Μέλη
  • Σύνολο μελών: 7,373
  • Latest: iguzovec
Stats
  • Σύνολο μηνυμάτων: 360,324
  • Σύνολο θεμάτων: 11,759
  • Online today: 300
  • Online ever: 1,061 (Οκτωβρίου 10, 2023, 08:28:42 ΠΜ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
  • Users: 1
  • Guests: 193
  • Total: 194
  • Leon

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ και ο Γαβριάς

Ξεκίνησε από sevenseas, Δεκεμβρίου 07, 2008, 11:21:19 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

larus audouinii

Μιχάλη ειλικρινά για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι  για αυτά που δεν γνωρίζω

Και γρα΄φω καθε φορα πολύ βιαστικά

Είμαι οργισμένος για έναν και μόνο λόγο. Γιατί - για άλλη μία φορά - το δίκαιο αίτημα μίας κοινωνικής αλλαγής που θα μετρίαζε τα φαινόμενα παρακμής που αναφέρεις "θάφτηκε" κάτω από τις σπαμένες βιτρίνες καταστημάτων.

Και για παράδειγμα επίσης, και με τον άθλιο τρόπο παρουσιάσης και περιεχόμενου στα τηλεοπτικά παράθυρα
Με τον τρόπο που γίνεται ο διάλογος καταλήγει συνήοως σε μονολόγους ιδεών κακής ποιότητας  μέσα στη βαβούρα που και να  πάει να βγει κάτι, χάνεται  στο σύνολο της απελπισίας που διακατέχει το άθλημα Για συνδιαλαγές ιδεών πρόκειται Αναρρωτιέμαι αν το σκηνικό γίνεται για τον ύπνο του δκαίου και για την φτωχότερη κοινωνία που μας διακατέχει
Σίγουρα υπάρχουν οι  λόγοι για την αύξηση της επιθετικότητας
Με την ιδέα της ισχυρογνωμοσύνης νομίζω όμως πως δεν βγαίνει κανένα ασφαλές νόημα τελικά (στέκομαι εδω)

Ο τρόπος με τον οποίο θα πεις την άποψη σου, ένα χαμόγελο πρακτικά γκρεμίζει τα πιο σκληρά ντουβάρια και αντίθετα ο άσχημος τα υψώνει
Αν το ζητούμενο είναι η αντιπαράθεση απόψεων, τότε θα πρέπει να καλλιεργηθεί η συνεργασία από κάθε πλευρά Αν εγώ φωνάζω το δικόμου και συ το δικό σου,χωρις να ακούμε ο ένας τον άλλον με ευγένεια, φυσικά και μιλάμε για ωμή αντιπαράθεση και που δεν έχει και νόημα (κάτι ωραίο είχαν αναφέρει ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης, για τα τρια σημεία του σώματος-κεφάλι-πνευμονας-και υπογάστριο)

Θα έλεγα πως ο καθένας έχει να πει στη τελική κάτι ουσιαστικό και αναφέρομαι και εδω στην ενότητα Κάτι που δίνει νόημα και αφετηρία σκέψης
Αυτό καλλιεργούμε και στα παιδιά μας Η φιιλοσοφία και ότι αυτό συνεπάγεται για παράδειγμα στα σχολεία έχει καταργηθεί σταδιακα αλλα τι νόημα έχουν δυο και τρεις ξένες γλώσσες έτσι ; αν δενκατέχεις το "να τα τμαρς" που έλεγαν οι δικοί μας ντόπιοι εδω ...δεν θέλω να συνεχίσω στο θέμα της μάθησης..για παράδειγμα και μόνο..δεν είναι εντυπωσιακό, οι χώροι αυτοί , τα ψυχρά κτήρια που τα παιδιά μαθαίνουν ;

Ίσως κάνουμε λάθος..δεν πρόκειται περί κριτικής γιατί ούτως ή άλλως σε θέματα όπως της πολιτικής μιλάμε για το κάπως καλύτερο ή χειρότερο...λέω εγω τωρα κάπως πιο αντικειμενικά :smile:
Και στο κάτω κάτω της γραφής, υπάρχουν και άλλα πολλά που ενω σε κάποια διαφωνούμε, γιατί όχι, που θα ήταν κοινα και θα συμφωνούσαμε, θα είχαμε καλύτερη συνενόηση
Οι γραμμές τέμνονται κώστας οταν, αρκει και υπάρχει η πρόθεση ή και το σπρώξιμο


