Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 553
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 410
  • Total: 410

Νεκρός οπαδός...

Ξεκίνησε από Pappas10, Μάρτιος 29, 2007, 10:47:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

loco

ellinas kroisos me 8 grammata

pappas10  
!!! oi  ypoloipoi ptoxoi to pneymati

ypoklinomai stin pneymatiki sou eymaria epi tou prokeimenou mias kai den exei noima etsi kai allios.

dyskoleuomai na sou exigiso poio apla, den exo mathei na milao monosyllava.

An oi foniades prepei na timorithoun einai sigouro, opos kai an eprepe na timiorothei kapoia stigmi kai o idios (oxi me ayto ton tropo) gia aytoa pou exei prokalesei.

Milises gia anakalypsei kai oxi gia taxidi, eee afou tin anakalipse apla se esteila ekei gia epimorfotiko taxidi :-) alla eipame , makarioi oi ptoxoi...

Pappas10

Είναι 6 γράμματα και 2 αριθμοί.

Δεν κάνει κάποιον πλούσιο η πενία των άλλων. Περιττή λοιπόν η υπόκλιση, ιδίως από τη στιγμή που δεν έχει νόημα... αν έβγαζες και νόημα ίσως να είχε.

Του άλλους που τους βρήκες; Τους ανέφερα πουθενά;;;

Δεν ζήτησα απλότητα αλλά σχέση με το θέμα. Ακόμα και ολιγοσύλλαβη.

Ευχαριστώ αλλά δεν φαίνεσαι ικανός να καλύψεις τα έξοδα της επιμόρφωσης όντας πένητας, οπότε απέφυγε ακάλυπτες υποσχέσεις ή προτροπές ταξιδιών.

Περαστικά σου.

Μιχάλης ή κατά διαδίκτυο Παππάς10

Υ.Γ. Χαίρομαι που αναγνωρίζεις ότι οι δράστες θα έπρεπε να τιμωρηθούν... αυτό λέω κι εγώ.  Το κακό είναι ότι ΔΕΝ θα τιμωρηθουν - απ' ό,τι φαίνεται -ΟΥΤΕ αυτή τη φορά.

Κι αυτό ρίχνει νερό στον μύλο του Χουλιγκανισμού.... γιατί τώρα οι άλλοι θα ζητήσουν αντίποινα.

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ μα μεν;;;
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

loco

agapite to provima einai o tropos skepsis.

Opos kai o diko sou.
Ego borei divazontas to thema sou ma men na rixno ena geniko aforismo, alla esy apla metatheteis to provlima se mena.

Ara mesa apo to lektiko sou plouto apla diaionizeis ton tropo skepsis pou thelei apla ti metafora tis eythineis.
pefteis kai sy se ena kinygi magisson! giati? den boreis na diavazeis kapoion na anathematizei ti ratsa ton hooligans? Toso dyskolo sou einai? i aplos sybasxeis me aytous?
Tespa gia na min to synexizo, exeis tis apopseis sou kai exo tis dkies mou, thes de thes synyparxoume.
Tha me tros sti mapa opos tha kano kai ego to idio ma men .
Apla zorizesai ligo otan exeis na kaneis me diaforetiko tropo skepseis.
Edo einai forum , mporei to thema na to xekinises esy, alla oloi xorane.
Me megalo pneyma i mikro.
kai tin ypoklisi tin ekana mipos se petyzo me koutoulia alla mesa apo to diadyktio einai akyro  :lol:

oso gia to an tha timorithoun , prepei na allaxei i paidia mas agapite !
kai an zitisoun antipoina ayto syimainei oti den kanoume me anthropous alla me zoa.

Yparxei kati pou legete attiko parko giayta.

Pappas10

Παράθεση από: "loco"agapite to provima einai o tropos skepsis.

Opos kai o diko sou.
Ego borei divazontas to thema sou ma men na rixno ena geniko aforismo, alla esy apla metatheteis to provlima se mena.

