Ειδήσεις:

1η δοκιμή με αναβάθμιση ...

Main Menu
Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 276
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 1
  • Guests: 270
  • Total: 271
  • Leon

Ο μύθος της σπηλιάς

Ξεκίνησε από Bijoux, Οκτωβρίου 16, 2005, 08:44:13 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Nikos28

Φίλε energiser (χρόνια πολλά επ' ευκαιρία),
ασφαλώς και η φαντασία δεν τεκμηριώνει τίποτα απο μόνη της. Αν προσέξεις καλύτερα, θα δεις ότι έγραψα το αντίθετο: ''Η οπτική παράσταση δίνει το πρότυπο, την πρώτη ύλη, και στη συνέχεια ο κριτικός λόγος την επεξεργάζεται και την τεκμηριώνει''...
Τώρα, για την ύπαρξη προιστορικών πολιτισμών, ναι, υπάρχει παραφιλολογία. Αλλά υπάρχει και ένας πυρήνας αλήθειας... Υπάρχουν πολλές και διάφορες ενδείξεις ότι κάποτε υπήρξε ένας μεγάλος, τεχνολογικός πολιτισμός που καταστράφηκε. Και οι ενδείξεις αυτές ποικίλλουν απο αρχαιολογικά ευρήματα μέχρι αναφορές σε διάφορα κείμενα διαφόρων λαών, όπως η Μαχαμπαράτα, το Πόπολ Βουχ, Ησίοδος, Πλάτων κλπ, χωρίς να παραλείψω βέβαια και τη Μεγάλη Πυραμίδα της Αιγύπτου.

sonia

Παράθεση από: "Bijoux"Πλάτων- πολιτεία

Σύμφωνα με τον Πλάτωνα
οι άνθρωποι βρίσκονται δεσμώτες σε ένα σπήλαιο σκοτεινό,
 χωρίς να μπορούν να μπορούν να κινηθούν και να ελευθερωθούν.
Πίσω τους βρίσκεται μία φωτιά την οποία δε μπορούν να τη δούν κι ανάμεσα από αυτούς κι εκείνη περνάνε διάφορα πράγματα.

Οι άνθρωποι λοιπόν βλέπουν μόνο τις σκιές αυτών των πραγμάτων χωρίς να μπορούν να γνωρίσουν τα αντικείμενα όπως είναι αλλά γνωρίζουν την ιδέα αυτών.
Μερικοί όμως άνθρωποι καταφέρνουν να απελευθερωθούν και να βγούν από το σπήλαιο γνωρίζοντας το φώς και βλέποντας επιτέλους τα πράγματα όπως είναι.
Αυτοί λοιπόν είναι οι σοφοί που πρέπει να φροντίσουν να απελευθερωθούν κι οι υπόλοιποι έχοντας επίγνωση της κατάστασης.


Είναι οι άνθρωποι δεσμώτες έχοντας γνωρίσει μια πλευρά ενός θέματος;
Είναι δυνατή η απελευθέρωση μας;

symfwna me th sonia, oi anthrwpoi eimaste desmwtes tou idious mas tou eautou,twn ksepsewn mas, twn epithymiwn mas, twn fovwn mas, twn prepei mas, ktl ktl ktl.
xwris na mporoume epeidh den exoume thn dynamh, h apla den theloume na erthoume adimetwpoi me ola auta.
pisw mas yparxei mia fwtia, mia floga , mia epithymia....kseroume pws yparxei , thn noiwthoume alla fovomaste na plhsiasoume mhn tyxon kai mas kaspei.
oi anthrwpoi loipon vlepoume kapoies skies ( mhpws einai o xronos pou mas prosperna? mhpws einai to yposeinidyto mas? mhpws einai h thelhsh mas? )
merikoi anthrwpoi loipon katafernoun na vgoun apo thn ''sphlia'' erxontai adimetwpoi me thn ''fwtia'' eite epeidh to riskaroun, eite epeidh to phran apofash pws tha thn adimetwpisoun oso kai an aponaei, oso kai an kaiei,
autoi loipon einai oi anthrwpoi pou stamathsan na rixnoun kourtina , pou stamathsan na kryvodai pisw apo ton idio tous ton eauto kai apeleutherwnodai.
den symfwnw pws autoi oi anthrwpoi prepei na frodisoun na apeleutherwthoun kai oi ypoloipoi...auth einai mia apofash kathara proswpikh, to mono pou mporoun na kanun einai na deiksoun ''ton dromo'' apo th sphlia pros th fwtia.
to an o allos tha akolouthsei kai pws to dromo auto einai dikh tou apofash.

270 Επισκέπτες, 1 Χρήστης