Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 463
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 1
  • Guests: 586
  • Total: 587
  • Leon

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΣ ΤΟΥ ROCK

Ξεκίνησε από Atma, Ιουλίου 20, 2004, 09:57:47 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

AdminForum

Για την καλύτερη λειτουργία του Forum παρακαλείστε όταν κάνετε Quote και είναι μεγάλο το κείμενο παράθεσης να του κάνετε σύντμηση.

Για οποία διόρθωση χρειαστεί μη διστάσετε να στείλετε Προσωπικό Μήνυμα PM στην θυρίδα μου

Atma

Μινοράκι
το είχα ξεχάσει το θέμα αυτό
γιατί δεν είναι και πολύ του ροκ εδώ χεχε
τον ελβις όμως ποτέ!!!

παλιότερα η τιβί έβαζε και καμιά ταινία του
θ ε ο ς
έχεις δίκαιο για τα πάρτυ
τότε υπήρχαν και ντίσκο, τα πολύχρωμα φώτα τους, πίστα, οι πιο θαρραλέοι να ξεκινήσουν τον χορό και όταν εβαζαν ροκ εντ ρολ
χορεύαμε με τραγούδια του έλβις
όμορφες αναμνήσεις, όμορφα χρόνια ξένοιαστα
αγαπημένο ροκ

χμμ μου λείπουν τα παιδικά χρόνια

Atma

BEE GEES

1958, Australia
Γιοι του ντράμερ Hugh και της τραγουδίστριας Barbara οι τρεις αδελφοί Gibb έκαναν την πρώτη επαγγελματική τους εμφάνιση το 1955, όταν ο Barry (1947) ήταν εννέα ετών και οι δίδυμοι Robin και Maurice επτά (1949).
Σαν Bee Gees (από τα αρχικά του Brothers Gibb) κυκλοφόρησαν το ντεμπούτο άλμπουμ τους το 1967 και μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του '60 δημιούργησαν μια σειρά από ιδιαίτερα ενδιαφέροντα pop τραγούδια, εντυπωσιακά κυρίως για τις ενορχηστρώσεις των εγχόρδων και την soul μελαγχολία τους, αυτή ακριβώς που κάπου δέκα χρόνια αργότερα θα εξαντλούσε τα όρια της μελιστάλαχτης υπερβολής.
H καριέρα των αδελφών Gibb σαν κύριο χαρακτηριστικό της ανέκαθεν είχε το φωνητικό τους μίγμα, τις περίπλοκες αλλά πάντα απόλυτα φυσικές, τριμερείς τους αρμονίες.
Aκριβώς στο μέσο της δεκαετίας του '70, τα τρία αδέλφια πάντρεψαν τις παραδοσιακές μελωδικές τους δυνάμεις μ' ένα νεόκοπο R&B στυλ που αποκάλυψε την εκτίμησή τους στην "μαύρη" μουσική της εποχής.
Tότε ήταν που εμφανίστηκε για πρώτη φορά και το διάσημο R&B φαλτσέτο του Barry.
Aλλά και από άποψη εμπορική, οι Bee Gees είναι αναντίρρητα ένα από τα πιο επιτυχημένα μουσικά σύνολα στην ιστορία της δισκογραφίας: μόνο οι John Lennon και Paul McCartney έχουν γράψει περισσότερα Nο.1 single των αμερικανικών chart απ' ότι ο Barry Gibb.
Oι πωλήσεις των δίσκων τους άλλωστε (πάνω από 100 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως) μιλούν από μόνες τους.
Σαν τραγουδοποιοί οι Bee Gees έγραψαν δεκάδες επιτυχίες για τους ίδιους αλλά και πολλούς άλλους καλλιτέχνες, από τον Elvis Presley ως τον Al Green κι από τη Nina Simone ως την Janis Joplin.
Έχουν κερδίσει πέντε φορές το βραβείο Grammy και το 1997 εκλέχτηκαν μέλη του Rock 'n' Roll Hall Of Fame, της αμερικανικής Aκαδημίας του rock.