Συμφωνώ ότι το πρόβλημα είναι ο τρόπος σκέψης. Και θεωρώ λανθασμένο τρόπο σκέψης και αντίδρασης τους γενικευμένους αφορισμούς για λόγους που έχω συχνάκις αναφέρει και σε αυτό το μήνυμα. Προσωπικά θεωρώ ότι η γενίκευση τροφοδοτεί και ουχί λύνει το πρόβλημα.

Που ακριβώς μεταθέτω σ' εσένα το πρόβλημα; Τίνι τρόπο σου μεταθέτω το πρόβλημα; Αντίθετα σε απαλλάσω από την οποιανδήποτε σχέση με το πρόβλημα αφού σου αποδίδω γνωστική ανεπάρκεια.

Το να σε χαρακτηρίσω "άσχετο" δεν σου αποδίδει ευθύνη μα μεν. Το αντίθετο συμβαίνει.

Παράθεση από: "loco"Ara mesa apo to lektiko sou plouto apla diaionizeis ton tropo skepsis pou thelei apla ti metafora tis eythineis.

Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο περί λεκτικού πλούτου, λυπάμαι που δεν μπορώ να το ανταποδώσω.  Δεν διαιονίζω κανέναν τρόπο σκέψης που επιζητά κάποια μεταφορά ευθύνης. Αντίθετα, αποδίδω την ευθύνη ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ στον καθέναν και όχι γενικά.

Παράθεση από: "loco"pefteis kai sy se ena kinygi magisson! giati? den boreis na diavazeis kapoion na anathematizei ti ratsa ton hooligans? Toso dyskolo sou einai? i aplos sybasxeis me aytous?

Ρε Loco πλάκα μου κάνεις; Ποιός κυνηγάει μάγισσες; Αυτός που αποδίδει ονομαστικά συγκεκριμένες ευθύνες ή εκείνος που αναθεματίζει γενικώς "ράτσες"; Επιτέλους, μη χρησιμοποιούμε όρους μόνο για εντυπωσιασμό.

Και άλλο "Οργανωμένος Οπαδός", άλλο "Χουλιγκάνος" και άλλο "Φονιάς" ή "Δολοφόνος". Αν το επίπεδο αντίληψης κάποιου είναι πάνω από αυτό ενός 8χρονού, νομίζω ότι το καταλαβαίνει, τουλάχιστον σε επίπεδο ορισμών. Αν τώρα αναζητά ταυτοσημείες στο "δια ταύτα" τότε θα πρέπει να ανήκει ή να έχει εμπειρίες από τις παραπάνω, αλλιώς απλά διαιωνίζει (υπό)θέσεις που απέχουν απελπιστικά από την πραγματικότητα και γι' αυτό όχι μόνο δεν συμβάλουν στη λύση του προβλήματος αλλά - αντίθετα - το τροφοδοτούν.  

Παράθεση από: "loco"Tespa gia na min to synexizo, exeis tis apopseis sou kai exo tis dkies mou, thes de thes synyparxoume.
Tha me tros sti mapa opos tha kano kai ego to idio ma men .
Apla zorizesai ligo otan exeis na kaneis me diaforetiko tropo skepseis

Κατ' αρχάς σεβαστές όλες οι απόψεις αλλά και υποκείμενες σε κριτική. Το να σε τρώω στη μάπα δεν με ενοχλεί καθόλου, αντιθέτως μάλλον με διασκεδάζει. Από εκεί και πέρα, με διαφορετικούς τρόπους σκέψης δεν ζορίζομαι. Ζορίζομαι με την άγνοια που αντί να γίνει εφαλτήριο αναζήτησης, αυτοανακυρήσσεται σε "άποψη" και επιζητά σεβασμό.  

