Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,374
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 180
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 194
  • Total: 194

Στην Πόλη μου με ποδήλατο

Ξεκίνησε από forest48, Νοεμβρίου 24, 2007, 09:07:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

heinrich

[quote user="forest48" post="267814"]Το Velib (από το velo, που σημαίνει ποδήλατο και το liberté που σημαίνει ελευθερία) κατακυριεύσει το Παρίσι. Περισσότερα από 10.000 ποδήλατα έχουν τοποθετηθεί στους 750 σταθμούς, τους μισούς από τους προβλεπόμενους του συστήματος, λέει ο Jean-Francois Decaux, ο γυιος του ιδρυτή και συνδιευθυντής της οικογενειακής επιχείρησης μαζί με τον αδερφό του Jean-Charles. Τα ποδήλατα έχουν χρησιμοποιηθεί από 4 εκατομμύρια χρήστες μέχρι στιγμής, φτάνοντας στις 100.000 χρήσεις τη μέρα. Την περασμένη βδομάδα ο Jean Francois ήταν στην Μόσχα για συνομιλίες με το Δήμαρχο, που είναι θετικός στο να εγκαταστήσει ένα αντίστοιχο πρόγραμμα εκεί. Ο δήμαρχος του Σικάγου εξέφρασε το ενδιαφέρον να εισάγει και να εφαρμόσει το Velib κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης επίσκεψης στο Παρίσι. Η JCDecaud ούτε εφηύρε ούτε ήταν πρωτοπόρα στις επιχειρήσεις ενοικίασης αστικών ποδηλάτων. Το Velib, όμως, είναι ένα πρόγραμμα άλλης κλίμακας συγκρινόμενο με όλα τα προηγούμενα. Μικρότερα προγράμματα που προωθήθηκαν τις προηγούμενες τέσσερις δεκαετίες συνήθως απέτυχαν επειδή τα ποδήλατα βανδαλίστηκαν ή εκλάπηκαν. Πιο πρόσφατα τόσο η JCDecaud όσο και η Clear Channel Outdoor λανσάρισαν προγράμματα ενοικίασης ποδηλάτων στα οποία οι χρήστες πληρώνουν με την πιστωτική τους κάρτα - που σημαίνει πως μπορούν να εντοπιστούν σε περίπτωση πρόκλησης ζημιάς. Τέτοια προγράμματα λειτουργούν τώρα σε πολλές πόλεις όπως η Βιέννη, η Λυών, οι Βρυξέλλες, η Σεβίλλη, η Κόρδοβα (διαχειριζόμενη από τη Γαλλική εταιρία), και η Βαρκελώνη, το Όσλο, η Στοκχόλμη και η Ρεν (που ανήκουν στους Αμερικάνους).

Δεν έχουν φτιαχτεί όλα τα προγράμματα ενοικίασης ποδηλάτων με τον ίδιο τρόπο. Το Παρισινό πρόγραμμα χρηματοδοτείται αποκλειστικά από την JCDecaux, και βασίζεται στα κέρδη από την ενοικίαση και στην πώληση των διαφημιστικών πινακίδων για την κάλυψη των εξόδων διαχείρισης και για να την απόσβεση των 90 εκατομμυρίων ευρώ που επενδύθηκαν για τη δημιουργία του. (Ένα ημερήσιο πάσο για το Velib κοστίζει ένα ευρώ, το εβδομαδιαίο 5 ευρώ και η ετήσια συνδρομή 29 ευρώ χωρίς επιπλέον κόστος αρκεί η διαδρομή να διαρκεί λιγότερο από 30 λεπτά. Οι χρήστες συμφωνούν επίσης σε μια προκαταβολή 150 ευρώ για εγγύηση). Η πόλη της Βαρκελώνης, αντίθετα, πληρώνει την Clear Channel Outdoor να διαχειριστεί το πρόγραμμα "Cyclocity" και αποκομίζει τα κέρδη από τις ενοικιάσεις. Είναι μια ακόμα επιτυχία, με ένα στόλο 3.000 ποδηλάτων που θα αυξηθεί στα 6.000 τον επόμενο Μάρτιο. Έχει ήδη 90.000 εγγεγραμμένους που πληρώνουν 24 ευρώ για ετήσια συνδρομή
Πηγή: Διαδίκτυο

Οι περισσότερες Ευρωπαϊκές πόλεις υιοθέτησαν το παραπάνω σύστημα δικτύου ενοικίασης ποδηλάτων που οργανώνεται και διαχειρίζεται απο τον Δήμο. Οι πολίτες νοικιάζουν άντι χαμηλού μισθώματος ένα ποδήλατο απο τον κοντινό σταθμό κάνουν την δουλειά τους και το παρατάνε στον κοντινότερο σταθμό του προορισμού τους
Πως σας φαίνεται αυτή η ιδέα για την πόλη σας ??????????????[/quote]


Μόλις πριν μια εβδομάδα ανακοινώθηκε πως και τα 10.000 ποδήλατα έχουν καταστραφεί ή κλαπεί...
Αθανατοι βρωμιάρηδες γάλλοι....
Μα τι λέω... δεν υπάρχουν ποια γάλλοι στο παρίσι... Μια βόλτα και μια κουβεντούλα με πραγματικούς αθάνατους βρωμιάρηδες γάλλους θα σας πείσει

rain

[align=center]Για να κάνεις σωστά ποδήλατο πρέπει να έχεις καλή παρέα  να προπορεύεται.
 


Σωστές αναλογίες αναβάτη ποδηλάτου.
 


Καλές στάσεις να παίρνεις ανάσες.
  [/align]

όλα τ άλλα έρχονται μόνα τους.  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

KostasD33

[quote user="forest48"]

Οι περισσότερες Ευρωπαϊκές πόλεις υιοθέτησαν το παραπάνω σύστημα δικτύου ενοικίασης ποδηλάτων που οργανώνεται και διαχειρίζεται απο τον Δήμο. Οι πολίτες νοικιάζουν άντι χαμηλού μισθώματος ένα ποδήλατο απο τον κοντινό σταθμό κάνουν την δουλειά τους και το παρατάνε στον κοντινότερο σταθμό του προορισμού τους
Πως σας φαίνεται αυτή η ιδέα για την πόλη σας ??????????????[/quote]

Νομίζω πως είναι μια από τις καλύτερες και εφικτές πια ιδέες και για την Ελλάδα ακόμα και για την Αθήνα
Αν εξαιρέσουμε την κακοδιοίκηση και την ανοργανωσιά του κράτους μας και των δήμων αν αυτά κατάφερναν να τα ξεπεράσουν, τότε το πρακτικό πρόβλημα που έχει η Αθήνα για το ποδήλατο που είναι οι μεγάλες και πολλές ανηφόρες λύνεται με την αξιοποίηση της νέας σχετικά τεχνολογίας των ποδηλάτων με μοτέρ ηλεκτρικής υποβοήθησης.

Τα ποδήλατα με ενσωματωμένο μοτέρ έχουν εξελιχτεί για τα καλά πια, με μεγάλη δυνατότητα αυτονομίας που φτάνει και τα 80 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί φόρτιση και πολλά άλλα καλά.

Μειονέκτημα ακόμα είναι το κόστος τους.
Αλλά και για αυτό υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις

194 Επισκέπτες, 0 Χρήστες