Ειδήσεις:

1η δοκιμή με αναβάθμιση ...

Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Μηνύματα - pasas

#1
Σχέσεις /
Φεβρουαρίου 06, 2007, 10:38:13 ΠΜ
Τελικά το πρόβλημα είναι οικονομικό κι όχι σεξουαλικό…ευελπιστώ πως ταχιά θα ανακαλυφθεί το “Viagra” που θ’ ανορθώνει…την κατάσταση του πορτοφολιού…
Ίσως αρκεί και ένα απλό μακιγιάρισμα στο προφίλ…για παράδειγμα άλλο είναι να λες «βενζινάς» κι άλλο «ιδιοκτήτης πρατηρίου υγρών καυσίμων», αλλιώς σε βλέπει ο άλλος με κουστουμάκι κι αλλιώς με τζιν….με λίγα λόγια το κλειδί είναι το με ποιο τρόπο «πουλάμε» τον εαυτό μας στους άλλους. Δυστυχώς ζούμε σ’ εποχή που βασιλεύει το πλαστικό…
Το ερώτημα είναι αν αξίζει να «πουλιόμαστε»…
#2
Σχέσεις /
Φεβρουαρίου 05, 2007, 06:55:38 ΜΜ
Η σύγχρονη Ελληνίδα θέλει έναν άντρα που να είναι άντρας, αλλά όταν ανακαλύψει ότι είναι πράγματι άντρας του λέει να βάλει ηλεκτρική, να μη δει το ματς με την αγαπημένη του ομάδα, να πλύνει τα πιάτα κλπ.
Ε………αυτό είναι ευνουχισμός!

ΥΓ 1 : Ένα :flower: για όσες δεν είναι σύγχρονες...
#3
Πολιτικός καφενές / Καλό ταξίδι...
Ιανουαρίου 26, 2007, 11:57:26 ΜΜ
Αν και είχα μετανιώσει που υπέγραψα υπέρ της διεξαγωγής δημοψηφίσματος για την προαιρετική αναγραφή του θρησκεύματος στις αστυνομικές ταυτότητες, τότε που ο Δέσποτας σάλπισε εθνικό προσκλητήριο, σήμερα σκέφτομαι πως μάλλον έπραξα ορθά. Όχι για την ουσία του ζητήματος, αλλά σαν πράξη αντίστασης στις νέες ταυτότητες…. Είναι γεγονός πως οι θρησκευτικοί ταγοί του τόπου με «πατριάρχη» τον μακαριότατο πέτυχαν τους υποχθόνιους στόχους τους που περιγράφονται με τέσσερις λέξεις, «Η δεξιά του Κυρίου»…. Από την άλλη μεριά το κράτος πλασάροντας την μπανανόφλουδα του σεβασμού των προσωπικών δεδομένων – εδώ γελάμε – κατάφερε να αποπροσανατολίσει τις θρησκευτικές και πολιτικές δυνάμεις που θα αντιστεκόντουσαν στη νέα μορφή φακελώματος που ανέτειλε με τις νέες ταυτότητες και διαβατήρια. Έτσι η κάθε κοινωνική ομάδα, που κάτω υπό άλλες συνθήκες θα μαχόταν κατά των νέων εγγράφων, αναλώθηκε σʼ ανούσιες προσπάθειες υπέρ ή κατά της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες. Και έτσι φτάσαμε στην έκδοση νέων ταυτοτήτων…που για όσους δεν το γνωρίζουν, υποχρεούνται να τις αποκτήσουν αν επιθυμούν να εκδώσουν νέο διαβατήριο ή η παλιά τους ταυτότητα έχει εκδοθεί πριν 10 χρόνια. Όπως προανέφερα στόχος του συστήματος είναι το φακέλωμα των πολιτών. Η τεχνολογία υποστηρίζει το στόχο. Με απλά λόγια τα προσωπικά μας στοιχεία θα ʽναι στη διάθεση των δυνάμεων ασφαλείας, ντόπιων και ξένων. Το ερώτημα είναι αν αυτά τα στοιχεία μπορούν να τα αξιοποιήσουν οι συγκεκριμένες δυνάμεις για τους όποιους σκοπούς τους. Σʼ ότι αφορά τα ξένα κέντρα εξουσίας αποδεικνύουν καθημερινά, πως παρά την επιστράτευση της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας, αδυνατούν να συλλάβουν αυτούς που θεωρούν εγκέφαλους της τρομοκρατίας προσπαθώντας να παραμυθιάσουν τους πολίτες των κρατών τους με συλλήψεις ανθρώπων που πολλές φορές δεν τους έχουν απαγγελθεί καν κατηγορίες (βλ. Γκουαντάναμο)! Αυτά με τα ξένα κέντρα…γιατί τα Ελληνικά…είναι εντελώς για γέλια!!! Να επεξεργαστούν στοιχεία και να κάνουν συλλήψεις εγκληματιών, ποιοι? Μήπως αυτοί που για να βγάλουν μια ταυτότητα σου λένε «τα ραντεβού για έκδοση ταυτότητας έχουν κλείσει μέχρι και τον Απρίλιο?!!!». “Καλό ταξίδι Mercedes” που λέγαμε για κάποιους φαιδρούς στο στρατό. Εκτός από την ξεφτίλα της «αιχμής του δόρατος» του κράτους που καλούμε «αστυνομία», που δεν προετοιμάστηκε ώστε να εκδίδει σε λογικό χρονικό διάστημα της ταυτότητες ώστε να «περιορίσει το έγκλημα», το λούκι το τραβούν οι Έλληνες που θέλουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό. Οπουδήποτε στο εξωτερικό, καθώς γιατί ακόμα και για τις Ευρωπαϊκές χώρες της συνθήκης Σέγκεν απαιτείται νέα ταυτότητα. Αλήθεια θυμάστε τι μας έλεγαν τότε που ήταν στα σκαριά? «Θα ταξιδεύουμε εντός της Ενωμένης Ευρώπης όπως ταξιδεύουμε εντός της χώρας μας»! Τουλάχιστον αυτό είχα καταλάβει εγώ τότε. Και άντε το κατάπιαμε κι αυτό και κουβαλούσαμε στα ταξίδια μας και ταυτότητα και διαβατήριο…τώρα όμως τι γίνεται? Τίποτα! Όσοι έχουν βλέψεις για ταξίδι στο εξωτερικό ας ανάψουν κανένα κεράκι στον Άγιο, μπας και γίνει κανένα θαύμα και έχουν το καλοκαίρι στα χέρια τους νέα ταυτότητα και διαβατήριο…
Καλά ταξίδια…εντός Ελλάδας…
#4
Δημοσκοπήσεις /
Ιανουαρίου 25, 2007, 01:03:17 ΜΜ
Ελπίζω οι δυνάμεις ασφαλείας να τοποθετήσουν τις κατάλληλες πινακίδες σήμανσης, που θα υποδεικνύουν τα σημεία που είναι οι κάμερες, ώστε να ξέρουμε που θα πηγαίνουμε να τραγουδάμε. Κι αν δείχνει αποσπάσματα η τηλεόραση…τον έφαγα τον Μαρτάκη!
 Βέβαια η ουσιαστική παρέμβαση που θα εξαλείψει το έγκλημα είναι αναμφισβήτητα το «μια κάμερα για τον καθένα». Έτσι όχι μόνο θα αποτυπώνουμε ανέξοδα τις διακοπές μας κ.α. αλλά θα καταπολεμήσουμε και την ανεργία…. 5.000.000 καμεραμάν μόνο στην Ελλάδα!
#5
Δημοσκοπήσεις /
Ιανουαρίου 25, 2007, 11:48:12 ΠΜ
Όταν βάλουν κάμερες και στα δημόσια ουρητήρια θα είναι προσβολή αν το μπλουζάκι μου γράφει «Αυτό που κρατάω είναι το μέλλον της Ελλάδας»?
#6
Πολιτικός καφενές /
Ιανουαρίου 25, 2007, 07:09:09 ΠΜ
Έχεις απόλυτα δίκιο energizer. Ίσως σήμερα κυριαρχεί ο «ανήθικος» κώδικας του «ηθικού». Παρόλα αυτά ελπίζω πως σύντομα θα κατανοήσουμε πως βρισκόμαστε σε αδιέξοδο.  Ίσως η οδός που επιλέξαμε να μην έχει γυρισμό, ίσως η ελπίδα μου να είναι κενή ουσίας, όμως αν την χάσουμε κι αυτή δεν αξίζει να ζούμε, δεν έχει νόημα η ζωή.