Παράθεση από: "loco"Edo einai forum , mporei to thema na to xekinises esy, alla oloi xorane.
Me megalo pneyma i mikro.
kai tin ypoklisi tin ekana mipos se petyzo me koutoulia alla mesa apo to diadyktio einai akyro  :lol:

Συμφωνώ. Άλλωστε δεν ζήτησα να μη γράψει κάποιος. Απλά - ίσως υπερβολικά και γι' αυτό απολογούμαι - θέλω κάποιος να προσέχει τι γράφει. Ιδίως επειδή συζητάμε για ένα θέμα που ΚΑΙ στοίχισε τη ζωή ενός νέου παιδιού αλλά ΚΑΙ μοιάζει για άλλη μία φορά να μην λύνεται εξ' αιτίας της πολιτικής αδράνειας και της δημοσιογραφικής "προστασίας" των υπευθύνων.

Παράθεση από: "loco"oso gia to an tha timorithoun , prepei na allaxei i paidia mas agapite !

Ακριβώς. Να αλλάξει η "παδεία" του "τσουβαλιάσματος" και του γενικευμένου αφορισμού και να υπάρξει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΣΟΜΕΡΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ.  Είναι το λιγότερο οξύμωρο να μιλάς για την αναγκαιότητα αλλαγής της παιδείας μας την στιγμή που - στο συγκεκριμένο θέμα τουλάχιστον - παρουσιάζεσαι ως ο πλεον χαρακτηριστικός φορέας της.

Χώρια το ότι- στην τελική - είναι αργά όταν καταλήγεις να  αναζητάς παιδεία στους δολοφόνους. Καλό θα ήταν η "παιδεία" να αποτελούσε γνώρισμα αυτών που καλούνται να τους αποτρέψουν από το να γίνουν δολοφόνοι.

Παράθεση από: "loco"kai an zitisoun antipoina ayto syimainei oti den kanoume me anthropous alla me zoa.

Αντίποινα θα υπάρξουν ακριβώς γιατί δεν θα υπάρξουν ποινές. Αυτό είναι το πρόβλημα και γι' αυτό διαιωνίζεται. Γιατί με το "τσουβάλιασμα" θυτών και θυμάτων και την ατιμωρησία των φονιάδων το μόνο που έχουν καταφέρει οι οπαδοί του "όλοι ίδιοι είναι", είναι να προκαλούν τα θύματα να μετατραπούν σε θύτες μιας και δεν έχουν τίποτα άλλο να χάσουν. Ούτε φυσικά αφού δεν τιμωρούνται, ούτε ηθικά αφού αναγνωρίζονται ως "ίδιοι".

Παράθεση από: "loco"Yparxei kati pou legete attiko parko giayta.

Καλύτερα θα ήταν να υπήρχε Ελληνικός Νόμος πάντως...

Παππάς10.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

loco

se eyxaristo gia ta kala sou logia.

Proerxesai apo ton oxlo ton opadon kai oxi ton filathlon giayto kai den anexesai diaforetiki gnomi apo ti diki sou i kapoion esto na leei pragmata se genikes grammes.

thes na apodoseis eythines onomastika kai torgesai pou den boreis na to kaneis, thes na fonaxeis kai an den akousteis profanos tha sou teleiosei to oxygono giayto kai vriskeis opoiodipote leei kati allo apo ayta pou exeis sto myalo sou (?? ereynes giayto).

Den milisa gia omades, den eimai xromatismenos, adiaforo gia to podosfairo etsi opos katantise kai adiaforo gia tous pathiasmenous filathlous,  stenoxoriemai gia tous anagefalous pou koimountia kai xypanne me to onoma tis omadas tous.
Giaytous pou i zoi tou einai apla ena xroma kai giayto dinoun ti zoi tous, i apla sygrouontai lektika i mi me synanthropous.

Deuixnei megali pneymatiki katoterotita kai ypotagi kathos kai exartisi.

giayto tha eprepe na tous /sas prosexoume perissotero.

I paideia einai dystixos poli perissotera pragmata apo ta sxoleia kai ton lektiko plouto, einai to na eisai anthropos kai na exeis axies.

ayto den xero pos boroun /eite na to parete.