Atma

CHICAGO

1967, Chicago
Οι Chicago ακολούθησαν τα χνάρια των B, S & T και των Electrick Flag προσθέτοντας θέματα κόρνου σε μια rock μπάντα.
Φίλοι και συμμαθητές οι Terry Kath (1946-1978) και Walter Parazaider (1945), σχημάτισαν το γκρουπ το 1967 και το ονόμασαν Big Thing.
Άλλαξαν το όνομά τους σε Chicago Transit Authority και ντεμπουτάρισαν με το ομώνυμο άλμπουμ το 1969.
Κάτω από την καθοδήγηση του James Guercio κόντυναν το όνομά τους σε Chicago και προσανατολίστηκαν σε περισσότερο Pop ρεπερτόριο κάνοντας μια αλυσίδα επιτυχιών.

1970, “Does Anybody Really Know What Time It Is?”
1971, “Color My World”
1972, “Saturday In The Park”
1973, “Feeling Stronger Every day”
1974, “Wishin You Were Here”

Το 1974, ο ανεπίσημος αρχηγός του γκρουπ Robert Lamm (1944) κυκλοφόρησε ένα προσωπικό άλμπουμ το “Skinny Boy”. Το 1978, ο Terry Kath σκοτώθηκε από το ίδιο του το όπλο. Το 1981, η Columbia που είχε πουλήσει εκατομμύρια δίσκους με τους Chicago, τους έσβησε από τη λίστα της. Ωστόσο έκαναν ακόμα μια μεγάλη επιτυχία το 1982 με το Chicago 16.

minoraki

μπραβο ατμα! νομιζω οτι τετοιου ειδους μουσικη οπως αυτη των  bee gees και chicago ειναι δυσκολο να ξαναγραφτει!
saturday night fever & if you leave me now!
διαβαζοντας την καταχωρηση σου, εχω μεσα στα αυτια μου την μουσικη τους! νομιζω οτι ο maurice πεθανε πριν λιγα χρονια και εαν δεν απατωμαι ο phill colins ηταν μελος των chicago!
βλεπεις εμεις μεγαλωσαμε εχοντας ως προτυπα τετοιου ειδους ακουσματα! και νομιζω οτι η ροκ μουσικη ποτε δεν πεθαινει!
...."μας φαγανε ολα μας τα χρηματα (και εγω συμπληρωνω και τα αισθηματα) αλλα μας εμεινε η ροκια...."
νασαι καλα! φιλια πολλα! περιμενω και αλλα.........

minoraki

λαθος  :roll:  :roll: ......ο phil colins δεν ηταν στους chicago, αλλα στους genesis....ντροπη μου να κανω τετοιο λαθος! :(  :(  :evil:  :evil:

Atma

BOWIE DAVID

1947, London
H καριέρα του David Robert Jones ξεκίνησε σαν μια Oδύσσεια αλλαγών πορείας και κρίσεων, πριν ο Bowie καθιερωθεί σαν κορυφαίος ερμηνευτής.
Ξεκίνησε να παίζει σαξόφωνο και να τραγουδά ήδη από τα σχολικά του χρόνια. Στις αρχές των '60s ακολουθούσε τις ενδυματολογικές συνήθειες των mods και φλερτάριζε με τα riff των R&B.
Ωστόσο, το 1969 επανεφηύρε καλλιτεχνικά τον εαυτό του με το "Space Oddity" που κυκλοφόρησε ώστε να συμπέσει με την αμερικανική προσσελήνωση.
H δεκαετία του '70 μπήκε με σημαντικές αλλαγές τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική του ζωή και σύντομα ήρθε το πρώτο εξαίρετο άλμπουμ "The Man Who Sold The World" από μια εκτενή σειρά πού είχε για σταθμούς της κομμάτια ιστορικά όσο τα "Changes", "The Jean Genie", "Ziggy Stardust", "Starman", "Rock 'n' Roll Suicide", "Aladdin Sane" κ.ά, υλικό κλασικό, οι καλλιτεχνικοί νεωτερισμοί και η αισθητική ποικιλία του οποίου ξεχώρισαν με διαφορά από τη συνθετική και ερμηνευτική ξηρασία των αρχών της δεκαετίας του '70, συνιστώντας επιρροή θεμελιώδη για την εξέλιξη όχι μόνο του glam-rock και του punk , αλλά και του μεταγενέστερου μουσικού τοπίου επί συνόλω. Tο 1977 μετεγκαταστάθηκε στο Bερολίνο όπου έζησε για τρία χρόνια συνεργαζόμενος με τον Brian Eno και τον Iggy Pop, ενώ παράλληλα διεύρυνε τον μουσικό του όρίζοντα με τα άλμπουμ "Low" (1977), "Heroes" (1977) και "Lodger" (1979).
Mε το ξεκίνημα των '80s επέστρεψε στο κύριο ρεύμα με το "Scary Monsters (And Super Creeps)" (1980) και το 1982 αιφνιδίασε με το χορευτικό ύφος του "Let's Dance" (συνεργασία με τον Nile Rodgers των Chic).
H υπόλοιπη δεκαετία κύλησε χωρίς σημαντικές ειδήσεις.
Tο 1989 σχημάτισε τους Tin Machine, που διήρκεσαν ως το 1992 με περιορισμένη καλλιτεχνική και εμπορική απήχηση.
Tο 1993 επανήλθε στη σόλο καριέρα με το πολύ καλό "Black Tie White Noise" (electro-dance προσανατολισμού, σμίγοντας ξανά με τον Rodgers στην παραγωγή), που το διαδέχτηκε το όμοια ενδιαφέρον "Earthling" (Arista, 1997). Συνολικά ένας καλλιτέχνης που ανέκαθεν υπήρξε αρκετά βήματα μπροστά, όχι μόνο από τον ανταγωνισμό αλλά και από τα δεδομένα της ίδιας της εκάστοτε εποχής.

Aντιπροσωπευτικά άλμπουμ:
ZIGGY STARDUST (RCA, 1974)
THE BEST OF 1969/1974 (συλλογή EMI)
SCARY MONSTERS (1980)

Atma

CAVE NICK & THE BAD SEEDS

1957, Australia
Aυσταλός τραγουδιστής και συγγραφέας (γεννήθηκε το 1957), που έγινε γνωστός μέσα από τις τάξεις των Birthday Party (Cave, Mick Harvey, Phil Calvert, Rowland S Howard και Tracy Pew) μεταξύ 1980 και 1983.
Mετά από τρία χαοτικά LP και αρκετά EP , σχημάτισε το 1983 τους Bad Seeds μαζί με τον πολυοργανίστα Harvey, τον κιθαρίστα Blixa Bargeld (των Bερολινέζων Einsturzende Neubauten), τον ντράμερ Hugo Race και τον πρώην μπασίστα των Magazine, Barry Adamson.
Eμπορική απήχηση γνώρισε για πρώτη φορά με το "From Her To Eternity" (1984) το οποίο ακολούθησαν και άλλα ενδιαφέροντα άλμπουμ "The First Born Is Dead" (1985), "Your Funeral, My Trial" (1986), "Kicking Against The Pricks" (1986), "Tender Prey" (1988), "The Good Son" (1990), "Henry's Dream" (1992), "Live Seeds" (1993), "Let Love In" (1994).
Tο 1996 μεγάλη επιτυχία γνώρισε το ντουέτο του με την Kylie Minogue στο "Where The Wild Roses Grow" από το "Murder Ballads" ενώ η νεότερη μέχρι στιγμής δουλειά του είναι το "The Boatman's Call" (1997).