 Νίτσε Η θεωρεία του σκοπού της ζωής
 Εποχές διαφθοράς είναι εκείνες που τα μήλα αρχίζουν να πέφτουν από τα δέντρα Οι άνθρωποι εκείνοι δηλαδή , που φέρνουν μέσα τους το σπέρμα του μέλλοντος , οι πρωτεργάτες του πνευματικού αποικισμού που θέλουν να αλλάξουν τους δεσμούς της κοινωνίας και του κράτους Η διαφθορά, η λέξη αυτή δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας υβριστικός όρος των φθινοπώρων ενός λαού
Η δεισιδαιμονία είναι ένας( δεύτερης τάξης) στοχασμός, όποιος παραδίδεται σε αυτό τον στοχασμό, διαλέγει ορισμένα σχήματα και καλούπια που του αρέσουν Παρέχει το δικαίωμα στον εαυτό του να διαλέγει
 Ο προληπτικός έχει κάτι πιο «προσωπικό» από τον πιστό Προληπτική θα είναι η κοινωνία που θα συναντούμε πάρα πολλά άτομα και πολλή ευχαρίστηση για κάθε τι το ατομικό, και ας βάλουμε καλά  σ το μυαλό μας πως η δεισιδαιμονία είναι σύμπτωμα της χειραφέτησης ακόμη και στους κύκλους των πιο ελευθέρων πνευμάτων
Η τέχνη του να πληγώνουμε, να κάνουμε να υποφέρουν με τα λόγια μας ή με τα μάτια μας, από την άλλη μεριά στις εποχές της διαφθοράς φθάνουν  στην ανώτατη τελειοποίησή τους .Τότε μονάχα γεννιούνται η πονηριά και η ευχαρίστηση του να είμαστε κακοί Είναι αρκετά πνευματώδεις οι άνθρωποι των διεφθαρμένων εποχών, γνωρίζουν καλά, πως κάτι που είναι καλά ειπωμένο γίνεται αμέσως πιστευτό





Ισως ειναι αυτονόητο / Στο σκεπτικό του μπάτσου, του όποιου μπάτσου ένστολου ή μη.
αυτο εννοούσα

και την δική μου επιφύλαξη πως πάλι λέω κάτι που δεν είναι το καλύτερο

andreasec13

Pappas10 και Λαμαρινόγλαρε,αρχίζω να αμφισβητώ τα "δημοκρατικά" σας φρονήματα.Ε και τι έγινε;"Μπάτσος-γουρούνι-δολοφόνος" ήταν,καλά να πάθει!

larus audouinii

[quote user="andreasec13" post="308682"]Pappas10 και Λαμαρινόγλαρε,αρχίζω να αμφισβητώ τα "δημοκρατικά" σας φρονήματα.Ε και τι έγινε;"Μπάτσος-γουρούνι-δολοφόνος" ήταν,καλά να πάθει![/quote]

καλά συνέχισε έτσι, και καλά θα φέρω απο βόρεια τα καστανα, έτσι όπως πας   :smile:  :smile:

αυτό λέμε καλε ;

andreasec13

Ξέρω και γω τι λέτε;Απλά είπα μια φορά κι εγώ να πάω με το ρεύμα της εποχής,όλο συντηρούκλα,αρτηριοσκληρωτικό και κωλόγερο με λέτε...πάλι δεν τα'πα καλά...γμτ;  :twisted:

larus audouinii

Ομολογώ πως στη κρίση της ηλικιας μου είχα ξεχάσει τη χαριτωμένη γκρίνια σου εντελώς
Τα σέβη, στον καλό μας (θειούλη) Ανδρέα   :oops:  :lol:

andreasec13

Ρε δε πα να ψήσεις κανα κάστανο,λέω γω...Κι άμα ξαναμιλήσω να με χΕρετήσεις...όλο παλιμπαιδοψυχολογικά προβλήματα μου δημιουργείς και νοιώθω ΠΟΥΡΟΓΑΒΡΙΑΣ.Πάω στα φορουμοπαίχνιδα,μπας και ησυχάσω από την μουρμούρα σου...  :razz:

Pappas10

Γλάρε,


Από το "Λυκόφως" είναι αυτό το απόσπασμα;
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

larus audouinii

καλημέρα..!