Dystixos to mathainei kanenas.

ego stamatao edo, perimeno na kaneis xrisi tou fanatismou sou alli mia fora kai na xespaseis ligo akoma giati theoreis oti exeis dikio.

kali tyxi se sena kai stous opadous omoious sou.

Oso gia tous filathlous exo na po prosoxi apla sta onta pou vafkalizontai na legontai anthropoi, mono emeis boroume na synetisoume ton oxlo, oi alloi apla de noiazontai.

Pappas10

Παράθεση από: "loco"se eyxaristo gia ta kala sou logia.

Θα με ευχαριστούσε περισσότερο αν απαντούσες σ' αυτά που σε ρώτησα. Τέλος πάντων, αντιπαρέρχομαι, παρακαλώ.

Παράθεση από: "loco"Proerxesai apo ton oxlo ton opadon kai oxi ton filathlon giayto kai den anexesai diaforetiki gnomi apo ti diki sou i kapoion esto na leei pragmata se genikes grammes.

Κατ' αρχάς δεν προέρχομαι από κανέναν όχλο. Τώρα αν εσύ αρέσκεσαι στο να κατηγοριοποιείς τους ανθρώπους σε όχλους τότε σε παρακαλώ εντόπισε μου τον δικό σου... Όσο για το κατά πόσο τα "πράγματα σε γενικές γραμμές" στοιχιοθετούν και γνώμη... επέτρεψε μου να μην μπορώ να το εξηγήσω ούτε ως οπαδός ούτε ως φίλαθλος... και σίγουρα όχι σαν όχλος.

Παράθεση από: "loco"thes na apodoseis eythines onomastika kai torgesai pou den boreis na to kaneis,

Έεεεε.. το έκανα. Απέδωσα ευθύνες ονομαστικά... οπότε εγώ απέδειξα ότι μπορώ να το κάνω. Εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι ξέρεις;;;

Παράθεση από: "loco"thes na fonaxeis kai an den akousteis profanos tha sou teleiosei to oxygono giayto kai vriskeis opoiodipote leei kati allo apo ayta pou exeis sto myalo sou (?? ereynes giayto).

Αν αρέσκεσαι να πιστεύεις ότι είπες κάτι, και πολύ περισσότερο ότι αυτό το κάτι συνιστά και "άλλο από αυτά που έχω στο μυαλό μου" τότε ειλικρινά είσαι μακάριος. Μη σου πω και Μακαριώτατος... κάτι σαν τον Χριστόδουλο ένα πράγμα.

Παράθεση από: "loco"Den milisa gia omades, den eimai xromatismenos, adiaforo gia to podosfairo etsi opos katantise kai adiaforo gia tous pathiasmenous filathlous,  stenoxoriemai gia tous anagefalous pou koimountia kai xypanne me to onoma tis omadas tous.

Μίλησες για ομάδες αφού ονομάζεις "όχλους". Και μάλιστα ο διαχωρισμός σου είναι πολύ χειρότερος μιας και δεν στηρίζεται σε χρώμα κασκόλ - δηλαδή στο τι επέλεξε ο άλλος να δηλώνει ως ομάδα του - αλλά μία προσωπική σου θεώρηση στο τι είναι ανεγκέφαλος και τι όχι.

Αντί να στενοχωριέσαι θα σου πρότεινα να μάθεις τι συνέβει στους οπαδούς και στις οργανώσεις τους, ποιος επώασε το "αυγό του φιδιού" και φτάσαμε στο να σκοτώνονται παιδιά σε "ραντεβού".  "Ανεγκέφαλος" για εμένα είναι όποιος κρύβει την άγνοια του πίσω από γενικόλογους αφορισμούς και αρέσκεται στο να αναγνωρίζει όχλους σε μία προσπάθεια να αποστασιοποιήσει την "μοναδικότητα του". Μία "μοναδικότητα" η οποία επί της ουσίας είναι μέρος της οχλαγογίας που χαρακτηρίζεται από το "γενικό".