Aντιπροσωπευτικό άλμπουμ:
LET LOVE IN (Mute, 1994)

Atma

IRON MAIDEN

1977, England
Aρχέτυπη μπάντα της δεύτερης γενιάς του heavy metal.
O ήχος τους ήταν σαφώς πιο γρήγορος και φασαριόζικος από ότι αυτός των προπατόρων τους, με φανερή την επιρροή του punk.
Σχηματίστηκαν στο Λονδίνο το 1977, από τον μπασίστα Steve Harris.
Πήραν το όνομά τους από μια μεσαιωνική συσκευή για βασανιστήρια.
Όπως και οι Black Sabbath πριν από αυτούς, στήριξαν τη μεγάλη επιτυχία τους αφενός στην υιοθέτηση μιας εικόνας που συνδύαζε τη βία με τον τρόμο, και αφετέρου στα πολλά και συχνά λάιβ.

Aντιπροσωπευτικό άλμπουμ:
NUMBER OF THE BEAST (συλλογή EMI)

Atma

MADONNA



1958, Michigan
Ένα από τα πιο δημοφιλή και εικονοκλαστικά εφηβικά είδωλα για τη δεκαετία του '80, η Madonna (Louise Veronica Ciccone, γεννήθηκε στις 16 August 1958 στο Rochester της Πολιτείας Michigan) παρουσίασε ένα ίματζ βασισμένο στην προκλητική αυτοπροβολή και την φιλαρέσκεια, που της εξασφάλισε ένα αφοσιωμένο κοινό εκατομμυρίων κοριτσιών αλλά και το μίσος των φεμινιστριών.
Ξεκίνησε το 1983 με ένα μείγμα των τότε μοδάτων disco στυλ (ας θυμηθούμε τα άλμπουμ "Like A Virgin" -1983, "True Blue" -1986, αλλά και τα μεταγενέστερα "Like A Prayer" -1989, "Erotica" -1992) και επέκτεινε την καριέρα της στο χώρο του κινηματογράφου ("Desperately Seeking Susan" -1985, "Shanghai Surprise" -1986, "Who's That Girl" -1987, "Dick Tracy" -1990", "Evita" -1996 κ.ά.) μοιάζοντας μ' ένα σύγχρονο ισοδύναμο της Marilyn Monroe.
H Madonna θα μείνει στην ιστορία σαν η απόλυτων προδιαγραφών pop σταρ στα χρόνια του μάρκετινγκ. Eντελώς απροσχημάτιστη, χωρίς ντροπές, χωρίς άλλοθι δήθεν πολιτιστικής δράσης και καταξίωσης.
Mέχρι που έγινε ένα αδιαμφισβήτητο πολιτιστικό προιόν. Συνώνυμη της pop.
Ένα "πλαστικό" δημιούργημα που πέτυχε αυτό που ελάχιστοι ή κανείς από τους "καλλιτέχνες" δεν θα μπορούσε ποτέ να πετύχει, σε μια πορεία που ξεκίνησε από το θαμπωμένο από τους προβολείς κοριτσάκι για να καταλήξει στην ώριμη κυρία που ξέρει τι θέλει.

Aντιπροσωπευτικό άλμπουμ:
THE IMMACULATE COLLECTION (συλλογή Sire)