Μιχάλη απο την ενότητα "τα συμπτώματα της διαφθοράς"

Pappas10

[quote user="larus audouinii" post="308698"]καλημέρα..!

Μιχάλη απο την ενότητα "τα συμπτώματα της διαφθοράς"[/quote]

Από το "Πίσω από το καλό και το Κακό" δηλαδή;;; Δεν ξέρω και πολλά από Νίτσε  :roll:  :roll:  :roll:
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

larus audouinii

Ο Νίτσε (όπως και ο Φρόυντ) ως επιστήμονες υποστήριξαν στη νεώτερη φιλοσοφία , από ότι έχω καταλάβει, πως  λογική μας δεν είναι πάντα η κατευθυντήρια δύναμη που ελέγχει τις πράξεις μας Πολύ συχνά, οι σκέψεις μας, τα όνειρα μας κι οι πράξεις μας ελέγχονται από παράλογες παρορμήσεις που είναι βαθειά μέσα μας (υπερ-εγώ)
Εν ολίγοις αυτά ...(προτιμώ κείμενα των αχαίων φιλόσοφων , των σύγχρονων ή τω ρομαντικών ε΄στω)

Το θέμα είναι πως εμεις παίρνουμε στα χέρια μας τη ζωή και αποφασίζουμε

Αλλά η δημοκρατία είναι το πολίτευμα που εγκυμονεί κινδύνους, αυτή είναι και η ομορφιά του ίσως
Έχουμε δημοκρατία σήμερα ;

Λυπούμαστε που δεν κλάψατε για τη δημοκρατία, για τα υπόλοιπα κλάψτε μόνοι σας : ειπαν φοιτητές στη Λαμία
Σημαδεύουν καθημερινά τα μυαλά μας Μιχάλη
Πετροβολήθηκαν αστυνομικοί αλλά η πραγματική εξουσία μένει στο απυροβόλητο, ο αληθινός εχθρός της δημοκρατίας
Οι πολίτες απο τη μια και οι αλήτες από την άλλη (όπου αλήτες όχι έφηβοι,παιδιά)
Εκμεταλευονται τα ιδια τα παιδιά ...και μην πεις πως είναι τυχαίο γεγονός η κατάληψη στην Ερτ και στον Παρθενώνα Προσβάλουν την αισθητική καθημερινά, αν μιλάμε και για καταπατήσεις για αυθαιρεσίες και για καταστροφές και του οικοσυστήματος Υποκρισία...και όλοι μας έχουμε μερίδιο ανοχής σε όλα αυτά..που θυμίζουν μια εικονική πραγματικότητα
Το αύριο το αναλογίζεται κανείς σοβαρά;

τεσπα...
Παναγιώτης Ηφαιστος (απο το Ελληνοαμερικάνικο)

Η δημόσια σφαίρα αποστειρώθηκε από μεγάλα ζητήματα της εθνικής μας ζωής: Το μακεδονικό, τις τουρκικές προκλήσεις στην Θράκη, το ρεζίλι στο Καστελόριζο που παρουσιάστηκε ως περίπου εθνικός θρίαμβος και τον πολύ τωρινό!! ναυτικό αποκλεισμό της Κυπριακής Δημοκρατίας που προδικάζει την μελλοντική ιδιοκτησία ενός τεράστιου όπως γράφτηκε υποθαλάσσιου πλούτου που βρίσκεται στον βυθό της περιοχής που εκτείνεται από την νότια Κύπρο μέχρι το Αιγαίο. Ποιος δίνει στους σημερινούς κατόχους της εξουσίας να αφήνουν να χάνεται αυτό που το διεθνές δίκαιο και οι διεθνείς συνθήκες δίνει στην Ελλάδα και στην Κυπριακή Δημοκρατία!
Τα παιδιά έτσι δασκάλους έχουν έτσι, αναμενόμενα, αυτά πράττουν. Ραγδαία τις δύο τελευταίες δεκαετίες η Ελλάδα χάνει τα νοήματά της, τις ιεραρχίες της και τους κοσμοθεωρητικους της προσανατολισμούς.
Ολοένα και περισσότερο την καλύπτει ένας μεταμοντέρνος χυλός που την ροκανίζει και την εκμηδενίζει.