Παράθεση από: "loco"Giaytous pou i zoi tou einai apla ena xroma kai giayto dinoun ti zoi tous, i apla sygrouontai lektika i mi me synanthropous.

Προτιμώ την λεκτική σύγκρουση με τον συνάνθρωπο παρά τον αφορισμό μα μεν. Διότι η σύγκρουση μπορεί να καταλήξει σε σύνθεση. Ο γενικός αφορισμός όμως το μόνο που δημιουργεί είναι περιθωριοποίηση και στρουθοκαμηλισμό. Και ναι.. προτιμώ τη ζωή μου να έχει χρώμα από το να είναι μία γενική μουτζούρα.

Παράθεση από: "loco"Deuixnei megali pneymatiki katoterotita kai ypotagi kathos kai exartisi..

Η γενίκευση όμως δείχνει πνευματική ανικανότητα, αλλά και απεξάρτηση από την θέση και την ευθύνη αυτής.

Παράθεση από: "loco"giayto tha eprepe na tous /sas prosexoume perissotero.

Κάτι σαν το "ποιός θα μας σώσει από τους σωτήρες" μου φαντάζει σαν την τέλεια απάντηση σε μία τέτοια ελιτιστική προσέγγιση.

Παράθεση από: "loco"I paideia einai dystixos poli perissotera pragmata apo ta sxoleia kai ton lektiko plouto, einai to na eisai anthropos kai na exeis axies.

Συμφωνώ. Άλλο παιδεία άλλο μόρφωση. Και άλλο μόρφωση άλλο σπουδές. Σαν άνθρωπος λοιπόν, θεωρώ αξία αλλά και αξίωμα την ανάληψη αλλά και καταμερισμό της ευθύνης και ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΑΞΙΑ αλλά ΔΕΙΛΙΑ την προστασία ή τον εξωραϊσμό των υπευθύνων πίσω από την γενίκευση.

Εσύ σκέψου ποια αξία αντικατοπτρίζουν αυτά που γράφεις;

Παράθεση από: "loco"ayto den xero pos boroun /eite na to parete.

Dystixos to mathainei kanenas.

Αν το μαθαίνει όπως φαίνεται να το εννοείς εσύ, ΕΥΤΥΧΩΣ δεν θα χρειαστεί να το πάρει ή να το μάθει κανείς. Για εσένα καταλαβαίνω πάντως γιατί η μάθηση είναι δυστύχημα...

Παράθεση από: "loco"ego stamatao edo, perimeno na kaneis xrisi tou fanatismou sou alli mia fora kai na xespaseis ligo akoma giati theoreis oti exeis dikio.

Αν θεωρείς τις απαντήσεις ξέσπασμα τότε καταλαβαίνω πως ποτέ σου δεν έχεις ξεσπάσει λόγο της ανικανότητας σου να απαντήσεις σε κάτι. Πέραν αυτού, σε καμμία περίπτωση δεν τέθηκε ζήτημα προσωπικού δικαίου. Ζήτημα προσωπικής δικαίωσης τέθηκε από την αρχή του θέματος και - απ' ό,τι φαίνεται έως τώρα - οι αρχικές μου προβλέψεις δυστυχώς επαληθεύθηκαν. Και αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις την αρχική τοποθέτηση, θα έβλεπες ότι είσαι ακριβώς στο ίδιο μήκος σκέψης με όσους τελικά - και μάλλον άθελα τους στην πλειοψηφία τους - κάλυψαν τους φονιάδες.

Παράθεση από: "loco"kali tyxi se sena kai stous opadous omoious sou.

Ευχαριστώ. Στη δική σου περίπτωση δεν αρκεί η τύχη και γι' αυτό δεν αντεύχομαι ιδιοτρόπως. Καλή γνώση μπορώ μόνο να ευχηθώ σ' εσένα και στους γενικόλογους ομοίους σου.

