Ειδήσεις:

1η δοκιμή με αναβάθμιση ...

Main Menu
Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 553
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 298
  • Total: 298

Σεξουαλικότητα και βρισιές

Ξεκίνησε από Nikos28, Δεκεμβρίου 16, 2005, 05:18:27 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

aiollus

Αυτο πιστευω που ξεχωριζει τον ανθρωπο απο το ζωο ειναι η λογικη!!

Οταν ενας ανθρωπος βριζει με σεξουαλικα υπονοουμενα η βριζοντας τα θεια τον αλλον ανθρωπο πιστευω οτι εκεινη την στιγμη θελη να υποβαθμηση την ανθρωπινη υποσταση του ανθρωπου και να τον ταπηνωση σαν ζωο και μεσα απο αυτο να διξει και την δυναμη του!!!

Ετσι θελη να υποδουλωση και να χαση το ηθικο του ο αλλος και να λυγιση μπροστα στις βρισιες και να αποδυναμωθει.

Τωρα οταν ενας αντρας και μια γυναικα κανουν την πραξη του ερωτα και φιαχνοντε λεγοντας ο ενας στον αλλον σεξουαλικες βρισιες πιστευω οτι το κανουν γιατι απλα δεν εχουν καμια ψυχικη επαφη και απλα κανουν σεξ σαν μια βιολογικη αναγκη και για να τελειωσουν πρεπει να βγαλουν το ζωο απο μεσα τους .

papi

απλα οι ταχα βρισιες ανεβαζουν την ανδρεναλινη οταν φτανουν στον οργασμο...
(ωραια φαση ειναι,δεν με χαλαει :oops:  :roll: )

Anonymous

Αναρωτιεμαι αν εχουν σεξουαλικου περιεχομενου βρισιες οι πολιτισμοι για τους οποιους το sex δεν ειναι αμαρτια, ουτε απαγορευμενο. Αν δεχτουμε οτι η βρισια ειναι μια προσπαθεια να προσβαλλεις, να "λερωσεις" μεταφορικα τον αλλον, στο χριστιανικο κοσμο που το sex ειναι "βρωμικο" εκτος γαμου, η σεξουαλικη βρισια ειναι ενα ειδος "λερωματος" Ποσο μαλλον που αυτες οι υβρεις υπαινισονται βιασμο, κι οχι αμοιβαια ευχαριστηση.

Mariana2

Nikos28

Εμένα μου φαίνεται ότι ο συσχετισμός ύβρεων και λίμπιντο είναι βαθύτερος και δεν οφείλεται απλώς και μόνο σε κάποιες κοινωνικές συμβάσεις ή στο πνεύμα μιας συγκεκριμένης εποχής.
Ο λόγος γι' αυτό, είναι το γεγονός ότι τόσο η λίμπιντο όσο και οι ύβρεις (ή, καλύτερα, η βάση των ύβρεων, που είναι το ένστικτο της κυριαρχίας και της ιεραρχίας) εδρεύουν στο ίδιο τμήμα του εγκεφάλου: Το ερπετικό σύμπλεγμα, που είναι και το πλέον αρχέγονο.

Βέβαια, δε γνωρίζω αν αυτό παρατηρείται και σε άλλους πολιτισμούς, εξωδυτικούς τουλάχιστον... Φαντάζομαι όμως ότι ισχύει.

Εδώ θα μπορούσε να μας βοηθήσει η Ρια.

Ρια πες μας...  :)

riaghul

Νίκο:)
Σήμερα μιλούσα για τους γνωστικούς...

για σεξ...αλλη μέρα..

(απο ποιά φυλή να αρχίσω? :roll: )

 :)  :)

Nikos28

Ξεκίνα απ' όποια θέλεις...  :)

Αλλά πες μας, μη μας αφήσεις έτσι... Το θέμα έχει τεράστιο ενδιαφέρον!

Υπάρχει αυτός ο συσχετισμός και στις γλώσσες που ξέρεις, στα Ουρντού π.χ;
Για τη νότια Αιθιοπία, που είχες γράψει κάτι πριν καιρό;

Αν δε σου είναι μπελάς κάνε και παραπομπές, όπου γίνεται  :wink:

various

με το φτωχο μου το μυαλο.......




ΛΕΞΙΚΟ ΡΗΜΑΤΩΝ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΜΑΛΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΩΝ, Καθ. Αλ. Πατάκη - Νικ. Τζιράκη, Εκδόσεις Πατάκη
βοήθημα για τις εισαγωγικές εξετάσεις  3ης  Δέσμης

Σελ.103
Γαμέω-ώ =λαβμάνω γυναίκα, νυμφεύομαι. Παρατατικός εγάμουν, Μέλλοντας συνηρ. γαμώ και γαμήσω, Αόριστος έγημα και εγάμησα, Παρακείμενος γεγάμηκα, Υπερσυντέλικος εγεγαμήκει και γεγαμηκώς ήν
Μέσος Ενεστώτας γαμούμαι, Μέλλοντας συνηρ. γαμούμαι και γαμήσομαι, παθητική φωνή γαμηθήσομαι, Αόριστος εγημάμην και παθητική φωνή εγαμήθην, ΠΡΚ γεγάμημαι, ΥΠΡ εγεγαμήμην
Ετυμολογία: εκ του γάμος
Ομόριζα: γαμετή = έγγαμος γυνή, αρσ. γαμέτης= ο σύζυγος, γαμβρός, γαμήλιος, Γαμηλιών (ο μήνας)
Σύνταξις-Σημ.:
1. Με αιτιατική (επί ανδρός=λαμβάνω γυναίκα, νυμφεύομαι),
2. Εκ κακού ή εξ αγαθού γαμώ = λαμβάνω γυναίκα εκ ταπεινής ή ευγενούς οικογενείας
3. Το μέσ. γαμούμαι τινί (επί γυναικός = δίδω εμαυτήν εις γάμον), ομοίως και το παθητικόν
4. Γάμω γαμώ = νομίμως νυμφεύομαι
Περιφράσεις: άγομαι γυναίκα, γάμον ποιούμαι......


