :evil:

Labelle

min einai tsakwmos...? :arguement:  min einai kana kainourios xoros... :moonwalk: xm...min einai kati epikindino... :kremala:
peite mou kai mena kale ti einai sex??? :scratch:

Nikos28

Παράθεση από: "maria...:-)"min einai tsakwmos...? :arguement:  min einai kana kainourios xoros... :moonwalk: xm...min einai kati epikindino... :kremala:

Είναι κάτι που άρχισαν να κάνουν οι άνθρωποι όταν έπαψε να τους επισκέφτεται ο πελαργός.  :oops:

Σε κάλυψα;  :wink:

sonia

Παράθεση από: "maria...:-)"min einai tsakwmos...? :arguement:  min einai kana kainourios xoros... :moonwalk: xm...min einai kati epikindino... :kremala:

auto mallon prepei na to deis apeitheias sth praksh!!! dioti h thewria apexei makran!!!!

248 Επισκέπτες, 0 Χρήστες