Ειδήσεις:

1η δοκιμή με αναβάθμιση ...

Main Menu
Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,374
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 227
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 0
  • Guests: 300
  • Total: 300

'Τα έχουμε'...

Ξεκίνησε από Enia, Φεβρουαρίου 02, 2006, 02:57:33 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Nikos28

Μην την ψάχνεις Λιλάκι...

Η κατάσταση έχει ρευστοποιηθεί τόσο πολύ που είναι, πλέον, αδύνατο να απαντήσει κανείς.

Όταν ήμουν μικρός, θυμάμαι πως η λέξη που χρησιμοποιούνταν περισσότερο για όλα αυτά ήταν η λέξη ''δεσμός''. Σιγά-σιγά ο ''δεσμός'' αντικαταστάθηκε απο τη λέξη ''σχέση''.
Αυτή η βαθμιαία αντικατάσταση λέει πολλά...Αντανακλά την αλλαγή των ερωτικών ηθών απο το στερεότερο προς το ρευστότερο - εφόσον η ''σχέση'' είναι, ως έννοια, πολύ πιο χαλαρή και γενική απο το ''δεσμό''.
Δεν υπάρχει τίποτα το περίεργο σ' αυτό. Στο κάτω-κάτω της γραφής, και στις εργασιακές σχέσεις ακόμα παρατηρείται ακριβώς το ίδιο πράγμα: Αντικατάσταση του ''χρυσού ρολογιού'' (της εργασίας σε μια επιχείρηση μέχρι τη συνταξιοδότηση) με την απασχόληση σε πολλές, τα ευέλικτα ωράρια, την ημιαπασχόληση και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά ''ρευστότητας''...

Ούτε αυτή η διαδοχικότητα (συντρόφων, εργασιών κλπ) είναι κάτι το περίεργο. Είναι, απλώς, άλλη μια πτυχή της κουλτούρας του καταναλωτισμού! Μήπως και τα σημερινά προΐόντα δεν παράγονται μόνο και μόνο για να αντικατασταθούν σύντομα απο κάποια άλλα;

Ο καταναλωτισμός στηρίζεται στον ατομισμό και στην κλασική συνταγή του ''διαίρει και βασίλευε''...
Πράγματι: Ο ερωτικά μόνος ή ανικανοποίητος είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράζει άχρηστα πράγματα για να γεμίσει το κενό της ψυχής του, σε σχέση με κάποιον άλλο που έχει βρει οριστικά το ταίρι του και ατενίζει το μέλλον με εμπιστοσύνη...

300 Επισκέπτες, 0 Χρήστες