Ένα σοβαρό ερώτημα βεβαίως είναι: Ποιος χαίρεται και ποιος λυπάται, ποιος χάνει και ποιος κερδίζει από αυτό τον πασίδηλο εκμηδενισμό του νεοελληνικού κράτους;
   
στην αξιακη κριση αναφερομουν Μιχαλη
και στην οικονομική βέβαια
(και παρεπιμπτόντως θυμάμαι που ειχες αναφέρει κάπου "στόχο" Δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με την πολιτική, ειλικρινά δεν έχω ιδέα σχετικά)

Pappas10

[quote user="larus audouinii" post="308740"]στην αξιακη κριση αναφερομουν Μιχαλη

(και παρεπιμπτόντως θυμάμαι που ειχες αναφέρει κάπου "στόχο" Δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με την πολιτική, ειλικρινά δεν έχω ιδέα σχετικά)[/quote]

Δεν νομίζω ότι αξίες, ιδανικά, ηθική κ.ο.κ. σχετίζονται με την πολιτική. Ιδίως τα τελευταία χρόνια βρίσκονται σε εκ' διαμέτρου αντίθετες θέσεις.

Όπως και να έχει, για εμένα, το θέμα είναι ότι μία δικαιολογημένη ανάγκη για κοινωνική, οικονομική και πολιτική αλλαγή, θάφτηκε κάτω από τα θρίψαλα των βιτρίνων και τον καπνό των καμένων καταστημάτων.

Είπαμε... δοκάρι και άουτ (μεγάλη έκφραση made by CNA).

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

κώστας

Προηγείται ένα mail που μιλάει για θάνατο αστυνομικού εξαιτίας δολοφονικής επίθεσης που δέχτηκε από κουκουλοφόρους...το 2007!
Και ακολουθεί λινκ που οδηγεί στο υπουργείο εσωτερικών, με την ανακοίνωση της επίθεσης που δέχτηκε ο αστυνομικός.
Δηλαδή...
η επιβεβαίωση της είδησης του θανάτου λόγω επίθεσης έρχεται μέσω της είδησης της επίθεσης.

Τα λογικά άλματα που αρέσκεται να επιχειρεί ο ανθρώπινος νους όταν συντροφεύεται από την επιθυμία, οδηγούν ενίοτε σε εντελώς αντίθετα αποτελέσματα]
eLe

Pappas10

[quote user="κώστας" post="308744"]Προηγείται ένα mail που μιλάει για θάνατο αστυνομικού εξαιτίας δολοφονικής επίθεσης που δέχτηκε από κουκουλοφόρους...το 2007!
Και ακολουθεί λινκ που οδηγεί στο υπουργείο εσωτερικών, με την ανακοίνωση της επίθεσης που δέχτηκε ο αστυνομικός.
Δηλαδή...
η επιβεβαίωση της είδησης του θανάτου λόγω επίθεσης έρχεται μέσω της είδησης της επίθεσης.

Τα λογικά άλματα που αρέσκεται να επιχειρεί ο ανθρώπινος νους όταν συντροφεύεται από την επιθυμία, οδηγούν ενίοτε σε εντελώς αντίθετα αποτελέσματα]
[/quote]

Δεν διάβασα το Λινκ, γι' αυτό άλλωστε και το παρέθεσα χωρίς σχόλιο. Ακόμα και αν είναι ζωντανός ο Αστυνομικός δεν είναι κλινικά νεκρός; Η είδηση έπεται της ανακοίνωσης της αστυνομίας αλλά δεν νομίζω ότι η αστυνομία ή το ΥΠΕΣ αναρτά Ιατρικά Ανακοινωθέντα - δεν ξέρω.. αν ξέρεις διαφώτισε με. Θεωρώ ότι απλά μιλάει για τον θάνατο του Αστυνομικού μετά από 1 χρόνο σχεδόν που ήταν σε κώμα. Δεν είναι απίθανο. Άλλωστε και ο σχολιασμός του αποστολέα δεν νομίζω ότι στρέφεται κατά κανενός. Απλά υπενθυμίζει ότι η ανθρώπινη ζωή είναι εξ' ίσου σημαντική.