Μια γλυκιά καλημέρα σε όλους
#7
Πολιτικός καφενές /
Ιανουαρίου 24, 2007, 09:02:01 ΠΜ
Energizer συμφωνώ πως τα πολιτικά συστήματα που ανέφερα στην ερώτηση μου διαμορφώθηκαν με βάση δεδομένα του παρελθόντος. Αυτό ήθελα να καταδείξω άλλωστε με την ερώτηση μου. Οι όποιες υγιείς συνειδήσεις ξέρουν τι δεν θέλουν, αλλά δεν προτείνουν εναλλακτική οδό. Ίσως αυτό είναι και το αίτιο της διαιώνισης σκουριασμένων δομών και μάλιστα στη χείριστη μορφή τους.
Οι «υγιείς συνειδήσεις» που προαναφέρω έχουν περάσει από τη διαδικασία της μορφοποίησης ηθικού κώδικα που ως επί το πλείστον στις δικές μας κοινωνίες πληρώνεται από τις αξίες που αναφέρεις στο μήνυμα σου. Το ερώτημα είναι αν αυτές οι αξίες δύνανται να μπολιάσουν τον κάθε άνθρωπο με ειρηνικό τρόπο. Αν και φιλοσοφικό το ερώτημα πιστεύω πως αυτό είναι αδύνατο. Τουλάχιστο αυτό έχει δείξει η ιστορία.
Προσωπικά πιστεύω πως ταχιά θα έρθει η ώρα που θα γεννηθεί η ιδεολογία που θα έχει έντονες πνευματικές και ηθικές ροπές. Το πιστεύω γιατί είναι γεγονός πως η ανθρωπότητα χρειάζεται κάτι τέτοιο και η ανάγκη είναι γεννήτορας. Δεν μπορώ να φανταστώ την υφή του καινούριου, αλλά ξέρω πως έρχεται…

Ας είναι όμορφη η μέρα για όλους μας
#8
Δημοσκοπήσεις /
Ιανουαρίου 23, 2007, 09:57:43 ΜΜ
Οι δυνάμεις της φύσης έχουν πολλές συνιστώσες. Το ίδιο συμβαίνει και με τη διαμόρφωση της προσωπικότητας. Μια παράμετρος είναι κι η συμμετοχή των δασκάλων και εν γένει του σχολικού περιβάλλοντος. Σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης.
Ένα πολύ ωραίο βιβλίο σχετικό με το θέμα  είναι το "Διαβάζοντας στη Χάννα" του Ber. Schlink. Ένω όσοι θα θέλανε να μυηθούν στα σχολεία της Τουρκίας των περασμένων δεκαετιών, υπέροχο το πόνημα του Μαχμούτ Μακάλ με τίτλο "Ένα χωριό της Ανατολίας".

Ας είναι μια όμορφη μέρα για όλους μας
#9
Δημοσκοπήσεις /
Ιανουαρίου 23, 2007, 01:26:55 ΜΜ
Δεν θα επιμηκύνω την συζήτηση απαντώντας στις απόψεις και τις ιδέες που αποτυπώνονται στο τελευταίο μήνυμα. Απλά θα καταθέσω τις απόψεις μου σχετικά με το μέλλον των ΤΕΙ.
Θα σταθώ μόνο στο «Απλά για ακόμα μία φορά επιβεβαιώθηκα για τα "ευγενικά" αισθήματα της πλειοψηφίας των αποφοίτων ΤΕΙ προς τους αποφοίτους ΑΕΙ. Είμαι σίγουρη οτι αυτό το σύνδρομο δε θα το ξεπεράσετε ποτέ. Ακόμα και τώρα που σας λένε ΑΤΕΙ».
Θα δεχθώ ότι πράγματι υπάρχουν φοιτητές και πτυχιούχοι ΤΕΙ που έχουν κόμπλεξ κατωτερότητας. Βέβαια δε θα συμφωνήσω πως είναι η πλειοψηφία, αντίθετα θεωρώ πως είναι η μειοψηφία. Γιατί υπάρχει αυτό το κόμπλεξ? Την απάντηση δίνουν τα’ απανωτά σκωτσέζικα ντουζ που συνεχίζονται ακόμα και σήμερα, μετά το νόμο της ανωτατοποίησης του 2001, στο σκεπτικό «σας δίνουμε επαγγελματικά δικαιώματα και αύριο τα παίρνουμε πίσω», «Είστε ανώτατοι αλλά διαφορετική  η αμοιβή ΤΕ και άλλη ΠΕ» κ.α. Τι συμβαίνει όμως με ορισμένους φοιτητές Πανεπιστημίων, ευτυχώς μειοψηφία κι αυτή, που από την πρώτη μέρα που πατάνε στην σχολή τους και πριν μπουν ακόμα σε αμφιθέατρο, νομίζουν πως έγιναν Αϊνστάιν? Που πριν ακόμα δουλέψουν έστω και μια μέρα πάνω στο αντικείμενο που σπούδασαν νομίζουν πως τα ξέρουν όλα?
Ναι, είναι κάποιοι φοιτητές του Μαθηματικού κι άλλων σχολών που όταν μαθαίνουν πως πέρασαν στη σχολή αυτή κάνουν όνειρα για κοσμολογία, μετεωρολογία, Η/Υ κ.α. Πόσοι όμως από αυτούς επιτυγχάνουν τους στόχους τους? Πόσοι κάνουν τελικά μεταπτυχιακά και πόσοι εξασκούν το επάγγελμα που ονειρεύτηκαν? Δυστυχώς ελάχιστοι.
Σχετικά με το μέλλον των ΤΕΙ θεωρώ πως είναι μεν ελπιδοφόρο αλλά έχει ακόμα να περάσει πολλές φορές τις συμπληγάδες. Η ουσία δεν είναι οι εύηχες ονοματοδοσίες  πχ «Τεχνολογικά Πανεπιστήμια» ούτε οι πηχυαίοι τίτλοι στα πτυχίου πχ «ΑΤΕΙ – Πάτρας». Δεν λέω πως δεν είναι σημαντικά, αλλά δεν είναι η ουσία. Η ουσία είναι η καλή δουλειά, απ’ όλους τους εμπλεκομένους, που πρέπει να γίνεται στις σχολές, η εκμετάλλευση της ευκαιρίας για όσο το δυνατόν περισσότερη μάθηση και το βασικότερο η απόδειξη των γνώσεων και των δυνατοτήτων μέσα από την εργασία αλλά και γενικότερα με τη εν γένει συμπεριφορά μέσα στην κοινωνία. Ίσως φαίνεται απλό αλλά όσο απλό φαίνεται τόσο δύσκολη είναι η πραγματοποίηση του. Λιθαράκι – λιθαράκι γίνεται πράξη αλλά ακόμα τα ΤΕΙ είναι στην αρχή του μονοπατιού. Στόχος δεν είναι ο ανταγωνισμός με τις Πανεπιστημιακές σχολές αλλά η καταξίωση όλων των σχολών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε παγκόσμιο επίπεδο. Ουτοπικό? Σαφέστατα! Ακόμα και αν επιτευχθεί τμήμα των στόχων θα είναι μεγάλο κατόρθωμα. Προσωπικά πιστεύω πως είναι εφικτό αν προσπαθήσουν όλοι οι αρμόδιοι φορείς απορρίπτοντας λογικές που θέλουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση  προσωρινή τροχοπέδη της ανεργίας. Απαιτείται όραμα! Μέσα σε αυτό το πλαίσιο σημαντικό ρόλο θα παίξει «η δια βίου εκπαίδευση». Είναι αναγκαία η δια βίου εκπαίδευση των πτυχιούχων κι όχι μόνο ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις της εποχής.
Σ’ ότι αφορά τον κύριο σκοπό της παιδείας θεωρώ πως πρέπει να ‘ναι η γαλούχηση ανθρώπων χρήσιμων προς τους άλλους και δευτερευόντως στους εαυτούς τους. Η «ανθρωπιά» δεν χαρακτηρίζεται από τίτλους σπουδών, αλλά από καθαρή ψυχή και φιλότιμο.  Αυτή και ουσία του πρώτου τμήματος στην καθομολόγηση κάθε σχολής.
Δεν θα μπορούσα να εκφράσω καλύτερα τα συναισθήματα μου από τμήμα της επιστολής που έστειλε ο Αρχιεπίσκοπος προς τους εκπαιδευτικούς της Αθήνας με αφορμή την έναρξη της νέας χρονιάς 2002-2003. Το παραθέτω :
«Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθώντας τις εξελίξεις στη «Συνάντηση της Γης», αισθανόμαστε περισσότερο από κάθε άλλη φορά την αντίφαση που ζούμε στην εποχή μας: Ενώ τα αγαθά που παράγονται από τις ανεπτυγμένες χώρες του πλανήτη μας φθάνουν για την τροφή, την ένδυση, τη στέγαση και την περίθαλψη όλων των ανθρώπων του πλανήτη μας, θρηνούμε κάθε ημέρα το θάνατο χιλιάδων παιδιών από την πείνα και τις ασθένειες όχι μόνο στα κράτη της Ασίας και της Αφρικής, αλλά και στις φτωχές συνοικίες των μεγαλουπόλεων. Ο κόσμος μας είναι ένας κόσμος μεγάλων ανισοτήτων, αβεβαιότητας και συνεχών σημαντικών αλλαγών.

