Ειδήσεις:

1η δοκιμή με αναβάθμιση ...

Main Menu
Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 158
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 1
  • Guests: 345
  • Total: 346
  • Leon

εύλογα άηχος

Ξεκίνησε από κώστας, Σεπτεμβρίου 24, 2008, 11:45:23 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Nikos Apomakros

[quote user="κώστας" post="372906"]Nikos Apomakros (#1171)

[size=13]Έχω αποφύγει την ευθεία αναφορά στο "είσαι χοντρός" (αυτό που λέω είναι ότι εξαιτίας των χοντρών πάει να εξαφανιστεί από το λεξιλόγιο η λέξη "χοντρός") αλλά μιας και το θέτεις εσύ ευθέως... αν ο γιατρός του παιδιού σου πει ότι το παιδί σου έχει πρόβλημα βάρους, κάτι που για σένα θα σημαίνει ότι είναι χοντρό, δεν θα το θεωρήσεις επιθετική συμπεριφορά (φαντάζομαι) αλλά αντιθέτως, θα το δεχτείς ως συμβουλή και θα πληρώσεις τον γιατρό για την συμβουλή του. Δίνεις λαβή όμως και για άλλο θέμα, οπότε θα επανέλθω.[/size][/quote]

Νομίζω καλύπτω κάθε περίπτωση (και την ιατρική διαπίστωση), στο ίδιο post, με το

ΠαράθεσηΚατά την άποψή μου, αυτό που πειράζει περισσότερο δεν είναι η "κριτική" αλλά
ο λόγος για τον οποίο αυτή συμβαίνει και ο τρόπος με τον οποίο γίνεται.

κώστας

eLe

larus audouinii

Ξεφυλλίζω τις σελίδες με οθόνη κάπου 50 + ιντσών σήμερα -συμφωνώ με την γνωστή βαριά μυρωδιά,
καλύτερα αγνό μέλι μπερδεμένο με λίγη κανέλα και παγωτό βανίλια. Μόνοι σας τρώτε εδώ ε;
και μόνο εσεις έχετε την τιμή να τα ξέρετε όλα. Εμείς εδώ βρισκόμαστε φτωχά στο 'Ορώ' και "βλέπω, (λόγω της οθόνης).
400 κάπου χρόνια τουρκοκρατίας, μπουρέκ(ι-ο)-τυλιχτό, μπομπάρι-γυριστό πάει λέγοντας και χαλάλι στα γραφικά μέρη σε όλη την Ελλάδα.
Πρώτη μέρα ουσιασιαστικά της άνοιξης, μάθαμε από τους παλαιότερους τις 20 του Μάρτη, και ουσιαστικά ξεκίνησε με ένα ΌΧΙ. Συμβολικό...Άσχετα με το τι θα ακολουθήσει στην πορεία, έχει περάσει την δική του γραφή.

κώστας

eLe

larus audouinii

Το μεγαλύτερο μέρος των ακτογραμμών της ανήκουν στην Βόρεια Κύπρο...στις παραλίες που έχουν απομείνει να λέμε.
Γιατί είναι δυστύχημα, και δίκιο να έχεις, η όποια λογική ενάντια στα παράλογα συμφέροντα των Γερμανών και της Τρόικας, η αποφυγή από την στάση της πετυχημένης συνταγής φασισμού και υποταγής που δοκιμάσαμε, της υποτέλειας.
Επιμένω να πιστεύω πως υπάρχουν ακόμη λύσεις για την περίπτωση της Κύπρου, όσο περίπλοκο και πολύπλευρο είναι το ζήτημα  Ας κρατήσουν το δικό τους νόμισμα μένοντας στην Ε.Ε, μη ξεπουλώντας τίποτε. Ίσως ο λαός εκεί να ξέρει να ζήσει με πολύ λιγότερα και την περηφάνεια του.