ποιος ειπαμε οτι εβρισε???????

various

περα απο τα αστεια(?) και τα σκαμπιλια  ειναι τεραστιο το θεμα  που εθιξες φιλο νικο..... φιλοσοφιζειν αργοτερα ομως ...ωρα για υπνο....

Anonymous

Το λεξικο δινει την ετυμολογικη ερμηνεια της λεξης "γαμεω"  αλλα οχι και το ιδιαιτερο νοημα που εχει οταν γινεται βρισια. Στο λεξικο πχ "Φιλλιπινεζα" ειναι η γυναικα απο τις Φιλλιπινες, αλλα στον καθημερινο μας λογο κατεληξε να ειναι συνωνυμη της οικιακης βοηθου.
Νομιζω οτι πρεπει να αναζητησουμε την ακρη της σεξουαλικης βρισιας, εκει που η σεξουαλικη πραξη παυει να ειναι συνωνυμη της ευχαριστησης και γινεται συνωνυμη της βιας, του πονου και της ταπεινωσης. Υποπτευομαι, αλλα δεν μπορω να το στηριξω ιστορικα, οτι εχει να κανει με πολεμο: Με τις αγριοτητες τοσο των πειρατων οσο και του τακτικου στρατου οταν καταλαμβαναν μια πολη και ακολουθουσαν λεηλασιες, σφαγες, βιασμοι, καταστροφες. Πανω σ αυτη τη λογικη μπορει ισως να ερμηνευθει και η χρηση της σεξουαλικης βρισιας με στοχο ολα τα ιερα και τα οσια του υβριζομενου, ανθρωπινα και θεικα: Ετσι παιρνει η μπαλα της σεξουαλικης βρισιας μανα, Χριστο, Παναγια κλπ

Nikos28

Μαριάννα,

Το ζήτημα του συσχετισμού σεξουαλικότητας και ύβρεων είναι κάτι που αγγίζει τα μύχια της ανθρώπινης φύσης και δε νομίζω να οφείλεται μόνο σε ιστορικές εμπειρίες, όπως πολέμους, βιασμούς, λεηλασίες κλπ.
Είναι κάτι σύμφυτο με την ανθρώπινη φύση και όχι απλώς μια ιστορική της έκφραση.

Τουλάχιστον, έτσι πιστεύω...

Brasidas

8A ELEGA KI EGW ME KRISI FILOSOFIKIS DIA8ESIS OTI MPAS KAI BGAZOYME KAI EMEIS TO ZWO POY EXOUME MESA MAS???

APO THN ALLH OMWS TA ZWA MALON OTAN GAMEONTE (KALA TO EIPA?) DEN BRIZOYN ALLA GAMEONTE KAI DEN XANOUN TON RI8MO TOUS.

ONTOS TO 8EMA SIKONEI TSIGARO ANTE KAI KAMIA FAPA GAMEOMENOI.

TO KOMATI POU LEGATE GIA AFRIKANES FILES KAI ALLA PREPEI NA EXEI MEGALO ENDIAFERON.
PLISIAZEI TIS RIZES MOU POU OI RIZES MAS DEN TA TSIMENTA STIS POLEIS.

star77

Όσο παράξενο και άν φαίνεται έχει σχέση με τον χριστιανισμό και το ηλίθιο εγω πού μας ενέπνευσε αυτή η βλακώδης θρησκεία . Ενώ ο έρωτας είναι ο θεμελιώδεις νόμος του συμπαντος, Ζεύς εξ αυτού και ζευγνείω ο χριστιανισμός ( και γενικά οι εβραιογεννείς θρησκείες  ), υποβαθμίζουν τον έρωτα ( ο οποίος ξυπνά τα μυαλά των ανθρώπων ) για να μπορούν να τους ελένχουν. Έτσι λοιπόν αλλάξαν και την ένοια του ανδρός  και απο υπερασπιστης του δικαιου ( έστω και άν δεν τον συμφέρει αυτόν ή τους δικούς του ) τον κάνανε αρσενικό και μόνο .Ενώ το συμφέρον τους το ονομάσανε δίκαιο . Έτσι σπάσανε τίς κοινωνικές δομές του <εμείς > και μας εγκλοβίσανε στο ηλίθιο <<Εγώ >> ,να βρίζουμε τόν έρωτα δηλαδή κάτι χειρότερο από ζώα ,( π.χ. Θεωρεί την γυναίκα (την πηγή της ζωής και μάλιστα σε βρεφική ηλικία )   βρόμικη κ.λ.π. ) .Για αυτό λοιπόν απο ατίδραση ( υποσυνείδητα ) όταν μας πάει κάτι στραβά με την βοηθεια του ηλιθίου <εγώ> θέλουμε να τημωρήσουμε με κάτι τρομερό, αυτό που μας αντιστάθηκε, τον Έρωτα

298 Επισκέπτες, 0 Χρήστες