Νομίζω ότι ευρισκόμενοι στην αρχή της νέας σχολικής χρονιάς είναι πολύ σημαντικό να σκεφθούμε πάνω σε δύο ερωτήματα: Για ποιο κόσμο ετοιμάζουμε τα παιδιά μας; Και: Πώς πρέπει να τα ετοιμάσουμε έτσι ώστε να ανταποκριθούν στα κελεύσματα του καιρού τους;

Στα ερωτήματα αυτά είναι πολύ δύσκολο να απαντήσουμε διότι ο κόσμος μας μεταλλάσσεται πολύ γρήγορα, επομένως δεν έχουμε καθαρή εικόνα για την εποχή μας, ούτε και για τις κοινωνίες στις οποίες θα ζήσουν τα παιδιά μας.

Η συνηθέστερη και εύκολη απάντηση που δίδεται στα ερωτήματα αυτά είναι ότι πρέπει τα παιδιά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της «κοινωνίας της γνώσεως και της πληροφορίας», αποκτώντας όμως γνώσεις και ικανότητες που σχετίζονται αποκλειστικά με τα οικονομικά κριτήρια που κυριαρχούν στην αγορά.

Έτσι όμως το όραμα για την Παιδεία έχει νοθευθεί από μία χρησιμοθηρικού, ωφελιμιστικού χαρακτήρα αντίληψη για τον άνθρωπο και τον κόσμο. Το αποτέλεσμα της συγχύσεως αυτής είναι η ταύτιση των εννοιών «Παιδεία» και «Εκπαίδευση» με συνέπεια την έκπτωσή τους από το περιεχόμενο που τις ορίζει. Σήμερα, πέρα από την ταύτιση των εννοιών που υποβαθμίζει την Παιδεία, η Εκπαίδευση κατανοείται ως προσπάθεια ταχύρυθμης μόρφωσης με στόχο τη βελτίωση του οικονομικού και κοινωνικού επιπέδου, αλλά και την απόκτηση νέας μόρφωσης με τον ίδιο στόχο.

Η δύσκολη απάντηση, αλλά και η μόνη, στα ερωτήματα αυτά είναι ότι στα παιδιά ο πρωταρχικός μας στόχος είναι να διδάξουμε όχι απλές αξίες για τη ζωή αλλά την ίδια τη ζωή. Δεν χρειαζόμαστε μόνο γνώσεις, αλλά και τους ανθρώπους που θα χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις, πειθαρχώντας στον Άνθρωπο και όχι σε θνήσκουσες προτάσεις γρήγορου πλουτισμού ή απλής επιβίωσης.»
«Πριν από μερικά χρόνια οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν σε ένα συνέδριο ξεκίνησαν και ολοκλήρωσαν τη συνάντησή τους με το παρακάτω κείμενο:


«Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

Βγήκα ζωντανός από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Τα μάτια μου είδαν πράγματα που δεν θα έπρεπε να δει ποτέ ανθρώπου μάτι. Είδα θαλάμους αερίων που κατασκευάστηκαν από καλά εκπαιδευμένους μηχανικούς. Είδα παιδιά να φαρμακώνονται από άριστα εκπαιδευμένους γιατρούς. Είδα βρέφη να θανατώνονται από καλά καταρτισμένες νοσοκόμες. Είδα γυναίκες και μωρά να δολοφονούνται και να ρίχνονται στην πυρά από απόφοιτους πανεπιστημίων.


»Αυτά είδα και γι’ αυτό είμαι δύσπιστος απέναντι στην εκπαίδευση. Τώρα πια ένα και μοναδικό ζητώ από τους εκπαιδευτικούς: να βοηθούν τους μαθητές τους να γίνουν άνθρωποι. Οι προσπάθειες των εκπαιδευτικών δεν επιτρέπεται να έχουν ποτέ ως αποτέλεσμα εκπαιδευμένα τέρατα, ψυχοπαθείς με διπλώματα, σπουδαγμένους Άιχμαν. Αξία έχουν η ανάγνωση, η γραφή και η αριθμητική, μόνο όταν συμβάλλουν στο να γίνουν τα παιδιά μας άνθρωποι».


Σε μια τέτοια προσπάθεια η Εκκλησία μας θα σας σταθεί αρωγός.

Καλή και ευλογημένη χρονιά!
Μετ’ ευχών και αγάπης»


Ας είναι μια όμορφη μέρα για όλους μας
#10
Δημοσκοπήσεις /
Ιανουαρίου 20, 2007, 07:55:30 ΜΜ
Καταρχήν Σοφία σου εύχομαι να περνάς όμορφα όπου κι να ‘σαι, ότι κι να κάνεις

1)Προηγούμενο Μήνυμα Sofia24 : Θεωρείς ορθό να συγκρίνονται 2 ανόμοια τμήματα; Τι σχέση μπορεί να έχει ένας Θεολόγος με έναν απόφοιτο Πληροφορικής ; Και με ποιο κριτήριο μπορείς να συγκρίνεις τις σπουδές τους ; Έχουν όμοια μαθήματα ή έστω παρεμφερή για να συγκρίνεις το επίπεδο; Γιατί δε συγκρίνεις καλύτερα ενα ΑΕΙ Πληροφορικής με ένα αντίστοιχο ΤΕΙ ;
Καλό θα ήταν να μην παίζουμε με τις φράσεις και τις λέξεις τουλάχιστον όχι με κάποιον που αυτό το παιχνίδι το έχει σπουδάσει και μπορεί να το παίξει και καλύτερα.