Η προβοκάτσια που ακριβώς εντοπίζεται;

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

κώστας

Σύμφωνα με πληροφορίες -που δεν είμαι σε θέση να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω- έχει βγει από το κώμα και πάει καλύτερα. Αλλά αυτό μπορεί να είναι μούφα.
Ο σχολιασμός του αποστολέα είναι σαφές πού αποσκοπεί και δεν με ενδιαφέρει να υπεισέλθω παραπέρα.

Όσο για την προβοκάτσια...η έμφαση δίνεται στο ότι επιτυγχάνει το σκοπό της ακόμη και όταν διαφημίζεται(!).
Η αναπαραγωγή ειδήσεων προβοκατόρικων ενεργειών, δηλαδή ενεργειών ομιχλωδών με αδιαφανείς σκοπούς όπως π.χ. η δράση κουκουλοφόρων, δεν νομίζω ότι προάγει κάτι.

Όσο για το επιχείρημα που έχω δει να χρησιμοποιείς, ότι δηλαδή χάνεται ή αμαυρώνεται μία δίκαιη αντίδραση εξαιτίας καταστροφών, απαντώ ότι, όχι δεν χάνεται ούτε αμαυρώνεται.
Μία δίκαιη αντίδραση είναι δίκαιη αντίδραση.
Οι καταστροφές επίσης είναι καταστροφές αλλά έχουν προηγηθεί]
eLe

Pappas10

[quote user="κώστας" post="308746"]Σύμφωνα με πληροφορίες -που δεν είμαι σε θέση να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω- έχει βγει από το κώμα και πάει καλύτερα. Αλλά αυτό μπορεί να είναι μούφα.
Ο σχολιασμός του αποστολέα είναι σαφές πού αποσκοπεί και δεν με ενδιαφέρει να υπεισέλθω παραπέρα.!
[/quote]

Για εμένα αποσκοπεί στο να συμψηφίσει τη ζωή δύο ανθρώπων και να επιδείξει ότι το θύμα του μπάτσου δεν γίνεται να αποτελεί κίνητρο για ανθρώπους που επίσης δεν σέβονται την αξία της ανθρώπινης ζωής.

[quote user="κώστας" post="308746"]Όσο για την προβοκάτσια...η έμφαση δίνεται στο ότι επιτυγχάνει το σκοπό της ακόμη και όταν διαφημίζεται(!).
Η αναπαραγωγή ειδήσεων προβοκατόρικων ενεργειών, δηλαδή ενεργειών ομιχλωδών με αδιαφανείς σκοπούς όπως π.χ. η δράση κουκουλοφόρων, δεν νομίζω ότι προάγει κάτι.
[/quote]

Ομολογώ ότι αδυνατώ να συλλάβω το νήμα του ειρμού σου. Οπότε μπορεί να κάνω και λάθος. Αποκαλείς τη δράση των κουκουλοφόρων προβοκατόρικη; Ή θεωρείς την είδηση της δράσης τους προβοκατόρικη; Στο πρώτο με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνω. Στο δεύτερο, αν "... επιτυγχάνει το σκοπό της ακόμη και όταν διαφημίζεται." μπορεί εύκολα να την παντρέψει με το πρώτο μιας και η κάλυψη της δράσης τους από τα ΜΜΕ μπορεί να εκληφθεί και ως διαφήμιση. "Μαύρη" ίσως αλλά διαφήμιση που επιτυγχάνει τον σκοπό της.