Παράθεση από: "loco"Oso gia tous filathlous exo na po prosoxi apla sta onta pou vafkalizontai na legontai anthropoi, mono emeis boroume na synetisoume ton oxlo, oi alloi apla de noiazontai.

Εσείς είσαστε αυτοί που νοιάζονται; Δεν σε χαρακτηρίζει έγνοια αλλά άγνοια μα μεν. Και ξέρεις, όταν δεν ξέρεις πως να φροντίσεις κάτι το πιθανότερο είναι, παρά τις όποιες αγαθές προθέσεις σου, να του κάνεις κακό. Αντί λοιπόν να θέλεις να συνετίσεις τον όχλο, μικρέ μου ελιτιστή, κοίτα καλύτρα να συμμαζέψεις την οχλαγογούσα κομπορημοσύνη σου. Αυτό θα είναι ένα δείγμα έγνοιας τόσο για τους άλλους όσο - κυρίως - για τον εαυτό σου.

Καλή συνέχεια.

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

Pappas10

Το να πω ότι αισθάνομαι δικαιωμένος είναι το λιγότερο ανούσιο.

Το να κλάψουμε πάλι πάνω από το πτώμα ενός νεκρού παληκαριού είναι το λιγότερο υποκριτικό  .

Το να αρχίσουμε τα ευχολόγια και τις κοινωνικοπολιτικοοικονομικές αναλύσεις πέρι "βίας" είναι παρωχυμένο.

Το να κατηγορήσουμε τους "χουλιγκάνους" είναι εύκολο.

Για οποιονδήποτε δεν στρουθοκαμιλίζει η εξέλιξη ήταν το λιγότερο αναμενώμενη. Κι ας μην είναι εξακριβωμένα τα κίνητρα της δολοφονίας.

Προσωπικά εύχομαι να πιαστούν οι ένοχοι και να σαπίσουν στην φυλακή. Αλλά αν πάλι αυτό συμβεί μόνο για τους συγκεκριμένους ενόχους, τότε η βεντέτα ΔΕΝ θα σταματήσει.

Αυτό μόνο έχω να πω. Ο Θεός να δώσει δύναμη σ' αυτούς που μείναν πίσω.

Με Οργή και Θλίψη

Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

heinrich

ήταν όντως τα κινητρα ποδοσφαιρικά?

θα χει ενδιαφέρον αν ανακαλυφθεί πως ο σημερινός νεκρός ήταν αναμειγμένος στην υπόθεση της Παιανίας...

Enia

κι εγώ στις ειδήσεις πιο πολύ για 'ξεκαθάρισμα λογαριασμών' άκουσα, γενικά, κι όχι τπτ ποδοσφαιρικό... :roll:

Pappas10

Το παληκάρι που είναι στο Νοσοκομείο νομίζω ότι είχε "φάει πέσιμο" από δολοφόνους με πράσινα κασκόλ και σε ένα μπαράκι πριν από μερικούς μήνες.

Τα κίνητρα όντως δεν είναι διαπιστωμένα, αλλά το γεγονός ότι οι θύτες ήταν από σύνδεσμο του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ και τα θύματα από σύνδεσμο των απέναντι μου θυμίζει λίγο "χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει".

Το ότι η αστυνομία ψάχνει κίνητρο σε ξεκαθάρισμα λογαριασμών με ναρκωτικά κλπ εμένα απλά μου μυρίζει προσπάθεια επίσημου εξωραϊσμού της βεντέτας που έχει ξεσπάσει. Άλλωστε αυτός ο εξωραϊσμός θα καλύψει και τις έως τώρα παραλείψεις.