Pasas :Το επιχείρημα σου που αναφέρεται στην ανομοιότητα του αντικειμένου Θεολογικής και Πληροφορικής λειτουργεί και αντίστροφα. Για παράδειγμα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τον πτυχιούχο του Τμήματος ΜΜΕ ΠΕ με τον μηχανικό ΤΕ διότι διαφορετικά είναι τα μαθήματα  στις πανελλαδικές και εντελώς διαφορετικό το πρόγραμμα σπουδών.
Το παράδειγμα που κατέθεσα συγκρίνοντας τις βάσεις εισαγωγής μεταξύ Θεολογικής και Πληροφορικής ΤΕΙ σκοπό είχε να δείξει ότι υπάρχουν φοιτητές ΤΕΙ που για να περάσουν διάβασαν ενώ άλλοι που πέρασαν σε Πανεπιστήμια όχι. Βέβαια αν το δούμε λογιστικά το πράγμα θα συμφωνήσω μαζί σου ότι δεν είναι σωστό να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Αν όμως το θέσουμε αυτό ως κανόνα δεν μπορεί ο πτυχιούχος πχ του Τμήματος Επικοινωνίας ΠΕ να υποστηρίξει ότι διάβασε περισσότερο για να περάσει στο Πανεπιστήμιο από τον Θεολόγο ή τον μηχανικό ΤΕΙ.

2) Sofia24 : Στα παραδείγματα που μου αναφέρεις παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η ζήτηση που έχει το τμήμα. Κι αυτό συγνώμη αλλά δεν μπορείς να το αμφισβητήσεις. Όταν ο γονιός δεν έχει τους απαραίτητους οικονομικούς πόρους θα προτιμήσει να στείλει το παιδί στο ΤΕΙ Αθήνας απ οτι σε Πανεπιστήμιο στην Κέρκυρα. Επίσης, ο ίδιος ο μελλοντικός φοιτητής θα προτιμήσει φοιτητική ζωή σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη ή κάποια μεγαλύτερη πόλη. Οπότε ατυχές το παράδειγμα.

Pasas : Για πολλοστή φορά σημειώνω πως δεν ρώτησα για τα αίτια που οδήγησαν τους υποψήφιους να δηλώσουν και να περάσουν στη βιβλιοθηκονομία των ΤΕΙ. Ρώτησα αν είναι δίκαιο στον πτυχιούχο βιβλιοθηκονόμο ΤΕ να μην του παρέχεται πτυχίο ανώτατης στάθμης ενώ στον αντίστοιχο του Πανεπιστημίου που έχει χαμηλότερη βάση η σχολή του να παρέχεται.

Επίσης κάποιος που θα διαβάσει με μαθηματικά συγκριτικό πνεύμα τους πίνακες εισαγωγής στις ανώτατες σχολές για το έτος 2006 θα διαπιστώσει πως υπάρχουν και σε άλλα τμήματα παρόμοια παραδείγματα. Ακόμα και στην πληροφορική. Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν φοιτητές της Πληροφορικής ΤΕΙ που αν και περνούσαν, με βάση της απόδοσης τους στις γραπτές πανελλαδικές εξετάσεις, σε αντίστοιχη Πανεπιστημιακή σχολή, επέλεξαν το Τμήμα των ΤΕΙ.

3) Sofia24 : Μπορείς να μου εξηγήσεις τι σχέση μπορεί να έχουν οι Ηλεκτρολόγοι των ΤΕΙ με την ΔΑΣ/ΓΙΑ & ΔΙΑΧ/ΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ;;;; Βλέπεις έχω κάποιο πρόβλημα εντοπισμού....

Pasas : Στην εποχή μου οι υποψήφιοι μηχανολόγοι ΤΕΙ και οι δασολόγοι των Πανεπιστημίων δοκιμαζόντουσαν στα ίδια μαθήματα δέσμης στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Νομίζω πως το ίδιο γίνεται και σήμερα.

4) Sofia 24 : Ποιος αναφέρθηκε στη φίλη σου; Εγώ μια φορά όχι
Pasas : –

5) Pasas : Αναφέρθηκα στην ανωτατοποίηση των πρώην Παιδαγωγικών ακαδημιών διετούς φοιτήσεως, που όταν αναβαθμίστηκαν, οι μεταβατικές διατάξεις προέβλεπαν ισοτιμία παλιών και νέων πτυχιούχων μετά από τυπικά σεμινάρια στους πρώτους.

Sofia24 : Έπρεπε να είχε υπάρξει αντίδραση. Εγώ τι φταίω μου λες ;;;;

Pasas : –

6) Sofia24 : Αν έχεις να ασχοληθείς πολύ καιρό με τη διάρθρωση της εκπαίδευσης σε άλλες χώρες τότε να μην το χρησιμοποιείς ως επιχείρημα. Και όχι δεν δέχομαι να έχουν τα ίδια δικαιώματα με αποφοίτους ΑΕΙ , τουλάχιστον όχι πριν την αξιολόγησή τους. Αν κάποιο ΤΕΙ κριθεί ανώτερο του αντίστοιχου ΑΕΙ σε όλα τα επίπεδα τότε ας πάρει και τα ανάλογα δικαιώματα. Αλλά όχι έτσι αυθαίρετα!

Pasas : Συμφωνώ υπό όρους σ’ ότι αφορά την αξιολόγηση των Ιδρυμάτων. Τους εξής :
Α) Η αξιολόγηση θα γίνει όταν εκπνεύσει το περιθώριο αποπεράτωσης της διδακτορικής διατριβής από τους καθηγητές των ΤΕΙ που πριν το νόμο της ανωτατοποίησης δεν είχαν διδακτορικό.
Β) Να δοθούν ανάλογα κονδύλια στα ΤΕΙ με αυτά των Πανεπιστημίων
Γ) Μετά την αξιολόγηση των ανωτάτων σχολών όσα Τμήματα των ΤΕΙ κριθούν μη ικανά να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της ανώτατης εκπαίδευσης να καταργηθούν. Το ίδιο όμως θα συμβεί και με τις Πανεπιστημιακές σχολές.
Δ) Κατόπιν του (Γ) όλοι οι πτυχιούχοι Πανεπιστημίων και ΤΕΙ ομοειδών ειδικοτήτων θα έχουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με το αντικείμενο σπουδών τους.
Ε) Θεσμοθέτηση συντελεστή αξίας πτυχίου που θα προκύπτει με βάση την αξιολόγηση για Τμήματα ομοειδών ειδικοτήτων ανεξάρτητα με το αν είναι Πανεπιστήμια ή ΤΕΙ

7)  Sofia24 :Οι σχολές που δεν επικαλύπτονται από ΑΕΙ καλά κάνουν κι έχουν επαγγελματικά δικαιώματα! Σχολές όπως οι Τουριστικές και οι Λογοθεραπείας θα έπρεπε εξ αρχής να έχουν γίνει ΑΕΙ. Συνήθως στα ΑΕΙ η Λογιστική συμπληρώνεται κι από Χρηματοοικονομικά οπότε καλά κάνει και είναι ΤΕΙ καλά κάνει και είναι ΑΕΙ αντίστοιχα! Τα ίδια πράγματα μαθαίνουν;;;; Μην τρελαθούμε!

Pasas : α) Μήπως προτείνεις την πλήρη κατάργηση των ΤΕΙ?
Β) Στις πανεπιστημιακές οικονομικές σχολές 4ετούς φοιτήσεως διδάσκεται και χρηματοοικονομική και λογιστή. Ενώ στις λογιστικές των ΤΕΙ 4ετούς επίσης φοιτήσεως διδάσκεται μόνο λογιστική. Μάλιστα…
Ο λογιστής ΤΕΙ μπορεί να έχει πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα με το συνάδελφο του ΠΕ ενώ ο μηχανικός ΤΕ όχι με τον μηχανικό ΠΕ. Γιατί? Είναι καλές οι σχολές λογιστικής των ΤΕΙ ενώ των μηχανικών όχι?