[quote user="κώστας" post="308746"]Όσο για το επιχείρημα που έχω δει να χρησιμοποιείς, ότι δηλαδή χάνεται ή αμαυρώνεται μία δίκαιη αντίδραση εξαιτίας καταστροφών, απαντώ ότι, όχι δεν χάνεται ούτε αμαυρώνεται.
Μία δίκαιη αντίδραση είναι δίκαιη αντίδραση.!
[/quote]

Νομίζω ότι χαρακτήρισα την αντίδραση δικαιολογημένη και όχι δίκαιη. Δίκαιη χαρακτήρισα την διαμαρτυρία και δίκαια τα αιτήματα. Η αντίδραση, πιστεύω, για να είναι δίκαιη θα πρέπει να εστιάζεται στο πρόσωπο η θεσμό που είναι υπεύθυνο για τη δράση που την προκαλεί αλλά και να είναι - τίνι τρόπο - ισομεγέθης. Με την δική σου λογική, αν αύριο με απολύσει ο εργοδότης μου χωρίς λόγο, δικαιολογούμαι να του κάψω την εταιρία αλλά και δύο - τρεις εταιρίες τριγύρω.  

[quote user="κώστας" post="308746"]Οι καταστροφές επίσης είναι καταστροφές αλλά έχουν προηγηθεί][/quote]

Πέραν του συμψηφισμού του ιδεολογικοπολιτικοκοινωνικού μηδενισμού και της υλικής καταστροφής, (αλήθεια, πόσα καμένα κτίρια αρκούν για να "αποπληρωθεί" ο φόνος ενός παιδιού μέσα από την διαδικασία αναπαραγωγής του μηδενισμού από τις μάζες...;) Αυτό το "υγιεινώς" με αφήνει λίγο προβληματισμένο. Υγεία θεωρώ την δημιουργία και όχι την καταστροφή. Υγειή θεωρώ την στοχευμένη ανταπόδωση και όχι το τυφλό χτύπημα.  

Όσο για το πόσο τρομαγμένοι είναι... θα μου επιτρέψεις να μη συμμερίζομαι την εκτιμησή σου από τη στιγμή που δεν βλέπω κανένα μέτρο που να βελτιώνει την κατάσταση στους χώρους της υγείας, της παιδείας και των λοιπών αιτιών που έβγαλαν τον κόσμο στους δρόμους.

Και για εμένα, γι' αυτό ακριβώς δεν τους τρομάζει. Γιατί η αντίδραση δεν στρέφεται εναντίων τους αλλά ενάντια σε μικρομάγαζα και  σε τράπεζες ασφαλισμένες. Και δεν γίνεται από χιλιάδες κόσμου αλλά από κάποιες ομάδες που εύκολα περιορίζονται στον επιθυμητό - και ακίνδυνο γι' αυτούς  - χώρο δράσης. Το έγραψα από την αρχή. Το Βουλευτικό και το Δικάζον απλά κάθονται πίσω από το τείχος του Εκτελεστικού αλλά και του πολίτη ώστε να φάει αυτό τη λέζα. Και περιμένουν τη στιγμή που ο πολίτης - ο οποίος βλέπει πως το μεν κράτος τον ληστεύει δίνοντας του ψίχουλα, η δε "αντίδραση" τον καταστρέφει και τον λεηλατεί - θα γυρίσει στο κράτος για τα ψίχουλα τα οποία είναι καλύτερα από την καταστροφή και την λεηλασία του.

[quote user="κώστας" post="308746"]Στο χέρι μας είναι λοιπόν να ζυγίσουμε τα πράγματα, ειδικά όταν είναι μη καθαρά εκατέρωθεν.[/quote]

Δεν ξέρω που στηρίζεται η δική σου ζυγαριά, αλλά η δική μου στηρίζεται στο πρακτικό αποτέλεσμα. Και δεν βλέπω, για παράδειγμα, καμία βελτίωση σε μισθούς, στην παιδεία, στην υγεία, στα ληστρικά επιτόκια των τραπεζών, στην αναλγησία του κράτους (προσπαθώ εδώ και κάποιες μέρες να πάρω ένα σημαντικό χαρτί και τρέχω από το ένα γραφείο στο άλλο... βασικά πριν τα επεισόδια τα πράγματα ήταν μάλλον πιο εύκολα). Συμφωνώ ότι κάποια πράγματα χρειάζονται χρόνο για να δρομολογηθούν - π.χ. το απομπουρδελοποιηθεί το σχολείο θα πάρει σίγουρα κάποια χρόνια - αλλά δεν βλέπω τίνι τρόπο οι καταστροφές και οι λεηλασίες στο κέντρο βοηθούν σ' αυτό. Δεν θεωρώ ότι βοηθούν καν στο να σταλεί μία δασκάλα σε μία περιοχή της άγωνης γραμμής.

