Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,374
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 553
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 667
  • Total: 667

Ηταν τελικά αποτυχία το Xbox;

Ξεκίνησε από Teo, Απριλίου 21, 2004, 01:21:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Teo

To Χbox της Microsoft ήταν από τις πιο προσδοκώμενες παιχνιδομηχανές της ιστορίας. Δέχτηκε τρομερές πιέσεις από την ανάπτυξη μέχρι την κυκλοφορία του. H Microsoft ξόδεψε δισεκατομμύρια στο σχεδιασμό και την προώθησή του αλλά σήμερα χάνει χρήματα από κάθε μονάδα που πωλείται. Ήταν ένα ρίσκο για την Microsoft. Περίμεναν τεράστιες πωλήσεις της κονσόλας και των περιφερειακών της. Είχαν επίσης την ευκαιρία να εισέλθουν στα σαλόνια ανθρώπων τα οποία δεν είχαν καμία σχέση με τη Microsoft. Τελικά ρισκάρισε, έχασε και έτσι η φήμης της αμαυρώθηκε. Η μήπως τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα;

Το πρώτο της λάθος ήταν η διαφήμισή του αποκλειστικά ως παιχνιδομηχανή και όχι ως υπολογιστής, παρόλο που είναι συνδυασμός των δύο. Πίστεψε ότι δεν θα πουλούσε αν δεν διαφημιζόταν έτσι, αλλά τελικά αυτό ήταν που έφερε την καταδίκη στο Xbox. Οι gamers δεν ενδιαφερόντουσαν για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Xbox, τα οποία ήταν σαφώς καλύτερα από του Playstation 2 (PS2), αλλά τα πολλά και καλά παιχνίδια, τα οποία διέθεταν τόσο η Sony (PS2), όσο και η Nintendo (Gamecube) αλλά όχι το Xbox.

Μια αναφορά του Adrenaline Vault μiλούσε για το 63% της αγοράς να ανήκει στο PS2, το 21% GameCube και το 16% για το Xbox και μέχρι το τέλος του χρόνου να γίνετε 72% για το PS2 ,16% για το Gamecube και 12% για το Xbox.

Ένα άλλο θέμα ήταν η αποτυχία στα να παραμείνει ασφαλές. Αν και σχεδιάστηκε με γνώμονα την ασφάλεια, η ασφάλεια εκτέθηκε σε κίνδυνο και τώρα με τα mod chips, μπορούμε να παίζουμε πειρατικά παιχνίδια. Βλέποντας την κατάσταση, η Microsoft λέει στην Nvidia να αναβαθμίσει το chip. Ξοδεύτηκαν εκατομμύρια δολάρια για το σκοπό αυτό, το Χbox βγήκε με έκδοση 1.1 με αναβαθμισμένα μηχανικά μέσα αλλά κατορθώσανε και το «τσιπάρανε» ξανά! Φυσικά αυτό αντανακλά αρνητικά, τόσο στην Microsoft όσο και την Nvidia.

Επίσης λανθασμένη ήταν και η αρχική σχεδίασή του. H προσθήκη σκληρού 10GB, μπορεί να επέτρεψε στους χρήστες να αποθηκεύουν μουσική και τα saves τους, αλλά κόστισε στην εφαρμογή. Θα μπορούσαν να διέθεταν με $20 μια κάρτα μνήμης από το να ενσωματώσουνε σκληρό δίσκο.

Η κυριαρχία του PS2 και του GameCube είναι καθολική και τα δισεκατομμυρία που δαπανήθηκαν για το Xbox δεν έπιασαν τόπο. Δεν είναι υπολογιστής αλλά ούτε και καλή παιχνιδομηχανή.

Είναι όμως τόσο δραματικά τα πράγματα; Θα λέγαμε πως όχι. Αν δούμε τα πράγματα πιο ψύχραιμα, η Microsoft κέρδισε κάτι που δεν είχε. Ενα καλό κομμάτι σε μια αγορά που ανθίζει, επέκτεινε τις δραστηριότητές της σε hardware, και μπήκε στο σαλόνι του χρήστη, εκεί που δεν υπάρχει υπολογιστής. Εάν δούμε το Xbox σαν δούρειο ίππο θα καταλάβετε ότι η Microsoft τα δολάρια που φαινομενικά χάνει θα τα κερδίσει στο πολλαπλάσιο όταν θα υπάρχουν συσκευές της σε όλα τα σπίτια. Επιμένετε ότι τελικά είναι χαμένη;

download

Πως να παίζουμε σπασμένα παιχνίδια για το xbox 360 χωρίς το τσιπάκι ξέρει κανείς να μου πει?
να μπούμε και λιγο παραπάνω στο μάτι της Microsoft

667 Επισκέπτες, 0 Χρήστες