8) Sofia24 : Πως συγκρίνεις εναν ηλεκτρολόγο των ΤΕΙ με έναν του Πολυτεχνείου ;;; Δεν υπάρχει σύγκριση . Δεν έχει διδαχτεί τα ίδια πράγματα. οπότε πως θα γίνει ΑΕΙ ; Με ποιο κριτήριο ; Επειδή έτσι μας αρέσει ; Ε όχι ρε παιδιά. Από που κι ως που δηλαδή ;

Pasas : Ας υποθέσουμε ότι δέχομαι το επιχείρημα σου. Με βάση όμως το συγκεκριμένο σκεπτικό πες μου πως εξισώνεις επαγγελματικά, παρέχοντας τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα, τον Ηλεκτρολόγο ΠΕ που έγραψε 19 για να εισαχθεί στο ΕΜΠ κόπιασε για να πάρει το πτυχίο του, με τον πτυχιούχο 3τους φοιτήσεως κάποιου τριτοκλασάτου Πανεπιστημίου (πρώην «Polytechnic”) της Ουαλίας που όταν έδωσε πανελλαδικές έγραψε 2αρια και 3άρια?

Σ΄ ότι αφορά τη γνώμη μου για τα Πολυτεχνεία και τις ΣΤΕΦ (μηχανικοί) των ΤΕΙ την έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα μου. Αν σε ενδιαφέρει η άποψη μου για την σχέση μηχανικών ΠΕ και μηχανικών ΤΕ σε επίπεδο εργασίας μπορώ να στην καταθέσω σε μελλοντικό μήνυμα.

9) Sofia24 : Δε μου λες καλέ μου σε ποια χώρα ζεις ; Γιατί έχω την εντύπωση οτι ζεις αλλού. Ποια είναι τα εργοστάσια κλωστουφαντουργίας που λειτουργούν σ αυτή τη χώρα ; Η δεκαετία του 50 & 60 που λειτουργούσαν πέρασε δεν το καταλαβαίνεις ; Ποιος υποψήφιος Έλληνας φοιτητής θα τα επιλέξει όταν γνωρίζει οτι θα είναι άνεργος ; Ποιος γονιός θα σχεδιάσει ένα τέτοιο μέλλον για το παιδί του; Και ποια πολιτεία να τα υποστηρίξει ; Αυτή που δεν μπορεί να φτιάξει καλές πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις; Αυτή που δεν μπορεί να δώσει στους φοιτητές και τους σπουδαστές της βιβλιοθήκες κι όλα όσα είναι απαραίτητα για να μάθουν περισσότερα πράγματα; Πήγαινε στο Πάντειο να δεις πόσοι είναι όρθιοι στα μαθήματα της Δημόσιας Διοίκησης γιατί δεν υπάρχουν αίθουσες αρκετά μεγάλες, ή στο Παιδαγωγικό στο κέντρο της Αθήνας να δεις σε τι κτίριο κάνουν μάθημα ! Ας φτιαχτούν πρώτα οι υποδομές της Δημόσιας Παιδείας κι ύστερα μιλάμε για την έλευση ιδιωτών.

Κι ύστερα μου μιλάτε για ανωτατοποίηση και ιδιωτικά πανεπιστήμια! Όταν στο μέλλον θα χρειάζεται να πουλάμε τα στρέμματα που μας άφησε η γιαγιά στη Μάνη για να πληρώσουμε τα δίδακτρα για τα καμάρια μας τότε έλα να μου πεις! Γιατί αυτό θα γίνει! Κι ασε αυτούς που δεν μπορούν να τα σκάσουν να μένουν χωρίς πτυχία και εν συνεχεία χωρίς δουλειά...

Μπήκαμε στην Ευρώπη κι όλοι νομίζουν οτι γίναμε κι Ευρωπαίοι...

Pasas: Θεωρείς ότι δεν χρειάζεται στην Ελλάδα ο Τεχνολόγος Κλωστοϋφαντουργίας επειδή ο κλάδος περνά κρίση. Υπενθυμίζω πως υπάρχει μια και μοναδική σχολή με το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο στην Ελληνική Ανώτατη Εκπαίδευση που αν και η  Κλωστοϋφαντουργία περνά κρίση στις μέρες μας, ετοιμάζει ειδικούς για τις εναπομείνασες επιχειρήσεις. Εκτός αν δεν έχει μείνει καμία….
Βέβαια δέχομαι ότι το συγκεκριμένο Τμήμα δεν το δηλώνουν πολλοί υποψήφιοι αν και εδρεύει στην πρωτεύουσα. Μήπως όμως το αίτιο δεν είναι ότι παρέχει «πτυχίο ανεργίας» αλλά ότι ο τίτλος δεν είναι «μουράτος»? Γιατί κι αυτός που περνάει Μαθηματικό στη Σάμο ξέρει ότι το πτυχίο είναι συνώνυμο της ανεργίας αλλά επιλέγει τη συγκεκριμένη σχολή . Στο ζήτημα αυτό Σοφία διευκρινίζω ότι δεν διαχωρίζω Πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Πιστεύω πως υπάρχουν και Πανεπιστημιακές σχολές που δεν είναι ελκυστικές κι ας είναι απαραίτητες.

Σ΄ ότι αφορά την ίδρυση ιδιωτικών ανώτατων σχολών ανάπτυξα τις θέσεις μου σε προηγούμενο μήνυμα.

10) pasas : Δέχεσαι τα ΤΕΙ να ακολουθήσουν την ίδια οδό με τα polytechnics στην Αγγλία και τα φαχοξούλε ή όπως τα λεν τέλος πάντων τα διαβολεμένα, στη Γερμανία?  

Εύχομαι μια όμορφη μέρα για όσους δεν βαρέθηκαν και διάβασαν αυτό το μήνυμα
Να είμαστε όλοι καλά παιδιά
#11
Πολιτικός καφενές /
Ιανουαρίου 20, 2007, 05:31:57 ΜΜ
Energizer αν θέλεις μπορείς να μου πεις ποια η εναλλακτική πρόταση πέρα από κουμμουνισμό και καπιταλισμό?
#12
Δημοσκοπήσεις /
Ιανουαρίου 16, 2007, 01:42:43 ΜΜ
Σοφία καταρχήν μάλλον δεν κατάλαβα καλά τα σχέδια σου για το μέλλον. Άλλωστε η πρόταση μου εμπεριείχε την υπόθεση. Οι ευχές μου ήταν και συνεχίζουν να ‘ναι εγκάρδιες και ειλικρινείς, όποιον στόχο κι ανέχεις στη ζωή σου.

1) Η ερώτηση μου σχετικά με τις βάσεις εισαγωγής στην Θεολογική και στην Πληροφορική των ΤΕΙ, δεν ήταν τα αίτια που η Πληροφορική έχει υψηλότερη βάση, αλλά αν σύμφωνα με τα πιστεύω σου, είναι δίκαιο κάποιος που εισήχθη με μεγαλύτερο βαθμό, κάτω από τις ίδιες διαδικασίες, δικαιούται ισότιμης αντιμετώπισης και αναγνώρισης.
Σημειώνω, για ακόμα μια φορά, πως κατά τη γνώμη μου, η δυναμική και η αξία ενός πτυχίου έχεις πολλές συνιστώσες, μία εκ των οποίων είναι και η βάση εισαγωγής.  
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, η Θεολογική θεωρείται ίσως η κορυφαία παγκοσμίως στην Ορθόδοξη Θεολογία και δεν είναι δυνατό αυτή την αξία να τη μειώσει το γεγονός ότι η βάση εισαγωγής σ’ αυτή είναι χαμηλότερη απ’   της Πληροφορικής.
Κατά την γνώμη σου το παράδειγμα μου είναι ακραίο. Πράγματι! Ακραίο αναφορικά με την ψαλίδα μεταξύ των βάσεων των δύο σχολών. Όμως ανώτατο πτυχίο δεν δικαιούνται όλοι όσοι διάβασαν και κόπιασαν περισσότερο από κάποιους άλλους που πίνανε καφέ, χαβαλέδιαζαν και τρέχαν σε γήπεδα, πάντα σύμφωνα με τα γραφόμενα σου? Ή μήπως πρέπει να γίνονται εξαιρέσεις?
Για να μη θεωρηθεί πως το παράδειγμα που παρέθεσα είναι μοναδικό, θα προσπαθήσω να εμβαθύνω αναλύοντας βάσεις εισαγωγής σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ συγκρίνοντας τις βάσεις εισαγωγής του έτους 2006.
(Τα κεφαλαία οφείλονται αποκλειστικά στο copy/paste από τους πίνακες του Υπουργείου Παιδείας )