Η Κουβέντα είναι πολύ μεγάλη. Πραγματικά πολύ μεγάλη. Υπήρξαν άνθρωποι που συνεργάστηκαν με τις αρχές για την καταπολέμηση του φαινομένου, οι αρχές όχι μόνο αδράνησαν αλλά και τους εξέθεσαν και οι ίδιοι στιγματίστηκαν σαν "ρουφιάνοι" και κινδύνεψαν τόσο από τους αντίπαλους όσο και από τα μέλη των δικών τους συνδέσμων.

Δεν μου αρέσουν οι θεωρίες συνομοσίας αλλά το πρόβλημα έχει πολύ βαθύτερες ρίζες, αιτίες και κίνητρα ακόμα, από την απλή οπαδική αντιπαράθεση. Και, φυσικά, δε υπάρχουν αποδείξεις.

Όταν όμως κάποιοι φωνάζανε, οι αρχές βαράγανε παλαμάκια στον "Μεγάλο Επενδυτή" και κορόιδευαν τους "βαζελόφλωρους". Το ότι κάποιοι διοικητές Υποδιεύθυνσης ασφαλείας της μπατσαρίας του τότε, σήμερα είναι υπεύθυνοι ασφαλείας Συλλόγου, δεν προξενεί σε κανέναν εντύπωση... ούτε φυσικά έναυσμα για να ερευνηθούν τα πεπραγμένα τους τότε.  

Επαναλαμβάνω, αποδείξεις δεν υπάρχουν, οπότε η όποια κουβέντα είναι το λιγότερο επικίνδυνη γι' αυτόν που θα την προκαλέσει. Προσωπικά, μένω "δικαιομένος" πλην όμως γεμάτος αγανάκτηση και θλίψη. Μολονότι αυτή τη φορά έγιναν συλλήψεις, αν οι συλλήψεις περιοριστούν στην μία μόνο πλευρά τότε το θέμα φοβάμαι ότι δεν θα μείνει εκεί.

Τέλος πάντων... γράφω για να γράφω. Το θέμα δεν είναι τόσο απλό όσο 500 βλαμένα που πάνε και σκοτώνονται. Όσο η αντιμετώπιση του προβλήματος βασίζεται πάνω σ' αυτήν την παραδοχή, δεν βλέπω "λύση" παρά μόνο κι άλλα παιδιά νεκρά.

Αυτή είναι η άποψη μου... μπορεί να λέω και αρλούμπες.

Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

Enia

Α, ρε Μιχάλη... Το έλεγα εχτές στο chat και θα το πω κι εδώ: Μακάρι η πλειοψηφεία των οπαδών να είχαν το δικό σου IQ και την δικιά σου αγωγή...

Pappas10

Αντιγράφω από το "sport-time.gr". Τα τονισμένα γράμματα τα έβαλα εγώ.

"Είκοσι έξι άτομα θα βρεθούν στο εδώλιο για το μακελειό στην Παιανία στις 29 Μαρτίου του 2007. Δέκα οπαδοί του Ολυμπιακού, εκ των οποίων πέντε πρώην υπάλληλοι της ΠΑΕ, κατηγορούνται ότι συμμετείχαν στη δολοφονία του Μιχάλη Φιλόπουλου, σύμφωνα με το πόρισμα του αντιεισαγγελέα Εφετών, Αριστείδη Φραγκιαδάκη, όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα «Το Βήμα». "

Συνελήφθησαν στο σύνολο 26 άτομα. Και μερικοί (5 νομίζω) με πράσινα κασκόλ.

Μακάρι να κλειστούν στην φυλακή όχι μόνο αυτοί αλλά και οι ηθικοί αυτουργοί.

ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.

Για να δούμε... εξακολουθώ να έχω τις αμφιβολίες μου.

Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

amfiprostylos

μοναδικη λυση ειναι να καταργηθει το ποδοσφαιρο.  δεν ειναι αθλημα. ειναι παιχνιδι απο τοτε που ανακαλυφθηκε. να επικεντροθουμε  στα πραγματικα αθληματα που δεν φανατιζουν τις μαζες και δεν
κονομανε (ναούμε) μερικοι.