κώστας

[size=13]larus audouinii
Το να μην γνωρίζεις την πιθανότητα εμφάνισης του "ο", σημαίνει ότι δεν ξέρεις τίποτε; Όχι φυσικά. Τότε, με ποια λογική μου προσάπτεις την κατηγορία ότι τα ξέρω όλα; Μήπως επειδή δηλώνω με σιγουριά ότι ξέρω κάτι που εσύ -πιθανά- δεν έχεις ιδέα; Και τι είδους εγωισμός είναι αυτός (αν ισχύουν τα προηγούμενα) που ειρωνεύεται την γνώση;
[/size]
eLe

larus audouinii

[quote user="κώστας" post="372963"][size=13]larus audouinii
Το να μην γνωρίζεις την πιθανότητα εμφάνισης του "ο", σημαίνει ότι δεν ξέρεις τίποτε; Όχι φυσικά. Τότε, με ποια λογική μου προσάπτεις την κατηγορία ότι τα ξέρω όλα; Μήπως επειδή δηλώνω με σιγουριά ότι ξέρω κάτι που εσύ -πιθανά- δεν έχεις ιδέα; Και τι είδους εγωισμός είναι αυτός (αν ισχύουν τα προηγούμενα) που ειρωνεύεται την γνώση;
[
/size]
[/quote]

Αγαπητέ έχω χαθεί και στην δεύτερη ανάγνωση.
Αν εδώ αναφέρεσαι σε δυο ποστ πιο πάνω Ο.Κ. Σε διαβεβαιώνω πως δεν υπήρχε ίχνος ειρωνείας, πόσο της άποψης και της γνώσης που εκτιμώ, μετρώ και υπολογίζω. Συνηθίζω το ύφος του πληθυντικού (όχι συχνά μάλλον ) και στην καθημερινότητα και σε πλαίσια οικειότητας.  :smile: (θα ήταν δυνατόν ακόμη να εκλάβω αυτή την πιθανότητα του "ο" και σε σύνδρομο στέρησης για το πρόσωπό μου. Αστειεύομαι φυσικά, απολογούμαι και επί του παρόντος δεν μου αρέσει) )Σε ότι αφορά τον εγωισμό, αν είναι άποψη, σεβαστή.

Επέτρεψέ μου όμως τις δικές μου ενστάσεις στον διάλογο.
 "θα μείνουν οι παραλίες, η Αγία Νάπα και η προοπτική να γίνουν τα γκαρσόνια των βορειοευρωπαίων."
Εδώ είναι το ζήτημα. Έχεις δίκιο και τεκμηριωμένη άποψη, γνώση εκ των προτέρων. Εγώ δεν γνωρίζω πολιτικές και οικονομικές βαθύτερες αναλύσεις και ουσιαστικά δεν αντιδικώ μαζί σου. Μου ακούστηκε όμως η ωμότητα βάρβαρη!  την δεδομένη χρονική στιγμή. ( Δεν έχω απογοητευτε΄με τις εξελίξεις, γενικότερα έχω τσατιστεί. )
Κάπου είχα διαβάσει παραφρασμένους στίχους του Σεφέρη. Για ένα ξενοδοχείο αδειανό, για μια Αγία Νάπα. (για ένα πουκάμισο αδειανό για μιαν Ελένη). Όταν έχει περάσει πριν, η βαρβαρότητα από ένα κομμάτι του Ελληνισμού και έχει ισοπεδώσει ζωές, οικονομία, υποδομές,πολιτισμό, τιμή, ελευθερία, τα πάντα. !
(Επιμένω στο ΌΧΙ τη φωνής των ανθρώπων του λαού, την πολιτική και τους πολιτικούς (αλαφιασμένα πιόνια) δεν τους περιλαμβάνει το κάδρο. Όταν θα χαραχθεί συγκροτημένη και ευφυή εξωτερική πολιτική, συμμαχίες, πρόγραμμα, υποδομές για την ανάπτυξη μακροπ΄ροθεσμα και πολλά ακόμη που δεν είναι του παρόντος, όταν δεν θα θεωρείται ταμπού η διαπλοκή και η διαφθορά, το ξέπλυμα και το κουκούλωμα, όταν θα μάθουμε την ομόνοια και την ομοψυχία.βαθύτερες έννοιες και αξίες και δεν είμαστε παίχτες σε γήπεδα και κερκίδες για συμφέροντα χωρίς αντίκρυσμα, θα ξημερώσει.
Μας συνδέουν πολλά περισσότερα με την Κύπρο. Πιστεύεις πως οι εξελίξεις έγιναν πρώτο θέμα στον μισό πλανήτη για λίγες δεκάδες δις; Τι είναι ο ελληνισμός της Κύπρου. 1 εκατομ ;
Έγραψα ήδη αρκετά όμως...)