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

ΓAΛΛΙΚΗΣ  ΓΛΩΣΣAΣ  KAI  ΦIΛOΛOΓIAΣ ΑΘΗΝΑΣ 11518

ΓAΛΛΙΚΗΣ  ΓΛΩΣΣAΣ  KAI  ΦIΛOΛOΓIAΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 11740

ΓEPMΑΝΙΚΗΣ  ΓΛΩΣΣAΣ  KAI  ΦIΛOΛOΓIAΣ ΑΘΗΝΑΣ 11899

ΓEPMΑΝΙΚΗΣ  ΓΛΩΣΣAΣ  KAI  ΦIΛOΛOΓIAΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 11737

ITAΛΙΚΗΣ  ΓΛΩΣΣAΣ  KAI  ΦIΛOΛOΓIAΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ  12075  

ΙΤΑΛΙΚΗΣ & ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΤΑΛΙΚΗΣ) ΑΘΗΝΑΣ   12228  

ΙΤΑΛΙΚΗΣ & ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ) ΑΘΗΝΑΣ  12482  

ΓΛΩΣΣΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΩΝ ΧΩΡΩΝ  ΘΡΑΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 11470

ΘEOΛOΓIAΣ ΑΘΗΝΑΣ   11316  

ΘEOΛOΓIAΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 10981  

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ  ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ 10881

ΠOIMANTIKHΣ  & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ  ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                 10433  

ΦIΛ/ΦIΚΩΝ & KOINΩN. ΣΠOYΔ.  ΚΡΗΤΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 12824

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ  ΠΑΤΡΑΣ 12701

ΘEATPIKΩN  ΣΠOYΔΩN ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ (ΝΑΥΠΛΙΟ) 11420


ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ &  ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ  ΙΟΝΙΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 11530


KOINΩNIOΛOΓIAΣ ΚΡΗΤΗΣ  (ΡΕΘΥΜΝΟ) 12177

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ  ΑΙΓΑΙΟΥ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 11694

ΞENΩN ΓΛΩΣΣ. METAΦP & ΔIEPM.ΙΟΝΙΟ-ΕΙΔ. ΙΣΠΑΝ.ΓΛΩΣΣ.ΚΑΙ ΠΟΛΙΤ.(ΚΕΡΚΥΡΑ) ΗΜ.  12034

ΕΠΙΣΤ.ΦΥΣ.ΑΓΩΓ.ΚΑΙ ΑΘΛ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ) 12485

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦYΣ.  AΓΩΓHΣ & AΘΛHT.  ΘΡΑΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 11973

MOYΣIKΩN  ΣΠOYΔΩN  ΙΟΝΙΟΥ  (ΚΕΡΚΥΡΑ) 11443

ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧ/ΓΙΑΣ & ΕΠΙΚ/ΝΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 11444

ΔΙΑΧ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡ/ΝΤΟΣ & ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (ΑΓΡΙΝΙΟ)    11459

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 10457


ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧ/ΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ   ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 12851  

ΕΠΙΣΤ.&ΤΕΧΝΟΛ. ΥΛΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)ΚΡΗΤΗΣ 12836

ΠEPIBAΛΛONTOΣ  ΑΙΓΑΙΟΥ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 12309  

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΧΙΟΣ)  13740  

 ΔΑΣ/ΓΙΑΣ & ΔΙΑΧ/ΣΗΣ ΠΕΡ/ΝΤΟΣ & ΦΥΣ. ΠΟΡΩΝ  ΘΡΑΚΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) 11527


ΤΕΙ

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ 11778

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ  ΕΡΓΑΣΙΑΣ TEI  ΑΘΗΝΑΣ 12636

ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ TEI  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 12740

ΔΗΜΟΣΙΑΣ   ΥΓΙΕΙΝΗΣ TEI  ΑΘΗΝΑΣ 11931

ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ TEI  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 13516  

ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΚΡΗΤΗΣ (ΣΗΤΕΙΑ) 12072  

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ TEI  ΑΘΗΝΑΣ 13084  

ΙΑΤΡΙΚΩΝ    ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ TEI  ΑΘΗΝΑΣ  13441  

ΙΑΤΡΙΚΩΝ    ΕΡΓ/ΡΙΩΝ TEI  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 12540  

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ TEI  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 15003
 
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ TEI  ΑΘΗΝΑΣ 15903  

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ TEI  ΛΑΜΙΑΣ  13323  

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ TEI  ΠΑΤΡΑΣ (ΑΙΓΙΟ) 13335  

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ TEI  ΗΠΕΙΡΟΥ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) 13240  

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ TEI  ΠΑΤΡΑΣ 14130  

ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ TEI  ΑΘΗΝΑΣ 13029  

ΠΟΛ.  ΕΡΓΩΝ    ΥΠΟΔΟΜΗΣ  TEI ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 12544

ΠΟΛ.  ΕΡΓΩΝ    ΥΠΟΔΟΜΗΣ  TEI ΑΘΗΝΑΣ 12310
 
ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ  TEI ΑΘΗΝΑΣ  12042  

ΠΟΛ.  ΔΟΜΙΚΩΝ  ΕΡΓΩΝ  TEI ΠΕΙΡΑΙΑ 13679

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ  TEI ΠΕΙΡΑΙΑ 12277

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ  TEI ΠΕΙΡΑΙΑ 12737

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ  TEI ΑΘΗΝΑΣ  12549

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ  TEI ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 12745

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ  TEI ΠΕΙΡΑΙΑ 13172

ΗΛ/ΚΩΝ  ΥΠΟΛΟΓ/ΚΩΝ   ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ  TEI ΠΕΙΡΑΙΑ        13490  

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  TEI ΑΘΗΝΑΣ   14229  

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  TEI ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ  13906  

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ  ΤΡΟΦΙΜΩΝ  TEI ΑΘΗΝΑΣ                             12283

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΑΣ          13000  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΑΣ           13228  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΑΣ           13077  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΑΣΠΑΙΤΕ  ΑΘΗΝΑΣ 13677  

ΕΚΠΑΙΔ. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ  ΑΘΗΝΑΣ 13098  

ΔΙΟΙΚ. ΜΟΝ. ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ  TEI     13463

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ  TEI ΑΘΗΝΑΣ  14280

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ  TEI ΠΑΤΡΑΣ  12160

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ  TEI ΠΕΙΡΑΙΑ  14121

ΕΜΠΟΡΙΑΣ   &  ΔΙΑΦ/ΣΗΣ  TEI ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 13891  

ΕΜΠΟΡΙΑΣ   &  ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ  TEI ΑΘΗΝΑΣ 14525  

ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ TEI ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ  13819

ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ  TEI ΠΕΙΡΑΙΑ  14463

Σύμφωνα με παραπάνω αν συγκρίνουμε τις βάσεις μεταξύ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ &  ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ  ΙΟΝΙΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ)  και  ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ, το Τμήμα του ΤΕΙ έχει υψηλότερη βάση. Το σημαντικό στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι και τα δύο Τμήματα έχουν παραπλήσιο -αν όχι το ίδιο- αντικείμενο.
Επίσης θα παρατηρήσουμε πως Τμήματα ΤΕΙ που ανήκουν στον ίδιο κλάδο με Πανεπιστημιακά  και τα μαθήματα των εξετάσεων είναι κοινά, έχουν υψηλότερη βάση.
Ακραίο παράδειγμα η χαμηλή βάση του Τμήματος  ΔΑΣ/ΓΙΑΣ & ΔΙΑΧ/ΣΗΣ ΠΕΡ/ΝΤΟΣ & ΦΥΣ. ΠΟΡΩΝ  ΘΡΑΚΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) σε σύγκριση με Τμήματα Ηλεκτρολόγων, Ηλεκτρονικών, Πολ. Έργων Υποδομής κ.α των ΤΕΙ.
Ίδιο είναι το αποτέλεσμα της σύγκρισης
2)Το παράδειγμα με το βιβλίο παιδοψυχολογίας της φίλης μου δεν αναφερόταν στο Παιδαγωγικό Τμήμα αλλά στο Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ περίπου 15 χρόνια πριν.
3)Αναφέρθηκα στην ανωτατοποίηση των πρώην Παιδαγωγικών ακαδημιών διετούς φοιτήσεως, που όταν αναβαθμίστηκαν, οι μεταβατικές διατάξεις προέβλεπαν ισοτιμία παλιών και νέων πτυχιούχων μετά από τυπικά σεμινάρια στους πρώτους.
4)Είναι γεγονός πως έχω να ασχοληθώ με τη διάθρωσης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε άλλες χώρες σχεδόν 2 δεκαετίες.
Ερωτώ απλά. Δέχεσαι τα ΤΕΙ να ακολουθήσουν την ίδια οδό με τα polytechnics στην Αγγλία και τα φαχοξούλε ή όπως τα λεν τέλος πάντων  τα διαολεμένα, στη Γερμανία?
Αναφέρομαι στα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων κι όχι στην ονομασία.