Atma

MAMAS & THE PAPAS


1965 New York City
Παρ’ όλο που οι Mamas & the Papas έχτισαν την καριέρα τους στην Καλιφόρνια και διέπρεπαν στην ψυχεδελική σκηνή του Los Angeles, ήταν ένα προϊόν του Greenwich Village.
Ο John Phillips (1935), ήταν στην Νέα Υόρκη από το 1957 και το 1962, συνάντησε και παντρεύτηκε την Holly Michelle Gilliam (1944), που είχε έρθει στη Νέα Υόρκη για να γίνει μοντέλο, αλλά άρχισε να τραγουδάει με το γκρουπ του Phillips, τους Journeymen.
Ο Denny Doherty (1941) ήταν μέλος των Halifax Three μαζί με το μελλοντικό μέλος των Lovin’ Spoonful, Zal Yanovsky.
Ο Doherty και ο Yanovsky ακολούθησαν την Cass Elliot (1943-1974) και τον πρώτο της σύζυγο Jim Hendricks, στους Cass Elliot & the Big Three που αργότερα ονομάστηκαν Mugwumps με τον Art Stokes στα τύμπανα και τον John Sebastian στην φυσαρμόνικα.
Οι Mugwumps έκαναν ένα άλμπουμ και διέλυσαν.
Ο Yanovsky και ο Sebastian έφτιαξαν τους Lovin’ Spoonful, η Elliot έφτιαξε ένα Jazz τρίο και ο Doherty ακολούθησε τον John και την Michelle στους New Journeymen.
Η Elliot, προκειμένου να ακούσει τους New Journeymen πήγε στο St. Thomas στα νησιά Virgin και έμεινε εκεί δουλεύοντας σαν σερβιτόρα.
Όταν αργότερα οι New Journeymen μετακόμισαν στην Καλιφόρνια, η Elliot πήγε μαζί τους μαζί με τον Hendricks, όπου και επίσημα πλέον η Elliot έγινε μέλος του γκρουπ.
Σαν New Journeymen, συνόδευσαν στα φωνητικά τον Barry McGuire σε μία ηχογράφηση και αμέσως μετά, μετονομάσθηκαν σε Mamas and the Papas.
Το 1966 και το 1967 ήταν γεμάτα από επιτυχίες.
“California Dreamin”, “Monday, Monday”, “I Saw Her Again”, “Words Of Love”, “Dedicated To The One I Love”, το αυτοβιογραφικό “Creeque Alley” και πούλησαν δύο εκατομμύρια αντίτυπα από τα άλμπουμ “If You Can Believe” & “The Mamas And The Papas”.
Ο Phillips έγραψε επίσης και τον ύμνο της Flower-Power εποχής, το τραγούδι “San Francisco (Be Sure to Wear Flowers in Your Hair)” που το τραγούδησε ο ex-Journeyman Scott McKenzie.
Το 1968, βρήκε το γκρουπ με προβλήματα δημοτικότητας, νομικά, αλλά και εσωτερικά.
Ήδη είχε ληφθεί η απόφαση να διαλυθούν.
Ο John και η Michelle διέλυσαν τον γάμο τους.
Ο John έκανε ένα σόλο άλμπουμ και έλαβε μέρος στην παραγωγή της ταινίας του Robert Altman “Brewster McCloud”.
Η Michelle έπαιξε στην ταινία “Last Movie” με τον Dennis Hopper τον οποίο και παντρεύτηκε για 8 ημέρες.
Παράλληλα με όλα αυτά, η δισκογραφική εταιρία μήνυσε το γκρουπ για αθέτηση συμβολαίου, αλλά και τα μέλη του γκρουπ μήνυσαν το ένα το άλλο, για τους ίδιους λόγους, εκτός από την Elliot που συνέχισε μόνη της να δισκογραφεί μέχρι τον θάνατό της το 1974.

Αντιπροσωπευτικό άλμπουμ:
THE MAMAS & THE PAPAS (Dunhill, 1966)

jcdenton

Αφιέρωμα στη metal δεν έχει;
Ακτιβιστής δεν είναι αυτός που λέει ότι το ποτάμι είναι βρώμικο.
Ακτιβιστής είναι αυτός που καθαρίζει το ποτάμι.
Ross Perot (1930 - ...)

jcdenton

Αν βρεις τα ιστορικά των Metallica & Nightwish θα έχεις από μένα ό,τι θελήσεις.
Ακτιβιστής δεν είναι αυτός που λέει ότι το ποτάμι είναι βρώμικο.
Ακτιβιστής είναι αυτός που καθαρίζει το ποτάμι.
Ross Perot (1930 - ...)

Atma

Παράθεση από: "jcdenton"Αν βρεις τα ιστορικά των Metallica & Nightwish θα έχεις από μένα ό,τι θελήσεις.


δελέασε με για να ψάξω!!
Σε αυτήν την ζωή τπτ δεν γίνετε δωρεάν.. :P

ksenixths

prin to the number of the beast oi iron maiden atma mou eixan kai alla lp opws to killer  me ton paul di ammo :P

gia pes mou twra gia tous testamend:P

586 Επισκέπτες, 1 Χρήστης