KostasD33

[quote user="κώστας" post="372790"]Παραλλαγές των λέξεων «κατοχή» και «χούντα» έχεις?

[size=13]Έχω·
προτεκτοράτο γονατισμένων.
[/size]
[/quote]
Μετά την Κύπρο, έχω κι εγώ την βεβαιότητα ότι ακόμα κι αν εμείς δεν αισθανόμαστε «σαν» προτεκτοράτο, μας αντιμετωπίζουν και μας μεταχειρίζονται ως.
Οπότε Κώστα από εμένα τουίτ....

κώστας

eLe

larus audouinii

Εξακολουθώ (και με κάποιες αντιπαραθέσεις, όχι σημαντικές) να νοιώθω ικανοποιημένη από τον χαρακτήρα της γραφής σου κώστας.
Επίσης έχω συμπεράνει, πως αν ξαναθέσεις στο τραπέζι προοπτικές για ζαχαρώδεις ονειρώξεις σε ύποπτους χρόνους, εγώ δεν θα πάρω, το ξεκαθαρίζω, θα απουσιάζω. Χτυπάς άσχημα σε επικίνδυνα σημεία. (ξυνό βγήκε το γαλακτομπούρεκο)  :smile:

Kostasd, έχω την εντύπωση πως το τουίτερ είναι το ταχύτερο μέσο ενημέρωσης.
Μην μπερδευτεί κάποιος μόνο ανάμεσα στην αμεσότητα και τον @adonisgeorgiadis (τραγικό) σε follow του @mignatiou. :smile:

larus audouinii

actionaid, antenna αφιέρωμα. Τι (από όλα) δεν ήταν κατανοητό...
Αν ξαναπαίξει δείτε το, για πολλούς λόγους κάθε φορά.

Τις τελευταίες μέρες εμφανίστηκε στο προσκήνιο και ο Αμπντουλάχ Οτσαλάν. Προκαθορισμένο και αναμενόμενο το  κάποτε και πότε ακριβώς αλλά ουσιαστικά δεν έχει  σημασία το ακριβώς. Το πόσο μεγάλη σημασία έχει για τις υποθέσεις της Άγκυρας και των Ν.Α γειτόνων της, αλλά κυρίως και για μας, ακόμη και ως παράδειγμα επί δεκαετιών γεωπολιτικής στρατηγικής και οικονομικών συμφερόντων δεν είναι του παρόντος εδώ.
Το διάβασα σε ένα άρθρο πριν λίγες μέρες σε κάποια στήλη. Το όνομα της περιοχής που κρατείται είχε αλλοιωθεί γραμματικά, ποιος να γνωρίζει το Ιμραλί, ο ίδιος δε αναφέρθηκε ως "το φάντασμα (γιατί εμφανίστηκε μετά από καιρό;) του Α. Οτσαλάν." Το κείμενο σε μεγάλη εφημερίδα, λίγες γραμμές.
Ότι απέμεινε από τον ίδιο μάλλον εννοούσε ή πιθανά να μην είχε κατά νου ο δημοσιογράφος να εννοηθεί. Αν δεν απατώμαι θα έχει πατήσει τα 60, βρίσκεται χρόνια στην φυλακή και από την πρώτη στιγμή ήταν ντοπαρισμένος. Πέρυσι νομίζω είχα διαβάσει μια έκθεση για τους κρατούμενος στην Τουρκία και ειδικά για τις συνθήκες κράτησης του ίδιου, το τοπίο ήταν ζοφερό, αυτονόητο και αυτό.
Το όλο τοπίο άλλαξε σε πολλά από τότε, το παρασκήνιο έμεινε ίδιο Ή και καλύτερο. Εμείς εδώ, μια από τα ίδια ακόμη. (σκέφτομαι χειρότερα αλλά καταλήγω να μην το γράφω. Για το γμτ)

larus audouinii

......................................