Θα επισημάνω κάτι ακόμα, που χωρίζει σε δύο ταχύτητες των αποφοίτους των ΤΕΙ. Όπως αναφέρθηκα και σε άλλο μήνυμα μου οι σχολές που δεν
 επικαλύπτονται από πανεπιστημιακές έχουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα. Το ίδιο συμβαίνει ακόμα και σε Τμήματα που επικαλύπτονται. Χαρακτηριστικά παραδείγματα τα Τμήματα λογιστικής που παρέχουν στους  αποφοίτους τους πτυχία, που τους κατοχυρώνουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα με τις  αντίστοιχους συναδέλφους τους των πανεπιστημίων, με μόνη  διαφορά το χρόνο εξέλιξης τους. Δεν συμβαίνει όμως κάτι ανάλογο με τις σχολές των ΤΕΙ που επικαλύπτονται από τις Πολυτεχνικές σχολές. Το 1983, με την ίδρυση των ΤΕΙ, ο υποψήφιος που συμπλήρωνε το μηχανογραφικό ήξερε πως σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία ανήκει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ο ίδιος νόμος προέβλεπε την έκδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων. Τα χρόνια περνούσανε, οι πρώτοι Τειτζίδες πήραν πτυχίο το 86-87 και αναμένανε στο τηλέφωνο… Το 1994 ο Λαλιώτης ως Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ υπέγραψε επαγγελματικά δικαιώματα αλλά πήρε πίσω την υπογραφή του.
Το 2001 ψηφίστηκε η ανωτατοποίηση των ΤΕΙ, σήμερα έχουμε 2007 κι οι απόφοιτοι της ΣΤΕΦ  ακόμα αναμένουν στο ακουστικό τους. Η πίστη τους δεν ήταν σε λόγια πολιτικάντηδων, αλλά στην Ελληνική νομοθεσία. Εκεί ποντάρανε.  

Είναι αλήθεια πως πολλοί Έλληνες απαξιώνουν κάποια Τμήματα των ΤΕΙ όπως της Ιχθυοκαλλιέργειας στο Μεσολόγγι, Ξύλου και επίπλου στην Καρδίτσα, Κλωστοϋφαντουργίας στον Πειραιά  κ.α. Ζούμε τους καιρούς της εξειδίκευσης και τέτοιου είδους πτυχιούχοι είναι απαραίτητοι στην παραγωγή.
Τα παλιά τα χρόνια ο ίδιος ο μαραγκός ήταν αυτός που σχεδίαζε το έπιπλο σήμερα το κάνουν Αρχιτέκτονες ως επί το πλείστον.  Νομίζω πως όχι απλώς είναι απαραίτητα τα παραπάνω Τμήματα αλλά η πολιτεία πρέπει να τα υποστηρίξει με κάθε δυνατό τρόπο.
 
Ας είναι όμορφη η μέρα για όλους μας
#13
Περιβάλλον - Οικολογία /
Ιανουαρίου 14, 2007, 02:03:31 ΜΜ
Θεωρώ πως ο ζυγός τεχνολογίας – καταστροφής περιβάλλοντος βρίσκεται σ’ ασταθή ισορροπία και το ερώτημα είναι που θα γύρει η ζυγαριά. Θα προλάβουμε μέσω της τεχνολογικής προόδου να σώσουμε το περιβάλλον ή θα το καταστρέψουμε πριν η επιστήμη βρει μη ρυπογόνες πηγές ενέργειες. Για να δούμε, τι και πότε θα γίνει με το υδρογόνο…
Σ’ αυτό το στοίχημα συμμετέχουν κι άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν τον λυτρωτικό σκοπό των ερευνητών. Για παράδειγμα οι ηγέτες του πλανήτη θέλουν να σωθεί ο πλανήτης ή προτάσσουν το εφήμερο κέρδος (πετρέλαιο, φυσικό αέριο κλπ)?
Πάντως σοβαροί πανεπιστημιακοί έχουν διαφορετική άποψη, θεωρώντας πως αν οι κυβερνώντες είναι ο οδηγός και οι λαοί είναι οι επιβάτες ενός οχήματος που τρέχει με 100 χλμ/ώρα και βρίσκεται λίγα μέτρα πριν ένα τοίχο, μόλις δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση ο οδηγός λέει στους επιβάτες «Μην ανησυχείτε θα μειώσω την ταχύτητα στα 97 χλμ/ώρα».  