[quote user="κώστας" post="308746"]Υπάρχει και το επιχείρημα ότι "εσύ εύκολα μπορείς να τα λες αυτά όταν δεν σου έσπασαν το μαγαζί ή δεν σου έκαψαν το αυτοκίνητο" κ.λπ.
Απαντώ]
[/quote]

Όπως - πιστεύω πως - σου απέδειξα παραπάνω, η άποψη σου - σε συνάρτηση με το "δίκαιο της αντίδρασης" όχι με τις αιτίες τις οποίες αποδέχομαι πλήρως - όχι μόνο δεν είναι σωστή αλλά μάλλον έχει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιδιώκεις. Απροπώ, το ίδιο επιδιώκω κι εγώ... αλλά θεωρώ ότι υπάρχουν και άλλα μέσα.

Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα - για εμένα - από τη στιγμή που έχεις αποτέλεσμα. Ακόμα και αν παραβλέψω το ότι ο σκοπός των καταστροφών δεν έχει δηλωθεί από τους καταστροφείς, αλλά και όπου έχουν υπάρξει δηλώσεις για τις αιτίες ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ υπάρχουν σοβαρές αντιφάσεις αλλά και αδυναμία αιτιολόγησης και σύνδεσης της δράσης με το επιθυμητό αποτέλεσμα, το αποτέλσμα ποιο είναι;

Σε προηγούμενο μήνυμα έγραψα κάποια δείγματα επαναστάσεων που άλλαξαν τα πράγματα. Δεν βρίσκω κανέναν συνδετικό κρίκο. Θα συμφωνήσω ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά τώρα αλλά οι δομές τις εξουσίας (είτε πολιτικές είτε οικονομικές) δεν έχουν πολυαλλάξει. Και πάλι η εξουσία και η οικονομική δύναμη ανήκει σε μία Ελίτ, όπως και στα χρόνια της φεουδαρχίας. Τότε ήταν οι Τσιφλικάδες (αν μιλάμε για Ελλάδα) τώρα είναι οι Μεγαλοαστοί. Τότε ήταν οι ακτήμονες δουλοπάρικοι, οι έμποροι και οι τεχνίτες, τώρα είναι οι άνεργοι, οι υπάλληλοι, οι μικροϊδιοκτήτες και οι εργάτες. Τότε οι ακτήμονες οι τεχνίτες και οι μικροέμποροι την έπεσαν στους φεουδάρχες και στις Βερσαλίες. (Για παράδειγμα). Τώρα οι άνεργοι (αν είναι) και οι εργάτες (άν είναι) ή όποιοι τέλος πάντων την πέφτουν, την πέφτουν στους υπαλλήλους και τους μικροϊδιοκτήτες, ή σε ένα μικρό κομμάτι των μεγαλοϊδιοκτητών. Που βλέπεις την "επανάσταση" ρε φίλε και την δυνητική αλλαγή;

Τέλος, ναι έχω ένα προβληματάκι όταν κάποιος υποστηρίζει το "σωστό" της όποιας αντίδρασης ΜΟΝΟ σε συνάρτηση με τις απώλειες του άλλου. Αν σου πω τι είναι αυτό θα μου θυμώσεις πάλι και δεν θέλω.

Φιλικά

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.
Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Γνώθι Σεαυτόν
Μηδέν Άγαν
Πας μη Έλλην Βάρβαρος
ΠΑΟ Θρησκεία θύρα 13
Πίτα γύρο κοτόπουλο, μαρούλι μαγιονέζα.

193 Επισκέπτες, 1 Χρήστης