κατι "θρυλε θρησκεια θυρα 13 ,βου βου βουλγαροι, και αλλα τετοια υποβαθμιζουν την ηδη χαμηλη μας εικονα ως πολιτες.

και φιλε μιχαλη, οταν γινεις καλα μην ξεχασεις να μας κερασεις.

Pappas10

Παράθεση από: "amfiprostylos"μοναδικη λυση ειναι να καταργηθει το ποδοσφαιρο.  δεν ειναι αθλημα. ειναι παιχνιδι απο τοτε που ανακαλυφθηκε. να επικεντροθουμε  στα πραγματικα αθληματα που δεν φανατιζουν τις μαζες και δεν
κονομανε (ναούμε) μερικοι.

κατι "θρυλε θρησκεια θυρα 13 ,βου βου βουλγαροι, και αλλα τετοια υποβαθμιζουν την ηδη χαμηλη μας εικονα ως πολιτες.

και φιλε μιχαλη, οταν γινεις καλα μην ξεχασεις να μας κερασεις.

Προφανώς η χαμηλή εικόνα του πολίτη δεν υποβαθμίζεται από τον τύπο που προσπερνάει την ουρά για να σταθεί πρώτος στο φανάρι, με κίνδυνο να στουκάρει. Να καταργηθούν και τα αυτοκίνητα λοιπόν. Ούτε από την εκάστοτε τύπισσα που γαμιέται μ' έναν γενικό διευθυντή του δημοσίου για να πάρει μία θέση. Να καταργηθεί και το δημόσιο και οι διευθυντές και τα στελέχη. Ούτε από τις κραυγές του κάθε Δημοσιογράφου στην τηλεόραση που ως εισαγγελέας ξεσκίζει την προσωπική ζωή και την προσωπικότητα του εκάστοτε μικροεπαγγελματία με "σκάνδαλα" ενάντια στην υψηλή κοινωνία του κωλονακίου. Να καταργήσουμε και την τηλεόραση ή τους δημοσιογράφους.

Φυσικά και η χαμηλή μας εικόνα δεν θίγεται από τους θεατές στα "ευγενή αθλήματα" του στίβου όπου οι Αθλητές της Κούρσας των ολυμπιακών αγώνων, στην οποία ΔΕΝ μετείχε ο Κεντέρης για τους γνωστούς λόγους, γιουχαρίστηκαν. Να καταργήσουμε λοιπόν γενικώς τον Αθλητισμό ως θέαμα και να τον αφήσουμε μόνο ως πρακτική για όσους έχουν τον χρόνο - και τα φράγκα - να ξημεροβραδιάζονται στα γυμναστήρια ή στα γήπεδα ως αθλητές. Ή μάλλον, ας ασχοληθούμε με το Σκάκι μόνο, κι ας πλακώθηκαν στις μπουνιές ο Φίσσερ με τον Κασπάροβ (αν θυμάμαι καλά).

Όσο για τον "φανατισμό της μάζας", δεν λέω, βαρύγδουπη έκφραση αλλά αν το πρόβλημα εντοπιζόταν μόνο και κυρίως στο ποδόσφαιρο τότε θα ήμασταν ευτυχισμένοι.

Δεν ξέρω αν θα πάψω ποτέ να ασχολούμε με τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ και το Ποδόσφαιρο ώστε να γίνω "καλά" κατά το πως - προφανώς - το εννοείς.. Αν όμως το "καλά" μεταφράζεται σε αντιλήψεις του στυλ "πονάει δάχτυλο, κόβω κεφάλι" προτιμώ να μην σε κεράσω ποτέ μα μεν.

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

κώστας

Πάντως...πονάει και το δάκτυλο.

Παρεμπιπτόντως, το "κωλονάκι" αν και ανορθόγραφος...σωστά το έγραψες]
Εκτός κι αν...το κολωνάκι προέρχεται από το "κώλος κολωνάτος"  ]
eLe

410 Επισκέπτες, 0 Χρήστες