Την καλημέρα μου
#14
Πολιτικός καφενές /
Ιανουαρίου 13, 2007, 11:47:21 ΜΜ
Παιδιά νομίζω πως εκφράζετε υγιείς απόψεις σ’ μια σάπια χώρα. Οι μισοί Έλληνες τάζουν ρουσφέτια, που τα ζητούν οι άλλοι μισοί. Μίζες, τσάστοι, τρωκτικά, αυτοί είναι η πραγματικότητα. Δυστυχώς η Ελλάδα δεν αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο. Ο αναρχοκαπιταλισμός κυριαρχεί παντού και το τραγικότερο, για εκείνους που τον αρνούνται, είναι ξέρουν τι δεν θέλουν όμως όχι τι θέλουν. Λείπει η σύγχρονη πρόταση.
#15
Δημοσκοπήσεις /
Ιανουαρίου 12, 2007, 08:16:21 ΜΜ
Σοφία πίστεψε με, είναι πολύ άσχημο να επιτυγχάνεις όλους τους στόχους σου. Από τις αποτυχίες μας μαθαίνουμε περισσότερα από ότι από τις επιτυχίες μας. Αν δε φας τη μούρη σου στην αποτυχία, όταν αυτή θα έρθει,  θα είναι δύσκολο να ξανασηκωθείς και χωλός να συνεχίσεις τη ζωή σου. Και μη σκεφτείς πως δεν θα έρθει ποτέ η αποτυχία. Μόνο σε θεούς δεν συμβαίνει. Προσωπικά θεωρώ τον εαυτό μου που έχει αποτύχει σε πολλά. Πιστεύω πως το ζητούμενο δεν είναι η επιτυχία αλλά η ευτυχία.
Τέλος πάντων…πολύ με τις αμπελοφιλοσοφίες μου, που σε ξορκίζω μη τις δεις σαν συμβουλές αλλά ως αποκάλυψη κάποιων πτυχών του εαυτού μου.
Στο θέμα μας λοιπόν. Με βάση το επαναλαμβανόμενο σκεπτικό σου σχετικά τα δικαιώματα που δίνεις στους άριστους των πανελλαδικών θα προσπαθήσω μαιευτικά να σου αλλάξω γνώμη. Αν αποτύχω δεν πειράζει…από τις αποτυχίες μας μαθαίνουμε περισσότερα.
1) Καταρχήν δεν μου απάντησες στο ακραίο παράδειγμα που σου έθεσα. 16άρι για ΤΕΙ πληροφορικής και 10,7 για Θεολογική. Τι απαντάς?
2) Ανατρέχοντας στο πρόσφατο παρελθόν, θα δούμε ότι όταν πανεπιστημιοποιήθηκαν οι Παιδαγωγικές και Γυμναστικές Ακαδημίες (2ετής φοίτηση) η πανεπιστημιακή κοινότητα όχι δεν έφερε αντιρρήσεις αλλά άνοιξε τις αγκάλες της και οι δάσκαλοι με κάποια σεμινάρια ισοτίμησαν τα πτυχία τους. Το ίδιο συνέβη πρόσφατα με την ανωτατοποίηση των εκκλησιαστικών σχολών. Οι θεολόγοι φώναξαν για την τιμή των όπλων και τίποτα περισσότερο. Βλέπεις σ’ αυτό τον κλάδο το ψωμί δεν υπάρχει στην αίθουσα διδασκαλίας αλλά στους Ναούς. «Ιδού η ρόδος, ιδού και το πήδημα» για τους θεολόγους.
3) Σε ποια άλλη χώρα του Κόσμου υπάρχει το φαινόμενο της «Ανώτατης παιδείας»?  Υπάρχει «Highest education”?  Μη μου αναφέρεις Πορτογαλία γιατί οι άνθρωποι είναι κουκουρούκου. Τις διετής τεχνικές σχολές τις δηλώσανε στην Ευρώπη ως πανεπιστήμια ενώ στην ίδια τους τη χώρα δεν δεχόντουσαν την ισοτιμία. Υπάρχει πουθενά στο σύγχρονο κόσμο διαφοροποίηση μεταξύ «ανώτερης» και «ανώτατης» βαθμίδας?
4) Πως ορίζεται στην Ευρώπη η τριτοβάθμια ή αν θέλεις η «ανώτατη» εκπαίδευση. Τρία χρόνια προπτυχιακά. Ορθώς?
5) Το Ελληνόπουλο που τελείωσε 3 χρόνια σχολή στην Αγγλία, γιατί είχε την ατυχία και δεν πέρασε σε σχολή στην Ελλάδα, τον δέχεσαι σαν συνάδελφο σου, ενώ το παιδί στην Καστοριά που σπουδάζει στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και Επικοινωνίας δεν το αποδέχεσαι  ως συνάδελφο. Δεν δέχεσαι ως συνάδελφο κάποιον που πιθανότητα να είστε μαζί στα μεταπτυχιακά στο Τμήμα Επικοινωνίας & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτό προβλέπει η νομοθεσία. Και στο κάτω – κάτω τα παιδιά των ΤΕΙ δεν θα κάνουν καμιά εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς…το πολύ –πολύ να «σκαρώσουν» καμιά δημοσκόπηση.  
6) Σχετικά με τις ειδικότητες του ψυχιάτρου και του κλινικού ψυχολόγου. Ο δεύτερος δεν «τρώει» από την πίτα του πρώτου? Αν θέλεις συνέκρινε βαθμούς εισαγωγής, μαθήματα εξετάσεων και κόπο. Το γιατί οι ψυχίατροι δεν το βλέπουν συντεχνιακά και δεν μάχονται τους ψυχολόγους συμβαίνει γιατί ακόμα έχουν δουλειά με σοβαρά περιστατικά και έτσι αφήνουν τους «χωρισμένους» για τους ψυχολόγους. Πιστεύω πως σύντομα θα αλλάξουν τα πράγματα γιατί έχει πέσει αναδουλειά στους νέους ψυχιάτρους τελευταία.
7) Επίσης τι συμβαίνει με τις σχολές των ΤΕΙ που δεν επικαλύπτονται από αντίστοιχες των πανεπιστημίων? Έχουν επαγγελματικά δικαιώματα σούπερ! Ακόμα και σε περιπτώσεις που υπάρχει επικάλυψη τα επαγγελματικά δικαιώματα και η εξέλιξη των πτυχιούχων έχει διαφορά μόνο στο χρόνο σε σύγκριση με τους συναδέλφους τους ΠΕ.
8) Επίσης Σοφία ακόμα και στις πανεπιστημιακές σχολές δεν μπαίνουν μόνο οι άριστοι. Άλλος μπαίνει με 20άρι και άλλος με 14άρι. Άλλος έχει βαθμό πτυχίου 10 και άλλος 5. Παρόλα αυτά έχουν ίδια επαγγελματικά δικαιώματα. Βλέπεις δεν είναι όλοι το ίδιο «έξυπνοι» ή επιμελείς…

Σ’ ότι αφορά το γιατί επιλέγουν οι υποψήφιοι να μπουν Πολυτεχνείο κι όχι στις αντίστοιχες σχολές των ΤΕΙ είναι απλούστατο. Από το Πολυτεχνείο βγαίνεις «θεός» από τα ΤΕΙ «ο Mr τίποτας» σ’ ότι αφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα. Βλέπεις το ΤΕΕ είναι κράτος. Και για να είμαι ειλικρινής κάπου-κάπου το τελευταίο βολεύει τους μηχανικούς (ΤΕ).
Θεωρώ πως αν δοθούν ικανοποιητικά επαγγελματικά δικαιώματα στους Στεφίτες τότε θα δούμε να ανεβαίνουν οι βάσεις σε σύγκριση με Μαθηματικό, Φυσικό κλπ. Σαφώς και δεν θα αγγίξουν τις βάσεις του Πολυτεχνείου γιατί άλλη η ιστορία των Πολυτεχνείων στη χώρα μας κι άλλη των ΤΕΙ. Υψηλότερη η στάθμη των καθηγητών στα Πολυτεχνεία. Κάτι που βέβαια μέρα με τη μέρα αλλάζει. Μετά από 100 χρόνια βλέπουμε…

Για τον φίλο σου τον ΤΕΙτζή μηχανολόγο, ως καλοπροαίρετος, δεν έχω κανένα λόγο να μην σε πιστέψω, αλλά θέλω να πιστέψεις πως κι γω σοκαρίστηκα όταν είδα την ύλη στο μάθημα της παιδοψυχολογίας μιας φίλης φοιτήτριας που σπούδαζε στο ΑΠΘ. Ο Asterix έχει περισσότερες σελίδες! Βέβαια διευκρινίζω πως δεν είμαι ο κατάλληλος που θα κρίνει αν αυτό το βιβλιαράκι ήταν μεστό και δύσκολο.

Σοφία σου εύχομαι από καρδιάς να συνεχίσεις να νιώθεις όμορφα όταν πετυχαίνεις τους στόχους σου και οι «σφαίρες» να μην σε αγγίξουν τη στιγμή της αποτυχίας, αν έρθει. Τέλος εύχομαι να πετύχεις στη δουλειά σου και να γίνεις διευθυντικό στέλεχος αφού το θέλεις, αν κατάλαβα από προηγούμενο μήνυμα.

Και να σου πω και κάτι που ίσως σε κάνει να γελάσεις.

Όταν ήμουν παιδί, κοντά στις εξετάσεις, άκουγα τους συμμαθητές μου να αναφέρονται με δέος στα όνειρα τους. Άλλος ήθελε να γίνει ίκαρος, άλλος γιατρός, άλλος βιολόγος, άλλος μηχανικός κ.α. Εγώ ονειρευόμουν μια δουλειά «χαβαλέ» με ηλεκτρονικά παιχνίδια, καφέ και τσιγάρο, βολτίτσες, «χαλαρά» που λένε κι οι βόρειοι.
Ο Μ και ο Δ που ήθελαν να γίνουν ίκαροι μπήκαν στη σχολή αλλά δε γίνανε ιπτάμενοι…ευτυχώς! Γιατρός? Ψέματα αυτοί ήταν σε άλλη δέσμη.. Η Κ που ήταν κορυφή στο σχολείο, πέτυχε στο βιολογικό και ελπίζω να διδάσκει σε κάποιο πανεπιστήμιο, η Τ έγινε μηχανικός και από όσο ξέρω δουλεύει στη ΔΕΗ (δύσκολα τα πράγματα με την ιδιωτικοποίηση). Εγώ…άσε…