κώστας

[size=13]Κι άντε να εξηγήσεις τώρα του σχιζοφρενή νεοναζί με την καρέκλα ότι, ελληνισμός είναι το είδος της οικουμενικότητας που όταν έχει πάρει φωτιά ο κώλος μας και η χώρα μας μετατρέπεται σε ερείπια, εμείς σκεφτόμαστε τις συνθήκες κράτησης του Οτσαλάν.[/size]
eLe

larus audouinii

Χαμογελάω ακόμη...σε καλό σου.
Και λέει ο Νίκος πως σημασία έχει τι θέλει να πει κάποιος και όχι ο τρόπος που το λέει.

(Δεν είναι εύκολη υπόθεση να μπει κάποιος στο μυαλό μιας γυναίκας κώστας.
Παράκληση, είναι δυνατόν να διαγράψει κάποιος το διπλοποστάρισμα; Ευχαριστώ.)

larus audouinii

Προσπαθούσα να μιλήσω για την Υποκρισία των Πολιτισμένων, υποτίθεται, χωρών της δυτικού κόσμου. Μέρος του είμαστε και εμείς.
Οι Κούρδοι είναι ένας λαός με ιστορία από αρχαιοτάτων χρόνων, έχει πληθυσμό αν δεν κάνω λάθος, πάνω από τριάντα εκατομ, ίσως αρκετά περισσότερο. Στην Τουρκία το 30% του πληθυσμού της περίπου. Στον 20 αιώνα δεν έχουν αποκτήσει ακόμη δικαιώματα, για ελεύθερο κράτος και αυτόνομο δεν υπάρχει καν σε σενάρια φαντασίας. Το πως κατάφερε η Τουρκία, και βέβαια όχι μόνη της, να λύσει ένα τεράστιο εσωτερικό της πρόβλημα ήταν το θέμα μου πιο πάνω. Βασανιστήρια, εξαθλίωση, απαγορεύσεις, αποκλεισμούς για να είμαστε sic- πολιτισμένοι στην γραφή-.
Τουρκία, Συρία, Κούρδοι και από την άλλη στρατηγικές και παιχνίδια  που έχουν χαραχθεί για δεκαετίες, πολλά χρόνια πιο πριν. Ενεργειακά αποθέματα στις αποθήκες για το μέλλον. Λίγο πιο πέρα το Κιρκούκ και η Μεσούλη
Οι λαοί, ο άνθρωπος δεν έχει καμία αξία. Τι κι αν πεινάει, τι κι αν βασανίζεται, δεν έχει πρόσβαση στα απολύτως απαραίτητα, τι κι αν δεν έχει μόρφωση. Τι κι αν δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την μανία της φύσης, ακόμη καλύτερα. Βολεύει, όσο υποταγμένος είναι τόσο το καλύτερο. Όσο ζωντανός "πεθαμένος" τόσο καλύτερα. Και ύστερα κάπου υπάρχει, λόγω και της στέρησης της μόρφωσης, η προκατάληψη, η θρησκοληψία, το μίσος και τόσα άλλα.
(κάποτε έκοβαν κεφάλια και τα περιέφεραν ως παράδειγμα. Σήμερα ο π(μικρό)ολιτισμός επιβάλλει διαφορετικές μεθόδους. Αν βολεύει, ο Άπο πέθανε, το κουφάρι όμως που ξέβρασαν τα κύματα των καιρών θα περιφέρεται στον δυτικό κόσμο ως ένδειξη καλού παραδείγματος από την μεριά του δήμιου και έτσι όλοι θα είναι ευχαριστημένοι και θα κοιμηθούν ήσυχα τα βράδια. Το ίδιο ήσυχα θα κοιμηθούν αυτοί οι κάποιοι ολιγάρχες, του πολιτισμένου  δυτικού κόσμου για τους πολιτισμένους-γονατισμένους κάπου νοτιότερα.

Χαλέπι. (Βέροια ονομάζονταν πολύ παλαιότερα)
Μεγάλοι με παιδικά πρόσωπα.
Αντέχεις ;


345 Επισκέπτες, 1 Χρήστης